Закупівлю оголошено - 23-06-2025, 16:59. Дата останніх змін - 23-07-2025, 12:35

«Ремонт (реставраційний) із встановленням внутрішнього ліфта для маломобільних груп населення у Львівському академічному драматичному театрі імені Лесі Українки на вул. Городоцькій, 36,38 у м. Львові» (ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)

«Ремонт (реставраційний) із встановленням внутрішнього ліфта для маломобільних груп населення у Львівському академічному драматичному театрі імені Лес... Державна закупівля - UA-2025-06-23-012402-a «Ремонт (реставраційний) із встановленням внутрішнього ліфта для маломобільних груп населення у Львівському академічному драматичному театрі імені Лесі Українки на вул. Городоцькій, 36,38 у м. Львові» (ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація) від замовника Львівський академічний драматичний театр імені Лесі Українки від 6/23/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-06-23-012402-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-06-23-011213-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 23-06-2025, 16:59
по 05-07-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 23-06-2025, 16:59
по 08-07-2025, 01:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 05-07-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
5156190.62
5 156 190,62 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Мінімальний крок аукціону:25 780,95 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:25 000 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Львівський академічний драматичний театр імені Лесі Українки
ЄДРПОУ:35664399 Досьє YouControl
Контактна особа:Семчак Мирослава Михайлівна
Телефон:0322333185
E-mail:teatrlesi@teatrlesi.lviv.ua
Місцезнаходження:
79016, Україна, Львівська область,Львів, вул. Городоцька, 36
4



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
«Ремонт (реставраційний) із вс ...
5 156 190,62 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

«Ремонт (реставраційний) із встановленням внутрішнього ліфта для маломобільних груп населення у Львівському академічному драматичному театрі імені Лесі Українки на вул. Городоцькій, 36,38 у м. Львові»

1
робота
79016 Україна Львівська область Львів вул. Городоцька, 36, 38
по 31-12-2025
45453000-7
Капітальний ремонт і реставрація


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ Креативна фабрика Вікторія   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 08-07-2025 по 16-07-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Львівська область, Рудне, вул. Яворницького, 41/4, 79493, Богач Анатолій Михайлович
Остаточна пропозиція:
5 090 705,26 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
14-07-2025, 17:01
Період подачі оскарження:
по 20-07-2025, 00:00
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-06-23-012402-a-c1
Номер договору:
21/07
Дата підписання договору:
21-07-2025, 10:00
Строк дії договору:
з 21-07-2025 по 31-12-2025
5 090 705,26 UAH
Ціна договору
4 242 254,38 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ Креативна фабрика Вікторія   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
5 090 705,26 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
залучаємо
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
07-07-2025, 14:55:35
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджується, що
Розмір забезпечення тендерної пропозиції - 25 000,00 грн. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 90 календарних днів, починаючи з кінцевого строку подання тендерної пропозиції, строк дії банківської гарантії повинен бути не меншим ніж строк дії забезпечення тендерної пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону (з урахуванням п. 47 Особливостей), документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; (з урахуванням п. 47 Особливостей) 4) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Зважаючи на те, що до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» та до ч.3 ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі» зміни не було внесено, під означенням «ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;» слід розуміти «ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений п.47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених п.47 Особливостей. Детально визначено згідно положень Розідлу 3 Додатку №1 до Тендерної документації
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
0.48
Доказ:
Документ
Підписаний G0725-2293-GL_tender.pdf, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
3. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
90
4. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю:
8
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
