Період оскарження умов закупівлі - по 13-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 617 443 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 16 174 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації |
| ЄДРПОУ: | 37393777 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Овчаренко Жанна Євгенівна |
| Телефон: | +380444251502 |
| E-mail: | podil_zakypivli@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 04071, Україна, Київська область,Київ, вул. Введенська 35 |
5 |
У відповідності до ч. 10 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п 'яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. З огляду на значну кількість наданих учасником документів у складі його тендерної пропозиції, які необхідно детально перевірити, а також через велику кількість інших закупівель є необхідність в продовженні замовником строку розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЕС-ГРУПП" до 20 робочих днів.
1. Відповідно до п.3.5. Додатку 6 тендерної документації Учасником у складі тендерної пропозиції не надано на всіх працівників зазначених в довідці «про наявність працівників відповідної кваліфікації» медичних книжок форми 1-ОМК затверджених Наказом МОЗ України № 150, в яких міститься відповідний запис підтверджуючий вчасне проходження медичного огляду. На виправлення зазначеного порушення необхідно надати медичні книжки в яких міститься відповідний запис підтверджуючий вчасне проходження медичного огляду. 2. Відповідно до розділу ІІІ тендерної документації надані учасником документи повинні відповідати до частини 3 статті 12 Закону створення та подання учасником документів тендерної пропозиції повинні бути здійснені з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», а також Закону України «Про електронні довірчі послуги» та шляхом накладення на неї кваліфікованого електронного підпису (КЕП) службовою (посадовою) особою (або представником учасника процедури закупівлі), яку уповноважено учасником на підписання тендерної пропозиції. Файл накладеного КЕП повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчу вального органу за посиланням – http://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП Учасника в електронній системі закупівель було накладено на документи тендерної пропозиції засіб КЕП Ні (не захищений пристрій) замість кваліфікованого електронного підпису (КЕП). На виправлення зазначеного порушення необхідно накласти кваліфікованого електронного підпису (КЕП). 3. Відповідно до п.4.1. Додатку 6 тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку про досвід виконання підприємством аналогічного договору (не менше двох) та копію повністю виконаних аналогічних договір, копію завірених актів виконаних робіт та / або актів приймання – передачі виконаних робіт (на суму виконаних зобов’язань), лист відгук від замовника за кожним з договорів. Учасником надано Договір № 733 від 12/07/2024 року стан якого виконується. На виправлення порушення надати повністю виконаний аналогічний договір. 4. Учасником подано тендерну пропозицію, яка містить окремі документи, що потребують підпису, однак жоден із них не має візуального підпису та печатки. Натомість накладено лише один КЕП на загальний файл. Відповідно до частини першої статті 7 Закону України «Про електронні довірчі послуги», кваліфікований електронний підпис прирівнюється до власноручного підпису за умови, що він накладений безпосередньо на кожен окремий документ. Отже, накладення КЕП лише на загальний файл або архів не підтверджує належне підписання документів, якщо окремі документи не містять візуального підпису або скану з підписом. На виправлення порушення Учасник повинен надати виправлені документи, які містять накладений кваліфікований електронний підпис (КЕП) безпосередньо на кожен окремий документ або містять візуальний підпис (відскановане зображення підпису/печатки), що підтверджує їх належне підписання.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.