Закупівлю оголошено - 27-06-2025, 20:08. Дата останніх змін - 27-06-2025, 20:09

«Капітальний ремонт фасаду ПШ №53 на просп. В.Чорновола,6 у м. Львові (корегування)» (ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)

«Капітальний ремонт фасаду ПШ №53 на просп. В.Чорновола,6 у м. Львові (корегування)» (ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)... Державна закупівля - UA-2025-06-27-010430-a «Капітальний ремонт фасаду ПШ №53 на просп. В.Чорновола,6 у м. Львові (корегування)» (ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація) від замовника ПОЧАТКОВА ШКОЛА № 53 ЛЬВІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ від 6/27/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-06-27-010430-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-06-27-011270-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 27-06-2025, 20:08
по 09-07-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 27-06-2025, 20:08
по 12-07-2025, 18:00
Аукціон Період аукціонів
Очікується
з 14-07-2025, 11:14

Період оскарження умов закупівлі - по 09-07-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
4465930.94
4 465 930,94 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Мінімальний крок аукціону:22 329,65 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:ПОЧАТКОВА ШКОЛА № 53 ЛЬВІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ЄДРПОУ:35664603 Досьє YouControl
Контактна особа:Максим Малюта
Телефон:380505280084
E-mail:maksymmaliuta@ukr.net
Місцезнаходження:
79019, Україна, Львівська область,Львів, пр. Чорновола,6
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
«Капітальний ремонт фасаду ПШ ...
4 465 930,94 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 14-07-2025, 11:14
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

«Капітальний ремонт фасаду ПШ №53 на просп. В.Чорновола,6 у м. Львові (корегування)»

1
робота
79019 Україна Львівська область Львів пр. В. Чорновола,6
по 31-12-2025
45453000-7
Капітальний ремонт і реставрація


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:27-06-2025, 20:09:03
      Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Технічний опис предмету закупівлі
        публічнийЕкспортовано:27-06-2025, 20:08:04
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:27-06-2025, 20:08:04
              Тип документа: Тендерна документація
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Тендерна документація
                публічнийЕкспортовано:27-06-2025, 20:08:04
                Тендерна документація
                публічнийЕкспортовано:27-06-2025, 20:08:04
                Тендерна документація
                публічнийЕкспортовано:27-06-2025, 20:08:04
                  Електронні тендерні вимоги
                  1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 27-06-2025, 20:00:12
                  При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 27-06-2025, 20:00:12
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  2. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 27-06-2025, 20:00:12
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  3. Вчинення корупційних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 27-06-2025, 20:00:12
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 27-06-2025, 20:00:12
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 27-06-2025, 20:00:12
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  4. Вчинення економічних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 27-06-2025, 20:00:12
                  5. Вчинення кримінальних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 27-06-2025, 20:00:12
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 27-06-2025, 20:00:12
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  6. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 27-06-2025, 20:00:12
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  7. Порушення справи про банкрутство
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 27-06-2025, 20:00:12
                  8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 27-06-2025, 20:00:12
                  9. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 27-06-2025, 20:00:12
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 27-06-2025, 20:00:12
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  10. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Резидентом підтверджується, що
                  1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 27-06-2025, 20:00:12
                  Нерезидентом підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 27-06-2025, 20:00:12
                  1. Мова (мови) тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 27-06-2025, 20:00:12
                  2. Строк дії тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
                  90
                  Пошук... день
                  день
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 27-06-2025, 20:00:12
                  3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                  1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 27-06-2025, 20:00:12
                  При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                  2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 27-06-2025, 20:00:12
