Період оскарження умов закупівлі - по 21-07-2025, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 13 503 786 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 67 518,93 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Староостропільська сільська рада |
| ЄДРПОУ: | 04405461 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Репюк Микола Миколайович |
| Телефон: | +380385461280 |
| E-mail: | ostropil_rada@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 31146, Україна, Хмельницька область,Старий Остропіль, вулиця Центральна 2/14 |
4 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
26 серпня 2025 року Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області згідно Наказу від 25.08.2025 № 62-з розпочато моніторинг процедури закупівлі UA-2025-07-08-010228-a. Під час проведення моніторингу Управлінням виявлено порушення Закону, які, на даний час, усунути неможливо. Відповідно до п.п.2 п.50 Особливостей, Замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
09-09-2025, 00:00
Період оскарження:
з 29-08-2025, 14:13 по 09-09-2025, 00:00
Документи:
Замовником в електронній системі закупівель «PROZORRO» проведено відкриті торги на закупівлю робіт (код ДК 021:2015 : 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) «Капітальний ремонт частини підвальних приміщень з можливістю використання їх як найпростішого укриття Староостропільського ліцею Староостропільської сільської ради по вул. Центральна, 2/12, с. Старий Остропіль Хмельницького району Хмельницької області», оголошення UA-2025-07-08-010228-a. Зазначена закупівля здійснена Замовником на підставі «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування») затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості). Відповідно до реєстру отриманих пропозицій, участь у закупівлі прийняли 2 учасники: ТОВ «АртБудДекор» та ТОВ «ТЕХНО БУД КОНСАЛТ». Відповідно до пункту 41 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Відповідно до ч.9 та ч.10 ст.29 Закону, після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Найбільш економічно вигідною є тендерна пропозиція ТОВ «АртБудДекор». Згідно із ч.10 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі», строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Тендерна пропозиція ТОВ «АртБудДекор» є значною за обсягом, окрім того, існує необхідність у детальній перевірці на відповідність умовам тендерної документації. Враховуючи вищевикладене, уповноважена особа ВИРІШИВ: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АртБудДекор» до 20 робочих днів.
1) Перелік виявлених невідповідностей: 1. ТОВ «АртБудДекор» у складі тендерної пропозиції не надано витяг (витяги) з діючого протоколу про проходження навчання та/або із перевірки знань з питань охорони праці або технології робіт повинен містити номер та назву вказаних НПАОП на працівниківАндрушко А.В., Димиденко І.В., Тисячний Р.В., Левченко Р.С. 2. Відповідно до підпунктів 1.2.1-1.2.3, на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору необхідно надати довідку в довільній формі з інформацією про виконання учасником аналогічних договорів (не менше двох) із зазначенням суми виконання по договору. Під аналогічним договором в контексті даної закупівлі необхідно розуміти договір капітального ремонту та/або нового будівництва та/або реконструкції. Усі зазначені в довідці договори (в повному обсязі) з додатковими угодами. Довідка (довідки) про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3 та акт (акти) приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в, що підтверджують виконання кожного наданого аналогічного договору в повному обсязі. ТОВ «АртБудДекор» у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів. В довідці зазначено про виконання аналогічних договорів №476 від 13.04.2023 та №1181 від 18.10.2022. Разом з тим, всупереч вимогам документації учасником до договору №1181 від 18.10.2022 не надано додатки, які є його невід’ємною частиною, а саме: договірну ціну, календарний графік виконання робіт, локальний кошторис, дефектний акт, зведений кошторисний розрахунок. Крім того, до договору №1181 від 18.10.2022 не надані - довідка (довідки) про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3 та акт (акти) приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в, що підтверджують виконання кожного наданого аналогічного договору в повному обсязі. 3. ТОВ «АртБудДекор» у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Згідно вказаної довідки об’єкти нерухомості орендуються за договором суборенди№24 від 01.08.2023. Разом з тим, наданий договір діє до 31.12.2023. Також учасником надано додаткову угоду №3 від 01.01.2025, якою продовжено строк дії договору до 31.12.2026. Однак, додаткових угод №1 та №2 у складі тендерної пропозиції не надано. 4. ТОВ «АртБудДекор» у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Разом з тим, ТОВ «АртБудДекор» у складі тендерної пропозиції документально не підтверджено наявність Акумуляторний дриль шуруповерт Dninpro-M CD 200T у кількості 3 шт.; Бетонозмішувач EWP2124P Forte у кількості 1 шт.; Електропила ланцюгова Foresta FS-2740DS у кількості 1 шт.; Міксер будівельний Dnipro-M BM-140S у кількості 6 шт.; Установка для зварювання ручного дугового IGBT Dnipro-M SAB-17DX у кількості 1 шт. 5. ТОВ «АртБудДекор» у складі тендерної пропозиції не надано локальний кошторис на вентиляцію. 6. ТОВ «АртБудДекор» у складі тендерної пропозиції не надано довідку про залучення субпідрядника згідно форми Додатка №1.2 до додатка № 1 до тендерної документації. Також не надано заяву щодо відсутності підстав, визначених у пункті 47 Особливостей, стосовно залучених субпідрядників / співвиконавців. 7. ТОВ «АртБудДекор» у складі тендерної пропозиції надано Акт огляду, який підписано директором Староостропільського ліцею Староостропільської сільської ради. Разом з тим, згідно п.12 Додатку 1 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції підписаний уповноваженою особою замовника та представником учасника Акт огляду об’єкта та ознайомлення із проектною документацією. Директор ліцею не є уповноваженою особою замовника. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Підпункт 1.1.1 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації. 2. Підпункти 1.2.1-1.2.3 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації. 3. Підпункт 1.3.4 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації. 4. Підпункти 1.3.1-1.3.3 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації. 5. Пункт 2 Додатку 1 до тендерної документації. 6. Пункт 7 Додатку 1 до тендерної документації. 7. Пункт 12 Додатку 1 до тендерної документації. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1. Надати витяг (витяги) з діючого протоколу про проходження навчання та/або із перевірки знань з питань охорони праці або технології робіт повинен містити номер та назву вказаних НПАОП на працівників Андрушко А.В., Димиденко І.В., Тисячний Р.В., Левченко Р.С. 2. Надати додатки до договору №1181 від 18.10.2022, які є його невід’ємною частиною, а саме: договірну ціну, календарний графік виконання робіт, локальний кошторис, дефектний акт, зведений кошторисний розрахунок. Крім того, до договору №1181 від 18.10.2022 надати - довідку (довідки) про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3 та акт (акти) приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в, що підтверджують виконання кожного наданого аналогічного договору в повному обсязі. 3. Надати додаткові угоди №1 та №2 до договору суборенди №24 від 01.08.2023. 4. Надати оновлену довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та документальне підтвердження зазначеного в ній власного обладнання. 5. Надати локальний кошторис на вентиляцію. 6. Надати довідку про залучення субпідрядника згідно форми Додатка №1.2 до додатка № 1 до тендерної документації та заяву щодо відсутності підстав, визначених у пункті 47 Особливостей, стосовно залучених субпідрядників / співвиконавців. 7. Надати підписаний уповноваженою особою замовника та представником учасника Акт огляду об’єкта та ознайомлення із проектною документацією.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.