Закупівлю оголошено - 07-07-2025, 17:46. Дата останніх змін - 19-07-2025, 00:00

Капітальний ремонт покрівлі будівлі 94/1 (**** **** ****), військового містечка №****, м. Дніпро, Дніпропетровської області

Капітальний ремонт покрівлі будівлі 94/1 (**** **** ****), військового містечка №****, м. Дніпро, Дніпропетровської області... Державна закупівля - UA-2025-07-07-011161-a Капітальний ремонт покрівлі будівлі 94/1 (**** **** ****), військового містечка №****, м. Дніпро, Дніпропетровської області від замовника Квартирно-експлуатаційний відділ міста Дніпро від 7/7/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-07-07-011161-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-07-07-011663-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 07-07-2025, 17:46
по 19-07-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 07-07-2025, 17:46
по 22-07-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Cкасовано

Період оскарження умов закупівлі - по 19-07-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Торги відмінено
Бюджет:
1898630.2
1 898 630,20 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Мінімальний крок аукціону:18 986,30 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:9 493,15 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Квартирно-експлуатаційний відділ міста Дніпро
ЄДРПОУ:08004581 Досьє YouControl
Контактна особа:Головань Олексій Віталійович
Телефон:380994911319
E-mail:kev_dnipro@post.mil.gov.ua
Місцезнаходження:
49005, Україна, Дніпропетровська область,Дніпро, вул. Феодосіївська, буд. 13
1



Інформація про скасування закупівлі

Протокол відміни закупівлі/лоту або визнання таким, що не відбувся.pdf

Статус:

Виконано

Опис скасування закупівлі/лоту:

Під час проведення Закупівлі встановлено такі порушення: - невірно проведено розрахунок очікуваної вартості на підставі кошторисної документації визначеної з урахуванням Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво, затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України 01.11.2021 року №281 та затвердженого Експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації, а саме: при розрахунку вартості будівельних робіт (модель кошторисної вартості об’єкта ремонту пройшла експертизу) в програмі АВК були помилково виключені прибуток та адміністративні витрати, які обов’язково повинні бути при розрахунку вартості будівельних робіт. Таким чином очікувана вартість помилково визначена на суму меншу за потрібну, різниця становить 29 184,91 грн. Зазначені порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити. Відповідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень; Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні.

Причина скасування закупівлі/лоту:

Дата:

19-07-2025, 00:00

Період оскарження:

з 08-07-2025, 15:29 по 19-07-2025, 00:00

Документи:

Статус:

Невдале скасування

Опис скасування закупівлі/лоту:

Під час проведення Закупівлі встановлено такі порушення: - невірно проведено розрахунок очікуваної вартості на підставі кошторисної документації визначеної з урахуванням Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво, затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України 01.11.2021 року №281 та затвердженого Експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації, а саме: при розрахунку вартості будівельних робіт (модель кошторисної вартості об’єкта ремонту пройшла експертизу) в програмі АВК були помилково виключені прибуток та адміністративні витрати, які обов’язково повинні бути при розрахунку вартості будівельних робіт. Таким чином очікувана вартість помилково визначена на суму меншу за потрібну, різниця становить 29 184,91 грн. Зазначені порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити. Відповідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень; Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні.

Причина скасування закупівлі/лоту:

Дата:

08-07-2025, 15:19

Документи:

+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Капітальний ремонт покрівлі бу ...
1 898 630,20 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Капітальний ремонт покрівлі будівлі 94/1 (**** **** ****), військового містечка №****, м. Дніпро, Дніпропетровської області

1
робота
Україна Відповідно до документації
по 30-10-2025
45453000-7
Капітальний ремонт і реставрація


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:07-07-2025, 17:47:15
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:07-07-2025, 17:46:22
          Інші
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Інший
            публічнийЕкспортовано:08-07-2025, 15:25:59
            Інший
            публічнийЕкспортовано:08-07-2025, 15:26:17
            Інший
            публічнийЕкспортовано:08-07-2025, 15:27:11
              Тип документа: Тендерна документація
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Тендерна документація
                публічнийЕкспортовано:07-07-2025, 17:45:42

