Період оскарження умов закупівлі - по 09-07-2025, 00:00
Очікувана вартість предмета закупівлі в план вноситься з ПДВ, оголошується без ПДВ. *Умови щодо ПДВ будуть конкретизовані на етапі укладення договору. Нові очікувані кошторисні призначення
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 916 666,67 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 9 166,67 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 9 166,67 UAH |
| Замовник: | Національний університет оборони України |
| ЄДРПОУ: | 07834530 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Нечепуренко Яна Петрівна |
| Телефон: | 380442710753 |
| E-mail: | tender_nuou@post.mil.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
3 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Протоколом № 346/25 від 15 липня 2025 року було ухвалено рішення про намір укласти договір з Товариством з обмеженою відповідальністю “МП СТРУМ” з ціновою пропозицією 835 711,62 гривень, без ПДВ. При кваліфікації учасника було допущено помилку, яка в подальшому впливає на укладення договору за результатами відкритих торгів. На етапі укладення договору зазначену помилку виправити не можливо. Враховуючи викладене прийнято рішення відмінити відкриті торги з особливостями згідно вимог чинного законодавства. Потреба в закупівлі не відпала, відкриті торги з особливостями буде оголошено повторно.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
01-08-2025, 00:00
Період оскарження:
з 21-07-2025, 10:33 по 01-08-2025, 00:00
Документи:
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.