Період оскарження умов закупівлі - по 13-07-2025, 00:00
Послуги з поточного ремонту адміністративної будівлі ВККСУ передбачають заміну 20 вікон у робочих кабінетах та 2 зламаних дверей адміністративної будівлі
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 460 123 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 601,23 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ВИЩА КВАЛІФІКАЦІЙНА КОМІСІЯ СУДДІВ УКРАЇНИ |
| ЄДРПОУ: | 37316378 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.vkksu.gov.ua |
| Контактна особа: | Кулеш Ольга Олександрівна |
| Телефон: | 380501886210 |
| E-mail: | kuleshoo@vkksu.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 03109, Україна, Київська область,Київ, Солом'янський район, вул. Генерала Шаповала, 9 |
2 |
16.07.2025 відбулися відкриті торги (UA-2025-07-07-010452-a) на закупівлю «Послуги з поточного ремонту адміністративної будівлі Вищої кваліфікаційної комісії суддів України за адресою: м. Київ, вул. Генерала Шаповала, 9», код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45450000-6 - інші завершальні будівельні роботи на очікувану вартість – 460123,00 грн. В результаті аукціону електронною системою визначено переможною пропозицію учасника ТОВ «ГЛОРІЯ-В» (ЄДРПОУ 41716575), ціна якої становить 399 999,00 грн. з ПДВ. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника, на відповідність вимогам тендерної документації встановлено наступне. Розділом ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, зокрема Додаток № 6 до тендерної документації містить вичерпний перелік документів та інформації, які подає учасник, зокрема кваліфікаційні критерії до учасників процедури закупівлі, а саме: На підтвердження критерію Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного* (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надається Довідка в довільній формі, яка містить дату та інформацію про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) з аналогічним предметом закупівлі, зазначеному в даній тендерній документації, в якій вказати: предмет договору, замовника, його контактні реквізити (місцезнаходження, контактні телефони, ПІБ відповідальної особи, тощо). Учасник надав довідку від 11.07.2025 №11.07-3, в якій відсутня частина обов’язкової інформації зокрема контактні реквізити замовника (місцезнаходження, контактні телефони, ПІБ відповідальної особи, тощо) як того вимагала тендерна документація. Враховуючи викладене, учаснику має бути надано можливість усунути невідповідності згідно пункту 43 Особливостей. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі коли: учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.