1.1. Для підтвердження інформації зазначеної в Таблиці «А» учасник повинен надати: - у разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база є власною надаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (для рухомого майна), оборотно - сальдову відомість чи витяг з неї, або видаткові накладні, або акти приймання-передачі, тощо (для іншого обладнання та механізмів), або інший документ яким учасник може підтвердити власне право власності на вказане майно; - у разі залучення до виконання робіт машин та механізмів та техніки надається документ, що підтверджує підстави залучення учасником зазначеного рухомого майна (договір оренди, лізингу, надання послуг техніки, тощо). Договори повинні бути чинні на дату подання пропозиції та діяти протягом строку виконання робіт по даній закупівлі. А також, учасники в складі тендерної пропозиції надають оригінал листа-підтвердження від власника (орендодавця, надавача послуг, тощо) щодо не заперечення використання його машин, механізмів та техніки для виконання робіт учасником за предметом закупівлі.; - належно оформлені копії свідоцтв на всі транспортні засоби та\або механізми, що підлягають державній реєстрації та будуть залучені до виконання замовлення (в тому числі в разі використання транспортними засобами та\або механізмами субпідрядника). 1.2. Учасник має надати в складі тендерної пропозиції: - копію чинної ліцензії з провадження господарської діяльності щодо будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів СС3 із видом робіт «реставрація», що видана учаснику та є чинною станом на дату подання пропозиції; або - у випадку отримання такої ліцензії в електронній формі та у встановленому законодавством порядку у складі пропозиції надається копія документу, згідно якого органом ліцензування на ім’я учасника видано відповідну ліцензію чи довідка у довільній формі, що містить інформацію про отримання такої ліцензії учасником в електронній формі; або - декларацію на провадження господарської діяльності з будівництва об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів СС3. 1.3. Додатково надається дозвіл або декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці на виконання наступних робіт: - монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт ліфтів; - роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 м; - зварювальні роботи Якщо такі роботи виконуватиме субпідрядник, то відповідний дозвіл або декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці надається на ім’я субпідрядника
Доказ:
Документ
18.Ліцензія.pdf, 1.1. Для підтвердження інформації зазначеної в Таблиці «А» учасник повинен надати: - у разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база є власною надаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (для рухомого майна), оборотно - сальдову відомість чи витяг з неї, або видаткові накладні, або акти приймання-передачі, тощо (для іншого обладнання та механізмів), або інший документ яким учасник може підтвердити власне право власності на вказане майно; - у разі залучення до виконання робіт машин та механізмів та техніки надається документ, що підтверджує підстави залучення учасником зазначеного рухомого майна (договір оренди, лізингу, надання послуг техніки, тощо). Договори повинні бути чинні на дату подання пропозиції та діяти протягом строку виконання робіт по даній закупівлі. А також, учасники в складі тендерної пропозиції надають оригінал листа-підтвердження від власника (орендодавця, надавача послуг, тощо) щодо не заперечення використання його машин, механізмів та техніки для виконання робіт учасником за предметом закупівлі.; - належно оформлені копії свідоцтв на всі транспортні засоби та\або механізми, що підлягають державній реєстрації та будуть залучені до виконання замовлення (в тому числі в разі використання транспортними засобами та\або механізмами субпідрядника). 1.2. Учасник має надати в складі тендерної пропозиції: - копію чинної ліцензії з провадження господарської діяльності щодо будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів СС3 із видом робіт «реставрація», що видана учаснику та є чинною станом на дату подання пропозиції; або - у випадку отримання такої ліцензії в електронній формі та у встановленому законодавством порядку у складі пропозиції надається копія документу, згідно якого органом ліцензування на ім’я учасника видано відповідну ліцензію чи довідка у довільній формі, що містить інформацію про отримання такої ліцензії учасником в електронній формі; або - декларацію на провадження господарської діяльності з будівництва об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів СС3. 1.3. Додатково надається дозвіл або декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці на виконання наступних робіт: - монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт ліфтів; - роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 м; - зварювальні роботи Якщо такі роботи виконуватиме субпідрядник, то відповідний дозвіл або декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці надається на ім’я субпідрядника
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
2.1. Для підтвердження інформації про наявність працівників, вказаних в таблиці Б учасник повинен надати: - трудові книжки (1 сторінка та сторінки із записами про прийом (переведення) на роботу) або витяги з трудових книжок із записами про прийом (переведення) на роботу або накази або витяги з наказів про прийняття (переведення) на роботу, шляхом надання сканованих з оригіналу копій щодо всіх осіб, зазначених в Таблиці Б. - в учасника повинно бути не менше двох працівників, що пройшли навчання та перевірку знань з охорони праці. Кваліфікація таких спеціалістів підтверджується документом встановленого законодавством взірця (шляхом подання сканованих з оригіналу копій посвідчень та протоколів/витягів з протоколу комісії з перевірки знань), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці(загального