Закупівлю оголошено - 24-06-2025, 16:32. Дата останніх змін - 17-07-2025, 14:13

Реконструкція будівлі КЗ "ДЮСШ" Добротвір по вул. Озерна, 4 в смт. Добротвір Червоноградського району Львівської області (Коригування)

Реконструкція будівлі КЗ "ДЮСШ" Добротвір по вул. Озерна, 4 в смт. Добротвір Червоноградського району Львівської області (Коригування)... Державна закупівля - UA-2025-06-24-011693-a Реконструкція будівлі КЗ "ДЮСШ" Добротвір по вул. Озерна, 4 в смт. Добротвір Червоноградського району Львівської області (Коригування) від замовника ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, ТУРИЗМУ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ДОБРОТВІРСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ШЕПТИЦЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ від 6/24/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-06-24-011693-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-06-24-013344-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 24-06-2025, 16:32
по 06-07-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 24-06-2025, 16:32
по 09-07-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 06-07-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
20800346.4
20 800 346,40 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Мінімальний крок аукціону:104 001,73 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:100 000 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, ТУРИЗМУ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ДОБРОТВІРСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ШЕПТИЦЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ЄДРПОУ:44021606 Досьє YouControl
Контактна особа:Васькевич Галина Вячеславівна
Телефон:380955961800
E-mail:Mural@ukr.net
Місцезнаходження:
80411, Україна, Львівська область,Шептицький р-н, селище Добротвір, вулиця Франка І., будинок 14
4



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Реконструкція будівлі КЗ "ДЮСШ ...
20 800 346,40 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Реконструкція будівлі КЗ "ДЮСШ" Добротвір по вул. Озерна, 4 в смт. Добротвір Червоноградського району Львівської області (Коригування)

1
робота
80411 Україна Львівська область селище Добротвір Шептицького району, вул. Озерна, 4
по 20-12-2025
45450000-6
Інші завершальні будівельні роботи


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 09-07-2025 по 17-07-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Львівська область, смт Куликів, , , Павленко Тетяна Євгенівна
Остаточна пропозиція:
20 760 800 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
11-07-2025, 10:24
Період подачі оскарження:
по 17-07-2025, 00:00
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-06-24-011693-a-c1
Номер договору:
17/07
Дата підписання договору:
17-07-2025, 10:00
Строк дії договору:
з 25-08-2025 по 31-12-2026
20 760 800 UAH
Ціна договору
17 300 666,67 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
20 760 800 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
Приватне підприємство «Комплекс Безпека Сервіс»
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
08-07-2025, 11:43:04
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність антикорупційної програми
Резидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
7. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
8. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджується, що
Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 1 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 100 000,00 грн. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна гарантія (банківська/ страхова / фінансової установи). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками, іншими фінансовими установами та страховими організаціями (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 2. Електронна гарантія (банківська/ страхова / фінансової установи) має бути з грошовим покриттям. 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) зазначається строк сплати коштів за гарантією; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 7. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Реквізити замовника для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Відділ освіти, культури, туризму, молоді та спорту Добротвірської селищної ради Шептицького району Львівської області Місцезнаходження Замовника: 80411, Україна, Львівська область, Шептицький район, селище Добротвір, вулиця І.Франка, будинок 14 Код ЄДРПОУ: 44021606 IBAN: UA888201720344291036400141732 Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі: 1. закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2. укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3. відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4. закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1. відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2. непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3. ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений пунктом 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей; 4. ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
0.5
Доказ:
Документ
гарантія.rar, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
3. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
120
4. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю:
3
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
