Період оскарження умов закупівлі - по 09-07-2025, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 963 050 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 815,25 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ЛІВОБЕРЕЖНИЙ ВІДДІЛ ОСВІТИ ДЕПАРТАМЕНТУ ОСВІТИ І НАУКИ ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 37611422 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Татавцева Олена Вікторівна |
| Телефон: | 380661888097 |
| E-mail: | tatavceva@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 69027, Україна, Запорізька область,Запоріжжя, вулиця СТЕПОВА, будинок 17 |
1 |
Враховуючи значний обсяг документів, який необхідно опрацювати виникає необхідність продовжити строк розгляду даної тендерної пропозиції
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова № 1178) Замовником виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: 1. У складі пропозиції відсутнє посвідчення на підтвердження перевірки знань з охорони праці керівника підприємства (передбачено п.3 таблиці 1 в розділі «Примітка» додатку 2 до ТД). 2. У складі пропозиції відсутнє повідомлення на керівника про прийняття працівника на роботу (з відміткою територіального органу Державної податкової служби, або квитанцією про прийняття електронної звітності), поданого за формою та в порядку, передбаченими постановою Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту або припинення трудового договору з домашнім працівником» (передбачено п.6 таблиці 1 в розділі «Примітка» додатку 2 до ТД). 3. Довідка за №16/07 від 10.07.2025 складена на іншу установу. 4. Листи/довідки, що містяться у складі тендерної пропозиції, а саме: від 10.07.2025 за №№2/07, 12/07, 22/07, 24/07, 25/07, 3/07, 5/07, 8/07, 10/07, 04/07, 07/07, 06/07, 21/07, 17/07, 13/07, 11/07, 14/07, 20/07, 15/07 - адресовані іншій установі. У зв’язку з вищенаведеним, керуючись приписами пункту 43 Постанови № 1178, пропонуємо: - усунути невідповідності в тендерній пропозиції шляхом надання посвідчення на підтвердження перевірки знань з охорони праці керівника підприємства; повідомлення на керівника про прийняття працівника на роботу (з відміткою територіального органу Державної податкової служби, або квитанцією про прийняття електронної звітності), поданого за формою та в порядку, передбаченими постановою Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту або припинення трудового договору з домашнім працівником»; оновлені листи/довідки від 10.07.2025 за №№2/07, 12/07, 22/07, 24/07, 25/07, 3/07, 5/07, 8/07, 10/07, 04/07, 07/07, 06/07, 21/07, 17/07, 13/07, 11/07, 14/07, 20/07, 15/07, 16/7.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.