курсу з охорони праці); - в учасника повинно бути не менше двох працівників, що відповідають за пожежну безпеку. Кваліфікація працівників, що відповідатимуть за пожежну безпеку (не менше 2 працівників) підтверджується додатково документом встановленого законодавством взірця (шляхом подання сканованих з оригіналу копій посвідчень та протоколів/витягів з протоколу комісії з перевірки знань), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, які чинні на дату кінцевого строку подання пропозицій, а саме: учасник повинен надати чинні документи з перевірки знань працівників з питань пожежної безпеки. - обов’язковою є наявність інженера – проектувальника в частині кошторисної документації (кошторисника). На підтвердження надати скановану копію з документа кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера – проектувальника щодо інженерно-будівельного проектування у частині кошторисної документації (кошторисника); - обов’язковою є наявність художника- реставратора. На підтвердження надати скановану копію посвідчення художника-реставратора, що видане комісією з атестації художників-реставраторів
Доказ:
Документ
4. накази на працівників.pdf, 2.1. Для підтвердження інформації про наявність працівників, вказаних в таблиці Б учасник повинен надати: - трудові книжки (1 сторінка та сторінки із записами про прийом (переведення) на роботу) або витяги з трудових книжок із записами про прийом (переведення) на роботу або накази або витяги з наказів про прийняття (переведення) на роботу, шляхом надання сканованих з оригіналу копій щодо всіх осіб, зазначених в Таблиці Б. - в учасника повинно бути не менше двох працівників, що пройшли навчання та перевірку знань з охорони праці. Кваліфікація таких спеціалістів підтверджується документом встановленого законодавством взірця (шляхом подання сканованих з оригіналу копій посвідчень та протоколів/витягів з протоколу комісії з перевірки знань), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці(загального курсу з охорони праці); - в учасника повинно бути не менше двох працівників, що відповідають за пожежну безпеку. Кваліфікація працівників, що відповідатимуть за пожежну безпеку (не менше 2 працівників) підтверджується додатково документом встановленого законодавством взірця (шляхом подання сканованих з оригіналу копій посвідчень та протоколів/витягів з протоколу комісії з перевірки знань), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, які чинні на дату кінцевого строку подання пропозицій, а саме: учасник повинен надати чинні документи з перевірки знань працівників з питань пожежної безпеки. - обов’язковою є наявність інженера – проектувальника в частині кошторисної документації (кошторисника). На підтвердження надати скановану копію з документа кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера – проектувальника щодо інженерно-будівельного проектування у частині кошторисної документації (кошторисника); - обов’язковою є наявність художника- реставратора. На підтвердження надати скановану копію посвідчення художника-реставратора, що видане комісією з атестації художників-реставраторів
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Для підтвердження зазначеної в довідці інформації учасник повинен надати: 1. Скановані з оригіналу копії не менше одного аналогічного договору, який виконаний повністю/частково, інформацію щодо якого вказано у довідці про виконання аналогічних договорів. Аналогічним(ними) договором(ами) є договір (двосторонній), подібний за змістом, своєю правовою природою, виконаний повністю, предметом якого є реставрація або реставраційний ремонт приміщення та який передбачав встановлення ліфта. Замовниками згідно з договорами можуть бути суб’єкти будь-якої форми власності. 2. Сканований з оригіналу лист-відгук про співпрацю за договором від замовника, що вказаний в Таблиці «Г» (не менше одного). Відгук повинен мати посилання на договір, який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу 3. Документи, що засвідчують факт виконання робіт (довідки КБ-3) (не менше як по одному договору) та акти прийому виконаних будівельних робіт форми КБ2в, які засвідчують виконання монтажу ліфта пасажирського зі швидкістю руху кабіни до 1м/с.
Доказ:
Документ
Договір КФ Вікторія винниченка тристоронній.pdf, Для підтвердження зазначеної в довідці інформації учасник повинен надати: 1. Скановані з оригіналу копії не менше одного аналогічного договору, який виконаний повністю/частково, інформацію щодо якого вказано у довідці про виконання аналогічних договорів. Аналогічним(ними) договором(ами) є договір (двосторонній), подібний за змістом, своєю правовою природою, виконаний повністю, предметом якого є реставрація або реставраційний ремонт приміщення та який передбачав встановлення ліфта. Замовниками згідно з договорами можуть бути суб’єкти будь-якої форми власності. 2. Сканований з оригіналу лист-відгук про співпрацю за договором від замовника, що вказаний в Таблиці «Г» (не менше одного). Відгук повинен мати посилання на договір, який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу 3. Документи, що засвідчують факт виконання робіт (довідки КБ-3) (не менше як по одному договору) та акти прийому виконаних будівельних робіт форми КБ2в, які засвідчують виконання монтажу ліфта пасажирського зі швидкістю руху кабіни до 1м/с.