                  Електронні тендерні вимоги

                  1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-07-2025, 17:41:14
                  При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-07-2025, 17:41:14
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  2. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-07-2025, 17:41:14
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  3. Вчинення корупційних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-07-2025, 17:41:14
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-07-2025, 17:41:14
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-07-2025, 17:41:14
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  4. Вчинення економічних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-07-2025, 17:41:14
                  5. Вчинення кримінальних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-07-2025, 17:41:14
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-07-2025, 17:41:14
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  6. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-07-2025, 17:41:14
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  7. Порушення справи про банкрутство
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-07-2025, 17:41:14
                  8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-07-2025, 17:41:14
                  9. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-07-2025, 17:41:14
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-07-2025, 17:41:14
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  10. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Резидентом підтверджується, що
                  1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-07-2025, 17:41:14
                  Нерезидентом підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-07-2025, 17:41:14
                  1. Мова (мови) тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-07-2025, 17:41:14
                  2. Забезпечення тендерних пропозицій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Капітальний ремонт покрівлі будівлі 94/1 (**** **** ****), військового містечка №****, м. Дніпро, Дніпропетровської області
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
                  0,50
                  Пошук... відсоток
                  відсоток
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-07-2025, 17:41:14
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
                  Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія (далі-банківська гарантія) з накладеним кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 9 493,15 (дев’ять тисяч чотириста дев’яносто три грн. 15 коп.); Перерахування коштів здійснюється на р/р № UA 698201720355159092200006951 в ДКСУ м. Київ; Квартирно-експлуатаційний відділ міста Дніпро; Місцезнаходження Замовника: 49005, м. Дніпро, вул. Феодосіївська, 13; Код ЄДРПОУ: 08004581 Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: має дорівнювати, або перевищувати 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій; Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Наказу Мінекономіки №2628 від 14.12.2020 та вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639. Гарантія має набувати чинності з дня її надання та має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття , видані Банком- гарантом, завірені печаткою Банка-гаранта (у разі використання) та підписом уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Крім того, разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі копія витягу з Державного реєстру банків або ліцензія, копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути завірені банком. Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія повинна бути видана обслуговуючим банком, реквізити якого зазначені у довідці з відомостями про учасника. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учаснику гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-07-2025, 17:41:14
                  3. Строк дії тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
                  120
                  Пошук... день
                  день
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-07-2025, 17:41:14
                  4. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                  1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-07-2025, 17:41:14
                  При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                  2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-07-2025, 17:41:14
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Капітальний ремонт покрівлі будівлі 94/1 (**** **** ****), військового містечка №****, м. Дніпро, Дніпропетровської області
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Інформаційна довідка, що містить інформацію про наявність у учасника основних засобів, основних будівельних машин, механізмів, обладнання та технологій, необхідних для виконання Договору про закупівлю, із зазначенням: найменування машин, механізмів, та обладнання, технологій, їх кількість, термін експлуатації, відомості про технічний стан та правові підстави наявності матеріально-технічної бази (власна, власність субпідрядника, орендується (лізинг, надання послуг тощо), необхідно зазначити № та дату договору оренди або лізингу тощо і найменування організації, в якій залучаються будівельні машини, механізми та обладнання тощо. На підтвердження інформації викладеної в довідці Учасником надаються: 2.1. Якщо машини, механізми, обладнання, тощо є власністю Учасника - свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів та бухгалтерську довідку щодо відображення в бухгалтерському обліку. 2.2. Якщо машини, механізми, обладнання та технології не є власністю учасника або субпідрядника, а залучені, то Учасником подаються дійсні та чинні, протягом всього строку дії договору про закупівлю договорів оренди (лізингу, надання послуг, тощо з додатками (зазначеними у договорі) на запропоновані машини, механізми, устаткування, обладнання та технології та акти приймання-передачі (зазначеними у договорі) учаснику таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та технологій до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання), на усі вказані у довідці будівельні машини, механізми, обладнання та технології. Учасник повинен надати лист-підтвердження орендодавця (або лізингодавця, або надавача послуг, тощо) щодо незаперечення використання його машин, механізмів обладнання та технології для надання послуг учасником за предметом закупівлі на весь термін робіт. Листи-підтвердження повинні бути отримані учасником не раніше ніж за 30 днів до дня оприлюднення оголошення. Учасник повинен підтвердити, що він має можливість базування персоналу