Період оскарження умов закупівлі - по 29-06-2025, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 3 185 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 15 925 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 9" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
| ЄДРПОУ: | 25680295 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олена Рибалко |
| Телефон: | +380633371835 |
| E-mail: | tender_kmkl9@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 04112, Україна, м. Київ,м. Київ, вул. Ризька, буд. 1 |
4 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
У зв'язку із рішення КМР № 44/10511 про реорганізацію КНП «КМКЛ №9", у Замовника відсутня потреба
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
09-08-2025, 00:00
Період оскарження:
з 29-07-2025, 14:25 по 09-08-2025, 00:00
Документи:
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією. Відповідно до вимог пункту 1.1 Додатку 1 до тендерної документації, учасник має надати скан-копію відповідного аналогічного за предметом закупівлі договору з усіма додатками до нього та копію (копії) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) виконання такого договору. Відповідно до документів Учасника, не всі надані документи, підтверджують виконання договорів, а саме: - аналогічний договір № 60 від 08.05.2020 року, сума виконаних робіт, згідно актів, не відповідає сумі договору, не підтверджено виконання договору; - аналогічний договір б/н від 26.07.2021 року, сума виконаних робіт, згідно актів, не підтверджено виконання договору; - аналогічний договір № 34-6 від 25.06.2019 року, сума виконаних робіт, згідно актів, не підтверджено виконання договору; - аналогічний договір № 100 від 11.10.2021 року, сума виконаних робіт, згідно актів, не підтверджено виконання договору. Відповідно до вимог пункту 1.3 Додатку 1 до тендерної документації, учасник повинен підтвердити фах електрозварників шляхом надання копій усіх сторінок діючого посвідчення зварника, виданого відповідно до «Правил атестації зварників» ДНАОП 0. 00-1.16-96. Для підтвердження дійсності посвідчення зварника № 18/ТО-8 на Свірчевського О.М. просимо надати Протокол засідання атестаційної комісії, атестації зварника. Відповідно до вимог пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації, учасник має надати усі документи, які зазначені у в додатку 1.1 до тендерної документації, надання яких вимагається у складі пропозиції, в тому числі, кошторисні розрахунки, гарантійні листи, сертифікати відповідності, дозвільні документи, довідки, листи та інші документи. В складі Учасника не було надано кошторисних розрахунків. Відповідно до вимог пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації, учасник має надати довідку, видану Державною Податковою Службою України чи структурним підрозділом із зазначенням переліку відкритих банківських рахунків. Довідку не було надано.
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією. Відповідно до вимог пункту 1.3 Додатку 1 до тендерної документації, учасник на кожного працівника, зазначеного в довідці, що буде надавати послуги безпосередньо на об’єктах Замовника, надати у пропозиції копію документу про одержання кваліфікації (свідоцтво або диплом або посвідчення). Не надано документів про одержання кваліфікації на Вдовиченка П.М. та Петренка О.О. Відповідно до вимог пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації, учасник має надати документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та внесення інформації в електронні поля тендерної пропозиції: для керівника учасника – виписка з протоколу зборів засновників або протокол зборів засновників та/або наказ (витяг з наказу) про призначення та/або інший документ, що підтверджує повноваження керівника учасника; для іншої посадової особи учасника – довіреність (доручення) керівника учасника на ім’я уповноваженої особи учасника та виписка з протоколу зборів засновників та/або протокол зборів засновників та/або наказ (витяг з наказу) про призначення керівника, який надав довіреність (доручення) та/або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника. Не надано підтвердження. Відповідно до вимог підпункту 2 пункту 4 Додатку 1 до тендерної документації, учасник підтверджує відсутність підстав, визначених підпунктом 2 пункту 45 Особливостей, шляхом надання у складі тендерної пропозиції: довідки в довільній форми про відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю із замовником, що призвело до його дострокового розірвання протягом трьох років до дати оголошення про проведення відкритих торгів, і застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків. Відсутня довідка. Відповідно до вимог пункту 8 Додатку 1 до тендерної документації, учасник повинен надати: Копію Свідоцтва платника податку на додану вартість/єдиного податку або копія Витягу з реєстру платників податків на додану вартість/єдиного податку (надається у випадку, якщо учасник є платником зазначених податків) (надається, якщо учасник є платником ПДВ/єдиного податку) або довідка про систему оподаткування. Замовник просить надати копію ліцензії чи іншого дозвільного документу, виданого уповноваженим на те органом, щодо здійснення господарської діяльність з будівництва/ремонту об’єктів, а саме на монтаж внутрішніх інженерних мереж, систем, приладів i засобів вимірювання, іншого обладнання: засобів автоматизації i контрольно-вимірювальних приладів. Дані документи відсутні в тендерній пропозиції.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.