4. Наявність фінансової спроможності
Підтверджується, що
Для юридичних осіб: - сканована копія з оригіналу Балансу підприємства за останній звітний період (12 місяців 2024 року), - сканована копія з оригіналу Звіту про фінансові результати за останній звітний період (12 місяців 2024 року),; - сканована копія з оригіналу Звіту про рух грошових коштів за останній звітний період (12 місяців 2024 року),. Для фізичних осіб-підприємців: - податкова декларація платника єдиного податку за останній звітній період (12 місяців 2024 року). *примітка: -У випадку, якщо для Учасника законодавством не передбачено складання фінансової звітності, такий учасник, у складі своєї тендерної пропозиції подає пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання зазначених документів з посиланнями на відповідні нормативно-правові акти. -Обсяг річного доходу (виручки) суб’єкта господарювання згідно фінансової звітності повинен становити не менше ніж очікувана вартість даної закупівлі.
Доказ:
Документ
S0110014 1-м_ 2-м. Фінансова звітність малого підприємства.pdf, Для юридичних осіб: - сканована копія з оригіналу Балансу підприємства за останній звітний період (12 місяців 2024 року), - сканована копія з оригіналу Звіту про фінансові результати за останній звітний період (12 місяців 2024 року),; - сканована копія з оригіналу Звіту про рух грошових коштів за останній звітний період (12 місяців 2024 року),. Для фізичних осіб-підприємців: - податкова декларація платника єдиного податку за останній звітній період (12 місяців 2024 року). *примітка: -У випадку, якщо для Учасника законодавством не передбачено складання фінансової звітності, такий учасник, у складі своєї тендерної пропозиції подає пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання зазначених документів з посиланнями на відповідні нормативно-правові акти. -Обсяг річного доходу (виручки) суб’єкта господарювання згідно фінансової звітності повинен становити не менше ніж очікувана вартість даної закупівлі.

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:23-06-2025, 17:00:18
      Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Технічний опис предмету закупівлі
        публічнийЕкспортовано:23-06-2025, 16:59:01
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:23-06-2025, 16:59:01
              Тип документа: Тендерна документація
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Тендерна документація
                публічнийЕкспортовано:23-06-2025, 16:59:01
                Тендерна документація
                публічнийЕкспортовано:23-06-2025, 16:59:01
                Тендерна документація
                публічнийЕкспортовано:23-06-2025, 16:59:01

                  Електронні тендерні вимоги

                  1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 23-06-2025, 16:54:01
                  При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 23-06-2025, 16:54:01
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  2. Вчинення корупційних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 23-06-2025, 16:54:01
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 23-06-2025, 16:54:01
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 23-06-2025, 16:54:01
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  3. Вчинення економічних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 23-06-2025, 16:54:01
                  4. Вчинення кримінальних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 23-06-2025, 16:54:01
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 23-06-2025, 16:54:01
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  5. Порушення справи про банкрутство
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 23-06-2025, 16:54:01
                  6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 23-06-2025, 16:54:01
                  7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 23-06-2025, 16:54:01
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 23-06-2025, 16:54:01
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Резидентом підтверджується, що
                  1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 23-06-2025, 16:54:01
                  Нерезидентом підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 23-06-2025, 16:54:01
                  9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 23-06-2025, 16:54:01
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 23-06-2025, 16:54:01
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  1. Мова (мови) тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 23-06-2025, 16:54:01
                  2. Забезпечення тендерних пропозицій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту «Ремонт (реставраційний) із встановленням внутрішнього ліфта для маломобільних груп населення у Львівському академічному драматичному театрі імені Лесі Українки на вул. Городоцькій, 36,38 у м. Львові» (ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Розмір забезпечення тендерної пропозиції - 25 000,00 грн. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 90 календарних днів, починаючи з кінцевого строку подання тендерної пропозиції, строк дії банківської гарантії повинен бути не меншим ніж строк дії забезпечення тендерної пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону (з урахуванням п. 47 Особливостей), документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; (з урахуванням п. 47 Особливостей) 4) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Зважаючи на те, що до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» та до ч.3 ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі» зміни не було внесено, під означенням «ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;» слід розуміти «ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений п.47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених п.47 Особливостей. Детально визначено згідно положень Розідлу 3 Додатку №1 до Тендерної документації
