Період оскарження умов закупівлі - по 11-07-2025, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 2 799 901 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 13 999,51 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 83 997,03 UAH |
| Замовник: | Національна академія сухопутних військ імені гетьмана Петра Сагайдачного |
| ЄДРПОУ: | 08410370 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.asv.gov.ua |
| Контактна особа: | Любомир Цвик |
| Телефон: | +380322484352 |
| E-mail: | tulnasv@gmail.com |
| Місцезнаходження: | Україна |
2 |
1. Відповідно до п.2 Розділу 3 Тендерної документації Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії Відповідно до вимог п.3.2.1 Розділу 3 Тендерної документації до банківської гарантії вимагається: 3.2.1. … Електронна банківська гарантія та інші документи банку повинні мати кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи банку з обов’язковим зазначенням кваліфікованої електронної позначки часу і датовані не раніше дати виходу оголошення. Учасником торгів в складі тендерної пропозиції надано банківську гарантію № 2786/25-ТГ від 11.07.2025 року. Разом з тим інші документи банку, а саме: - Довіреність_завірена копія_Губанова_І_П.pdf - підписані (накладено електронний підпис) уповноваженою особою банку 25.04.2025, що є раніше дати виходу оголошення і не відповідає вимогам п.3.2.1 розділу 3 тендерної документації замовника. - Витяг_з_державного_реєстру_банків_БІЗБАНК.pdf - підписані (накладено електронний підпис) уповноваженою особою банку 04.06.2025, що є раніше дати виходу оголошення і не відповідає вимогам п.3.2.1 розділу 3 тендерної документації замовника. 2. Відповідно до пп.2.1 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» п.1 Додатку №1 тендерної документації замовника вимагалось вказання працівників, які є необхідними для виконання робіт (надання послуг). Учасником торгів в складі тендерної пропозиції тендерної пропозиції надано відповідну довідку «14 Довідка працівники_.pdf» в якій вказано наявність чотирьох робітників. Разом з тим в Податковій декларації платника єдиного податку фізичної особи-підприємця за 2024 рік «Декларація 2024.pdf» та за 1 квартал 2025 року «Декларація 1 кв 2025.pdf» у графі «9. Фактична чисельність найманих працівників у звітному періоді» вказано «0», що не відповідає даним довідки про наявність працівників. У разі виконання даними працівниками робіт з договорами ЦПХ слід надання копій відповідних договорів. 3. Відповідно до пп.3.1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» п.1 Додатку №1 тендерної документації замовника вимагалось підтвердження виконання аналогічних договору. При цьому аналогічним договором може вважатися договір про надання вказаних у цій тендерній документації або подібних за змістом послуг в обсязі не меншому ніж 50% від очікуваної вартості даної закупівлі. Учасником торгів в складі тендерної пропозиції тендерної пропозиції надано Договір підряду №1/2022 від 12.01.2022 який не відповідає істотним вимогам тендерної документації замовника з наступних причин: - в п.2.1 даного договору зазначено «Вартість робіт, доручених до виконання Підрядникові, визначається відповідно до погоджених договірних цін на кожний вид робіт» тобто даний договір укладений без вказання кінцевої вартості договору; - в п.2.3 встановлено «Оплата Замовником вартості виконаних Підрядником робіт здійснюється авансовим платежем на підставі виставленого Підрядником рахунків в розмірі 70% від суми погодженої договірної ціни на кожний вид робіт»; - в договірній ціні що є додатком №1 до договору вказано вид договірної ціни «динамічна» 4. Відповідно до 2 «Інші документи» Додатку №1 тендерної документації замовника вимагалось надання «довідки в довільній формі або відповідно до взірця, що наведений в Додатку №5 до даної документації, повинна бути підписана особами, щодо яких подано інформацію, у складі тендерної пропозиції.» Учасником торгів в складі тендерної пропозиції тендерної пропозиції не надано відповідної довідки на робітників вказаних в довідці «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» 5. Відповідно до 2 «Інші документи» Додатку №1 тендерної документації замовника вимагалось надання проєкту календарного графіку виконання Учасником робіт. Учасником торгів в складі тендерної пропозиції тендерної пропозиції надано відповідний документ «24 План графік виконання_.pdf» Разом з тим даний графік складено помісячно чим не враховано вимогу п.4 «строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт)» Розділу 1 тендерної документації замовника а саме: протягом 30 робочих днів з дня укладання договору.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.