та матеріально-технічних ресурсів для проведення робіт у Дніпропетровській області (надати копію витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, договору оренди, тощо). Якщо відповідне місце базування персоналу та матеріально-технічних ресурсів не є власністю учасника або субпідрядника, а залучені, то учасником подаються дійсні та чинні, протягом всього строку дії договору про закупівлю договорів оренди (у разі, коли вимогами чинного законодавства та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання), на усі відповідні місця базування персоналу та матеріально-технічних ресурсів. Додатково надається підтвердження відповідних прав власності орендодавців або субпідрядника. Учасник повинен надати лист-підтвердження орендодавця щодо незаперечення використання його власності для надання послуг учасником за предметом закупівлі на весь термін робіт. Листи-підтвердження повинні бути отримані учасником не раніше ніж за 30 днів до дня оприлюднення оголошення. На підтвердження інформації стосовно наявності технологій, необхідних для надання послуг / виконання робіт, визначених у технічних вимогах, Учасник повинен надати інформацію про патент або наявність ліцензії, або інший документ, що підтверджує право використання учасником технологій. У разі, якщо не планується застосовувати технології для надання послуг / виконання робіт Учасник повинен надати відповідну довідку в довільній формі. У разі якщо учасник планує залучити субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, то такі учасники у складі пропозиції надають довідку в довільній формі, щодо наявності у субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (без підтвердних документів).
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-07-2025, 17:41:14
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Капітальний ремонт покрівлі будівлі 94/1 (**** **** ****), військового містечка №****, м. Дніпро, Дніпропетровської області
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Інформаційна довідка, про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. На підтвердження інформації, викладеної в Довідці, учаснику необхідно надати: копії/оригінали трудових книжок (перша, передостання та остання із заповнених сторінок), або копії /оригінали наказів про призначення/сумісництво, або копії/оригінали трудових договорів або копії/оригінали договорів цивільно-правового характеру, або інших документів, які підтверджують факт наявності правовідносин учасника з вказаними особами згідно із чинним законодавством України. Обов’язкова наявність наступних фахівців: • Головний інженер (обов'язкова наявність вищої освіти в галузі будівництва – надаються: паспорт та довідка про присвоєння РНОКПП або відповідна ID-картка, а також відповідні дипломи про фахову освіту); • Виконроб (обов'язкова наявність вищої освіти в галузі будівництва – надаються: паспорт та довідка про присвоєння РНОКПП або відповідна ID-картка, а також відповідні дипломи про фахову освіту); • Інженер-кошторисник (обов'язкова наявність вищої освіти в галузі будівництва – надаються: паспорт та довідка про присвоєння РНОКПП або відповідна ID-картка, а також відповідні дипломи про фахову освіту а також діючи кваліфікаційні сертифікати із відповідними свідоцтвами про підвищення кваліфікації); • Інженер з охорони праці; • Відповідні фахівці робітничих спеціальностей; У разі якщо учасник планує залучити субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) для підтвердження наявності працівників, які мають необхідні знання та досвід то такий учасники у складі пропозиції надають документи які підтверджують працевлаштування працівників у субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) відповідно до вимог цієї документації встановлених до самих учасників.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-07-2025, 17:41:14
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Капітальний ремонт покрівлі будівлі 94/1 (**** **** ****), військового містечка №****, м. Дніпро, Дніпропетровської області
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Інформаційна довідка, складена в довільній формі, що підтверджує досвід виконання аналогічних договорів. Учасниками зазначається та надається не менше ніж один аналогічний договір, укладений та виконаний у 2024 році. Довідку в довільній формі, яка повинна містити: номер та дату аналогічного договору, назву послуги (роботи) яка закуповувалась, ціну договору, назву колишнього замовника. Всі вказані в довідці договори, мають бути виконані в повному обсязі, з остаточною ціною цих договорів (виконаних в повному обсязі договорів) не менш ніж 100% очікуваної вартості цієї закупівлі. До довідки надаються копії (оригінали) аналогічних(ного) договорів (у). Зазначені договори(вір) необхідно надати з додатками, додатковими угодами, копіями довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (наданих послуг) за таким договором (форма КБ-3), а також копіями актів приймання виконаних будівельних робіт (наданих послуг) (форма КБ-2В) та відгуком замовника, який повинен містити номер та дату аналогічного договору, назву послуги (роботи) яка закуповувалась, ціну договору, назву колишнього замовника та інформацію про контактну особу колишнього замовника. У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з врахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. У розумінні даної тендерної документації, вважатимуться аналогічними договори виконання робіт з реконструкції та/або капітального ремонту будівель/споруд/приміщень/комунікацій та/або надання послуг з поточного ремонту будівель/споруд/приміщень/комунікацій.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-07-2025, 17:41:14
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  4. Наявність фінансової спроможності
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Капітальний ремонт покрівлі будівлі 94/1 (**** **** ****), військового містечка №****, м. Дніпро, Дніпропетровської області
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - На підтвердження фінансової спроможності учасник процедури закупівлі має надати фінансову звітність (форма № 1, або форма № 1-м, та форма № 2 або форма № 2-м) за останній звітний період. Обсяг річного доходу (виручки) повинен бути не менш ніж 50% очікуваної вартості предмета закупівлі. Якщо учасник процедури закупівлі є новоствореним підприємством (працює менше року), учасник має надати фінансову звітність за період роботи). У разі, якщо складання та подання фінансової звітності або скороченої фінансової звітності не передбачені законодавством для учасником, учасник має надати лист пояснення із посиланням на відповідні норми Закону. У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-07-2025, 17:41:14
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