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 23-06-2025, 16:54:01
                  Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
                  0,48
                  Пошук... відсоток
                  відсоток
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 23-06-2025, 16:54:01
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
                  3. Строк дії тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
                  90
                  Пошук... день
                  день
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 23-06-2025, 16:54:01
                  4. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                  1 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 23-06-2025, 16:54:01
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                  2 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 23-06-2025, 16:54:01
                  1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту «Ремонт (реставраційний) із встановленням внутрішнього ліфта для маломобільних груп населення у Львівському академічному драматичному театрі імені Лесі Українки на вул. Городоцькій, 36,38 у м. Львові» (ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - 1.1. Для підтвердження інформації зазначеної в Таблиці «А» учасник повинен надати: - у разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база є власною надаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (для рухомого майна), оборотно - сальдову відомість чи витяг з неї, або видаткові накладні, або акти приймання-передачі, тощо (для іншого обладнання та механізмів), або інший документ яким учасник може підтвердити власне право власності на вказане майно; - у разі залучення до виконання робіт машин та механізмів та техніки надається документ, що підтверджує підстави залучення учасником зазначеного рухомого майна (договір оренди, лізингу, надання послуг техніки, тощо). Договори повинні бути чинні на дату подання пропозиції та діяти протягом строку виконання робіт по даній закупівлі. А також, учасники в складі тендерної пропозиції надають оригінал листа-підтвердження від власника (орендодавця, надавача послуг, тощо) щодо не заперечення використання його машин, механізмів та техніки для виконання робіт учасником за предметом закупівлі.; - належно оформлені копії свідоцтв на всі транспортні засоби та\або механізми, що підлягають державній реєстрації та будуть залучені до виконання замовлення (в тому числі в разі використання транспортними засобами та\або механізмами субпідрядника). 1.2. Учасник має надати в складі тендерної пропозиції: - копію чинної ліцензії з провадження господарської діяльності щодо будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів СС3 із видом робіт «реставрація», що видана учаснику та є чинною станом на дату подання пропозиції; або - у випадку отримання такої ліцензії в електронній формі та у встановленому законодавством порядку у складі пропозиції надається копія документу, згідно якого органом ліцензування на ім’я учасника видано відповідну ліцензію чи довідка у довільній формі, що містить інформацію про отримання такої ліцензії учасником в електронній формі; або - декларацію на провадження господарської діяльності з будівництва об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів СС3. 1.3. Додатково надається дозвіл або декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці на виконання наступних робіт: - монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт ліфтів; - роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 м; - зварювальні роботи Якщо такі роботи виконуватиме субпідрядник, то відповідний дозвіл або декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці надається на ім’я субпідрядника
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 23-06-2025, 16:54:01
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  1.1. Для підтвердження інформації зазначеної в Таблиці «А» учасник повинен надати: - у разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база є власною надаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (для рухомого майна), оборотно - сальдову відомість чи витяг з неї, або видаткові накладні, або акти приймання-передачі, тощо (для іншого обладнання та механізмів), або інший документ яким учасник може підтвердити власне право власності на вказане майно; - у разі залучення до виконання робіт машин та механізмів та техніки надається документ, що підтверджує підстави залучення учасником зазначеного рухомого майна (договір оренди, лізингу, надання послуг техніки, тощо). Договори повинні бути чинні на дату подання пропозиції та діяти протягом строку виконання робіт по даній закупівлі. А також, учасники в складі тендерної пропозиції надають оригінал листа-підтвердження від власника (орендодавця, надавача послуг, тощо) щодо не заперечення використання його машин, механізмів та техніки для виконання робіт учасником за предметом закупівлі.; - належно оформлені копії свідоцтв на всі транспортні засоби та\або механізми, що підлягають державній реєстрації та будуть залучені до виконання замовлення (в тому числі в разі використання транспортними засобами та\або механізмами субпідрядника). 