Закупівлю оголошено - 27-06-2025, 14:17. Дата останніх змін - 29-07-2025, 15:40

КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва»; за CPV за ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація. Модернізація із заміною ліфтового обладнання та встановлення альтернативного живлення ліфта у житловому будинку № 33 на вул. Роксоляни (1 під'їзд) у м. Львові, (капітальний ремонт)

КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва»; за CPV за ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація. Модернізація із заміною ліфтово... Державна закупівля - UA-2025-06-27-006733-a КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва»; за CPV за ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація. Модернізація із заміною ліфтового обладнання та встановлення альтернативного живлення ліфта у житловому будинку № 33 на вул. Роксоляни (1 під'їзд) у м. Львові, (капітальний ремонт) від замовника Львівське комунальне підприємство "Львівсвітло" від 6/27/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-06-27-006733-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-06-27-008001-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 27-06-2025, 14:17
по 09-07-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 27-06-2025, 14:17
по 12-07-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 09-07-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
2230338
2 230 338 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Мінімальний крок аукціону:11 151,69 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:11 000 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Львівське комунальне підприємство "Львівсвітло"
ЄДРПОУ:03348577 Досьє YouControl
Контактна особа:Іванишин Христина
Телефон:380975984423
E-mail:bonya0305@ukr.net
Місцезнаходження:
79068, Україна, Львівська область,Львів, ВУЛИЦЯ ЛІНКОЛЬНА, будинок 8
4



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
КНУ «Настанова з визначення ва ...
2 230 338 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва»; за CPV за ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація. Модернізація із заміною ліфтового обладнання та встановлення альтернативного живлення ліфта у житловому будинку № 33 на вул. Роксоляни (1 під'їзд) у м. Львові, (капітальний ремонт)

1
робота
79068 Україна Львівська область Львів ВУЛИЦЯ ЛІНКОЛЬНА, будинок 8
по 31-12-2025
45453000-7
Капітальний ремонт і реставрація


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ АРМ-ЕКО   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 12-07-2025 по 09-08-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Рівненська область, місто Рівне, вул. Млинівська, 24, 33024, Єдін Андрій Анатолійович
Остаточна пропозиція:
2 229 913,20 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
22-07-2025, 15:48
Період подачі оскарження:
по 28-07-2025, 00:00

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 15-07-25, 21:08:05
Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.pdf

Відповідно до п.36 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, якщо була подана одна тендерна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначених замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, не проводить оцінку такої тендерної пропозиції та визначає таку тендерну пропозицію найбільш економічно вигідною. Відповідно до п.37 Особливостей оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Згідно п. 39 Особливостей Замовник розглядає тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною відповідно до цих особливостей (далі - найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція), щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Відповідно до проведеного електронного аукціону найбільш економічно вигідною пропозицією (за ціною) визначено тендерну пропозицію, подану учасником по закупівлі КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва»; за CPV за ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація. Модернізація із заміною ліфтового обладнання та встановлення альтернативного живлення ліфта у житловому будинку № 33 на вул. Роксоляни (1 під'їзд) у м. Львові, (капітальний ремонт), поданої учасником ТОВ АРМ-ЕКО зв’язку з великою кількістю документів, інформації які необхідно розглянути, складністю предмета закупівлі виникає необхідність продовжити строк розгляду даної тендерної пропозиції.

