Закупівлю оголошено - 04-07-2025, 12:14. Дата останніх змін - 04-07-2025, 12:15

«Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття гімназії №191 ім. П.Г. Тичини з поглибленим вивченням іноземних мов м. Києва на земельній ділянці за адресою: вул. Миколайчука Івана, 9-А у Дніпровському районі м. Києва, (ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель)»

«Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття гімназії №191 ім. П.Г. Тичини з поглибленим вивченням... Державна закупівля - UA-2025-07-04-003839-a «Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття гімназії №191 ім. П.Г. Тичини з поглибленим вивченням іноземних мов м. Києва на земельній ділянці за адресою: вул. Миколайчука Івана, 9-А у Дніпровському районі м. Києва, (ДК 021:2015: 45210000-2 від замовника Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації від 7/4/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-07-04-003839-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-07-04-004748-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 04-07-2025, 12:14
по 16-07-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 04-07-2025, 12:14
по 19-07-2025, 08:00
Аукціон Період аукціонів
Очікується
з 21-07-2025, 15:57

Період оскарження умов закупівлі - по 16-07-2025, 00:00

«Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття гімназії №191 ім. П.Г. Тичини з поглибленим вивченням іноземних мов м. Києва на земельній ділянці за адресою: вул. Миколайчука Івана, 9-А у Дніпровському районі м. Києва, (ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель)»

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
331959640
331 959 640 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Мінімальний крок аукціону:1 659 798,20 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:1 659 798,20 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
ЄДРПОУ:37397216 Досьє YouControl
Контактна особа:Халецький Микола Леонідович
Телефон:380443665199
E-mail:halezkiy1960@gmail.com
Місцезнаходження:
02105, Україна, Київська область,Київ, пр-т Миру, 6-А
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
«Будівництво споруди подвійног ...
331 959 640 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 21-07-2025, 15:57
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

«Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття гімназії №191 ім. П.Г. Тичини з поглибленим вивченням іноземних мов м. Києва на земельній ділянці за адресою: вул. Миколайчука Івана, 9-А у Дніпровському районі м. Києва, (ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель)»

1
робота
02105 Україна Київська область Київ вул. Миколайчука Івана, 9-А
по 28-12-2026
45210000-2
Будівництво будівель


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:04-07-2025, 12:15:06
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:04-07-2025, 11:36:38
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:04-07-2025, 11:36:38
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:04-07-2025, 11:36:38
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:04-07-2025, 11:36:38
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:04-07-2025, 11:36:38
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:04-07-2025, 11:36:38
              Електронні тендерні вимоги
              1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-07-2025, 11:45:55
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-07-2025, 11:45:55
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-07-2025, 11:45:55
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-07-2025, 11:45:55
              Способи підтвердження:
              Документ
              Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-07-2025, 11:45:55
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-07-2025, 11:45:55
              Способи підтвердження:
              Документ
              4. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-07-2025, 11:45:55
              5. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-07-2025, 11:45:55
              Способи підтвердження:
              Документ
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-07-2025, 11:45:55
              Способи підтвердження:
              Документ
              6. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-07-2025, 11:45:55
              Способи підтвердження:
              Документ
              7. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-07-2025, 11:45:55
              8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-07-2025, 11:45:55
              9. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-07-2025, 11:45:55
              Способи підтвердження:
              Документ
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-07-2025, 11:45:55
              Способи підтвердження:
              Документ
              10. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-07-2025, 11:45:55
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-07-2025, 11:45:55
              1. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-07-2025, 11:45:55
              2. Забезпечення тендерних пропозицій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту «Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття гімназії №191 ім. П.Г. Тичини з поглибленим вивченням іноземних мов м. Києва на земельній ділянці за адресою: вул. Миколайчука Івана, 9-А у Дніпровському районі м. Києва, (ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель)»
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
              0,50
              Пошук... відсоток
              відсоток
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-07-2025, 11:45:55
              Способи підтвердження:
              Документ
              Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