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту «Капітальний ремонт фасаду ПШ №53 на просп. В.Чорновола,6 у м. Львові (корегування)» (ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - * До переліку техніки включаються машини та механізми, які необхідно використовувати при виконанні робіт. Кількість техніки має бути достатньою для виконання робіт у повному обсязі. Учасник надає у складі тендерної пропозиції Гарантійний лист на фірмовому бланку учасника за підписом та печаткою (у разі наявності) уповноваженої особи на підпис документів про те, що зазначене в довідці обладнання не перебуває в заставі або в іншому обтяженні. Учасник у складі тендерної пропозиції надає Гарантійний лист про те, що залучена до виконання робіт техніка в робочому стані, в повному комплекті, готова до використання та виконання робіт за предметом закупівлі. 1.1. Для підтвердження інформації зазначеної в Таблиці «А» учасник повинен надати: - у разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база є власною надаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (для рухомого майна), оборотно - сальдову відомість чи витяг з неї, або видаткові накладні, або акти приймання-передачі, тощо (для іншого обладнання та механізмів), або інший документ яким учасник може підтвердити право власності на вказане майно; - у разі залучення до виконання робіт обладнання та устаткування та машин та механізмів та техніки надається документ**, що підтверджує підстави залучення учасником зазначеного рухомого майна (договір оренди, лізингу, надання послуг техніки, тощо). **Якщо строк (термін) дії зазначених документів спливає до моменту закінчення строку виконання робіт, у складі пропозиції надається документальне підтвердження-зобов’язання, підписане уповноваженою особою Учасника, щодо пролонгації таких документів на потрібний для виконання робіт строк ***На етапі виконання робіт учасник може залучити додаткову техніку/механізми/обладнання, які є необхідними для виконання робіт згідно проектно-кошторисної документації та не зазначені ним у довідці;
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 27-06-2025, 20:00:12
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  * До переліку техніки включаються машини та механізми, які необхідно використовувати при виконанні робіт. Кількість техніки має бути достатньою для виконання робіт у повному обсязі. Учасник надає у складі тендерної пропозиції Гарантійний лист на фірмовому бланку учасника за підписом та печаткою (у разі наявності) уповноваженої особи на підпис документів про те, що зазначене в довідці обладнання не перебуває в заставі або в іншому обтяженні. Учасник у складі тендерної пропозиції надає Гарантійний лист про те, що залучена до виконання робіт техніка в робочому стані, в повному комплекті, готова до використання та виконання робіт за предметом закупівлі. 1.1. Для підтвердження інформації зазначеної в Таблиці «А» учасник повинен надати: - у разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база є власною надаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (для рухомого майна), оборотно - сальдову відомість чи витяг з неї, або видаткові накладні, або акти приймання-передачі, тощо (для іншого обладнання та механізмів), або інший документ яким учасник може підтвердити право власності на вказане майно; - у разі залучення до виконання робіт обладнання та устаткування та машин та механізмів та техніки надається документ**, що підтверджує підстави залучення учасником зазначеного рухомого майна (договір оренди, лізингу, надання послуг техніки, тощо). **Якщо строк (термін) дії зазначених документів спливає до моменту закінчення строку виконання робіт, у складі пропозиції надається документальне підтвердження-зобов’язання, підписане уповноваженою особою Учасника, щодо пролонгації таких документів на потрібний для виконання робіт строк ***На етапі виконання робіт учасник може залучити додаткову техніку/механізми/обладнання, які є необхідними для виконання робіт згідно проектно-кошторисної документації та не зазначені ним у довідці; , * До переліку техніки включаються машини та механізми, які необхідно використовувати при виконанні робіт. Кількість техніки має бути достатньою для виконання робіт у повному обсязі. Учасник надає у складі тендерної пропозиції Гарантійний лист на фірмовому бланку учасника за підписом та печаткою (у разі наявності) уповноваженої особи на підпис документів про те, що зазначене в довідці обладнання не перебуває в заставі або в іншому обтяженні. Учасник у складі тендерної пропозиції надає Гарантійний лист про те, що залучена до виконання робіт техніка в робочому стані, в повному комплекті, готова до використання та виконання робіт за предметом закупівлі. 1.1. Для підтвердження інформації зазначеної в Таблиці «А» учасник повинен надати: - у разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база є власною надаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (для рухомого майна), оборотно - сальдову відомість чи витяг з неї, або видаткові накладні, або акти приймання-передачі, тощо (для іншого обладнання та механізмів), або інший документ яким учасник може підтвердити право власності на вказане майно; - у разі залучення до виконання робіт обладнання та устаткування та машин та механізмів та техніки надається документ**, що підтверджує підстави залучення учасником зазначеного рухомого майна (договір оренди, лізингу, надання послуг техніки, тощо). **Якщо строк (термін) дії зазначених документів спливає до моменту закінчення строку виконання робіт, у складі пропозиції надається документальне підтвердження-зобов’язання, підписане уповноваженою особою Учасника, щодо пролонгації таких документів на потрібний для виконання робіт строк ***На етапі виконання робіт учасник може залучити додаткову техніку/механізми/обладнання, які є необхідними для виконання робіт згідно проектно-кошторисної документації та не зазначені ним у довідці;
