Період оскарження умов закупівлі - по 01-07-2025, 00:00
мова пропозиції - українська
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 207 667 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 038,34 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | 3 державний пожежно-рятувальний загін Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Львівській області |
| ЄДРПОУ: | 38326214 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://lv.dsns.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Микола Михайлишин |
| Телефон: | +380322633003 |
| E-mail: | mykhailyshyn.mykola@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 79053, Україна, Львівська область,м. Львів, вул. Володимира Великого, буд. 56 |
0 |
Учаснику відкритих торгів ФОП Квасниця Володимир Ярославович Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей по процедурі відкриті торги на закупівлю - «Поточний ремонт приміщень 30 ДПРЧ 3 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Львівській області за адресою м. Львів, вул. Козельницька 9 (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)» Пунктом 43 Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. N 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (далі по тексту документації – Постанова про особливості закупівель або особливості) передбачено: «43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо». Враховуючи дане положення Постанови вимагаємо усунути виявлені у вашій тендерній пропозиції невідповідності, а саме: 1. НЕВІДПОВІДНІСТЬ №1. 1.1. перелік виявлених невідповідностей: У п. 7.2. Таблиці 3 додатку 1 Тендерної документації передбачались вимоги: "7.2. Лист-гарантія, який містить інформацію про те, що населений пункт, який є місцезнаходженням учасника або походженням предмета закупівлі, який закуповується замовником згідно з умовами цього оголошення, не визнано в умовах воєнного стану тимчасово окупованою територію рішенням уповноваженого органу, яке введено в дію указом Президента України.". Учасником не надано у складі пропозиції вказаного листа-гарантії. 1.2. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1.2.1. Надати (завантажити в електронну систему): - Лист-гарантія, який містить інформацію про те, що населений пункт, який є місцезнаходженням учасника або походженням предмета закупівлі, який закуповується замовником згідно з умовами цього оголошення, не визнано в умовах воєнного стану тимчасово окупованою територію рішенням уповноваженого органу, яке введено в дію указом Президента України. 2. НЕВІДПОВІДНІСТЬ №2. 2.1. перелік виявлених невідповідностей: У Додатку 3 ФОРМА “ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ” Тендерної документації передбачалась вимога щодо зазначення учасником чи ціна тендерної пропозиції з ПДВ чи без ПДВ. Проте учасником не вказано даної інформаації. 2.2. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.2.1. Надати (завантажити в електронну систему): - У Додатку 3 ФОРМА “ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ” Тендерної документації зазначити чи ціна тендерної пропозиції з ПДВ чи без ПДВ. Додатково. Учасник може усунути невідповідність в інший спосіб чи надати додаткові документи. При цьому, у разі, якщо учасник буде усувати невідповідності в інший спосіб, необхідно враховувати усі вимоги тендерної документації. Учасник самостійно несе відповідальність за допущення нових невідповідностей під час усунення порушень, на які вказано у цьому Повідомленні.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.