Період оскарження умов закупівлі - по 02-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 480 497 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 804,97 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Липоводолинська селищна рада |
| ЄДРПОУ: | 04390972 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Мусієнко Лідія Василівна |
| Телефон: | +380545251191 |
| E-mail: | ldolsr2014@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 42500, Україна, Сумська область,селище Липова Долина, вулиця Полтавська,32 |
4 |
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1.1. Відповідно до частини 1 Розділу 3 тендерної документації та вимог Додатку 1 ( пп.1.7. п.1 ) до тендерної документації учасник процедури закупівлі повинен надати гарантійний лист Учасника або власника (у разі залучення) про те, що під час виконання робіт (надання послуг) вимірювальна(-і) лабораторія(-ї), буде виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі; 1.2. Відповідно до частини 1 Розділу 3 тендерної документації та вимог Додатку 1 ( пп.2.1. та пп.2.2. п.2 ) до тендерної документації учасник процедури закупівлі повинен надати Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 2 та до довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ). 1.3. Відповідно до частини 1 Розділу 3 тендерної документації та вимог Додатку 1 ( пп.3.1.3 п.3 ) до тендерної документації учасник процедури закупівлі повинен надати копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці відповідно вимог пп.3.1.). 2.1. В тендерній пропозиції Учасника відсутній гарантійний лист про те, що під час виконання робіт (надання послуг) вимірювальна(-і) лабораторія(-ї), буде виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі. Надана довідка про наявність власної вимірювальної лабораторії за № 346/12 від 30 червня 2025 року не підтверджує виконання контролю якості будівельних матеріалів, виробів та конструкцій, які необхідні для виконання робіт ( виконання послуг), що є предметом закупівлі, а лише підтверджує спроможність щодо виконання контролю якості. 2.2. Учасником надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за № 346/3 від 30 червня 2025 року відповідно якої виявлено невідповідності по працівниках учасника, а саме : по Ткаченко О.М.., Величко М.М., Чендакову О.І., Курочці В.М., Нечипоренко В.І., Журавлю О.В., Гребіннику В.М. щодо загального стажу роботи на займаній посаді ( повні роки, місяці) згідно завантажених до тендерної пропозиції Учасника копій наказів. 2.3. Учасником надано інформаційну довідку на підтвердження досвіду виконання аналогічного ( аналогічних) за предметом закупівлі договору ( договорів) за № 346/4 від 30 червня 2025 року, але відсутні копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці відповідно вимог пп.3.1.). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями надати: 3.1. Гарантійний лист про те, що під час виконання робіт (надання послуг) вимірювальна(-і) лабораторія(-ї), буде виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі. 3.2. Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з вірною інформацією щодо загального стажу роботи ( повні роки, місяці) . 3.3. Копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці відповідно вимог пп.3.1.).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.