Період оскарження умов закупівлі - по 11-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 160 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 10 800 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Департамент житлового господарства Вінницької міської ради |
| ЄДРПОУ: | 34849090 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Балан Майя |
| Телефон: | 380432595124 |
| E-mail: | YODZG@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 21050, Україна, Вінницька область,Вінниця, вулиця Соборна, будинок 59 |
3 |
1) перелік виявлених невідповідностей: А) Учасник, на виконання абзацу 3 пункту 1.4 Додатку 3 тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі»; надав в тендерній пропозиції фінансову звітність малого підприємства за 2024 рік, проте не надано фінансову звітність за останній звітний період; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: А) абзац 2 пункту 1.4. Додатку 3 тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі»; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: А) Учасник має надати в тендерній пропозиції «копію фінансової звітності учасника за останній звітний період (фінансовий баланс, та/або звіт про фінансові результати, та/або звіт про рух грошових коштів, та/або податкова декларація, та/або звіт по єдиному податку), яка складається та подається таким учасником згідно положень Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», з відміткою (та/або копією квитанції) про отримання відповідної звітності в уповноважених державних установах».
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.