Період оскарження умов закупівлі - по 08-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 364 521,06 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 11 822,61 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 10 000 UAH |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Сервісний центр" |
| ЄДРПОУ: | 33313609 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Мнацаканян Артавазд Місакович |
| Телефон: | 380487054380 |
| E-mail: | kpsc@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 65045, Україна, Одеська область,Одеса, вулиця ПРЕОБРАЖЕНСЬКА, будинок 52 |
2 |
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника – ТОВ «КОТАМИШ-БУД» в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції подання яких передбачалося тендерною документацією. 1) перелік виявлених невідповідностей: 1.1. У складі тендерної пропозиції Учасником всупереч вимог п. 1.8. ч. 1 розділу 3 / ч. 10 Додатку № 3 тендерної документації не надано інформацію у довільній формі, що підтверджує згоду такого учасника виконувати роботи згідно предмету закупівлі без отримання відповідного авансу на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів. 1.2. У складі тендерної пропозиції Учасником надано «Договір оренди будівельних машин та механізмів № 7/07/25 від 01.07.2025 р.» (далі – Договір оренди) на підтвердження наявності матеріально-технічної бази Учасника. Під час перевірки вказаного документа встановлено, що відповідно до пункту 3.3. Договору оренди, передача техніки в оренду здійснюється за актом приймання-передачі. Однак, Учасником у складі тендерної пропозиції не надано відповідний акт приймання – передачі техніки відповідно до Договору оренди. Вказані недоліки (невідповідності) суперечать вимогам п.2.2 ч. 2 розділу 2 / ч. 3 Додатку № 3 тендерної документації. 1.3. У складі тендерної пропозиції Учасника надано Банківську гарантію № 4522-25 від 04.07.2025 зі змінами (далі – БГ) яка не відповідає вимогам ч. 6 додатку № 3 тендерної документації. Встановлено, що БГ відрізняється від встановленої «ФОРМИ забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 (далі – Наказ №2628 або Форма). БГ не відповідає змісту форми забезпечення тендерної пропозиції, яка затверджена Наказом № 2628, а саме: абзацу 5 пункту 3. В абзаці 5 пункту 3 БГ не зазначено, яка саме сторона банківської гарантії може не надати у строк визначений абз. 15 п. 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених п. 47 Особливостей, тоді як у формі забезпечення тендерної пропозиції в абзаці 5 пункту 3 Наказу № 2628 зазначено, що саме принципал який став переможцем процедури закупівлі може не надати у строк визначений абз. 15 п. 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених п. 47 Особливостей. 2) З урахуванням викладеного, у Замовника виникла необхідність в оприлюдненні повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель з урахуванням вимог пункту 43 Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Учаснику закупівлі необхідно виправити невідповідності в тендерній пропозиції протягом 24 годин з дати оприлюднення повідомлення, а саме: 2.1. Надати інформацію у довільній формі, що підтверджує згоду такого учасника виконувати роботи згідно предмету закупівлі без отримання відповідного авансу на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів з урахуванням зауважень виявлених Замовником та у відповідності до вимог п. 1.8. ч. 1 розділу 3 / ч. 10 Додатку № 3 тендерної документації; 2.2. Надати акт приймання – передачі техніки відповідно до «Договору оренди будівельних машин та механізмів» № 7/07/25 від 01.07.2025 р. з урахуванням зауважень виявлених Замовником та у відповідності до вимог п.2.2 ч. 2 розділу 2 / ч. 3 Додатку № 3 тендерної документації 2.3. Виправити невідповідності що зазначені у п. 1.3. даної вимоги з урахуванням зауважень виявлених Замовником та у відповідності до вимог ч.6 додатку № 3 тендерної документації та надати нову банківську гарантію або внести зміни до діючої банківської гарантії № 4522-25 від 04.07.2025.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.