1.2. Учасник має надати в складі тендерної пропозиції: - копію чинної ліцензії з провадження господарської діяльності щодо будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів СС3 із видом робіт «реставрація», що видана учаснику та є чинною станом на дату подання пропозиції; або - у випадку отримання такої ліцензії в електронній формі та у встановленому законодавством порядку у складі пропозиції надається копія документу, згідно якого органом ліцензування на ім’я учасника видано відповідну ліцензію чи довідка у довільній формі, що містить інформацію про отримання такої ліцензії учасником в електронній формі; або - декларацію на провадження господарської діяльності з будівництва об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів СС3. 1.3. Додатково надається дозвіл або декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці на виконання наступних робіт: - монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт ліфтів; - роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 м; - зварювальні роботи Якщо такі роботи виконуватиме субпідрядник, то відповідний дозвіл або декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці надається на ім’я субпідрядника , 1.1. Для підтвердження інформації зазначеної в Таблиці «А» учасник повинен надати: - у разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база є власною надаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (для рухомого майна), оборотно - сальдову відомість чи витяг з неї, або видаткові накладні, або акти приймання-передачі, тощо (для іншого обладнання та механізмів), або інший документ яким учасник може підтвердити власне право власності на вказане майно; - у разі залучення до виконання робіт машин та механізмів та техніки надається документ, що підтверджує підстави залучення учасником зазначеного рухомого майна (договір оренди, лізингу, надання послуг техніки, тощо). Договори повинні бути чинні на дату подання пропозиції та діяти протягом строку виконання робіт по даній закупівлі. А також, учасники в складі тендерної пропозиції надають оригінал листа-підтвердження від власника (орендодавця, надавача послуг, тощо) щодо не заперечення використання його машин, механізмів та техніки для виконання робіт учасником за предметом закупівлі.; - належно оформлені копії свідоцтв на всі транспортні засоби та\або механізми, що підлягають державній реєстрації та будуть залучені до виконання замовлення (в тому числі в разі використання транспортними засобами та\або механізмами субпідрядника). 1.2. Учасник має надати в складі тендерної пропозиції: - копію чинної ліцензії з провадження господарської діяльності щодо будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів СС3 із видом робіт «реставрація», що видана учаснику та є чинною станом на дату подання пропозиції; або - у випадку отримання такої ліцензії в електронній формі та у встановленому законодавством порядку у складі пропозиції надається копія документу, згідно якого органом ліцензування на ім’я учасника видано відповідну ліцензію чи довідка у довільній формі, що містить інформацію про отримання такої ліцензії учасником в електронній формі; або - декларацію на провадження господарської діяльності з будівництва об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів СС3. 1.3. Додатково надається дозвіл або декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці на виконання наступних робіт: - монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт ліфтів; - роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 м; - зварювальні роботи Якщо такі роботи виконуватиме субпідрядник, то відповідний дозвіл або декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці надається на ім’я субпідрядника
                  2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту «Ремонт (реставраційний) із встановленням внутрішнього ліфта для маломобільних груп населення у Львівському академічному драматичному театрі імені Лесі Українки на вул. Городоцькій, 36,38 у м. Львові» (ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - 2.1. Для підтвердження інформації про наявність працівників, вказаних в таблиці Б учасник повинен надати: - трудові книжки (1 сторінка та сторінки із записами про прийом (переведення) на роботу) або витяги з трудових книжок із записами про прийом (переведення) на роботу або накази або витяги з наказів про прийняття (переведення) на роботу, шляхом надання сканованих з оригіналу копій щодо всіх осіб, зазначених в Таблиці Б. - в учасника повинно бути не менше двох працівників, що пройшли навчання та перевірку знань з охорони праці. Кваліфікація таких спеціалістів підтверджується документом встановленого законодавством взірця (шляхом подання сканованих з оригіналу копій посвідчень та протоколів/витягів з протоколу комісії з перевірки