Період оскарження умов закупівлі - по 25-07-2025, 00:00
У тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей також відображені певні додаткові обов'язкові умови, встановлення яких передбачено Фінансовою угодою (далі – Фінансова Угода) між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Програми з відновлення України (далі – ПВУ), ратифікованою Законом України від 14 липня 2021 р. № 1645-IX, та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель. Такі додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосування для цього тендеру
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 57 251 130 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 572 511,30 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 171 753,39 UAH |
| Замовник: | БОБРОВИЦЬКА МІСЬКА РАДА ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 04061990 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Мощенко Анна Федорівна |
| Телефон: | 380931374519 |
| E-mail: | buh.bobrmr@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 17400, Україна, Чернігівська область,Бобровиця, вул.Незалежності, будинок 46 |
| Донор закупівлі | |
| Найменування: | Європейський інвестиційний банк |
| Місцезнаходження: | Велике Герцогство Люксембург,98-100, Boulevard Konrad Adenauer |
| Сайт: | https://www.eib.org |
| Найменування: | Європейський інвестиційний банк |
| Код за XM-DAC: | 33000 |
| Контактна особа: | Регіональний хаб ЄІБ для Східної Європи |
| Контактний e-mail: | kyiv@eib.org |
| Факс: | |
| Телефон: | +380443908018 |
8 |
У зв’язку з виявленими невідповідностями, згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, виникає необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Пункт 2 Розділ ІІІ Тендерної документації «Забезпечення тендерної пропозиції» містить вимогу: Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія (скан-копія паперового оригіналу документу – файл у форматі PDF або Word з накладанням ЕЦП гаранта) або електронна банківська гарантія, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 (дев’яносто) календарних днів з дня розкриття тендерної пропозиції, включаючи день розкриття тендерної пропозиції. 2. Пункт 5 Розділ ІІІ Тендерної документації «Кваліфікаційні критерії до учасників» містить вимогу: 5.1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів : 5.1.1. Інформаційна довідка про виконання аналогічних договорів згідно Додатку 5 цієї документації. 5.1.2. Підтверджуючі документи, а саме: скан-копії аналогічних договорів з додатковими угодами (за наявності) та актів виконаних робіт на всю суму договору станом на час завершення виконання робіт (Форма КБ-2в або Форма КБ-3 або підготовлені самостійно та підписані замовником робіт форми актів приймання-передачі виконаних підрядних робіт у будівництві, а у разі міжнародних контрактів -- інших нормативно допустимих документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість) . 5.1.3. Скан-копії листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічних договорів, із зазначенням інформації про належне виконання договору, з додаванням підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію закінчених об’єктів будівництва. 2.2. Відповідно до п.1 Розділу ІІІ Тендерної документації : У випадку якщо в змісті цієї тендерної документації вимагається надання копії документа, копія такого документу перед скануванням має бути завірена підписом уповноваженої особи та печаткою* учасника. 3. Пункт 5 Розділ ІІІ Тендерної документації «Кваліфікаційні критерії до учасників» містить вимогу: 5.2. Наявність фінансової спроможності протягом 5 останніх календарних років, що підтверджується наданням фінансової звітності (в залежності від організаційно-правової форми Учасника): 5.2.1. Копії балансів Учасника (форма № 1) *. *Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 1-м). 5.2.2. Для Учасників торгів – юридичних осіб — копії звітів про фінансові результати Учасника (форма № 2).* *Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансових звітів Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 2-м) . 5.2.3. Копії звітів про рух грошових коштів. з. Фінансова спроможність учасника закупівлі відповідає критерію, за умови, якщо середньорічний оборот (середнє арифметичне значення річних оборотів) протягом 5 останніх календарних років (загальний досвід роботи не менше 5 років) становить не менше ніж 30% від очікуваної вартості предмета закупівлі, вказаної Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів. 4. Пункт 1 Розділ ІІІ Тендерної документації «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції » - інші документи, які вимагаються по змісту тендерної документації, зокрема довідку, в довільній формі, про особу, яку уповноважено підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах з обов’язковим наданням у складі своєї пропозиції копії документу, який посвідчує особу яку уповноважено підписувати договір про закупівлю (копію паспорта (сторінки 1-2 та сторінки 3-6 за наявності записів, сторінку із зазначенням реєстрації місця проживання, для паспорта громадянина України, оформленого у вигляді книжечки, або дві сторони для паспорта громадянина України у формі картки, що містить безконтактний електронний носій) такої уповноваженої особи). Учасником на виконання цих вимог у складі тендерної пропозиції надано: 1. Файл «Забезпечення тендерної пропозиції.zip», в якому строк дії гарантії менший 90 (дев’яносто) календарних днів з дня розкриття тендерної пропозиції, включаючи день розкриття тендерної пропозиції. 