Період оскарження умов закупівлі - по 30-06-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 265 241,18 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 652,41 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Головне управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області |
| ЄДРПОУ: | 20490012 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://www.pfu.gov.ua |
| Контактна особа: | Кам'янченко Сергій Андрійович |
| Телефон: | +380612135282 |
| E-mail: | kamyanchenko@zp.pfu.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 69005, Україна, Запорізька область,м Запоріжжя, проспект Соборний 158 б |
2 |
Відповідно до п.43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Відповідно до вимог Додатку 1 до Тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, встановлених в Додатку 2 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції надає: Кошторисна документація на виконання будівельних робіт (поточного ремонту), розроблена відповідно до «Кошторисні норми. Настанова з визначення вартості будівництва» (зі змінами), затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 у складі: - Дефектний акт; - Договірна ціна; - Зведений кошторисний розрахунок з пояснювальною запискою; - Локальні кошториси; - Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису з інформацією про ціни на матеріальні ресурси та країною їх походження; - Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису. Учасником ФОП Матвєєвим Ю.Є. в наданій інформації зазначено характеристику скління склопакету 4i-10ar-4-10ar-4i, проте не вказано такі характеристики як товщина профіля та коефіціент опору тепловіддачі. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику ФОП Матвєєву Ю.Є. необхідно надати документи, що підтверджують відповідність його тендерної пропозиції вимогам щодо предмета закупівлі, встановлених в Додатку 2 до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.