Період оскарження умов закупівлі - по 19-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 354 542,80 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 11 772,71 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Об'єднання співвласників багатоквартирного будинку №106 по вулиці Ковельській "Квадрат 6" |
| ЄДРПОУ: | 43806068 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Дмитро Юзвенко |
| Телефон: | +380685272717 |
| E-mail: | osbbdiyuz@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 44700, Україна, Волинська область,місто Володимир-Волинський, вул.Ковельська будинок 106 |
3 |
Відповідно до ч. 10 ст. 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку із значними обсягами документів та інформації, наданими ПП «Альянс», у складі тендерної пропозиції, які потребують додаткового детального вивчення, належний та об’єктивний розгляд найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не може бути завершеним протягом п’яти робочих днів. Враховуючи вищезазначене, вирішено продовжити строк розгляду тендерної пропозиції згідно процедури відкритих торгів (з особливостями) за предметом закупівлі: Капітальний ремонт покрівлі (усунення аварійного стану) житлового будинку на вулиці Ковельська, 106 в м.Володимир, Волинської області (Коригування) (унікальний номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2025-07-07-010222-a), що визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною – ПП «Альянс», на строк не більше ніж 20 робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції.
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. 1) перелік виявлених невідповідностей: 1.1. в Довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 18.07.2025 № 53, яка надана Учасником в складі тендерної пропозиції, зазначена інформація про наявність одного навантажувача колісного, однак у підсумковій відомості ресурсів до локального кошторису № 02-01-01 зазначена інформація про застосування не одного, а двох різних навантажувачів; посилання: пункти 1.2, 6.1, 6.4 Розділу 3 Тендерної документації, Розділ 1.1.1 Додатку № 1 до Тендерної документації. 1.2. в Довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 18.07.2025 № 53 відсутня інформація про реквізити документа, що підтверджує належність власного обладнання та відповідні підтверджуючі документи; посилання: пункти 1.2, 6.1, 6.4 Розділу 3 Тендерної документації, п. 1.1.1 Додатку № 1 до Тендерної документації. 1.3. в Довідці про виконання аналогічного договору від 20.06.2025 № 28 інформація згідно форми № 3 зазначена в не повному обсязі (код згідно ЄДРПОУ, повне найменування та місцезнаходження об’єкта) посилання: пункти 1.2, 6.1, 6.4 Розділу 3 Тендерної документації, п. 1.3.1 Додатку № 1 до Тендерної документації. 1.4. в складі тендерної пропозиції Учасника до аналогічних договорів (договір № 4 від 01.11.2021 р. та договір № 5 від 01.12.2021 р.) надані довідки про вартість виконаних робіт (форма КБ-3), в яких відсутні окремі реквізити (інформація щодо договору, дата підписання довідок, тощо). посилання: пункти 1.2, 6.1, 6.4 Розділу 3 Тендерної документації, п. 1.3.3 Додатку № 1 до Тендерної документації. 1.5. в складі тендерної пропозиції відсутня довідка в довільній формі про не залучення субпідрядника/співвиконавця або інформація в довільній формі щодо залучення субпідрядника/співвиконавця в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. посилання: пункти 1.2 Розділу 3 Тендерної документації, п. 3.6 Додатку № 1 до Тендерної документації. 2) перелік інформації та/або документів, які повинен подати (завантажити) учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1.-2.2 уточнена або нова Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій з виправленими невідповідностями та /або оновлені підсумкова відомість до локального кошторису, локальний кошторис, договірна ціна. 2.3. уточнена або нова Довідка про виконання аналогічного договору з виправленими невідповідностями. Під аналогічним договором слід розуміти договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі, за характером робіт – нове будівництво/реконструкція/капітальний ремонт будинку, будівлі або їх частини. 2.4. копії довідок про вартість виконаних робіт (форма КБ-3) до аналогічних договорів (договір № 4 від 01.11.2021 р. та договір № 5 від 01.12.2021 р.) з виправленими невідповідностями. 2.5. довідка в довільній формі про не залучення субпідрядника/співвиконавця або інформація в довільній формі щодо залучення субпідрядника/співвиконавця в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. примітка. накласти електронний підпис (КЕП/УЕП) відповідно до вимог Розділу 3 Тендерної документації, Додатку № 1 до Тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.