Період оскарження умов закупівлі - по 07-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 292 060,60 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 460,30 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління житлово-комунального господарства Стрийської міської ради Стрийського району Львівської області |
| ЄДРПОУ: | 43971810 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Круць Ірина Анатоліївна |
| Телефон: | +380324571381 |
| E-mail: | striymr_gkh@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 82400, Україна, Львівська область,місто Стрий, вул. Шевченка 71 |
1 |
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Б.К.БУДПРЕСТИЖ" в процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю «Поточний ремонт вул. Затишна в с. Діброва Стрийського району Львівської області» (ДК 021:2015-45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: 1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Відповідно до розділу 1 Додатку 1 тендерної документації, Учасник в складі пропозиції повинен надати Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Учасник в складі пропозиції надає довідку про аналогічні договори №172 від 07.07.2025 року та в колонці «Ціна договору» вказує суму щодо: Договору №4 від 17.05.2024 року – 486 327,60 грн, проте відповідно до Додаткової угоди №1 від 25 вересня 2024 року, сума договору становить - 361 702,80. Таким чином, просимо привести інформацію та/або документи у відповідність. 2. Відповідно до розділу 4 Додатку 1 тендерної документації, Учасник в складі пропозиції повинен надати довідку щодо залучення/не залучення учасником для надання послуг, на підставі цивільно-правових договорів. 2) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору із зазначення правильних сум договору. 2. Надати довідку щодо залучення/не залучення учасником для надання послуг, на підставі цивільно-правових договорів. 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.