Кінцева дата розгляду пропозиції: 09-08-25, 00:00:00
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-06-27-006733-a-b1
Номер договору:
116
Дата підписання договору:
29-07-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 29-07-2025 по 31-12-2025
2 229 913,20 UAH
Ціна договору
1 858 261 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ АРМ-ЕКО   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
2 229 913,20 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
11-07-2025, 15:25:03
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджується, що
___________________ ГАРАНТІЯ N ________ (назва в разі необхідності) 1. Реквізити Дата видачі ______________ Місце складання ______________________________________________________________________ Повне найменування гаранта ___________________________________________________________ _____________________________________________________________________________________ Повне найменування принципала _______________________________________________________ _____________________________________________________________________________________ Найменування бенефіціара Львівське комунальне підприємство «Львівсвітло» ЄДРПОУ 03348577 Сума гарантії 11 000,00 грн. ( одинадцять тисяч гривень 00 копійок) Назва валюти, у якій надається гарантія гривня. Дата початку строку дії гарантії (набрання чинності) ________________________________________ _____________________________________________________________________________________ Дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане _____________________________________________________________________________________ Номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі UA-2025-________(дописати) Інформація щодо КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва»; за CPV за ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація. Модернізація із заміною ліфтового обладнання та встановлення альтернативного живлення ліфта у житловому будинку № 33 на вул. Роксоляни (1 під'їзд) у м. Львові, (капітальний ремонт) Відомості про договір, відповідно до якого видається гарантія банком, страховою організацією, фінансовою установою (у разі наявності) __________________________________________________ _____________________________________________________________________________________ 2. Ця гарантія застосовується для цілей забезпечення тендерної пропозиції відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон). 3. За цією гарантією гарант безвідклично зобов'язаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 робочих/банківських днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії (далі - вимога). Вимога надається бенефіціаром на поштову адресу гаранта та повинна бути отримана ним протягом строку дії гарантії. Вимога може бути передана через банк бенефіціара, який підтвердить автентичним SWIFT-повідомленням на SWIFT-адресу гаранта достовірність підписів та печатки бенефіціара (у разі наявності) на вимозі та повноваження особи (осіб), що підписала(и) вимогу (у разі, якщо гарантом є банк). Вимога повинна супроводжуватися копіями документів, засвідчених бенефіціаром та скріплених печаткою бенефіціара (у разі наявності), що підтверджують повноваження особи (осіб), що підписала(и) вимогу. Вимога повинна містити посилання на дату складання/видачі і номер цієї гарантії, а також посилання на одну з таких умов (підстав), що підтверджують невиконання принципалом своїх зобов'язань, передбачених його тендерною пропозицією: відкликання тендерної пропозиції / пропозиції принципалом після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції; непідписання принципалом, який став переможцем тендеру, договору про закупівлю; ненадання принципалом, який став переможцем тендеру, забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією ; ненадання принципалом, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі),) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону (з урахуванням п. 47 Особливостей), документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; (з урахуванням п. 47 Особливостей); Строком дії гарантії є період з дати початку дії гарантії 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій до дати закінчення дії гарантії (включно) або до настання однієї з таких подій залежно від того, що настане раніше: сплата бенефіціару суми гарантії; отримання гарантом письмової заяви бенефіціара про звільнення гаранта від зобов'язань за цією гарантією; отримання гарантом повідомлення принципала про настання однієї з обставин, що підтверджується відповідною інформацією, розміщеною на вебпорталі Уповноваженого органу, а саме: закінчення строку дії тендерної пропозиції / пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, зазначеного в тендерній документації ; укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі відкликання принципалом тендерної пропозиції / пропозиції до закінчення строку її подання; закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. 5. У разі дострокового звільнення гаранта від зобов'язань за цією гарантією заява бенефіціара про звільнення гаранта від зобов'язань за цією гарантією повинна бути складена в один з таких способів: на паперовому носії, підписана представником(ами) бенефіціара і скріплена печаткою бенефіціара (у разі наявності), що підтверджує повноваження особи (осіб), що підписала(и) заяву, шляхом надсилання на поштову адресу гаранта; у формі електронного документа, підписана представником(ами) бенефіціара з накладенням кваліфікованого електронного підпису представника(ів) бенефіціара та подана безпосередньо на електронну адресу гаранту разом із засвідченими кваліфікованим електронним підписом представника(ів) бенефіціара копіями документів, що підтверджують повноваження представника(ів) бенефіціара. 6. Зміни до цієї гарантії можуть бути внесені в установленому законодавством порядку, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. 