Період оскарження умов закупівлі - по 30-06-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 420 963,14 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 14 209,63 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління з питань благоустрою та житлової політики виконавчого комітету Центрально-Міської районної у місті ради |
| ЄДРПОУ: | 41830167 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Оксана Лаврик |
| Телефон: | +380683611569 |
| E-mail: | zakypkalo@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 50000, Україна, Дніпропетровська область,м. Кривий Ріг, вул.Свято-Миколаївська, буд. 27 |
1 |
У зв’язку зі звільненням уповноваженої особи, яка розпочала тендер, та призначенням нової уповноваженої особи, яка вступила в свої повноваження з 07.07.2025 року є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду тендерних пропозицій. Тому просимо збільшити термін розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Згідно з пп.1.3 п.1 Додатку 3 до тендерної документації, учасникам у складі тендерної пропозиції необхідно було подати чинний страховий поліс або договір добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності в будівельній галузі як інженер – консультант, але необхідний документ учасником не надано. 2. Згідно з пп.1.4 п. 1 Додатку 3 до тендерної документації, учасником у складі тендерної пропозиції необхідно було подати Копію Сертифікату інженера-проектувальника, яка повинна бути завірена підписом та печаткою інженера-проектувальника та підписана: «Для тендеру», але необхідна Копія відсутня. 3. Згідно з пп.1.7 п. 1 Додатку 3 до тендерної документації, учасником у складі тендерної пропозиції необхідно було подати на кожного працівника документ, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / співвиконавцем (наприклад: трудовий договір / штатний розпис / наказ про прийняття на роботу тощо). Але на підсобного робочого Смутка О.І., який зазначений у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідний документ відсутній. 4. Згідно з пп.5 п. 3 Додатку 3 до тендерної документації, учасником у складі тендерної пропозиції необхідно було подати копію рішення загальних зборів учасників товариства або рішення власника про дозвіл на участь у закупівлі та укладання Договору за результатами закупівлі, але необхідний документ не надано. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - чинний страховий поліс або договір добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності в будівельній галузі як інженер – консультант; - копію Сертифікату інженера-проектувальника, яка повинна бути завірена підписом та печаткою інженера-проектувальника та підписана: «Для тендеру»; - Трудовий договір / штатний розпис / наказ про прийняття на роботу тощо на підсобного робочого Смутка О.І.; - копію рішення загальних зборів учасників товариства або рішення власника про дозвіл на участь у закупівлі та укладання Договору за результатами закупівлі. У разі, якщо вимагається надання документів, не передбачених діяльністю учасника або законодавством для учасників юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, учасник надає довідку у довільній формі із зазначенням відповідного факту та з посиланням на законодавчі підстави, які передбачають відсутність відповідних документів.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.