Період оскарження умов закупівлі - по 21-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 4 483 893,40 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 23 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 22 000 UAH |
| Замовник: | Станіславчицька сільська рада |
| ЄДРПОУ: | 04330450 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Чорна Ольга Володимирівна |
| Телефон: | +380433234231 |
| E-mail: | bondar.rada@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 23160, Україна, Вінницька область,село Станіславчик, вулиця Центральна 4 |
7 |
Перелік виявлених невідповідностей з посиланням на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до підпункту 1 пункту 3 розділу V тендерної документації, Учасник процедури закупівлі повинен в інших документах тендерної пропозиції додатково надати, зокрема, витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (для юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців), виданий станом не раніше дати оголошення про проведення відкритих торгів. У складі тендерної пропозиції Учасника вищезазначений документ відсутній. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (для юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців), виданий станом не раніше дати оголошення про проведення відкритих торгів.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.