7. Ця гарантія надається виключно бенефіціару і не може бути передана або переуступлена будь-кому. Відносини за цією гарантією регулюються законодавством України. Зобов'язання та відповідальність гаранта перед бенефіціаром обмежуються сумою гарантії. Цю гарантію надано в формі електронного документа та підписано шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно (зазначається в разі, якщо гарантія надається в електронній формі). Уповноважена(ні) особа(и) (у разі складання гарантії на паперовому носії) _____________________________________________________________________________________ (посада, підпис, прізвище, ім'я, по батькові (за наявності) та печатка бенефіціара (у разі наявності)) Уповноважена(ні) особа(и) (у разі надання в електронній формі) _____________________________________________________________________________________ (посада, підпис, прізвище, ім'я, по батькові (за наявності) та кваліфікований електронний підпис)
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
0.5
Доказ:
Документ
Підписаний G0725-2435-GL_tender.pdf, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
3. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
90
4. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Учасник повинен мати обладнання, матеріально-технічну базу та технології необхідні для виконання робіт, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння/користування таким обладнанням та технікою. Перелік машин, будівельних машин, механізмів, обладнання, інструментів, тощо учасника відображений в довідці повинен бути не менший аніж перелік машин, будівельних машин, механізмів, обладнання, інструментів, тощо, які учасник передбачив використовувати згідно наданої в складі пропозиції кошторисної документації, в тому числі обов'язкова наявність вантажопідіймальних механізмів, які використовуються при модернізації ліфта, а саме талі електричні та/або ручні). Для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій в складі пропозиції учасники повинні надати: - Інформаційна довідка про наявність обладнання, машин, механізмів, інструментів приладів, пристосувань і засобів захисту та матеріально-технічної бази, що повинна містити наступну інформацію: № п/п, назва машини/обладнання/ інструменту/ матеріально-технічної бази, кількість, технічний стан, власне/орендоване/тощо; - Технічні паспорти на автомобілі/машини власні/орендовані/тощо; - Договори оренди/найму/позички, тощо з додатками та актами приймання-передачі; - Бухгалтерські довідки про знаходження на балансі вказаного обладнання та механізмів за підписом головного бухгалтера та особи, уповноваженої на підписання документів пропозиції, при розміщені тексту довідок на декількох аркушах, кожен аркуш повинен бути додатково завірений підписом, прізвище ініціали, посада уповноваженої особи учасника, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції та печаткою у разі її використання. - На підтвердження наявності технологій необхідних для виконання робіт, передбачених оголошенням, надати довідку у довільній формі із зазначенням наявних в учасника технологій/нормативної бази тощо. Договори повинні бути належно оформлені, та укладені на строк, не менший ніж строк виконання робіт по предмету закупівлі. При цьому договори найму (оренди) транспортних засобів за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально.
Доказ:
Документ
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід 1. Учасник повинен мати в наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та які будуть виконувати роботи та задіяні в організації, ведення, здачі виконаних робіт, оформлення документації, тощо та відповідати наступним вимогам:  в Учасника повинні бути інженерно-технічні працівники, які задіяні у виконанні робіт, що передбачені тендерною документацією та чинним законодавством;  в Учасника повинні бути в наявності електромеханіки з ліфтів відповідних розрядів та інші працівники робітничих професій, які безпосередньо будуть виконувати роботи в необхідній кількості в тому числі проводити пусконалагоджувальні роботи. 2. Для документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у складі тендерної пропозиції Учасника повинні бути подані наступні документи: - довідка у довільній формі, де обов'язково повинно бути зазначено: № п/п, прізвище ім'я по батькові, посада, трудовий договір/договір ЦПХ/інше, та із зазначенням та вказанням в довідці членів постійно діючої комісії на підприємстві, вказанням які конкретно працівники будуть безпосередньо виконувати роботи, що передбачені тендерною документацією. - штатний розпис (з ретушуванням зарплатно-фінансових показників), чинна на дату подання пропозиції; - цивільно-правові договори (з ретушуванням персональних даних працівників) щодо працівників, найнятих на умовах цивільно-правових угод; - об’єднана звітність ПДФО та ЄСВ (з підтверджуючим документом про прийняття даного звіту відповідним органом (ДФС) (Наприклад квитанції про підтвердження подачі звітності в електронному вигляді)) за останній звітній період; - посвідчення та протоколи про перевірку знань з питань охорони праці, електробезпеки та пожежної безпеки відповідальних осіб та осіб, які є членами постійно діючої комісії на підприємстві; - посвідчення та протоколи про перевірку знань з питань охорони праці та електробезпеки робітників (електромеханіків/ монтажників з ліфтів), які будуть безпосередньо виконувати роботи в тому числі пусконалагоджувальні (не менше двох електромеханіків з ліфтів шостого розряду); - накази про призначення кожного працівника; кваліфікаційний сертифікат/свідоцтво сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації (у разі надання копії сертифікату, дана копія повинна бути завірена підписом керівника та печаткою підприємства (у разі наявності) та додатково завірена підписом та печаткою інженера-проектувальника.
