Період оскарження умов закупівлі - по 02-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 580 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 5 800 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації |
| ЄДРПОУ: | 37479398 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Любов Григорівна Мотузка |
| Телефон: | +380442571274 |
| E-mail: | lyubov-osvita@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 03127, Україна, Київська область,М. КИЇВ, ПРОСПЕКТ ГОЛОСІЇВСЬКИЙ, будинок 118 Б |
1 |
1). Розділом 1 Додатку 1 до тендерної документації визначено перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі». Учасник повинен підтвердити відповідно до розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації, зокрема пункт 1.1. «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»: 1) Згідно з пп. 1.1.1. п. 1.1. розділу 1 Додатку 1 учасник має надати: «1.1.1. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. У Довідці в обов’язковому порядку у тому числі має бути, а саме: маляр не менше 2-х осіб; столяр; електрик; слюсар – сантехнік, інженер – проектувальник у частині кошторисної документації; інженер з охорони праці; головний інженер, із зазначенням наступної інформації про цих працівників: - ПІБ; - Кваліфікація/ посада; - Загальний стаж роботи; - Працівник учасника/***працівник субпідрядника/співвиконавця; - ***Назва субпідрядника/співвиконавця ***Зазначається, якщо учасник планує залучити для підтвердження кваліфікації працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, спроможності субпідрядника/співвиконавця.». Учасник, в складі своєї пропозиції надав Довідку № 15 від 30.06. 2025 року про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (надалі - Довідка). Проте, відповідно до вищезазначеної вимоги надана Учасником в складі тендерної пропозиції Довідка не містить інформації, а саме: - «Працівник учасника/***працівник субпідрядника/співвиконавця; - ***Назва субпідрядника/співвиконавця ***Зазначається, якщо учасник планує залучити для підтвердження кваліфікації працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, спроможності субпідрядника/співвиконавця ». Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями оновлену Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в якій має зазначатись наступна інформація про працівників, а саме: - ПІБ; - Кваліфікація/ посада; - Загальний стаж роботи; - Працівник учасника/***працівник субпідрядника/співвиконавця; - ***Назва субпідрядника/співвиконавця ***Зазначається, якщо учасник планує залучити для підтвердження кваліфікації працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, спроможності субпідрядника/співвиконавця.». або надати документи згідно з вимогами пп.1.1.1., п. 1.1. розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації. 2) Згідно з пп. 1.1.1. п. 1.1. розділу 1 Додатку 1 учасник має надати: «Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. У Довідці в обов’язковому порядку у тому числі має бути, а саме: маляр не менше 2-х осіб; столяр; електрик; слюсар – сантехнік, інженер – проектувальник у частині кошторисної документації; інженер з охорони праці; головний інженер» Згідно з пп. 1.1.4. п. 1.1. розділу 1 Додатку 1 учасник має надати: «На працівників, які зазначені у довідці згідно п.1.1.1. Учасник надає: Посвідчення та Протоколи/Витяги з Протоколів, що підтверджують необхідний рівень кваліфікації та мають бути дійсними на кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 1. Маляр; столяр; електрик; слюсар – сантехнік, - електробезпеки (ПБЕЕС, ПЕЕЗ, ПТЕЕС, ПРРЕЕ, ПУЕ); Учасник, в складі своєї пропозиції надав Довідку № 15 від 30.06. 2025 року про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в якій зазначив Малярів: Ніколенко Ольга Сергіївна, Ніколенко Надія Олександрівна, Герчак Альона Василівна, Додровольська Анастасія Олегівна, Руденко Вікторія Олегівна. Проте, в складі тендерної пропозиції Учасника відсутні Протоколи/Витяги з Протоколів, що підтверджують необхідний рівень кваліфікації - електробезпеки (ПБЕЕС, ПЕЕЗ, ПТЕЕС, ПРРЕЕ, ПУЕ); Столяр: Барабаш Богдан Миколайович, Добровольський Олександр Олександрович, Мальшаков Павло Володимирович, Єфремов Ігор Олександрович, Проте, в складі тендерної пропозиції відсутні Протоколи/Витяги з Протоколів, що підтверджують необхідний рівень кваліфікації - електробезпеки (ПБЕЕС, ПЕЕЗ, ПТЕЕС, ПРРЕЕ, ПУЕ); Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями на Малярів: Ніколенко Ольга Сергіївна, Ніколенко Надія Олександрівна, Герчак Альона Василівна, Додровольська Анастасія Олегівна, Руденко Вікторія Олегівна. Протоколи/Витяги з Протоколів, що підтверджують необхідний рівень кваліфікації - електробезпеки (ПБЕЕС, ПЕЕЗ, ПТЕЕС, ПРРЕЕ, ПУЕ); Столяр: Барабаш Богдан Миколайович, Добровольський Олександр Олександрович, Мальшаков Павло Володимирович, Єфремов Ігор Олександрович, Протоколи/Витяги