              Розмір забезпечення тендерної пропозиції – 1 659 798,20 (один мільйон шістсот п’ятдесят дев’ять тисяч сімсот дев’яносто вісім грн. 20 коп.) Вид забезпечення тендерної пропозиції – електронна банківська гарантія. Оформлення забезпечення тендерних пропозицій відбувається на підставі вимог Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 р. №2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (для надання гарантій виданих банками-резидентами) з урахуванням Особливостей. Гарантії видані банками-нерезидентами оформлюються у відповідності до Уніфікованих правил для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація №758. У випадку використання свіфт-повідомлення, сканкопія відповідного свіфт-повідомлення з текстом банківської гарантії повинна бути завантажена учасником в електронну систему закупівель до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Гарантія може бути надана у міжнародній валюті (євро або долар США) по курсу НБУ на дату оголошення закупівлі в електронній системі закупівель. Всі витрати по оформленню банківської гарантії здійснюються за рахунок Учасника. Строк дії гарантії становить не менше строку дії тендерної пропозиції учасника (90 календарних днів) із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції закупівлі через електронну систему закупівель. Банківські реквізити Замовника: код ЄДРПОУ: 37397216 IBAN: UA828201720355219013048077922 у Держказначейській службі України, м. Київ, МФО: 820172
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-07-2025, 11:45:55
              3. Строк дії тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
              90
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-07-2025, 11:45:55
              4. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-07-2025, 11:45:55
              При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-07-2025, 11:45:55
              Способи підтвердження:
              Документ
              5. Забезпечення виконання договору про закупівлю
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Лоту «Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття гімназії №191 ім. П.Г. Тичини з поглибленим вивченням іноземних мов м. Києва на земельній ділянці за адресою: вул. Миколайчука Івана, 9-А у Дніпровському районі м. Києва, (ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель)»
              Законодавство:
              При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
              1 - Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
              5,00
              Пошук... відсоток
              відсоток
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-07-2025, 12:10:16
              Способи підтвердження:
              Документ
              Банківська гарантія забезпечення договору , Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Замовник вимагає від учасника-переможця надати Замовнику в паперовому або в електронному вигляді, забезпечення виконання договору у розмірі 5 % від вартості договору про закупівлю – оригінал банківської гарантії не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого пунктом 49 Особливостей, якщо така вимога передбачена проєктом договору, який наведений у Додатку 5 цієї тендерної документації. Банківська гарантія в паперовому вигляді повинна бути надана Замовнику у робочий час за адресою місцезнаходження Замовника, або Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути надана з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути обов’язково підписана кваліфікованим електронним підписом Банка-Гаранта та надана Замовнику шляхом прикріплення на веб-порталі Уповноваженого органу («Прозорро») по відповідній закупівлі або надіслана на електронну пошту Замовника, зазначену в даній тендерній документації. Банківська гарантія оформлюється: - банками-резидентами України - відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639; - іноземними банками – відповідно до Уніфікованих правил для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація №758 (ICC Uniform Rules for Demand Guarantees, Publication No. 758). Банківська гарантія повинна містити: − повне найменування учасника-переможця процедури закупівлі (принципала за гарантією); − найменування бенефіціара за гарантією (Замовника); − посилання на оголошення про проведення закупівлі (UA-_____), предмет закупівлі; − суму і валюту гарантії (цифрами та словами), у розмірі, що визначений тендерною документацією Замовника; − положення, що банківська гарантія забезпечує виконання зобов’язань принципала за договором закупівлі, що буде укладено за результатами закупівлі; − безвідкличне зобов'язання банка-гаранта сплатити протягом 5 (п'яти) банківських днів з дати отримання першої письмової вимоги Замовника (бенефіціара) повну суму, визначену у вимозі, в межах суми гарантії, за умови, що в тексті вимоги буде посилання на порушення Учасником-переможцем (принципалом) будь-яких зобов'язань, передбачених договором закупівлі, без необхідності додаткового обґрунтування та надання додаткових документів; − положення, що всі платежі за гарантією мають бути здійснені банком-гарантом на користь бенефіціара незалежно від будь-яких заперечень принципала або будь-якої третьої особи; − покладення усіх витрат, пов'язаних із гарантією, на принципала; − положення, що гарантія є чинною з дати її видачі банком-гарантом; − строк дії банківської гарантії повинен бути не менше, ніж строк дії договору про закупівлю та додатково ще один місяць; − повну відповідність банківської гарантії чинному законодавству України (для банків-резидентів України) та Уніфікованим правилам для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація №758 (для іноземних банків). Текст банківської гарантії не має містити: - посилання на умови договору про надання гарантії (правочину, укладеного між банком-гарантом та принципалом); - умови про зменшення відповідальності банка в будь-якому випадку (крім випадку прострочення подання вимоги та зменшення зобов'язань на всі суми, виплачені банком за гарантією); - умови про ускладнення процедури виплати грошових коштів за гарантією (додаткового підтвердження повноважень підписанта вимоги, отримання будь-яких підтверджень щодо правомірності вимоги, тощо); - обмеження відповідальності банку-гаранту сумою, на яку видано гарантію, у разі порушення банком-гарантом своїх обов'язків за гарантією; - умови відкликання гарантії банком-гарантом. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. У разі невиконання або неналежного виконання (як повністю, так і частково) боржником зобов'язання, забезпеченого гарантією, бенефіціар має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, під яким розуміється факт порушення принципалом зобов'язання, забезпеченого гарантією. Вимога кредитора до гаранта про сплату грошової суми відповідно до виданої ним гарантії пред'являється у письмовій формі. До вимоги додаються документи, вказані в гарантії. У вимозі до гаранта або у доданих до неї документах кредитор зазначає, у чому полягає порушення боржником основного зобов'язання, забезпеченого гарантією. Банківські реквізити Замовника: код ЄДРПОУ: 37397216 IBAN: UA828201720355219013048077922 у Держказначейській службі України, м. Київ, МФО: 820172 Відповідно до статті 27 Закону Замовник має право вимагати від переможця процедури закупівлі забезпечення виконання Договору. Переможець процедури закупівлі під час укладання договору про закупівлю повинен надати забезпечення виконання договору у вигляді банківської гарантії, що має містити ствердження про безумовне виконання зобов’язань щодо сплати коштів замовнику в розмірі 5% вартості договору в разі невиконання ним умов, зазначених у основних умовах, які будуть включені до договору про закупівлю. Банківська гарантія, надана як забезпечення виконання договору, повинна бути дійсною з моменту набрання чинності договору і до повного виконання переможцем процедури закупівлі своїх зобов’язань за договором про закупівлю. Переможець процедури закупівлі надає від банківської установи банківську гарантію забезпечення виконання договору за умовами тендерної документації із зазначенням номеру процедури закупівлі в електронній системі закупівель. Усі витрати, пов’язані з підтвердженням забезпечення виконання договору відшкодовуються за рахунок коштів переможця процедури закупівлі. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю, за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемними та у випадках, передбачених статтею 43 Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських з дня настання зазначених обставин.
              Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
              30
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-07-2025, 12:10:16
              1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту «Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття гімназії №191 ім. П.Г. Тичини з поглибленим вивченням іноземних мов м. Києва на земельній ділянці за адресою: вул. Миколайчука Івана, 9-А у Дніпровському районі м. Києва, (ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель)»
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - 1.1. Довідка про обладнання, матеріально-технічну базу, що передбачається використовувати для виконання робіт, підготовлена згідно форми Додатку 7 Тендерної документації, яка повинна свідчити про те, що учасник має власну(е), орендовану(е), за договором лізингу, договором про надання послуг, тощо обладнання та матеріально-технічну базу, у т.ч. виробничі потужності для виконання робіт, що є предметом закупівлі. 1.2. Обладнання та матеріально-технічна база, які зазначені в довідці, повинні відповідати машинам та механізмам, що зазначені в Додатку 7, що надається у складі тендерної документації та мати документальне підтвердження права користування. 1.3. На підтвердження наявності обладнання, вказаного у Довідці згідно форми Додатку 7 Тендерної документації, учасник у складі пропозиції надає: 1.3.1. У разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база є власними, надаються: - для підтвердження наявності техніки, машин і механізмів, які підлягають державній реєстрації,- свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу/машини/великотоннажного транспортного засобу/технологічного транспортного засобу; - для підтвердження наявності обладнання та устаткування - видаткові накладні, або акти приймання- передачі, або бухгалтерська довідка*, або витяг з балансового рахунку*, або оборотно-сальдова відомість*. *Документ повинен бути складений/сформований не раніше дати оприлюднення оголошення про заплановану закупівлю (документ повинен мати дату складання/формування). 1.3.2. У разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база залучені учасником, надаються: - свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу/машини/великотоннажного транспортного засобу/технологічного транспортного засобу; - для підтвердження наявності техніки, машин і механізмів - договір оренди/суборенди/лізингу/надання послуг; - для підтвердження наявності обладнання та устаткування - договір оренди/суборенди/лізингу/надання послуг/ інший договір, передбачений законодавством. Договори мають бути чинні не менше строку виконання робіт, що є претом закупівлі. 1.4. На підтвердження наявності складського та/або виробничого та/або офісного приміщення: 1.4.1. У випадку, якщо воно перебуває у власності Учасника - для підтвердження наявності нерухомого майна, надається - витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно; 1.4.2. У випадку, якщо воно залучається Учасником – надається - договір оренди/суборенди/лізингу/ з актами приймання-передачі. 1.5. Учасник повинен підтвердити можливість перевезення сміття. З метою підтвердження вимоги учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати скан-копію договору між учасником та компанією - перевізником (приймальником) на вивіз (приймання) сміття. 1.6. Довідка про наявність комплексу АВК-5 або іншого програмного комплексу, який взаємодіє з ними в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін із наданням підтверджуючого документу, а саме: скан-копії оригіналу ліцензії.
