Закупівлю оголошено - 04-07-2025, 15:35. Дата останніх змін - 14-08-2025, 15:18

Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття дошкільного навчального закладу (ясла-садок) № 175 Деснянського району міста Києва на земельній ділянці за адресою: вул. Радистів, 61 у Деснянському районі м. Києва

Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття дошкільного навчального закладу (ясла-садок) № 175 Дес... Державна закупівля - UA-2025-07-04-009263-a Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття дошкільного навчального закладу (ясла-садок) № 175 Деснянського району міста Києва на земельній ділянці за адресою: вул. Радистів, 61 у Деснянському районі м. Києва від замовника УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ДЕСНЯНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ від 7/4/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-07-04-009263-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-06-19-008253-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 04-07-2025, 15:35
по 20-07-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 04-07-2025, 15:35
по 23-07-2025, 09:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 20-07-2025, 00:00

Документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та розроблені безпосередньо учасником виключно для участі у вказаній процедурі закупівлі повинні бути складені українською мовою. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
26942359
26 942 359 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Мінімальний крок аукціону:269 423,59 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ДЕСНЯНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
ЄДРПОУ:37501684 Досьє YouControl
Контактна особа:Черній Олена Вікторівна
Телефон:+380445465108
E-mail:chernii.zakupki@gmail.com
Місцезнаходження:
02217, Україна, м. Київ,вулиця Закревського, будинок 15-А
10



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Будівництво споруди подвійного ...
26 942 359 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття дошкільного навчального закладу (ясла-садок) № 175 Деснянського району міста Києва на земельній ділянці за адресою: вул. Радистів, 61 у Деснянському районі м. Києва

1
робота
02089 Україна м. Київ вул. Радистів, 61
по 15-12-2025
45200000-9
Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
Приватне підприємство Модена   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 23-07-2025 по 21-08-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Рівненська область, Олександрія, вул.Св.-Преображенська, 210, 35320, Кучерук Олександр Анатолійович
Остаточна пропозиція:
26 902 542,95 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
30-07-2025, 17:04
Період подачі оскарження:
по 05-08-2025, 00:00

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 29-07-25, 12:45:20
Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.pdf

У відповідності до ч. 10 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. З огляду на значну кількість наданих учасником документів у складі тендерної пропозиції, які необхідно детально перевірити є необхідність в продовженні замовником строку розгляду тендерної пропозиції Приватне підприємство Модена до 20 робочих днів.

Кінцева дата розгляду пропозиції: 21-08-25, 00:00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 29-07-25, 16:22:32
24

Перелік невідповідностей: 1. відповідно до п 4 Частини 1.1. Додатку 1 до тендерної документації - Розрахунки договірної ціни* розроблені в ліцензійному програмному комплексі АВК-5 або іншому сумісному з ним ліцензійному програмному комплексі (на підтвердження надати діючу ліцензію на програмний комплекс) у відповідності до Кошторисних норм України, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021р. №281. В складі тендерної пропозиції Учасником надано Розрахунки договірної ціни* розроблені в ліцензійному програмному комплексі АВК-5 у відповідності до Кошторисних норм України, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021р. №281, при цьому відсутня ліцензію на програмний комплекс. На виправлення невідповідності надати діючу ліцензію на програмний комплекс в якому були розроблені Розрахунки договірної ціни. 2. Відповідно до п 7. частини 1.3 додатку 1 до тендерної документації – Відповідно до частини 3 статті 12 Закону створення та подання учасником документів тендерної пропозиції повинно бути здійснено з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», а також Закону України «Про електронні довірчі послуги» та шляхом накладення на неї кваліфікованого електронного підпису (КЕП) службовою (посадовою) особою (або представником учасника процедури закупівлі), яку уповноважено учасником на підписання тендерної пропозиції. Електронна печатка Учасника не вважається КЕП уповноваженої особи. Файл накладеного КЕП повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням – http://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися ПІБ особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). При перевірці інформації має відображатись інформація про ПІБ особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції, посади, назви підприємства учасника (для юридичних осіб). Тендерна пропозиція учасника підписана шляхом накладення на неї кваліфікованого електронного підпису (КЕП) службовою (посадовою) особою яку уповноважено учасником на підписання тендерної пропозиції. Файл накладеного КЕП придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням – http://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП відображаються ПІБ особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа), назва підприємства учасника, при цьому відсутня посада власника ключа уповноваженого на підписання тендерної пропозиції. На виправлення невідповідності підписати тендерну пропозицію шляхом накладення на неї кваліфікованого електронного підпису (КЕП) службовою (посадовою) особою яку уповноважено учасником на підписання тендерної пропозиції. Файл накладеного КЕП має бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням – http://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП мають відображаться ПІБ особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції, посади, назви підприємства учасника