2. Файл «2.1.2.Договір 975-11.pdf», в якому сума виконання (грн) по актах не сходиться з сумою договору разом з додатковими угодами та вартістю цього договору зазначеною в довідці 396/07 від 24.07.2025р. На підтвердження підтвердження введення об’єкта в експлуатацію за договором №975-11 Учасником надано Сертифікат №ІУ123240513271, в якому зазначено, що його видано на підставі акта готовності об’єкта до експлуатації від 13 травня 2024 р. (копія додається). Однак копії готовності об’єкта до експлуатації від 13 травня 2024 р. не додано. Сертифікат №ІУ123240513271 не містить зазначення класу наслідків, що унеможливлює перевірку дотримання вимоги Додатку 5 до ТД, що аналогічним вважається договір не нижче класу наслідків об’єкта за предметом закупівлі. 2.2. Файл «2.1.2. Договір 975-11. pdf» копії перед скануванням завірені підписом Голови правління Корпорації «Укртрансбуд» Романенко С.Д., а не уповноваженою особою та печаткою Учасника. 2.2. Файл «2.1.1.2 Договір _7310-12 УЖКГ ЧМР частина 2.pdf» Форма № КБ-3 за вересень 2023 року у формі скан-копії не завірена перед скануванням підписом уповноваженої усоби та печаткою Учасника. 3. Файл «2. 2. Документи_ які підтверджують наявність фінансової спроможності.pdf», в якому загальний досвід роботи менше 5 років. При цьому копії фінансової звітності за 2021-2023 роки завірені підписом колишнього директора Консорціуму «УТБ», а не уповноваженою особою цієї закупівлі. 4. Не надано копії документу, який посвідчує особу яку уповноважено підписувати договір. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 (дев’яносто) календарних днів з дня розкриття тендерної пропозиції, включаючи день розкриття тендерної пропозиції. 2. Інформаційна довідка про виконання аналогічних договорів згідно Додатку 5 Тендерної документації. До цієї довідки додаються скан-копії підтвердних документів: -- аналогічних договорів з додатковими угодами (за наявності) та підтвердження виконаних робіт на всю суму договору станом на час завершення виконання робіт (Форма КБ-2в або Форма КБ-3 або підготовлені самостійно та підписані замовником робіт форми актів приймання-передачі виконаних підрядних робіт у будівництві, , а у разі міжнародних контрактів -- інших нормативно допустимих документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість) . -- скан-копії листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічних договорів, адресованих замовнику даної закупівлі, із зазначенням інформації про належне виконання договору, з додаванням підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію завершених об’єктів будівництва. Відповідний досвід роботи: не менше 2 виконаних аналогічних договорів (у тому числі договорів субпідряду) протягом останніх 5 років з урахуванням, що клас наслідків (відповідальності) об’єкта за аналогічним договором повинен бути не нижче класу наслідків об’єкта за предметом закупівлі. Пояснення щодо невідповідності сум актів та договору надається учасником тільки у випадку коли сума актів виконаних робіт не відповідає вказаній вартості договору за кожним договором окремо. Також можуть бути окремо надані пояснення щодо відсутності всіх підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію завершених об’єктів будівництва. 2.2 У випадку якщо в змісті цієї тендерної документації вимагається надання копії документа, копія такого документу перед скануванням має бути завірена підписом уповноваженої особи та печаткою* учасника. 3. Фінансова спроможність учасника закупівлі відповідає критерію, за умови, якщо середньорічний оборот (середнє арифметичне значення річних оборотів) протягом 5 останніх календарних років (загальний досвід роботи не менше 5 років) становить не менше ніж 30% від очікуваної вартості предмета закупівлі, вказаної Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів. Відповідно пункту 5.3.2 розділ ІІІ Тендерної документації: У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям у цьому п.5 здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. У такому випадку документальне підтвердження відповідності одному або декільком кваліфікаційним критеріям може бути надане безпосередньо щодо об’єднання учасників в цілому (як сума кваліфікаційних даних учасників об’єднання) та/або окремо щодо учасників такого об’єднання (кваліфікаційні дані того чи іншого учасника відповідають параметрам встановленого кваліфікаційного критерію). При цьому за сукупністю наданої інформації, згідно способу документального підтвердження передбаченого цією тендерною документацією, учасник процедури закупівлі в цілому має відповідати кваліфікаційним критеріям, установленим замовником згідно п. 5 цієї Тендерної Документації. У випадку якщо в змісті цієї тендерної документації вимагається надання копії документа, копія такого документу перед скануванням має бути завірена підписом уповноваженої особи та печаткою* учасника. 4. Копії документу, який посвідчує особу яку уповноважено підписувати договір про закупівлю (копію паспорта (сторінки 1-2 та сторінки 3-6 за наявності записів, сторінку із зазначенням реєстрації місця проживання, для паспорта громадянина України, оформленого у вигляді книжечки, або дві сторони для паспорта громадянина України у формі картки, що містить безконтактний електронний носій) такої уповноваженої особи).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.