Період оскарження умов закупівлі - по 18-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 24 662 875 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 246 628,75 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 123 000 UAH |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИШГОРОДСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ВИШГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 01994391 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Наталія Коханюк |
| Телефон: | +380950004378 |
| E-mail: | natakoh@i.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
2 |
Вимога про усунення невідповідностей: Замовник вимагає: 1. На виконання вимоги п.п.10. п.3. (Інші документи, які подаються учасником процедури закупівлі) Додатку 4 до тендерної документації та Додатку 1 Тендерної документації «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”, п.п.10 п.2 (Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців). - Сертифікат на систему екологічного управління Учасника ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), який підтверджує, що система екологічного управління Учасника стосовно будівництва нежитлових будівель, електромонтажних робіт, монтажу водопровідних мереж, системи опалення та кондиціювання відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (сертифікат має бути чинним на кінцеву дату подання тендерної пропозиції; виданим органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який акредитований в установленому порядку (НААУ) та сфера акредитації якого містить будівництво – на підтвердження надати оригінал атестату акредитації та сферу акредитації ОС (ООВ), завірену Національним агентством з акредитації України. Якщо сертифікат виданий більше ніж за рік до оголошення цих торгів, то учасник має надати документ, що підтверджує проходження наглядового аудиту. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не було надано: оригінал атестату акредитації та сферу акредитації ОС (ООВ), завірену Національним агентством з акредитації України. Що не відповідає вимогам Замовника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно виконати у строк, визначений Особливостями, та надати вищезазначені документи, що відповідають Тендерної документації. Замовник вимагає: 1. На виконання вимоги п.п.11. п.3. (Інші документи, які подаються учасником процедури закупівлі) Додатку 4 до тендерної документації та Додатку 1 Тендерної документації «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”, п.п.11 п.2 (Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців). - Сертифікат на систему екологічного управління Учасника ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), який підтверджує, що система екологічного управління Учасника стосовно будівництва нежитлових будівель, електромонтажних робіт, монтажу водопровідних мереж, системи опалення та кондиціювання відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (сертифікат має бути чинним на кінцеву дату подання тендерної пропозиції; виданим органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який акредитований в установленому порядку (НААУ) та сфера акредитації якого містить будівництво – на підтвердження надати оригінал атестату акредитації та сферу акредитації ОС (ООВ), завірену Національним агентством з акредитації України. Якщо сертифікат виданий більше ніж за рік до оголошення цих торгів, то учасник має надати документ, що підтверджує проходження наглядового аудиту. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не було надано: оригінал атестату акредитації та сферу акредитації ОС (ООВ), завірену Національним агентством з акредитації України. Що не відповідає вимогам Замовника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно виконати у строк, визначений Особливостями, та надати вищезазначені документи, що відповідають Тендерної документації. Замовник вимагає: 1. На виконання вимоги п.п.12. п.3. (Інші документи, які подаються учасником процедури закупівлі) Додатку 4 до тендерної документації та Додатку 1 Тендерної документації «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”, п.п.12 п.2 (Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців). - Сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці Учасника ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) який підтверджує, що система управління охороною здоров'я та безпекою праці Учасника стосовно будівництва нежитлових будівель, електромонтажних робіт, монтажу водопровідних мереж, системи опалення та кондиціювання відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (сертифікат має бути чинним на дату подання тендерної пропозиції; виданим органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який акредитований в установленому порядку (НААУ), на підтвердження надати оригінал атестату акредитації та сферу акредитації ОС (ООВ), завірену Національним агентством з акредитації України, яка має містити будівництво. Якщо сертифікат виданий більше ніж за рік до оголошення цих торгів, то учасник має надати документ, що підтверджує проходження наглядового аудиту. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не було надано: оригінал атестату акредитації та сферу акредитації ОС (ООВ), завірену Національним агентством з акредитації України. Що не відповідає вимогам Замовника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно виконати у строк, визначений Особливостями, та надати вищезазначені документи, що відповідають Тендерної документації. Замовник вимагає: 1. На виконання вимоги п.3. (Інші документи, які подаються учасником процедури закупівлі) Додатку 4 до тендерної документації та Додатку 1 Тендерної документації «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”, п.п.15 п.2 (Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців). Забезпечення тендерної пропозиції Розмір та умови надання забезпечення тендерної пропозиції. Учасник закупівлі має надати забезпечення пропозиції у формі: електронної страхової гарантії. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції - не менше строку дії тендерної пропозиції. Розмір тендерного забезпечення: – 123 000,00 грн (що не перевищує 0,5 % від очікуваної вартості). Забезпечення тендерної пропозиції має бути оформлене у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Учасник надає страхову гарантію, у вигляді електронного документу (файлу в форматі PDF) з одночасним документальним підтвердженням її чинності, шляхом накладення кваліфікованого електронного підпису уповноваженої на підписання особи та електронно-цифрової печатки фінансової установи, через електронну систему закупівель, з обов’язковим зазначенням у тексті гарантії посилання на програмний комплекс та його версію, яким накладено КЕП (підпис та печатку) для можливості перевірки такого підпису та печатки. За умови, що надана гарантія підписана не керівником (директором, головою правління), учасник повинен надати через електронну систему закупівель довіреність, що засвідчує право надання та підпису страхової гарантії від імені фінансової установи уповноваженій на це особі, з одночасним документальним підтвердженням КЕП підписанта (керівника, директора, голови правління, тощо) та КЕП печатки фінансової установи. Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною та підтверджувати дію страхового захисту фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником умов визначених в тендерній документації «Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції», з обов’язковим посиланням на номер, очікувану вартість, вид закупівлі, дату оголошення закупівлі, вказаному на порталі prozorro.gov.ua., а також дату, номер і назву (у разі наявності таких реквізитів) відповідного документа, з якого виникають базові відносини. Страхова гарантія повинна передбачати гарантоване погодження продовження строку дії забезпечення тендерної пропозиції, у випадку, якщо замовник вимагатиме від учасників продовження строку дії тендерної пропозицій, в порядку передбаченому чинним законодавством, з посиланням на відповідні законодавчі норми. Учасник закупівлі під час надання забезпечення пропозиції, для підтвердження права Гаранта на здійснення відповідної діяльності, через електронну систему закупівель надає також скановані копії наступних документів: • свідоцтво про реєстрацію страхової компанії в Державному реєстрі фінансових установ; • ліцензії на здійснення діяльності із страхування відповідно до класу 16 страхування, інформація щодо якої міститься в ДРФУ (надається у вигляді витягу із Державного реєстру фінансових установ); • внутрішні правила (далі – «Правила») надання фінансових послуг (або додаток чи витяг з «Правил»). «Правила» мають відповідати наступним критеріям: а) складені відповідно до конкретного виду добровільного страхування (згідно із Законом України «Про страхування»). Вид страхування має бути чітко визначений у «Правилах» та\або додатках до них – страхування фінансових ризиків, пов'язаних з невиконанням або неналежним виконанням страхувальником вимог тендерної документації (визначення неконкретного виду страхування, або зазначення його у вигляді «інших видів страхування» у «Правилах» (та\або додатках до них) - не відповідає нормам страхового законодавства та вимогам цього оголошення); б) затверджені фінансовою установою (страховою компанією) та зареєстровані (затверджені) НБУ (або самі «Правила» або зміни до них). Страхова виплата не може бути меншою ніж страхова сума, до даної виплати не може застосовуватись франшиза, на бенефіціара не можуть покладатись будь-які витрати пов’язані з отриманням страхової суми в розмірі забезпечення тендерної пропозиції. Учасник у складі пропозиції надає підтвердження отримання страховою компанією оплати за страхову гарантію (лист від страхової компанії з зазначенням ідентифікатора процедури закупівлі та копію платіжного доручення). Положення страхової гарантії повинні відповідати положенням Закону України «Про страхування», «Про публічні закупівлі», Постанові КМУ від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами), Правилам добровільного страхування фінансових ризиків (страхової компанії, що надає гарантію) або змін до Правил, затвердженим НБУ, що повинно бути відображено у наданій страховій гарантії у повному обсязі. Положення Договору добровільного страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником вимог тендерної документації не можуть містити умов, що суперечать тексту страхової гарантії та будь-яким чином обмежують права бенефіціара. Надання договору добровільного страхування у складі пропозиції не є обов’язковим, але, у разі його ненадання з боку учасника, текст «страхової гарантії» має містити підтвердження щодо відповідності умов страхового договору - умовам самої «страхової гарантії», наданої згідно цього договору та вимог тендерної документації Замовника. Текст «страхової гарантії» не може містити: • умов про зменшення відповідальності гаранта в будь-якому випадку (окрім закінчення строку дії договору страхування фінансового ризику); • умов, що застрахованим ризиком є нанесення збитків (втрат, тощо) подібного змісту: «Страховик виплачує страхове відшкодування за нанесені Вигодонабувачу збитки, що визнані страхувальником у добровільному порядку за попередньою згодою страховика або встановлена рішенням суду, що набуло чинності»; • умов про обов’язкове надання принципалом письмового підтвердження про настання гарантійного випадку і причин його настання; • умови про припинення зобов’язання гаранта за гарантією у випадку одержання гарантом оригіналу цієї гарантії, про що у складі пропозиція надається лист-гарантія в довільній формі адресований Замовнику від установи, що видала гарантію. В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - Зобов’язання Гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти робочих днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. Замовник залишає за собою право звернутися до страхової компанії щодо підтвердження наданих документів та інформації. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції було надано Страхову гарантію №ФР -25-5603-УРП-0502 дата видачі 14 липня 2025 року від Страхової компанії «ГАРДІАН», в якій не вірно зазначено строк виконання робіт, а саме до 31 грудня 2025 року та дату оголошення закупівлі 19 червня 2025 р., вказаному на порталі prozorro.gov.ua. Ще на виконання цієї вимоги учасником не було надано копію платіжного доручення та сканованих копій документів, підтверджуючих права Гаранта на здійснення відповідної діяльності а саме: внутрішні правила (далі – «Правила») надання фінансових послуг (або додаток чи витяг з «Правил»). «Правила» мають відповідати наступним критеріям: а) складені відповідно до конкретного виду добровільного страхування (згідно із Законом України «Про страхування»). Вид страхування має бути чітко визначений у «Правилах» та\або додатках до них – страхування фінансових ризиків, пов'язаних з невиконанням або неналежним виконанням страхувальником вимог тендерної документації (визначення неконкретного виду страхування, або зазначення його у вигляді «інших видів страхування» у «Правилах» (та\або додатках до них) - не відповідає нормам страхового законодавства та вимогам цього оголошення); б) затверджені фінансовою установою (страховою компанією) та зареєстровані (затверджені) НБУ (або самі «Правила» або зміни до них). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно виконати у строк, визначений Особливостями, надати виправлену Страхову гарантію, копію платіжного доручення та Правила надання фінансових послуг (або додаток чи витяг з «Правил»), що відповідають Тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.