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 30-07-25, 16:22:32
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-07-04-009263-a-a1
Номер договору:
142
Дата підписання договору:
12-08-2025, 23:59
Строк дії договору:
з 12-08-2025 по 15-12-2025
26 902 542,95 UAH
Ціна договору
22 418 785,79 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
Приватне підприємство Модена   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
26 902 542,95 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
залучається в обсязі менше 20 % : 1. Товариство з обмеженою відповідальністю «С. П. А. С. » 2. Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ ФОРВАРД ПЛЮС»
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
22-07-2025, 21:59:19
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність антикорупційної програми
Резидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
7. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
8. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
90
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
4. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
0
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
1.0
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Доказ:
Документ
1. Довідка МТБ.pdf, ДОВІДКА про наявність основного обладнання та устаткування, матеріально-технічної бази та технологій , підтверджується наявність основного обладнання та устаткування, матеріально-технічної бази та технологій
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Доказ:
Документ
3. Довідка про працівників.pdf, ДОВІДКА про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід , підтверджується наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Доказ:
Документ
2. Довідка аналогічний договір.pdf, ДОВІДКА про виконання аналогічного договору , підтверджується наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
4. Наявність фінансової спроможності
Підтверджується, що
Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Доказ:
Документ
10. Фінансова звітність малого підприємства 1-м, 2-м.pdf, Фінансова звітність , підтверджується Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено04-07-2025, 15:36:31
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:17-07-2025, 16:59:44
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:04-07-2025, 15:36:04
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:04-07-2025, 15:36:03
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:04-07-2025, 15:36:05
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:17-07-2025, 16:58:11
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:17-07-2025, 16:58:12
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:04-07-2025, 15:36:02
              Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Технічний опис предмету закупівлі
                публічнийЕкспортовано:04-07-2025, 15:36:00
                Технічний опис предмету закупівлі
                публічнийЕкспортовано:04-07-2025, 15:35:59
                Технічний опис предмету закупівлі
                публічнийЕкспортовано:17-07-2025, 16:58:13
                  Інші
                    Файл
                    Тип
                    Приватність
                    Стан
                    Дата та час
                    Дії
                    Інший
                    публічнийЕкспортовано:17-07-2025, 16:58:09

                      Електронні тендерні вимоги

                      1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 04-07-2025, 15:36:07
                      При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 04-07-2025, 15:36:07
                      2. Вчинення корупційних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 04-07-2025, 15:36:07
                      Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 04-07-2025, 15:36:07
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 04-07-2025, 15:36:07
                      3. Вчинення економічних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 04-07-2025, 15:36:07
                      4. Вчинення кримінальних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 04-07-2025, 15:36:07
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 04-07-2025, 15:36:07
                      5. Порушення справи про банкрутство
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 04-07-2025, 15:36:07
                      6. Наявність антикорупційної програми
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Резидентом підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 04-07-2025, 15:36:07
                      Нерезидентом підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 04-07-2025, 15:36:07
                      7. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 04-07-2025, 15:36:07