з Протоколів, що підтверджують необхідний рівень кваліфікації - електробезпеки (ПБЕЕС, ПЕЕЗ, ПТЕЕС, ПРРЕЕ, ПУЕ); або надати документи згідно з вимогами пп.1.1.1., 1.1.4. п. 1.1. розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації. пункт 1.2. «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)»: 3) Згідно з пп. 1.2.1. п. 1.2. розділу 1 Додатку 1 Учасник має надати: «1.2.1. **Довідка в довільній формі, з інформацією про виконаний аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір у якому предметом закупівлі є поточний та/або капітальний ремонт приміщення.». Згідно з пп. 1.2.2. п. 1.2. розділу 1 учасник має надати: «**Не менше одного виконаного договору, зазначеного в довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками до договору).». Згідно з пп. 1.2.3. п. 1.2. розділу 1 учасник має надати: «**Документ/и на підтвердження виконання в повному обсязі не менше ніж одного аналогічного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці та **Лист - відгук (або рекомендаційний лист, тощо) від замовника згідно аналогічного договору, що надається на виконання вимоги підпункту 1.2.2. цього пункту, із зазначенням інформації про повне та належне виконання учасником умов такого договору, що має бути складений на фірмовому бланку Замовника (за наявності), датований, завірений підписом уповноваженої посадової особи Замовника та містити інформацію про реквізити відповідного аналогічного договору, щодо виконання якого надається зазначений відгук – номер (за наявності) аналогічного договору та дата його укладення. **Інформація та документи надаються про виконаний/і договір/и. У складі своєї пропозиції Учасник надав Довідку від 10.06.2025р. за №17 про виконаний аналогічний договір. В якій зазначив аналогічний договір №235 від 04.11.2024р. Своєю чергою до довідки Учасником надано вищезазначений аналогічний договір в якому відповідно до п. 4.2. розділу 4. «Ціна (вартість) цього Договору є твердою та складає: 853 735,0 грн.». На підтвердження інформації ціни вартості Договору Учасник надав АКТ №1 приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2024 року, що підтверджує виконання Договору на суму 852 932,00 грн. Однак загальна сума вартості Договору не відповідає сумі (вартості) АКТУ №1 приймання виконаних будівельних робіт, та є меншою на 803,00 грн. Отже, чітка вимога Замовника щодо надання договору (договорів) (не менше одного договору) з усіма додатками не виконана Учасником. Також, в наданій Учасником Довідці від 10.06.2025р. за №17 про виконаний аналогічний договір зазначений другий аналогічний договір №122 від 22.05.2023р., який не відповідає зазначеним вимогам Замовника. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями Аналогічний Договір №235 від 04.11.2024р. у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками до договору), який має відповідати сумі (вартості) АКТУ №1 приймання виконаних будівельних робіт. або надати документи згідно з вимогами пп.1.2.1., 1.2.2., 1.2.3. п. 1.2. розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації. 4. Пунктом 5 Додатку 1 до тендерної документації визначено перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників. Зокрема згідно з підпунктом 5.11. передбачено: «Кваліфікований електронний підпис (КЕП), накладений на тендерну пропозицію відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації». Пункту 1 розділу 3 тендерної документації передбачено, що «Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги". Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП); 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Винятки: 1) якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП. Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису. Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа).». Учасником на виконання цієї вимоги на тендерну пропозицію вцілому накладено електронний підпис у вигляді файлу «sign.p7s». При його перевірці було виявлено наступне: Підписувач: Бігун Василь Іванович П.І.Б: Бігун Василь Іванович Країна: Україна РНОКПП: 1750102151 Організація (установа): ТОВ «БІГМА.» Код ЄДРПОУ: 43448912 Посада: Директор Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для піпису від Надавача): 15:21:24 30.06.2025 Сертифікат виданий: КНЕДП АЦСК АТ КБ «ПРИВАТБАНК» Серійний номер: 5Е984D526F82F38F040000002В84F700FВ080А06 Тип носія особистого ключа: Незахищений Алгоритм підпису: ДСТУ 4145 Тип підпису: Удосконалений Тип контейнера: Підпис та дані в одному файлі (CAdES enveloped) Формат підпису: Базовий (CAdES-ВЕS) Сертифікат: Кваліфікований Тобто тип підпису Учасника удосконалений, а не кваліфікований. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями накласти кваліфікований електронний підпис відповідно до підпункту 5.11. Додатку 1 до тендерної документації та пункту 1 розділу 3 тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.