У цій закупівлі відповідно до розробленої проектної документації замовник вимагає підтвердити наявність в учасника такого обладнання (техніки): • бульдозер; • автогрейдер; • екскаватор; • кран на автомобільному ходу; • навантажувач; • коток дорожній самохідний; • електростанція пересувна; • автомобіль бортовий; • агрегат зварювальний; • компресор пересувний; • апарат для стикового зварювання поліетиленових труб. Для підтвердження відповідності цьому критерію учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: 1) довідку за формою 1, що містить перелік обладнання та технологій (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) (далі – техніка), який відповідає вимогам замовника, сформованим на основі проєктної документації та наведеним у пункті 1.1 цього додатка. У довідці відображається належність техніки (власної, залученої або субпідрядної організації тощо), яка залучається до виконання робіт. 2) документи, що підтверджують право власності/користування обладнанням та матеріально-технічною базою Форма 1 Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Доказ:
Документ
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
У цій закупівлі відповідно до проєктної документації замовник вимагає підтвердити наявність в учасника таких інженерних працівників: • головного інженера або іншої особи, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації; • інженера в частині кошторисної документації (кошторисника) або інженера-проектувальника; • інженера з охорони праці; • інженера-будівельника; • геодезиста. Також учасник повинен підтвердити наявність робітників необхідній для виконання робіт, відповідно до відомостей про потреби в кадрах будівельників за основними категоріями, які є складовою проєкту організації будівництва. Відповідно до зазначених відомостей учасник повинен включити в довідку робітників таких спеціальностей (професій): • дорожні робітники; • підсобні робітники; • електрогазозварники; • машиністи техніки; • майстри. Для підтвердження відповідності цьому критерію учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: 1) довідку з інформацією щодо основних інженерних працівників відповідної кваліфікації та працівників робітничих спеціальностей за формою 2. Форма 2 Довідка з інформацією щодо основних інженерних працівників відповідної кваліфікації 2) трудові книжки (сторінки, що містять відповідну інформацію) та/або накази про призначення на посаду, та/або накази про сумісництво, або інші документи, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, зазначеними в довідці за формою 2; 3) скан-копія чинного сертифікату фахівця будівельної галузі сертифікованого згідно вимог стандарту СОУ-С-001:2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі» на інженера - будівельника 4) Підтвердження перевірки знань з пожежної безпеки не менше, ніж двома працівниками (надається чинний протокол про перевірку знань та видане на його підставі посвідчення); 5) Підтвердження перевірки знань з охорони праці не менше, ніж двома працівниками (надається чинний протокол про перевірку знань та видане на його підставі посвідчення); 6) Підтвердження перевірки знань з питань цивільного захисту щодо дій у надзвичайних ситуаціях як мінімум трьома працівниками учасника (надаються чинні протоколи про перевірку знань та видані на їх підставі посвідчення, які підтверджують кваліфікацію у сфері цивільного захисту); 7) Підтвердження перевірки знань з правил експлуатації електрозахисних засобів, правил безпечної експлуатації електроустановок, правил охорони праці при роботі з інструментом та пристроями як мінімум двох працівників учасника (надаються чинні протоколи про перевірку знань та видані на їх підставі посвідчення, де зазначено групу з електробезпеки V (до 1000В); 8) Підтвердження кваліфікації кошторисника або інженер-проектувальника (надається чинний кваліфікаційний сертифікат на інженерно-будівельне проектування в частині кошторисної документації); 9) - Підтвердження допуску до виконання робіт на висоті, не менш ніж двома працівниками учасника (надаються чинні протокол або витяг з протоколу про перевірку знань з охорони праці, що свідчать про допуск до виконання робіт на висоті та видані на їх підставі посвідчення)
Доказ:
Документ
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Аналогічним вважається договір, подібний за змістом та своєю правовою природою щодо виконання робіт, визначених відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», предметом якого є виконання робіт з капітального ремонту або реконструкції або будівництва об’єкту. Замовник не вимагає підтвердження виконання конкретних видів робіт у розрізі проєктної документації. Сума виконання аналогічного договору (аналогічних договорів сумарно) повинна становити не менше ніж очікувана вартість цієї закупівлі. Для підтвердження відповідності встановленому кваліфікаційному критерію у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати: 1) довідку з інформацією про наявність документально підтвердженого досвіду виконання не менше двох аналогічних договорів за предметом закупівлі за формою. Форма 4 Довідка з інформацією про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) 2) Скан-копії вказаних/вказаного у довідці аналогічних договорів (надання додатків та додаткових угод в обов’язковому порядку не вимагається) 3) Документи, які підтверджують виконання зазначених у довідці договорів, а саме: акти форми КБ-2 в та довідки за формою КБ-3 та сертифікат прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів (учасник повинен надати посилання на сайт https://e-construction.gov.ua за яким міститься інформація про наявність діючого сертифікату про прийняття в експлуатацію закінчених об’єктів будівництва у Єдиному реєстрі будівельної діяльності) або Акт прийому – передачі в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкту. 4) позитивний відгук від замовника про успішне і якісне виконання робіт за кожним аналогічним договором, зазначеним у довідці. Відгук повинен бути належним чином оформлений, містити повне найменування замовника, вихідний номер та дату його оформлення, а також містити посилання на номер та дату укладення договору, предмет та суму на яку був виконаний договір.