                      8. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 04-07-2025, 15:36:07
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 04-07-2025, 15:36:07
                      9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Резидентом підтверджується, що
                      1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 04-07-2025, 15:36:07
                      Нерезидентом підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 04-07-2025, 15:36:07
                      10. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                      Застосовується до:
                      Замовника
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 04-07-2025, 15:36:07
                      11. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                      Застосовується до:
                      Замовника
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 04-07-2025, 15:36:07
                      1. Мова (мови) тендерної пропозиції
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 04-07-2025, 15:36:07
                      2. Строк дії тендерної пропозиції
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
                      90
                      Пошук... день
                      день
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 04-07-2025, 15:36:07
                      3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                      1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 04-07-2025, 15:36:07
                      При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                      2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 04-07-2025, 15:36:07
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю , У разі закупівлі робіт або послуг учасник зазначає в тендерній пропозиції інформацію (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. У разі залучення субпідрядника(-ів)/співвиконавця(-ів) незалежно від обсягів робіт/послуг, які йому доручатимуться, учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції наступне: - довідку, у якій має бути зазначено інформацію про найменування кожної субпідрядної організації/співвиконавця, його місцезнаходження, код ЄДРПОУ, види робіт/послуг, які передбачається доручити субпідрядній організації/співвиконавцю, орієнтовну вартість робіт, що будуть виконуватись субпідрядною організацією/співвиконавцем, у відсотках (%) до ціни тендерної пропозиції учасника; - лист-погодження від кожної зазначеної в довідці субпідрядної організації/співвиконавця за підписом уповноваженої посадової особи субпідрядної організації/співвиконавця (з документальним підтвердженням її повноважень щодо підпису документів) про готовність виконання робіт, які він буде виконувати у разі визначення учасника переможцем торгів, із зазначенням ідентифікатора та назви закупівлі, найменування та обсягу робіт, які будуть виконані субпідрядною організацією/співвиконавцем. - у випадку, якщо роботи/послуги, до виконання яких залучається субпідрядник(-и)/співвиконавець(-і), вимагають відповідно до норм чинного законодавства України наявності ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності – надати чинну ліцензію на провадження відповідного виду господарської діяльності, видану на ім’я субпідрядника /співвиконавця, або наказ органу, уповноваженого на видачу такої ліцензії, про видачу відповідної ліцензії.
                      4. Забезпечення виконання договору про закупівлю
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Лоту Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття дошкільного навчального закладу (ясла-садок) № 175 Деснянського району міста Києва на земельній ділянці за адресою: вул. Радистів, 61 у Деснянському районі м. Києва
                      Законодавство:
                      При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
                      1 - Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
                      0
                      Пошук... день
                      день
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 04-07-2025, 15:36:07
                      Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
                      1
                      Пошук... відсоток
                      відсоток
                      Замовник вимагає від переможця надання ним забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до статті 27 Закону у вигляді банківської гарантії з грошовим покриттям на весь строк дії такої банківської гарантії. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю: 1 відсоток від ціни договору про закупівлю. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: банківська гарантія з грошовим покриттям, форма та зміст якої повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Грошове покриття обов’язково повинно передбачати списання/перерахування грошових коштів на рахунок покриття за банківською гарантією на весь строк дії такої банківської гарантії у розмірі забезпечення виконання договору про закупівлю (1 відсоток від ціни договору про закупівлю). Строк забезпечення виконання договору про закупівлю: Термін дії гарантії має бути не менше терміну дії договору про закупівлю. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю: Умови та порядок повернення, а також неповернення замовником забезпечення виконання договору про закупівлю визначаються в договорі про закупівлю. Оформлена відповідно до вимог цього пункту тендерної документації банківська гарантія з документами, передбаченими цим пунктом, має бути передана замовнику впродовж 15 календарних днів з дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, але не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Якщо станом на 17 год 00 хв останнього дня зазначеного 15-денного строку (або дня укладення договору про закупівлю) належним чином оформлена банківська гарантія з документами, передбаченими цим пунктом, не передані замовнику, то тендерна пропозиція переможця цієї процедури закупівлі підлягає відхиленню на підставі абзацу 4 підпункту 3 пункту 44 Особливостей, а надане забезпечення тендерної пропозиції не повертається. Разом з банківською гарантією Замовникові обов’язково надаються наступні документи: - завірена копія ліцензії банку, що видав банківську гарантію та/або витяг з державного реєстру банків; - завірена копія документів, що підтверджують повноваження посадової особи банку, яка підписала банківську гарантію; - оригінал листа чи іншого документу, виданого банком, з інформацією про те, що банківська гарантія оформлена з повним грошовим покриттям на всю її суму, та зазначенням реквізитів рахунку, на якому розміщена вся сума такого грошового покриття та строку такого покриття, а також підтвердженням того, що кошти покриття розміщені на рахунку покриття весь строк дії такої банківської гарантії. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання Підрядником умов Договору; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або Договору нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі»; 4) згідно з умовами, зазначеними в Договорі, але не пізніше 10 (десяти) робочих днів з дня настання зазначених обставин. Замовник повертає Підряднику забезпечення виконання Договору у разі виконання умов Договору, та відсутності фактів невиконання зобов’язань передбачених Договором з боку Підрядника. Замовник у такому разі повертає Підряднику забезпечення виконання Договору не пізніше 10 (десяти) робочих днів з дня здачі об’єкта в експлуатацію, та, в разі необхідності, надає відповідне документальне підтвердження для банку, що видав банківську гарантію. - Умови неповернення забезпечення виконання Договору. Забезпечення не повертається Замовником Підряднику в разі: 1. Невиконання або неналежного виконання своїх зобов'язань Підрядником за Договором повністю або частково. 2. Дострокового розірвання Договору у випадку, якщо Підрядник не виконує свої зобов’язання за Договором або відмовляється від виконання зобов’язань за Договором; 3. Розірвання (припинення) Договору з ініціативи Підрядника. Право щодо неповернення Постачальнику забезпечення виникає у Замовника в момент настання будь-якого з зазначених вище випадків. Про неповернення забезпечення виконання Договору Замовник письмово повідомляє Підрядника шляхом надсилання відповідного листа на електронну адресу Підрядника, зазначену у Договорі. З дня відправлення Підряднику такого письмового повідомлення Замовник набуває право вимагати від банку (гаранта) виплати суми забезпечення виконання Договору.
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 04-07-2025, 15:36:07
                      1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 04-07-2025, 15:36:07
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій , На підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідно надати: 1.1. Довідку про наявність в учасника основного обладнання та устаткування матеріально-технічної бази та технологій, а саме, обов’язкове зазначення: - офісного та складського приміщення; - основних будівельних машин і механізмів які будуть задіяні в будівництві; - основного обладнання та устаткування які будуть використовуватись в будівництві; 1.2. Для підтвердження інформації, зазначеної в Довідці згідно п.1.1., учасник повинен надати: 1.2.1. у разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база є власними, надаються: - для підтвердження наявності нерухомого майна, - витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно; - для підтвердження наявності будівельних машин і механізмів,– свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу/машини/великотоннажного транспортного засобу/технологічного транспортного засобу/механізму; - для підтвердження наявності обладнання та устаткування – видаткові накладні, або акти приймання-передачі, або бухгалтерська довідка, або витяг з балансового рахунку, або оборотно-сальдова відомість; 1.2.2. у разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база залучені учасником, надаються: - для підтвердження наявності нерухомого майна, – договір оренди/суборенди/лізингу з актами приймання-передачі; - для підтвердження наявності будівельних машин і механізмів,– свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу/машини/великотоннажного транспортного засобу/технологічного транспортного засобу та договір оренди/суборенди/лізингу/інший договір, передбачений законодавством, з актом приймання-передачі транспортного засобу в передбачених умовами договору випадках (у разі, якщо власник будівельних машин і механізмів не є контрагентом по договору з учасником цієї закупівлі, додатково надається договір, стороною якого є власник будівельних машин і механізмів, на підставі якого укладено договір на користування будівельних машин і механізмів з учасником); - для підтвердження наявності обладнання та устаткування – договір оренди/суборенди/лізингу/ інший договір, передбачений законодавством. Договори мають бути чинні на день кінцевого терміну подання тендерної пропозиції.
