Період оскарження умов закупівлі - по 07-08-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 9 028 600,80 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 90 286,01 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 45 143 UAH |
| Замовник: | Управління освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації |
| ЄДРПОУ: | 37479398 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Катерина Вікторівна Мовчан |
| Телефон: | +380445251083 |
| E-mail: | golosiivoosvitaremont@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 03127, Україна, Київська область,м. Київ, ПРОСПЕКТ ГОЛОСІЇВСЬКИЙ, будинок 118 Б |
8 |
10.08.2025 року відбулось розкриття тендерних пропозицій по зазначеній процедурі закупівлі. Найбільш економічно вигідною пропозицією було визначено тендерну пропозицію ТОВ "Грін Трейдінг" (код ЄДПРОУ 40729651). Відповідно до ст. 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану можуть встановлюватися окремі обмеження прав і свобод із зазначенням строку дії цих обмежень. Указом Президента України від 24.02.2022 № 64/2022, зі змінами, (далі – Указ № 64/2022) введено воєнний стан в Україні. Відповідно до пункту 3-7 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” Кабінет Міністрів України своїм рішенням затвердив особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (постанова № 1178 від 12 жовтня 2022 року) (далі - Особливості). Відповідно до положень п. 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. За результатами розгляду пропозиції ТОВ "Грін Трейдінг" (код ЄДПРОУ 40729651) було встановлено наступне: 1.Відповідно до підпункту 4.4 Тендерної документації та пункту 19 «Перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей)» додатку 1 тендерної документації Строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) З дня укладання договору та до 15 жовтня 2025 року включно. В складі тендерної пропозиції ТОВ "Грін Трейдінг" (код ЄДПРОУ 40729651): 1. Надано календарний графік виконання робіт додаток №3 до договору підряду з дня укладання договору та до 20 листопада 2025 року включно. Таким чином, Уповноважена особа ВИРІШИЛА: 1. Оприлюднити в електронній системі закупівель наступне Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) перелік виявлених невідповідностей: 1. Надано календарний графік виконання робіт додаток №3 до договору підряду з дня укладання договору та до 20 листопада 2025 року включно. 2) посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: 1.Відповідно до підпункту 4.4 Тендерної документації та пункту 19 «Перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей)» додатку 1 тендерної документації Строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) З дня укладання договору та до 15 жовтня 2025 року включно. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати необхідну інформацію та документи, шляхом завантаження до електронної системи закупівель.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.