Доказ:
Документ
4. Наявність фінансової спроможності
Підтверджується, що
Учасник повинен підтвердити наявність обсягу річного доходу (виручки) за попередній рік суб’єкта господарювання, який має становити не менше 99% очікуваної вартості закупівлі Залежно від виду фінансової звітності, яку подає учасник до органів ДПС, у складі тендерної пропозиції надається: - Баланс форма № 1 (Звіт прo фінансовий стан); - Звіт прo фінансові результати (форма № 2); - Звіт пpо рух грошових коштів (формa №3); Або Фінансовий звіт суб’єктa малого підприємництва y складі; 01 - Балансу (ф. № 1-м); 02 - Звіту про фінансові результaти (ф. № 2-м) Або Спрощений фінансовий звіт суб’єктa малого підприємництва: 01 - Баланс (форма № 1-мс); 02 - Звіт про фінансові резyльтати (ф. № 2-мс); Звітність подається за останній звітний період Учасники фізичні особи-підприємці подають податкову декларацію.
Доказ:
Документ

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:24-06-2025, 16:33:38
      Інші
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Інший
        публічнийЕкспортовано:24-06-2025, 16:12:44
        Інший
        публічнийЕкспортовано:24-06-2025, 16:12:44
          Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Технічний опис предмету закупівлі
            публічнийЕкспортовано:24-06-2025, 16:12:44
              Тип документа: Проект договору
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Проект договору
                публічнийЕкспортовано:24-06-2025, 16:12:44
                  Тип документа: Тендерна документація
                    Файл
                    Тип
                    Приватність
                    Стан
                    Дата та час
                    Дії
                    Тендерна документація
                    публічнийЕкспортовано:24-06-2025, 16:12:44

                      Електронні тендерні вимоги

                      1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 24-06-2025, 16:12:21
                      При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 24-06-2025, 16:12:21
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      2. Вчинення корупційних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 24-06-2025, 16:12:21
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 24-06-2025, 16:12:21
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 24-06-2025, 16:12:21
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      3. Вчинення економічних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 24-06-2025, 16:12:21
                      4. Вчинення кримінальних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 24-06-2025, 16:12:21
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 24-06-2025, 16:12:21
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      5. Порушення справи про банкрутство
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 24-06-2025, 16:12:21
                      6. Наявність антикорупційної програми
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Резидентом підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 24-06-2025, 16:12:21
                      Нерезидентом підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 24-06-2025, 16:12:21
                      7. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 24-06-2025, 16:12:21
                      8. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 24-06-2025, 16:12:21
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 24-06-2025, 16:12:21
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Резидентом підтверджується, що
                      1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 24-06-2025, 16:12:21
                      Нерезидентом підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 24-06-2025, 16:12:21
                      10. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                      Застосовується до:
                      Замовника
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 24-06-2025, 16:12:21
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      11. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                      Застосовується до:
                      Замовника
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 24-06-2025, 16:12:21
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      1. Мова (мови) тендерної пропозиції
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 24-06-2025, 16:12:21
                      2. Забезпечення тендерних пропозицій
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту Реконструкція будівлі КЗ "ДЮСШ" Добротвір по вул. Озерна, 4 в смт. Добротвір Червоноградського району Львівської області (Коригування)