                      2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 17-07-2025, 16:58:19
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід , На підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідно надати: 2.1. Довідку в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, із інформацією про працівників учасника, зокрема ПІБ, посаду (або виду роботи працівника якої професії чи посади буде виконувати працівник за договором цивільно-правового характеру), підставу залучення (трудовий договір/контракт/договір цивільно–правового характеру або працівник субпідрядника). Довідка повинна підтверджувати наявність в учасника інженерно-технічних працівників, з вищою освітою (на підтвердження надати дипломи про здобуття повної або неповної вищої освіти на працівників інженерно-технічного складу): - головного інженера; - інженера з охорони праці (на підтвердження кваліфікації додатково надати чинний сертифікат або свідоцтво фахівця будівельної галузі, що має компетентність інженера з охорони праці); - інженера-кошторисника та/або інженера-проектувальника (надати кваліфікаційний сертифікат або свідоцтво, що підтверджує кваліфікацію щодо інженерно-будівельного проектування в частині кошторисної документації); - виконавця робіт. Також в довідці має бути інформація про основних працівників робочих професій які будуть задіяні до виконання робіт, а саме: - муляр (не менше двох осіб); - електрогазозварник (не менше двох осіб); - монтажник будівельний (не менше трьох осіб); - електромонтажник; - бетоняр. На кожного працівника, вказаного в довідці, в складі тендерної пропозиції учасник надає оригінал або копію діючого посвідчення та оригінал або копію протоколу (-ів) чи витягу (-ів) або виписки (-ок) з протоколу про проходження навчання та/або із перевірки знань з питань охорони праці або технології робіт з НПАОП 0.00-1.15-07; НПАОП 0.00-1.71-13; НПАОП 0.00-1.81-18; НПАОП 0.00-1.83-18; НПАОП 0.00-1.80-18; НПАОП 45.2-7.02-12; НПАОП 28.0-1.32-13, Протокол(-и) чи витяг(-и) або виписка (-и) з протоколу про проходження навчання та/або із перевірки знань з питань охорони праці або технології робіт повинен містити номер та назву вказаних НПАОП. Довідка повинна містити інформацію про не менше двох працівників учасника, що пройшли навчання та/або перевірку знань з питань охорони праці або технології робіт з НПАОП 28.52-1.31-13; НПАОП 0.00-1.75-15; НПАОП 45.2-7.03-17; НПАОП 0.00-7.11-12. На підтвердження надається оригінал діючого посвідчення та оригінал протоколу (-ів) чи витягу (-ів) або виписки з протоколу. Також на даних працівників надається посвідчення, що підтверджує допуск до роботи в електроустановках напругою до 1000 В та групу з електробезпеки не нижче IV. 2.2. На підтвердження наявності в учасника зазначених у Довідці згідно п.п. 2.1., учасник у складі тендерної пропозиції надає по кожному з таких працівників документи, що підтверджують наявність відносин між учасником та всіма зазначеними працівниками, а саме: трудові книжки або накази про прийняття на роботу чи переведення на займану посаду (у разі переведення) чи витяги із них, або оригінали чи копії договорів цивільно-правового характеру або трудових договорів чи контрактів. 2.3. Чинні медичні книжки за формою № 1-ОМК «Особиста медична книжка», затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.02.2013 № 150, на всіх працівників, зазначених у Довідці згідно п.п. 2.1., з відмітками про проходження ними обов'язкового профілактичного медичного огляду. Якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників та працівник(и), зазначений(і) у тендерній пропозиції такого учасника процедури закупівлі, є штатними або залученими працівниками такого учасника об’єднання учасників, у складі тендерної пропозиції додатково надається лист-підтвердження від учасника об’єднання учасників, адресований Замовнику, про надання згоди щодо використання учасником цієї закупівлі (об’єднанням учасників) його штатних або залучених працівників, під час виконання робіт за предметом закупівлі у разі перемоги у даній процедурі закупівлі.