                  2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту «Капітальний ремонт фасаду ПШ №53 на просп. В.Чорновола,6 у м. Львові (корегування)» (ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - 2.1. Для підтвердження інформації про наявність працівників, вказаних в таблиці Б учасник повинен надати: - трудові книжки (1 сторінка та сторінки із записами про прийом (переведення) на роботу) або витяги з трудових книжок із записами про прийом (переведення) на роботу або накази або витяги з наказів про прийняття (переведення) на роботу, шляхом надання сканованих з оригіналу копій щодо всіх осіб, зазначених в Таблиці Б. 2.2. Учасник повинен мати у штаті інженерно-технічних працівників (ІТП) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: - керівник/директор - головний інженер - виконавець робіт - інженер з охорони праці. 2.3. Перелічені в. п. 2.2 особи мають володіти знаннями з охорони праці за такими напрямками: - загальний курс з охорони праці; НПАОП 45.2-7.03-17 Мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках; НПАОП 0.00-1.15-07 Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті; НПАОП 45.2-7.02-12 Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека у будівництві. Основні положення. Окремо, на керівника/директора; інженера з охорони праці необхідно підтвердити володіння знань за наступними напрямками охорони праці: - НПАОП 0.00-1.71-13 Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями; Пожежно-технічний мінімум. На підтвердження володіння відповідних знань вказаними ІТП Учасник повинен надати оригінал або копію протоколу чи витягу з протоколу перевірки знань та посвідчення, видане на ім’я такого працівника. 2.4. Обов’язковою є наявність у штаті Учасника інженера – проектувальника в частині кошторисної документації (кошторисника). На підтвердження надати скановану копію з документа кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера – проектувальника за напрямом інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації. У разі, якщо з моменту видачі сертифіката пройшло 5 років, додатково надається свідоцтво про підвищення кваліфікації відповідного напрямку зазначеної особи або довідку з посиланням на інформацію у відкритому доступі, де можна перевірити чинність відповідного документа.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 27-06-2025, 20:00:12
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  2.1. Для підтвердження інформації про наявність працівників, вказаних в таблиці Б учасник повинен надати: - трудові книжки (1 сторінка та сторінки із записами про прийом (переведення) на роботу) або витяги з трудових книжок із записами про прийом (переведення) на роботу або накази або витяги з наказів про прийняття (переведення) на роботу, шляхом надання сканованих з оригіналу копій щодо всіх осіб, зазначених в Таблиці Б. 2.2. Учасник повинен мати у штаті інженерно-технічних працівників (ІТП) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: - керівник/директор - головний інженер - виконавець робіт - інженер з охорони праці. 2.3. Перелічені в. п. 2.2 особи мають володіти знаннями з охорони праці за такими напрямками: - загальний курс з охорони праці; НПАОП 45.2-7.03-17 Мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках; НПАОП 0.00-1.15-07 Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті; НПАОП 45.2-7.02-12 Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека у будівництві. Основні положення. Окремо, на керівника/директора; інженера з охорони праці необхідно підтвердити володіння знань за наступними напрямками охорони праці: - НПАОП 0.00-1.71-13 Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями; Пожежно-технічний мінімум. На підтвердження володіння відповідних знань вказаними ІТП Учасник повинен надати оригінал або копію протоколу чи витягу з протоколу перевірки знань та посвідчення, видане на ім’я такого працівника. 2.4. Обов’язковою є наявність у штаті Учасника інженера – проектувальника в частині кошторисної документації (кошторисника). На підтвердження надати скановану копію з документа кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера – проектувальника за напрямом інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації. У разі, якщо з моменту видачі сертифіката пройшло 5 років, додатково надається свідоцтво про підвищення кваліфікації відповідного напрямку зазначеної особи або довідку з посиланням на інформацію у відкритому доступі, де можна перевірити чинність відповідного документа. , 2.1. Для підтвердження інформації про наявність працівників, вказаних в таблиці Б учасник повинен надати: - трудові книжки (1 сторінка та сторінки із записами про прийом (переведення) на роботу) або витяги з трудових книжок із записами про прийом (переведення) на роботу або накази або витяги з наказів про прийняття (переведення) на роботу, шляхом надання сканованих з оригіналу копій щодо всіх осіб, зазначених в Таблиці Б. 2.2. Учасник повинен мати у штаті інженерно-технічних працівників (ІТП) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: - керівник/директор - головний інженер - виконавець робіт - інженер з охорони праці. 2.3. Перелічені в. п. 2.2 особи мають володіти знаннями з охорони праці за такими напрямками: - загальний курс з охорони праці; НПАОП 45.2-7.03-17 Мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках; НПАОП 0.00-1.15-07 Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті; НПАОП 45.2-7.02-12 Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека у будівництві. Основні положення. Окремо, на керівника/директора; інженера з охорони праці необхідно підтвердити володіння знань за наступними напрямками охорони праці: - НПАОП 0.00-1.71-13 Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями; Пожежно-технічний мінімум. На підтвердження володіння відповідних знань вказаними ІТП Учасник повинен надати оригінал або копію протоколу чи витягу з протоколу перевірки знань та посвідчення, видане на ім’я такого працівника. 2.4. Обов’язковою є наявність у штаті Учасника інженера – проектувальника в частині кошторисної документації (кошторисника). На підтвердження надати скановану копію з документа кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера – проектувальника за напрямом інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації. У разі, якщо з моменту видачі сертифіката пройшло 5 років, додатково надається свідоцтво про підвищення кваліфікації відповідного напрямку зазначеної особи або довідку з посиланням на інформацію у відкритому доступі, де можна перевірити чинність відповідного документа.