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) 1. Учасник повинен мати документально підтверджений досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) – не менше двох, що відповідає наступним вимогам: - аналогічним договором вважається договір, який аналогічний за предметом закупівлі та складом робіт, а саме роботи з модернізації пасажирських ліфтів в багатоповерхових будинках. - учасник повинен виступати у якості виконавця аналогічного договору, незалежно від статусу замовника та джерела фінансування закупівлі; - аналогічний договір повинен бути виконаний учасником належним чином на день подання тендерної пропозиції. 2. Для документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору у складі тендерної пропозиції учасника повинні бути подані наступні документи: 2.1.інформаційна довідка про виконання аналогічного договору в довільній формі з обов’язковим зазначенням наступної інформації: - номер аналогічного договору і дата його укладення; - найменування та місцезнаходження контрагента (замовника) за аналогічним договором, а також засоби зв’язку; - найменування предмета закупівлі згідно з аналогічним договором; 2.2 копія аналогічного договору, що зазначений учасником в інформаційній довідці з Додатками; 2.3 копії документів для аналогічних договорів (актів та довідок виконаних робіт), що підтверджують їх повне виконання обов’язково додаються. 2.4 копія рекомендаційного листа (відгуку, іншого документа) контрагента (замовника) за аналогічним договором, що зазначений учасником в інформаційній довідці. Лист-відгук контрагента подається на фірмовому бланку контрагента (Замовника робіт) із зазначенням дати, вихідного номера реєстрації, за підписом уповноваженої особи контрагента із зазначенням назви посади, прізвища, ініціалів та відбитка печатки (у разі її використання). Лист-відгук повинен бути виданий у 2025 році, містити посилання на виконаний Договір, дату, номер договору, інформацію щодо виконання умов договору та відсутність претензій, сканований з кольорового оригіналу і завантажений в складі документації.

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:27-06-2025, 14:18:17
      Інші
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Інший
        публічнийЕкспортовано:27-06-2025, 14:17:00
        Інший
        публічнийЕкспортовано:27-06-2025, 14:17:00
        Інший
        публічнийЕкспортовано:27-06-2025, 14:17:00
        Інший
        публічнийЕкспортовано:27-06-2025, 14:17:00
        Інший
        публічнийЕкспортовано:27-06-2025, 14:17:00
          Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Технічний опис предмету закупівлі
            публічнийЕкспортовано:27-06-2025, 14:17:00
              Тип документа: Проект договору
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Проект договору
                публічнийЕкспортовано:27-06-2025, 14:17:00
                  Тип документа: Тендерна документація
                    Файл
                    Тип
                    Приватність
                    Стан
                    Дата та час
                    Дії
                    Тендерна документація
                    публічнийЕкспортовано:27-06-2025, 14:17:00

                      Електронні тендерні вимоги

                      1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 27-06-2025, 14:17:28
                      При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 27-06-2025, 14:17:28
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      2. Вчинення корупційних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 27-06-2025, 14:17:28
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 27-06-2025, 14:17:28
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 27-06-2025, 14:17:28
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      3. Вчинення економічних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 27-06-2025, 14:17:28
                      4. Вчинення кримінальних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 27-06-2025, 14:17:28
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 27-06-2025, 14:17:28
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      5. Порушення справи про банкрутство
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 27-06-2025, 14:17:28
                      6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 27-06-2025, 14:17:28
                      7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 27-06-2025, 14:17:28
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 27-06-2025, 14:17:28
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Резидентом підтверджується, що
                      1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 27-06-2025, 14:17:28
                      Нерезидентом підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 27-06-2025, 14:17:28
                      9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                      Застосовується до:
                      Замовника
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 27-06-2025, 14:17:28
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                      Застосовується до:
                      Замовника