                      Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
                      Статус: Архівована
                      Дата створення: 04-07-2025, 15:36:07
                      Дата архівування: 17-07-2025, 16:58:19
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід , На підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідно надати: 2.1. Довідку в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, із інформацією про працівників учасника, зокрема ПІБ, посаду (або виду роботи працівника якої професії чи посади буде виконувати працівник за договором цивільно-правового характеру), підставу залучення (трудовий договір/контракт/договір цивільно–правового характеру або працівник субпідрядника). Довідка повинна підтверджувати наявність в учасника інженерно-технічних працівників, з вищою освітою (на підтвердження надати дипломи про здобуття повної або неповної вищої освіти на працівників інженерно-технічного складу): - головного інженера; - інженера з охорони праці (на підтвердження кваліфікації додатково надати чинний сертифікат або свідоцтво фахівця будівельної галузі, що має компетентність інженера з охорони праці); - інженера-кошторисника та/або інженера-проектувальника (надати кваліфікаційний сертифікат або свідоцтво, що підтверджує кваліфікацію щодо інженерно-будівельного проектування в частині кошторисної документації); - виконавця робіт. Також в довідці має бути інформація про основних працівників робочих професій які будуть задіяні до виконання робіт, а саме: - муляр (не менше двох осіб); - електрогазозварник (не менше двох осіб); - монтажник будівельний (не менше трьох осіб); - електромонтажник; - бетоняр. На кожного працівника, вказаного в довідці, в складі тендерної пропозиції учасник надає оригінал діючого посвідчення та оригінал протоколу (-ів) чи витягу (-ів) або виписки (-ок) з протоколу про проходження навчання та/або із перевірки знань з питань охорони праці або технології робіт з НПАОП 0.00-1.15-07; НПАОП 0.00-1.71-13; НПАОП 0.00-1.81-18; НПАОП 0.00-1.83-18; НПАОП 0.00-1.80-18; НПАОП 45.2-7.02-12; НПАОП 28.0-1.32-13, Протокол(-и) чи витяг(-и) або виписка (-и) з протоколу про проходження навчання та/або із перевірки знань з питань охорони праці або технології робіт повинен містити номер та назву вказаних НПАОП. Довідка повинна містити інформацію про не менше двох працівників учасника, що пройшли навчання та/або перевірку знань з питань охорони праці або технології робіт з НПАОП 28.52-1.31-13; НПАОП 0.00-1.75-15; НПАОП 45.2-7.03-17; НПАОП 0.00-7.11-12. На підтвердження надається оригінал діючого посвідчення та оригінал протоколу (-ів) чи витягу (-ів) або виписки з протоколу. Також на даних працівників надається посвідчення, що підтверджує допуск до роботи в електроустановках напругою до 1000 В та групу з електробезпеки не нижче IV. 2.2. На підтвердження наявності в учасника зазначених у Довідці згідно п.п. 2.1., учасник у складі тендерної пропозиції надає по кожному з таких працівників документи, що підтверджують наявність відносин між учасником та всіма зазначеними працівниками, а саме: трудові книжки або накази про прийняття на роботу чи переведення на займану посаду (у разі переведення) чи витяги із них, або оригінали чи копії договорів цивільно-правового характеру або трудових договорів чи контрактів. 2.3. Чинні медичні книжки за формою № 1-ОМК «Особиста медична книжка», затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.02.2013 № 150, на всіх працівників, зазначених у Довідці згідно п.п. 2.1., з відмітками про проходження ними обов'язкового профілактичного медичного огляду. Якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників та працівник(и), зазначений(і) у тендерній пропозиції такого учасника процедури закупівлі, є штатними або залученими працівниками такого учасника об’єднання учасників, у складі тендерної пропозиції додатково надається лист-підтвердження від учасника об’єднання учасників, адресований Замовнику, про надання згоди щодо використання учасником цієї закупівлі (об’єднанням учасників) його штатних або залучених працівників, під час виконання робіт за предметом закупівлі у разі перемоги у даній процедурі закупівлі.
