Період оскарження умов закупівлі - по 19-07-2025, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 163 613 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 636,13 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Апарат Ради національної безпеки і оборони України |
| ЄДРПОУ: | 21656169 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.rnbo.gov.ua |
| Контактна особа: | Тетяна Кушнарьова |
| Телефон: | +380442550820 |
| E-mail: | ktv@rnbo.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 01601, Україна, Київська область,Київ, вул. Петра Болбочана, 8 |
1 |
Замовником в пункті 1 Розділу І «Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям тендерній документації» Додатку 1 до тендерної документації встановлено вимогу: «На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник повинен надати довідку за формою 1. Для підтвердження інформації, наведеної в довідці за формою 1, учасник має надати копію відповідного аналогічного за предметом закупівлі договору з усіма додатками до нього та копію (копії) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) виконання такого договору, або в разі наявності інформації про аналогічний за предметом закупівлі договір та виконання такого договору в електронній системі закупівель, учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору зазначає в довідці за формою 1 інформацію про ID номер закупівлі, за якою учасник виконав аналогічний за предметом закупівлі договір за умови розміщення замовником звіту про виконання такого договору та посилання на таку закупівлю в електронній системі закупівель. Під аналогічними договорами розуміються виконані договори, за якими зобов’язання Учасника як сторони договору полягало в монтажі зовнішніх ролет, а зобов’язання іншої сторони договору (замовника) полягало в оплаті відповідно до вимог цивільного та господарського законодавства.». Учасником в складі тендерної пропозиції надано довідку за формою 1 та копію договору, предметом якого є Послуги з монтажу ролетів (ролети тканинні) та Послуги з монтажу жалюзі (жалюзі вертикальні тканинні), що не відповідає визначенню аналогічного договору в тендерній документації, а саме: монтажу зовнішніх ролет. Учаснику необхідно протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей завантажити через електронну систему закупівель договір з усіма додатками до нього та копії документів, що підтверджують виконання такого договору, за яким зобов’язання Учасника як сторони договору полягало в монтажі зовнішніх ролет.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.