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 27-06-2025, 14:17:28
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      1. Мова (мови) тендерної пропозиції
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 27-06-2025, 14:17:28
                      2. Забезпечення тендерних пропозицій
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва»; за CPV за ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація. Модернізація із заміною ліфтового обладнання та встановлення альтернативного живлення ліфта у житловому будинку № 33 на вул. Роксоляни (1 під'їзд) у м. Львові, (капітальний ремонт)
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - ___________________ ГАРАНТІЯ N ________ (назва в разі необхідності) 1. Реквізити Дата видачі ______________ Місце складання ______________________________________________________________________ Повне найменування гаранта ___________________________________________________________ _____________________________________________________________________________________ Повне найменування принципала _______________________________________________________ _____________________________________________________________________________________ Найменування бенефіціара Львівське комунальне підприємство «Львівсвітло» ЄДРПОУ 03348577 Сума гарантії 11 000,00 грн. ( одинадцять тисяч гривень 00 копійок) Назва валюти, у якій надається гарантія гривня. Дата початку строку дії гарантії (набрання чинності) ________________________________________ _____________________________________________________________________________________ Дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане _____________________________________________________________________________________ Номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі UA-2025-________(дописати) Інформація щодо КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва»; за CPV за ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація. Модернізація із заміною ліфтового обладнання та встановлення альтернативного живлення ліфта у житловому будинку № 33 на вул. Роксоляни (1 під'їзд) у м. Львові, (капітальний ремонт) Відомості про договір, відповідно до якого видається гарантія банком, страховою організацією, фінансовою установою (у разі наявності) __________________________________________________ _____________________________________________________________________________________ 2. Ця гарантія застосовується для цілей забезпечення тендерної пропозиції відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон). 3. За цією гарантією гарант безвідклично зобов'язаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 робочих/банківських днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії (далі - вимога). Вимога надається бенефіціаром на поштову адресу гаранта та повинна бути отримана ним протягом строку дії гарантії. Вимога може бути передана через банк бенефіціара, який підтвердить автентичним SWIFT-повідомленням на SWIFT-адресу гаранта достовірність підписів та печатки бенефіціара (у разі наявності) на вимозі та повноваження особи (осіб), що підписала(и) вимогу (у разі, якщо гарантом є банк). Вимога повинна супроводжуватися копіями документів, засвідчених бенефіціаром та скріплених печаткою бенефіціара (у разі наявності), що підтверджують повноваження особи (осіб), що підписала(и) вимогу. Вимога повинна містити посилання на дату складання/видачі і номер цієї гарантії, а також посилання на одну з таких умов (підстав), що підтверджують невиконання принципалом своїх зобов'язань, передбачених його тендерною пропозицією: відкликання тендерної пропозиції / пропозиції принципалом після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції; непідписання принципалом, який став переможцем тендеру, договору про закупівлю; ненадання принципалом, який став переможцем тендеру, забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією ; ненадання принципалом, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі),) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону (з урахуванням п. 47 Особливостей), документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; (з урахуванням п. 47 Особливостей); Строком дії гарантії є період з дати початку дії гарантії 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій до дати закінчення дії гарантії (включно) або до настання однієї з таких подій залежно від того, що настане раніше: сплата бенефіціару суми гарантії; отримання гарантом письмової заяви бенефіціара про звільнення гаранта від зобов'язань за цією гарантією; отримання гарантом повідомлення принципала про настання однієї з обставин, що підтверджується відповідною інформацією, розміщеною на вебпорталі Уповноваженого органу, а саме: закінчення строку дії тендерної пропозиції / пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, зазначеного в тендерній документації ; укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі відкликання принципалом тендерної пропозиції / пропозиції до закінчення строку її подання; закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. 