                  3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту «Капітальний ремонт фасаду ПШ №53 на просп. В.Чорновола,6 у м. Львові (корегування)» (ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Для підтвердження зазначеної в довідці інформації учасник повинен надати: 3.1.Сканована з оригіналу копія не менше одного аналогічного договору, який повністю виконаний, інформацію щодо яких вказано у довідці про виконання аналогічних договорів. Аналогічним(ними) договором(ами) є договір(и) предметом закупівлі якого є роботи з капітального ремонту/реконструкції фасаду або роботи з будівництва/капітального ремонту/реконструкції, у складі яких є фасадні роботи*. 3.2. Скановану з оригіналу копію листа-відгука(ів) про співпрацю за договорами від замовника, що вказані в Таблиці Г (не менше як по одному договору). Відгук/и в довільній формі від замовника/ів робіт складені на фірмовому бланку замовника, завірені підписом уповноваженої посадової особи замовника. Відгук/и повинні містити інформацію щодо номеру, дати договору, найменування предмету договору, а також інформацію про повне та вчасне виконання аналогічного договору та належну якість. 3.3. Документи, що засвідчують факт виконання робіт: акти КБ-2 та довідку (-и) форми КБ-3, згідно аналогічних договорів зазначених у довідці, згідно встановленої форми Таблиці Г(не менше як по одному договору). 3.4. Документ, що підтверджує готовність об’єкта до експлуатації (сертифікат/акт/декларація/ витяг з Реєстру будівельної діяльності Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва) (не менше як по одному договору). *якщо Учасник надає аналогічний договір, предметом якого не виступають роботи з капітального ремонту/реконструкції фасаду, але такі роботи присутні у аналогічному договорі, тобто у складі яких є фасадні роботи, то Учасник надає додатково інформаційну довідку у якій зазначає акти КБ-2 із посиланням на сторінку акту на якому присутні вказані роботи.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 27-06-2025, 20:00:12
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Для підтвердження зазначеної в довідці інформації учасник повинен надати: 3.1.Сканована з оригіналу копія не менше одного аналогічного договору, який повністю виконаний, інформацію щодо яких вказано у довідці про виконання аналогічних договорів. Аналогічним(ними) договором(ами) є договір(и) предметом закупівлі якого є роботи з капітального ремонту/реконструкції фасаду або роботи з будівництва/капітального ремонту/реконструкції, у складі яких є фасадні роботи*. 3.2. Скановану з оригіналу копію листа-відгука(ів) про співпрацю за договорами від замовника, що вказані в Таблиці Г (не менше як по одному договору). Відгук/и в довільній формі від замовника/ів робіт складені на фірмовому бланку замовника, завірені підписом уповноваженої посадової особи замовника. Відгук/и повинні містити інформацію щодо номеру, дати договору, найменування предмету договору, а також інформацію про повне та вчасне виконання аналогічного договору та належну якість. 3.3. Документи, що засвідчують факт виконання робіт: акти КБ-2 та довідку (-и) форми КБ-3, згідно аналогічних договорів зазначених у довідці, згідно встановленої форми Таблиці Г(не менше як по одному договору). 3.4. Документ, що підтверджує готовність об’єкта до експлуатації (сертифікат/акт/декларація/ витяг з Реєстру будівельної діяльності Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва) (не менше як по одному договору). *якщо Учасник надає аналогічний договір, предметом якого не виступають роботи з капітального ремонту/реконструкції фасаду, але такі роботи присутні у аналогічному договорі, тобто у складі яких є фасадні роботи, то Учасник надає додатково інформаційну довідку у якій зазначає акти КБ-2 із посиланням на сторінку акту на якому присутні вказані роботи. , Для підтвердження зазначеної в довідці інформації учасник повинен надати: 3.1.Сканована з оригіналу копія не менше одного аналогічного договору, який повністю виконаний, інформацію щодо яких вказано у довідці про виконання аналогічних договорів. Аналогічним(ними) договором(ами) є договір(и) предметом закупівлі якого є роботи з капітального ремонту/реконструкції фасаду або роботи з будівництва/капітального ремонту/реконструкції, у складі яких є фасадні роботи*. 