                      3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 17-07-2025, 16:58:19
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) , На підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору необхідно надати: 3.1. Довідку в довільній формі з інформацією про виконання учасником аналогічного договору (-ів) із зазначенням фактичної суми виконання по договору (-ам). Під аналогічним договором в контексті даної закупівлі необхідно розуміти договір з будівництва споруди укриття або цивільного захисту. 3.2. Усі зазначені в довідці договори (в повному обсязі) з додатками та додатковими угодами. 3.3. Довідка (довідки) про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3 (із зазначенням дати складання довідки), що в сумі підтверджують виконання аналогічного договору (-ів) в обсязі не менше 100% від очікуваної вартості закупівлі, або звіт про виконання договору про закупівлю, оприлюднений згідно Закону, який підтверджує виконання договору. 3.4. Лист-відгук щодо виконання усіх договорів, вказаних учасником в довідці згідно п.п.3.1., із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук), предмету цього договору, суми фактичного виконання на дату складання листа-відгуку та інформації про якісне виконання робіт з дотриманням термінів та/або відсутності претензій.
                      Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
                      Статус: Архівована
                      Дата створення: 04-07-2025, 15:36:07
                      Дата архівування: 17-07-2025, 16:58:19
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) , На підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору необхідно надати: 3.1. Довідку в довільній формі з інформацією про виконання учасником аналогічного договору (-ів) із зазначенням фактичної суми виконання по договору (-ам). Під аналогічним договором в контексті даної закупівлі необхідно розуміти договір з будівництва із класом наслідків (відповідальності) не нижче СС2 (допускається зазначення договору (-ів) які знаходяться в процесі виконання). Для підтвердження класу наслідків (відповідальності) не нижче СС2 надається сертифікат Державної інспекції архітектури та містобудування України на об’єкт або посилання на об’єкт будівництва зареєстрований на Порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва (e-construction.gov.ua). 3.2. Усі зазначені в довідці договори (в повному обсязі) з додатками та додатковими угодами. 3.3. Довідка (довідки) про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3 (із зазначенням дати складання довідки), що в сумі підтверджують виконання аналогічного договору (-ів) в обсязі не менше 100% від очікуваної вартості закупівлі. 3.4. Лист-відгук щодо виконання усіх договорів, вказаних учасником в довідці згідно п.п.3.1., із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук), предмету цього договору, суми фактичного виконання на дату складання листа-відгуку та інформації про якісне виконання робіт з дотриманням термінів та/або відсутності претензій.
                      4. Наявність фінансової спроможності
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 04-07-2025, 15:36:07
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. , На підтвердження наявності фінансової спроможності учасника необхідно надати: 4.1. На підтвердження обсягу річного доходу (виручки) учасник надає Фінансову звітність у складі Балансу (звіту про фінансовий стан) та Звіту про фінансові результати (звіту про сукупний дохід) та звіту про рух грошових коштів, або Фінансову звітність малого підприємства в складі Балансу (форма № 1-м) і Звіту про фінансові результати (форма № 2-м), або Фінансову звітність мікропідприємства в складі Балансу (форма № 1-мс) і Звіту про фінансові результати (форма № 2-мс). Фінансова звітність повинна бути надана за останній звітний період (рік) за 2024 р. із відміткою органу статистики або сканованою квитанцію про прийняття звітності вищезазначеним органом. Фінансова спроможність учасника визначається відповідно до поданої фінансової звітності за рядком 2000 «Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) у розмірі не меншому ніж 100% від очікуваної вартості закупівлі. Фізичні особи-підприємці надають копію податкової декларації за звітний період (2024 рік) з відміткою органу статистики (або копію квитанції про підтвердження подачі декларації в електронному вигляді). Для учасників фізичних осіб-підприємців надана звітність повинна підтверджувати обсяг доходу за звітний період (2024 рік) у розмірі не меншому, ніж 10 млн. грн., та підтверджувати беззбитковість учасника (тобто позитивний чистий прибуток).
                      ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