Період оскарження умов закупівлі - по 20-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 358 159 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 790,80 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Ліцей № 39 м. Києва |
| ЄДРПОУ: | 03874573 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Затєєва Наталія Юріївна |
| Телефон: | +380445185256 |
| E-mail: | gimnazia39@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 02166, Україна, м. Київ,Київ, просп. Лісовий, 17г |
0 |
28.07.2025 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Учасник в складі тендерної пропозиції надав Довідку, яка містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (форма 2 пункту 2 розділу 1 Додатку 5 до тендерної документації). Однак, в зазначеній формі учасником не заповнено стовбці «Інформація щодо форми зайнятості (основна чи за сумісництвом)» та «Інформація щодо освіти». Крім того, учасником не надано: - документи, що підтверджують наявність відповідної кваліфікації працівників для виконання певного виду робіт / надання послуг / поставки товарів за предметом закупівлі (дипломи, сертифікати, свідоцтва, посвідчення, протоколи перевірки знань тощо). Вищезазначені вимоги містяться в пункті 2 розділу 1 Додатка 5 до тендерної документації, де визначено перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі». Учасник повинен підтвердити згідно з цим розділом, зокрема: пункт 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Згідно з підпунктом 2.1 пункту 2 розділу 1 Додатка 5 до тендерної документації вимагається надати: «Довідку (Форма 2) про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» де вказати Інформацію щодо форми зайнятості (основна чи за сумісництвом) на кожного працівника та надати документи, що підтверджують наявність відповідної кваліфікації на кожного працівника для виконання певного виду робіт за предметом закупівлі (дипломи, сертифікати, свідоцтва, посвідчення, протоколи перевірки знань тощо). 1.2. Всупереч вимогам тендерної документації учасник підписав свою тендерну пропозицію Удосконаленим електронним підписом (УЕП) замість Кваліфікованого електронного підпису (КЕП). Відповідно до пункту 1 розділу «ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та пункту 8 розділу ІІІ Додатка 5 до тендерної документації, тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана Кваліфікованим електронним підписом (КЕП). 2. Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначених вище невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: - виправлену довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (форма 2 пункту 2 розділу 1 Додатку 5 до тендерної документації). - документи, що підтверджують наявність відповідної кваліфікації працівників для виконання певного виду робіт / надання послуг / поставки товарів за предметом закупівлі (дипломи, сертифікати, свідоцтва, посвідчення, протоколи перевірки знань тощо). - підписати тендерну пропозицію Кваліфікованим електронним підписом (КЕП), у відповідності до пункту 1 розділу III тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.