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-07-2025, 11:45:55
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту «Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття гімназії №191 ім. П.Г. Тичини з поглибленим вивченням іноземних мов м. Києва на земельній ділянці за адресою: вул. Миколайчука Івана, 9-А у Дніпровському районі м. Києва, (ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель)»
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - 2.1. Довідка про наявність, кваліфікацію, досвід керівників та ІТР згідно форми у Додатку 8.1 та Довідка про кваліфікацію фахівців робітничих професій згідно форми у Додатку 8.2, які повинні свідчити про те, що учасник має працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Довідки повинні підтверджувати наявність в учасника інженерно-технічних працівників та працівників робітничих професій, зокрема: не менше одного інженера-проектувальника в частині кошторисної документації (інженера-кошторисника); не менше одного інженера з охорони праці; не менше трьох виконавців робіт; не менше двох начальників дільниць; не менше п’ятнадцяти працівників робітничих професій (обов’язкова наявність монтажників, покрівельників, штукатурів, слюсарів сантехників, бетонярів, арматурників). 2.2. На підтвердження наявності в учасника працівників, інформація про яких зазначена у Довідках згідно з вищезазначеним п.п. 2.1., учасник у складі тендерної пропозиції надає по кожному з таких працівників документи, що підтверджують наявність відносин між учасником та всіма зазначеними працівниками, а саме: трудові книжки або накази про прийняття на роботу чи переведення на займану посаду (у разі переведення) чи витяги з них, або оригінали чи копії договорів цивільно- правового характеру або трудових договорів чи контрактів. 2.3. Учасник у складі тендерної пропозиції надає скан-копію оригіналу кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації (дійсного на дату розкриття тендерних пропозицій), інформація про якого міститься у довідці згідно з п.2.1. 2.4. На інженера з охорони праці, інформація про якого вказана учасником у довідці згідно з вищезазначеним п.п. 2.1., учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати посвідчення і протокол (витяг з протокол) з перевірки знань з питань охорони праці щодо: - Загальний курс з ОП; - НПАОП 45.2-7.02-12 «ДБН А.3.2-2-2009 Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека у будівництві. Основні положення»; - НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями»; НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті»; - НПАОП 0.00-1.80-18 «Правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання»; - НПАОП 0.00-1.75-15 «Правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт»; - НПАОП 0.00-1.62-12 «Правила охорони праці на автомобільному транспорті»; НПАОП 0.00-1.69-13. «Правила охорони праці під час експлуатації тепломеханічного обладнання електростанцій, теплових мереж і тепловикористовувальних установок»; НПАОП 0.00-7.17-18 «Мінімальні вимоги безпеки і охорони здоров`я при використанні працівниками засобів індивідуального захисту на робочому місці». 2.5. На всіх виконавців робіт, інформація про яких вказана учасником у довідці згідно з вищезазначеним п.п. 2.1., учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати скан-копію протоколу або витягу з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці,а також відповідні посвідчення щодо НПАОП 0.00-1.15-07; 0.00-1.71-13; 0.00-1.80-18; 0.00-1.75-15; 0.00-1.81-18; 45.2-7.02-12; 45.2-7.03-17; загальний курс з ОП. Додатково, не менше ніж на одного виконавця робіт, інформація про якого вказана учасником у довідці згідно з вищезазначеним п.п. 2.1., учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати скан-копію оригіналу чинного на дату подання тендерних пропозицій сертифіката фахівця будівельної галузі, який підтверджує, що вказаний працівник сертифікований згідно з вимогами стандарту СОУ-С-001:2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі» та має компетентність для здійснення діяльності в будівельній галузі як виконавець робіт. 2.6. На всіх начальників дільниць, інформація про яких вказана учасником у довідці згідно з вищезазначеним п.п. 2.1., учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати скан-копію протоколу або витягу з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці,а також відповідні посвідчення щодо НПАОП 0.00-1.15-07; 0.00-1.71-13; 0.00-1.80-18; 0.00-1.75-15; 0.00-1.81-18; 45.2-7.02-12; 45.2-7.03-17; загальний курс з ОП. 2.7. На всіх працівників робочих робітничих професій, інформація про яких вказана учасником у довідці згідно з вищезазначеним п.п. 2.1., учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати скан-копію оригіналу протоколів або витягів з протоколів засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці, а також відповідні посвідчення щодо знань у сфері пожежної безпеки, електробезпеки, а також документ, виданий навчальним закладом про наявність відповідної кваліфікації, освіти за професією.