5. У разі дострокового звільнення гаранта від зобов'язань за цією гарантією заява бенефіціара про звільнення гаранта від зобов'язань за цією гарантією повинна бути складена в один з таких способів: на паперовому носії, підписана представником(ами) бенефіціара і скріплена печаткою бенефіціара (у разі наявності), що підтверджує повноваження особи (осіб), що підписала(и) заяву, шляхом надсилання на поштову адресу гаранта; у формі електронного документа, підписана представником(ами) бенефіціара з накладенням кваліфікованого електронного підпису представника(ів) бенефіціара та подана безпосередньо на електронну адресу гаранту разом із засвідченими кваліфікованим електронним підписом представника(ів) бенефіціара копіями документів, що підтверджують повноваження представника(ів) бенефіціара. 6. Зміни до цієї гарантії можуть бути внесені в установленому законодавством порядку, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. 7. Ця гарантія надається виключно бенефіціару і не може бути передана або переуступлена будь-кому. Відносини за цією гарантією регулюються законодавством України. Зобов'язання та відповідальність гаранта перед бенефіціаром обмежуються сумою гарантії. Цю гарантію надано в формі електронного документа та підписано шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно (зазначається в разі, якщо гарантія надається в електронній формі). Уповноважена(ні) особа(и) (у разі складання гарантії на паперовому носії) _____________________________________________________________________________________ (посада, підпис, прізвище, ім'я, по батькові (за наявності) та печатка бенефіціара (у разі наявності)) Уповноважена(ні) особа(и) (у разі надання в електронній формі) _____________________________________________________________________________________ (посада, підпис, прізвище, ім'я, по батькові (за наявності) та кваліфікований електронний підпис)
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 27-06-2025, 14:17:28
                      Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
                      0,50
                      Пошук... відсоток
                      відсоток
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 27-06-2025, 14:17:28
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
                      3. Строк дії тендерної пропозиції
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
                      90
                      Пошук... день
                      день
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 27-06-2025, 14:17:28
                      4. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                      1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 27-06-2025, 14:17:28
                      При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                      2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 27-06-2025, 14:17:28
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва»; за CPV за ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація. Модернізація із заміною ліфтового обладнання та встановлення альтернативного живлення ліфта у житловому будинку № 33 на вул. Роксоляни (1 під'їзд) у м. Львові, (капітальний ремонт)
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Учасник повинен мати обладнання, матеріально-технічну базу та технології необхідні для виконання робіт, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння/користування таким обладнанням та технікою. Перелік машин, будівельних машин, механізмів, обладнання, інструментів, тощо учасника відображений в довідці повинен бути не менший аніж перелік машин, будівельних машин, механізмів, обладнання, інструментів, тощо, які учасник передбачив використовувати згідно наданої в складі пропозиції кошторисної документації, в тому числі обов'язкова наявність вантажопідіймальних механізмів, які використовуються при модернізації ліфта, а саме талі електричні та/або ручні). Для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій в складі пропозиції учасники повинні надати: - Інформаційна довідка про наявність обладнання, машин, механізмів, інструментів приладів, пристосувань і засобів захисту та матеріально-технічної бази, що повинна містити наступну інформацію: № п/п, назва машини/обладнання/ інструменту/ матеріально-технічної бази, кількість, технічний стан, власне/орендоване/тощо; - Технічні паспорти на автомобілі/машини власні/орендовані/тощо; - Договори оренди/найму/позички, тощо з додатками та актами приймання-передачі; - Бухгалтерські довідки про знаходження на балансі вказаного обладнання та механізмів за підписом головного бухгалтера та особи, уповноваженої на підписання документів пропозиції, при розміщені тексту довідок на декількох аркушах, кожен аркуш повинен бути додатково завірений підписом, прізвище ініціали, посада уповноваженої особи учасника, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції та печаткою у разі її використання. - На підтвердження наявності технологій необхідних для виконання робіт, передбачених оголошенням, надати довідку у довільній формі із зазначенням наявних в учасника технологій/нормативної бази тощо. Договори повинні бути належно оформлені, та укладені на строк, не менший ніж строк виконання робіт по предмету закупівлі. При цьому договори найму (оренди) транспортних засобів за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально.