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 1 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 100 000,00 грн. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна гарантія (банківська/ страхова / фінансової установи). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками, іншими фінансовими установами та страховими організаціями (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 2. Електронна гарантія (банківська/ страхова / фінансової установи) має бути з грошовим покриттям. 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) зазначається строк сплати коштів за гарантією; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 7. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Реквізити замовника для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Відділ освіти, культури, туризму, молоді та спорту Добротвірської селищної ради Шептицького району Львівської області Місцезнаходження Замовника: 80411, Україна, Львівська область, Шептицький район, селище Добротвір, вулиця І.Франка, будинок 14 Код ЄДРПОУ: 44021606 IBAN: UA888201720344291036400141732 Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі: 1. закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2. укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3. відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4. закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1. відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2. непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3. ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений пунктом 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей; 4. ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 24-06-2025, 16:12:21
                      Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
                      0,50
                      Пошук... відсоток
                      відсоток
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 24-06-2025, 16:12:21
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
                      3. Строк дії тендерної пропозиції
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
                      120
                      Пошук... день
                      день
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 24-06-2025, 16:12:21
                      4. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                      1 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 24-06-2025, 16:12:21
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                      2 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 24-06-2025, 16:12:21
                      1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту Реконструкція будівлі КЗ "ДЮСШ" Добротвір по вул. Озерна, 4 в смт. Добротвір Червоноградського району Львівської області (Коригування)
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - У цій закупівлі відповідно до розробленої проектної документації замовник вимагає підтвердити наявність в учасника такого обладнання (техніки): • бульдозер; • автогрейдер; • екскаватор; • кран на автомобільному ходу; • навантажувач; • коток дорожній самохідний; • електростанція пересувна; • автомобіль бортовий; • агрегат зварювальний; • компресор пересувний; • апарат для стикового зварювання поліетиленових труб. Для підтвердження відповідності цьому критерію учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: 1) довідку за формою 1, що містить перелік обладнання та технологій (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) (далі – техніка), який відповідає вимогам замовника, сформованим на основі проєктної документації та наведеним у пункті 1.1 цього додатка. У довідці відображається належність техніки (власної, залученої або субпідрядної організації тощо), яка залучається до виконання робіт. 2) документи, що підтверджують право власності/користування обладнанням та матеріально-технічною базою Форма 1 Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 24-06-2025, 16:12:21
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту Реконструкція будівлі КЗ "ДЮСШ" Добротвір по вул. Озерна, 4 в смт. Добротвір Червоноградського району Львівської області (Коригування)
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - У цій закупівлі відповідно до проєктної документації замовник вимагає підтвердити наявність в учасника таких інженерних працівників: • головного інженера або іншої особи, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації; • інженера в частині кошторисної документації (кошторисника) або інженера-проектувальника; • інженера з охорони праці; • інженера-будівельника; • геодезиста. Також учасник повинен підтвердити наявність робітників необхідній для виконання робіт, відповідно до відомостей про потреби в кадрах будівельників за основними категоріями, які є складовою проєкту організації будівництва. Відповідно до зазначених відомостей учасник повинен включити в довідку робітників таких спеціальностей (професій): • дорожні робітники; • підсобні робітники; • електрогазозварники; • машиністи техніки; • майстри. Для підтвердження відповідності цьому критерію учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: 1) довідку з інформацією щодо основних інженерних працівників відповідної кваліфікації та працівників робітничих спеціальностей за формою 2. Форма 2 Довідка з інформацією щодо основних інженерних працівників відповідної кваліфікації 2) трудові книжки (сторінки, що містять відповідну інформацію) та/або накази про призначення на посаду, та/або накази про сумісництво, або інші документи, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, зазначеними в довідці за формою 2; 3) скан-копія чинного сертифікату