3.2. Скановану з оригіналу копію листа-відгука(ів) про співпрацю за договорами від замовника, що вказані в Таблиці Г (не менше як по одному договору). Відгук/и в довільній формі від замовника/ів робіт складені на фірмовому бланку замовника, завірені підписом уповноваженої посадової особи замовника. Відгук/и повинні містити інформацію щодо номеру, дати договору, найменування предмету договору, а також інформацію про повне та вчасне виконання аналогічного договору та належну якість. 3.3. Документи, що засвідчують факт виконання робіт: акти КБ-2 та довідку (-и) форми КБ-3, згідно аналогічних договорів зазначених у довідці, згідно встановленої форми Таблиці Г(не менше як по одному договору). 3.4. Документ, що підтверджує готовність об’єкта до експлуатації (сертифікат/акт/декларація/ витяг з Реєстру будівельної діяльності Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва) (не менше як по одному договору). *якщо Учасник надає аналогічний договір, предметом якого не виступають роботи з капітального ремонту/реконструкції фасаду, але такі роботи присутні у аналогічному договорі, тобто у складі яких є фасадні роботи, то Учасник надає додатково інформаційну довідку у якій зазначає акти КБ-2 із посиланням на сторінку акту на якому присутні вказані роботи.
                  4. Наявність фінансової спроможності
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту «Капітальний ремонт фасаду ПШ №53 на просп. В.Чорновола,6 у м. Львові (корегування)» (ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Для юридичних осіб: - сканована копія з оригіналу Балансу підприємства за останній звітний період (12 місяців 2024 року), - сканована копія з оригіналу Звіту про фінансові результати за останній звітний період (12 місяців 2024 року),; - сканована копія з оригіналу Звіту про рух грошових коштів за останній звітний період (12 місяців 2024 року),. Для фізичних осіб-підприємців: - податкова декларація платника єдиного податку за останній звітній період (12 місяців 2024 року). *примітка: -У випадку, якщо для Учасника законодавством не передбачено складання фінансової звітності, такий учасник, у складі своєї тендерної пропозиції подає пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання зазначених документів з посиланнями на відповідні нормативно-правові акти. -Обсяг річного доходу (виручки) суб’єкта господарювання згідно фінансової звітності повинен становити не менше ніж очікувана вартість даної закупівлі.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 27-06-2025, 20:00:12
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Для юридичних осіб: - сканована копія з оригіналу Балансу підприємства за останній звітний період (12 місяців 2024 року), - сканована копія з оригіналу Звіту про фінансові результати за останній звітний період (12 місяців 2024 року),; - сканована копія з оригіналу Звіту про рух грошових коштів за останній звітний період (12 місяців 2024 року),. Для фізичних осіб-підприємців: - податкова декларація платника єдиного податку за останній звітній період (12 місяців 2024 року). *примітка: -У випадку, якщо для Учасника законодавством не передбачено складання фінансової звітності, такий учасник, у складі своєї тендерної пропозиції подає пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання зазначених документів з посиланнями на відповідні нормативно-правові акти. -Обсяг річного доходу (виручки) суб’єкта господарювання згідно фінансової звітності повинен становити не менше ніж очікувана вартість даної закупівлі. , Для юридичних осіб: - сканована копія з оригіналу Балансу підприємства за останній звітний період (12 місяців 2024 року), - сканована копія з оригіналу Звіту про фінансові результати за останній звітний період (12 місяців 2024 року),; - сканована копія з оригіналу Звіту про рух грошових коштів за останній звітний період (12 місяців 2024 року),. Для фізичних осіб-підприємців: - податкова декларація платника єдиного податку за останній звітній період (12 місяців 2024 року). *примітка: -У випадку, якщо для Учасника законодавством не передбачено складання фінансової звітності, такий учасник, у складі своєї тендерної пропозиції подає пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання зазначених документів з посиланнями на відповідні нормативно-правові акти. -Обсяг річного доходу (виручки) суб’єкта господарювання згідно фінансової звітності повинен становити не менше ніж очікувана вартість даної закупівлі.
                  ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