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 27-06-2025, 14:17:28
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва»; за CPV за ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація. Модернізація із заміною ліфтового обладнання та встановлення альтернативного живлення ліфта у житловому будинку № 33 на вул. Роксоляни (1 під'їзд) у м. Львові, (капітальний ремонт)
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід 1. Учасник повинен мати в наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та які будуть виконувати роботи та задіяні в організації, ведення, здачі виконаних робіт, оформлення документації, тощо та відповідати наступним вимогам:  в Учасника повинні бути інженерно-технічні працівники, які задіяні у виконанні робіт, що передбачені тендерною документацією та чинним законодавством;  в Учасника повинні бути в наявності електромеханіки з ліфтів відповідних розрядів та інші працівники робітничих професій, які безпосередньо будуть виконувати роботи в необхідній кількості в тому числі проводити пусконалагоджувальні роботи. 2. Для документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у складі тендерної пропозиції Учасника повинні бути подані наступні документи: - довідка у довільній формі, де обов'язково повинно бути зазначено: № п/п, прізвище ім'я по батькові, посада, трудовий договір/договір ЦПХ/інше, та із зазначенням та вказанням в довідці членів постійно діючої комісії на підприємстві, вказанням які конкретно працівники будуть безпосередньо виконувати роботи, що передбачені тендерною документацією. - штатний розпис (з ретушуванням зарплатно-фінансових показників), чинна на дату подання пропозиції; - цивільно-правові договори (з ретушуванням персональних даних працівників) щодо працівників, найнятих на умовах цивільно-правових угод; - об’єднана звітність ПДФО та ЄСВ (з підтверджуючим документом про прийняття даного звіту відповідним органом (ДФС) (Наприклад квитанції про підтвердження подачі звітності в електронному вигляді)) за останній звітній період; - посвідчення та протоколи про перевірку знань з питань охорони праці, електробезпеки та пожежної безпеки відповідальних осіб та осіб, які є членами постійно діючої комісії на підприємстві; - посвідчення та протоколи про перевірку знань з питань охорони праці та електробезпеки робітників (електромеханіків/ монтажників з ліфтів), які будуть безпосередньо виконувати роботи в тому числі пусконалагоджувальні (не менше двох електромеханіків з ліфтів шостого розряду); - накази про призначення кожного працівника; кваліфікаційний сертифікат/свідоцтво сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації (у разі надання копії сертифікату, дана копія повинна бути завірена підписом керівника та печаткою підприємства (у разі наявності) та додатково завірена підписом та печаткою інженера-проектувальника.
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 27-06-2025, 14:17:28
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва»; за CPV за ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація. Модернізація із заміною ліфтового обладнання та встановлення альтернативного живлення ліфта у житловому будинку № 33 на вул. Роксоляни (1 під'їзд) у м. Львові, (капітальний ремонт)
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) 1. Учасник повинен мати документально підтверджений досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) – не менше двох, що відповідає наступним вимогам: - аналогічним договором вважається договір, який аналогічний за предметом закупівлі та складом робіт, а саме роботи з модернізації пасажирських ліфтів в багатоповерхових будинках. - учасник повинен виступати у якості виконавця аналогічного договору, незалежно від статусу замовника та джерела фінансування закупівлі; - аналогічний договір повинен бути виконаний учасником належним чином на день подання тендерної пропозиції. 2. Для документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору у складі тендерної пропозиції учасника повинні бути подані наступні документи: 2.1.інформаційна довідка про виконання аналогічного договору в довільній формі з обов’язковим зазначенням наступної інформації: - номер аналогічного договору і дата його укладення; - найменування та місцезнаходження контрагента (замовника) за аналогічним договором, а також засоби зв’язку; - найменування предмета закупівлі згідно з аналогічним договором; 2.2 копія аналогічного договору, що зазначений учасником в інформаційній довідці з Додатками; 2.3 копії документів для аналогічних договорів (актів та довідок виконаних робіт), що підтверджують їх повне виконання обов’язково додаються. 2.4 копія рекомендаційного листа (відгуку, іншого документа) контрагента (замовника) за аналогічним договором, що зазначений учасником в інформаційній довідці. Лист-відгук контрагента подається на фірмовому бланку контрагента (Замовника робіт) із зазначенням дати, вихідного номера реєстрації, за підписом уповноваженої особи контрагента із зазначенням назви посади, прізвища, ініціалів та відбитка печатки (у разі її використання). Лист-відгук повинен бути виданий у 2025 році, містити посилання на виконаний Договір, дату, номер договору, інформацію щодо виконання умов договору та відсутність претензій, сканований з кольорового оригіналу і завантажений в складі документації.
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 27-06-2025, 14:17:28
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