фахівця будівельної галузі сертифікованого згідно вимог стандарту СОУ-С-001:2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі» на інженера - будівельника 4) Підтвердження перевірки знань з пожежної безпеки не менше, ніж двома працівниками (надається чинний протокол про перевірку знань та видане на його підставі посвідчення); 5) Підтвердження перевірки знань з охорони праці не менше, ніж двома працівниками (надається чинний протокол про перевірку знань та видане на його підставі посвідчення); 6) Підтвердження перевірки знань з питань цивільного захисту щодо дій у надзвичайних ситуаціях як мінімум трьома працівниками учасника (надаються чинні протоколи про перевірку знань та видані на їх підставі посвідчення, які підтверджують кваліфікацію у сфері цивільного захисту); 7) Підтвердження перевірки знань з правил експлуатації електрозахисних засобів, правил безпечної експлуатації електроустановок, правил охорони праці при роботі з інструментом та пристроями як мінімум двох працівників учасника (надаються чинні протоколи про перевірку знань та видані на їх підставі посвідчення, де зазначено групу з електробезпеки V (до 1000В); 8) Підтвердження кваліфікації кошторисника або інженер-проектувальника (надається чинний кваліфікаційний сертифікат на інженерно-будівельне проектування в частині кошторисної документації); 9) - Підтвердження допуску до виконання робіт на висоті, не менш ніж двома працівниками учасника (надаються чинні протокол або витяг з протоколу про перевірку знань з охорони праці, що свідчать про допуск до виконання робіт на висоті та видані на їх підставі посвідчення)
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 24-06-2025, 16:12:21
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту Реконструкція будівлі КЗ "ДЮСШ" Добротвір по вул. Озерна, 4 в смт. Добротвір Червоноградського району Львівської області (Коригування)
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Аналогічним вважається договір, подібний за змістом та своєю правовою природою щодо виконання робіт, визначених відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», предметом якого є виконання робіт з капітального ремонту або реконструкції або будівництва об’єкту. Замовник не вимагає підтвердження виконання конкретних видів робіт у розрізі проєктної документації. Сума виконання аналогічного договору (аналогічних договорів сумарно) повинна становити не менше ніж очікувана вартість цієї закупівлі. Для підтвердження відповідності встановленому кваліфікаційному критерію у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати: 1) довідку з інформацією про наявність документально підтвердженого досвіду виконання не менше двох аналогічних договорів за предметом закупівлі за формою. Форма 4 Довідка з інформацією про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) 2) Скан-копії вказаних/вказаного у довідці аналогічних договорів (надання додатків та додаткових угод в обов’язковому порядку не вимагається) 3) Документи, які підтверджують виконання зазначених у довідці договорів, а саме: акти форми КБ-2 в та довідки за формою КБ-3 та сертифікат прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів (учасник повинен надати посилання на сайт https://e-construction.gov.ua за яким міститься інформація про наявність діючого сертифікату про прийняття в експлуатацію закінчених об’єктів будівництва у Єдиному реєстрі будівельної діяльності) або Акт прийому – передачі в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкту. 4) позитивний відгук від замовника про успішне і якісне виконання робіт за кожним аналогічним договором, зазначеним у довідці. Відгук повинен бути належним чином оформлений, містити повне найменування замовника, вихідний номер та дату його оформлення, а також містити посилання на номер та дату укладення договору, предмет та суму на яку був виконаний договір.
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 24-06-2025, 16:12:21
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      4. Наявність фінансової спроможності
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту Реконструкція будівлі КЗ "ДЮСШ" Добротвір по вул. Озерна, 4 в смт. Добротвір Червоноградського району Львівської області (Коригування)
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник повинен підтвердити наявність обсягу річного доходу (виручки) за попередній рік суб’єкта господарювання, який має становити не менше 99% очікуваної вартості закупівлі Залежно від виду фінансової звітності, яку подає учасник до органів ДПС, у складі тендерної пропозиції надається: - Баланс форма № 1 (Звіт прo фінансовий стан); - Звіт прo фінансові результати (форма № 2); - Звіт пpо рух грошових коштів (формa №3); Або Фінансовий звіт суб’єктa малого підприємництва y складі; 01 - Балансу (ф. № 1-м); 02 - Звіту про фінансові результaти (ф. № 2-м) Або Спрощений фінансовий звіт суб’єктa малого підприємництва: 01 - Баланс (форма № 1-мс); 02 - Звіт про фінансові резyльтати (ф. № 2-мс); Звітність подається за останній звітний період Учасники фізичні особи-підприємці подають податкову декларацію.
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 24-06-2025, 16:12:21
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