Період оскарження умов закупівлі - по 05-07-2025, 00:00
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: документи тендерної пропозиції, які складаються безпосередньо Учасником процедури закупівлі відповідно до вимог тендерної документації, повинні бути викладені українською мовою. Відкриті торги проводяться із застосування електронного аукціону. Замовником забезпечується додатково оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівель, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівель шляхом розміщення на офіційному сайті Володимирської міської ради за посиланням https://volodymyrrada.gov.ua/derzhavni-zakupivli/
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 750 696,80 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 8 753,48 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління інфраструктури виконавчого комітету Володимирської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 26120629 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://volodymyrrada.gov.ua/derzhavni-zakupivli/ |
| Контактна особа: | Ольга Шостакевич |
| Телефон: | +380800333262 |
| E-mail: | vv-infrastruktura@volodymyrrada.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 44700, Україна, Волинська область,м. Володимир, вул. Франка Івана, 8 |
2 |
Відповідно до ч. 10 ст. 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку із значними обсягами документів та інформації, наданими ТзОВ «Луцькавтодор-сервіс», у складі тендерної пропозиції, які потребують додаткового детального вивчення, належний та об’єктивний розгляд найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не може бути завершеним протягом п’яти робочих днів. Відповідно до рішення уповноваженої особи (протокол № 68 від 15.07.2025) продовжено строк розгляду тендерної пропозиції згідно процедури відкритих торгів (з особливостями) за предметом закупівлі: Поточний ремонт вулиці Левка Лук’яненка в місті Володимир Волинської області (код 45230000-8 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник») (унікальний номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2025-06-23-012661-a), що визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною – ТзОВ «Луцькавтодор-сервіс», на строк не більше ніж 20 робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції.
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. 1) перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. в Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації від 03.07.2025 № 259/2 в графі правові підстави для залучення працівника є невідповідність в інформації про дату складання наказу № 110 та № 13 (позиція 25); посилання: пункти 1.2, 6.1, 6.4 Розділу 3 Тендерної документації, Розділу 1.2 Додатку № 1 до Тендерної документації. 1.2. в Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації від 03.07.2025 № 259/2 в графі правові підстави для залучення працівника є невідповідність в інформації про посаду Карпюка М.І (позиція 10); посилання: пункти 1.2, 6.1, 6.4 Розділу 3 Тендерної документації, Розділу 1.2 Додатку № 1 до Тендерної документації. 1.3. в складі тендерної пропозиції відсутня копія наказу № 55 від 20.06.2017 (позиція 12); посилання: пункти 1.2, 6.1, 6.4 Розділу 3 Тендерної документації, Розділу 1.2 Додатку № 1 до Тендерної документації. 1.4. в розрахунках договірної ціни (файл «Витрати»), що надані в складі тендерної пропозиції, неповна інформація про розрахунок заробітної плати. посилання: пункт 1.2 Розділу 3 Тендерної документації, пункт 3.1 Додатку № 1 до Тендерної документації, пункт 7.1 Додатку № 2 до Тендерної документації. 1.5. в складі тендерної документації та Довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 03.07.2025 № 259 відсутня інформація про гудронатора ручного, трамбівку пневматичну при роботі від компресора, молотки відбійні пневматичні, при роботі від пересувних компресорних станцій, інформація про застосування яких передбачена Підсумковою відомістю ресурсів до локального кошторису № 02-01-01; посилання: пункти 1.2, 6.1, 6.4 Розділу 3 Тендерної документації, Розділу 1.1 Додатку № 1 до Тендерної документації. 1.6. в Довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 03.07.2025 № 259 є невідповідність в інформації щодо найменування бензопили (позиція 38) та кількості молотка відбійного DNIPRO-M SH-200H PROFI, 2019 р.в. (позиція 30) посилання: пункти 1.2, 6.1, 6.4 Розділу 3 Тендерної документації, Розділу 1.1 Додатку № 1 до Тендерної документації. 1.7. в Довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 03.07.2025 № 259 наявна інформація про автогрейдера середнього типу (1 од), що не відповідає інформації, яка зазначена у Підсумковій відомості ресурсів до локального кошторису № 01-01-01 (2 од.) посилання: пункти 1.2, 6.1, 6.4 Розділу 3 Тендерної документації, Розділу 1.1 Додатку № 1 до Тендерної документації. 1.8 в складі тендерної документації відсутній діючий дозвіл на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки та/або декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на спеціальний ЗІЛ-133ГЯ, автокран КС-3574А, зазначений в позиції 1 Довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 03.07.2025 № 259; посилання: пункт 1.2 Розділу 3 Тендерної документації, пункт 10.3 Додатку № 1 до Тендерної документації. 2) перелік інформації та/або документів, які повинен подати (завантажити) учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1.-2.2 Нова або уточнена Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід необхідні для виконання робіт (надання послуг) з виправленими невідповідностями та з наступним документальним підтвердженням відповідно до вимог тендерної документації (крім тих документів, що вже надані в складі пропозиції на момент її розкриття); 2.3. оригінал або копія наказу № 55 від 20.06.2017, засвідчена відповідно до вимог тендерної документації; 2.4. оновлений файл «Витрати», який містить повну інформацію про розрахунок заробітної плати; 2.5.-2.7 Нова або уточнена Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій з виправленими невідповідностями та з наступним документальним підтвердженням відповідно до вимог тендерної документації (крім тих документів, що вже надані в складі пропозиції на момент її розкриття). 2.8. діючий дозвіл на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки та/або декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на автокран. Примітка. Накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) відповідно до вимог п. 1.12 Розділу 3 Тендерної документації, Додатку № 1 до Тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.