Період оскарження умов закупівлі - по 24-07-2025, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 1 837 354,80 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 9 186,77 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Виконавчий комітет Вербківської сільської ради Павлоградського району Дніпропетровської області |
| ЄДРПОУ: | 40210149 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Наталія Самсоненко |
| Телефон: | +380953402258 |
| E-mail: | zakupkipromua2022@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 51453, Україна, Дніпропетровська область,с. Вербки, вул. Центральна, 20 |
2 |
Виконавчий комітет Вербківської сільської ради ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛ) уповноваженої особи 31.07.2025 с.Вербки № 149 Порядок денний: 1. Про затвердження повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ПП «Будівельно-монтажна фірма «Бар'єр» невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю «Нове будівництво місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення населених пунктів Вербківської сільської територіальної громади Павлоградського району Дніпропетровської області .Черга 1: с. Вербки (АРМ,БСО),с. Нові Вербки» ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи, № UA-2025-07-08-012265-a. 2. Про оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ПП «Будівельно-монтажна фірма «Бар'єр» невідповідності згідно з вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженому постановою Кабміну «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості). Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин 2, 12, 16 абзаців 2 і 3 частини 15 статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Частиною 1 статті 29 Закону визначено, що оцінка тендерних пропозицій / пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до частини 9 статті 29 Закону після оцінки тендерних пропозицій / пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації / оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною 10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції / пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Пунктом 43 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Так, під час розгляду тендерної пропозиції ПП «Будівельно-монтажна фірма «Бар'єр», поданої на процедуру закупівлі «Нове будівництво місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення населених пунктів Вербківської сільської територіальної громади Павлоградського району Дніпропетровської області .Черга 1: с. Вербки (АРМ,БСО),с. Нові Вербки» ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи, № UA-2025-07-08-012265-a згідно пункту 43 Особливостей виявлено наступні невідповідності. 1. Відповідно до розділу II Будівельні машини і механізми Договірної ціни учасника зазначено агрегати зварювальні пересувні з бензиновим двигуном, з номінальним зварювальним струмом 250-400А; лебідки електричні, тягове зусилля до 5,79 кН (0,59 т); пістолет монтажний, але дані машини та механізми не внесені до довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника. Відповідно до п.16 Додатку №5 до тендерної документації зазначено обов'язкову наявність електростанції пересувної. Учаснику ПП «Будівельно-монтажна фірма «Бар'єр»: оновити дані довідки та надати підтверджуючі документи про наявність данного обладнання, машин, механізмів. 2. Відповідно п.18 Додатку №5 до тендерної документації зазначено: на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору надати лист-відгук по наданому договору з підписом та відтиском печатки замовника (-ів) послуг по договору. У відгуку повинно бути зазначений номер та дата укладеного договору, предмет договору, ціна договору, а також інформація про якість виконаних робіт і відсутність претензій з боку контрагента. Учаснику ПП «Будівельно-монтажна фірма «Бар'єр»: надати лист відгук до договору № 14097/2511-2022/М від 01.12.2022 року з ТОВ «Майстер-Актив», що найбільш співставний за складом та характером робіт. 3. Учасником ПП «Будівельно-монтажна фірма «Бар'єр» у складі тендерної документації надано довідку за формою 3 про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) відповідно до п.18 Додатку №5 до тендерної документації, але допущено технічну помилку та вказано не у відповідності до договорів акти виконаних будівельних робіт (поміняні місцями строки у стовпчику «Документи, що підтверджують виконання договору»). Учаснику ПП «Будівельно-монтажна фірма «Бар'єр»: привести у відповідність довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). 4. Відповідно до п.27 Додатку №5 до тендерної документації вимагалось: «Засобом документального підтвердження Учасником застосовування зазначених вище заходів із захисту довкілля під час виконання робіт є наданий Учасником гарантійний лист, складений у довільній формі, в якому Учасник гарантує застосування вищезазначених заходів.» Учаснику ПП «Будівельно-монтажна фірма «Бар'єр»: надати гарантійний лист із захисту довкілля. 5. Відповідно до п.28 Додатку №5 до тендерної документації вимагалось надати розрахунок адміністративних витрат будівельно-монтажних організацій. Учаснику ПП «Будівельно-монтажна фірма «Бар'єр»: надати пояснення на адміністративні витрати у сумі 12 136,21 грн. Під час розгляду другого питання порядку денного: Згідно з абзацом 2 пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. На виконання наведеної вище норми необхідно оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ПП «Будівельно-монтажна фірма «Бар'єр» у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ПП «Будівельно-монтажна фірма «Бар'єр» невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю «Нове будівництво місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення населених пунктів Вербківської сільської територіальної громади Павлоградського району Дніпропетровської області .Черга 1: с. Вербки (АРМ,БСО),с. Нові Вербки» ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи, № UA-2025-07-08-012265-a . 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ПП «Будівельно-монтажна фірма «Бар'єр» у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Уповноважена особа Наталія САМСОНЕНКО (Спеціаліст відділу організації та забезпечення Державних закупівель)
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.