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-07-2025, 12:10:16
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту «Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття гімназії №191 ім. П.Г. Тичини з поглибленим вивченням іноземних мов м. Києва на земельній ділянці за адресою: вул. Миколайчука Івана, 9-А у Дніпровському районі м. Києва, (ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель)»
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - 3.1. Відомості про виконання аналогічного(их) договору(ів) щодо предмету закупівлі згідно Додатку 6 тендерної документації, які повинні підтверджувати те, що учасник має досвід виконання аналогічного(их) договору(ів). Під аналогічним договором/договорами слід розуміти виконаний договір/договори з усіма додатками та додатковими угодами, предметом якого є будівництво/нове будівництво/реконструкція. 3.2. Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, підготовленій згідно з Додатком 6 тендерної документації, Учасник надає наступні документи: 3.2.1. Скан-копію(ї) оригіналу аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками, змінами та невід’ємними частинами до договору. 3.2.2. Скан-копію(ї) оригіналу Актів виконаних робіт (форми КБ-2В) та довiдок про вapтicть виконаних робiт (форми КБ-3), що підтверджують факт виконання договору у повному обсязі, та - скан-копію(ї) оригіналу листа(ів)-відгуку(ів) від замовника(ів) про виконання аналогічного договору, який повинен містити інформацію про предмет договору, його номер та дату, вартість виконаних робіт та інформацію про повне виконання договору, відсутність претензій з боку замовника. 3.2.3. Додатково, Учасник має документально підтвердити досвід виконання основних (ключових) видів робіт одним договором або сумарно декількома в обсязі не менше визначених у таблиці 1 Додатку 6.1 до тендерної документації. Для цього, Учаснику необхідно подати заповнену довідку за формою таблиці 2 Додатку 6.1. до тендерної документації. 3.2.4 Якщо учасником надається інформація про аналогічний договір, у якому Учасник виступав субпідрядником, то додатково до документів, визначених даним пунктом необхідно надати банківський документ (виписка по рахунку або платіжна інструкція) про надходження коштів згідно з таким договором за виконані Учасником роботи у якості субпідрядника.
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-07-2025, 12:10:16
              Способи підтвердження:
              Документ
              4. Наявність фінансової спроможності
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту «Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття гімназії №191 ім. П.Г. Тичини з поглибленим вивченням іноземних мов м. Києва на земельній ділянці за адресою: вул. Миколайчука Івана, 9-А у Дніпровському районі м. Києва, (ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель)»
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - 4.1. Документи фінансової звітності за останній звітний рік (2024 р.): Баланс (форма № 1), Звіт прo фінансові результати (форма № 2), Звіт пpо рух грошових коштів (формa №3) або інші документи фінансової звітності з відмітками про прийняття уповноваженим органом (або з наданням квитанції про прийняття звітності вищезазначеним органом). Обсяг річного доходу (виручки) за останній звітний рік повинен складати не менше 99% очікуваної вартості закупівлі, вказаної в оголошенні про проведення закупівлі.
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-07-2025, 12:10:16
              Способи підтвердження:
              Документ
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