знань), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці(загального курсу з охорони праці); - в учасника повинно бути не менше двох працівників, що відповідають за пожежну безпеку. Кваліфікація працівників, що відповідатимуть за пожежну безпеку (не менше 2 працівників) підтверджується додатково документом встановленого законодавством взірця (шляхом подання сканованих з оригіналу копій посвідчень та протоколів/витягів з протоколу комісії з перевірки знань), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, які чинні на дату кінцевого строку подання пропозицій, а саме: учасник повинен надати чинні документи з перевірки знань працівників з питань пожежної безпеки. - обов’язковою є наявність інженера – проектувальника в частині кошторисної документації (кошторисника). На підтвердження надати скановану копію з документа кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера – проектувальника щодо інженерно-будівельного проектування у частині кошторисної документації (кошторисника); - обов’язковою є наявність художника- реставратора. На підтвердження надати скановану копію посвідчення художника-реставратора, що видане комісією з атестації художників-реставраторів
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 23-06-2025, 16:54:01
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  2.1. Для підтвердження інформації про наявність працівників, вказаних в таблиці Б учасник повинен надати: - трудові книжки (1 сторінка та сторінки із записами про прийом (переведення) на роботу) або витяги з трудових книжок із записами про прийом (переведення) на роботу або накази або витяги з наказів про прийняття (переведення) на роботу, шляхом надання сканованих з оригіналу копій щодо всіх осіб, зазначених в Таблиці Б. - в учасника повинно бути не менше двох працівників, що пройшли навчання та перевірку знань з охорони праці. Кваліфікація таких спеціалістів підтверджується документом встановленого законодавством взірця (шляхом подання сканованих з оригіналу копій посвідчень та протоколів/витягів з протоколу комісії з перевірки знань), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці(загального курсу з охорони праці); - в учасника повинно бути не менше двох працівників, що відповідають за пожежну безпеку. Кваліфікація працівників, що відповідатимуть за пожежну безпеку (не менше 2 працівників) підтверджується додатково документом встановленого законодавством взірця (шляхом подання сканованих з оригіналу копій посвідчень та протоколів/витягів з протоколу комісії з перевірки знань), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, які чинні на дату кінцевого строку подання пропозицій, а саме: учасник повинен надати чинні документи з перевірки знань працівників з питань пожежної безпеки. - обов’язковою є наявність інженера – проектувальника в частині кошторисної документації (кошторисника). На підтвердження надати скановану копію з документа кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера – проектувальника щодо інженерно-будівельного проектування у частині кошторисної документації (кошторисника); - обов’язковою є наявність художника- реставратора. На підтвердження надати скановану копію посвідчення художника-реставратора, що видане комісією з атестації художників-реставраторів , 2.1. Для підтвердження інформації про наявність працівників, вказаних в таблиці Б учасник повинен надати: - трудові книжки (1 сторінка та сторінки із записами про прийом (переведення) на роботу) або витяги з трудових книжок із записами про прийом (переведення) на роботу або накази або витяги з наказів про прийняття (переведення) на роботу, шляхом надання сканованих з оригіналу копій щодо всіх осіб, зазначених в Таблиці Б. - в учасника повинно бути не менше двох працівників, що пройшли навчання та перевірку знань з охорони праці. Кваліфікація таких спеціалістів підтверджується документом встановленого законодавством взірця (шляхом подання сканованих з оригіналу копій посвідчень та протоколів/витягів з протоколу комісії з перевірки знань), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці(загального курсу з охорони праці); - в учасника повинно бути не менше двох працівників, що відповідають за пожежну безпеку. Кваліфікація працівників, що відповідатимуть за пожежну безпеку (не менше 2 працівників) підтверджується додатково документом встановленого законодавством взірця (шляхом подання сканованих з оригіналу копій посвідчень та протоколів/витягів з протоколу комісії з перевірки знань), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, які чинні на дату кінцевого строку подання пропозицій, а саме: учасник повинен надати чинні документи з перевірки знань працівників з питань пожежної безпеки. - обов’язковою є наявність інженера – проектувальника в частині кошторисної документації (кошторисника). На підтвердження надати скановану копію з документа кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера – проектувальника щодо інженерно-будівельного проектування у частині кошторисної документації (кошторисника); - обов’язковою є наявність художника- реставратора. На підтвердження надати скановану копію посвідчення художника-реставратора, що видане комісією з атестації художників-реставраторів
                  3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту «Ремонт (реставраційний) із встановленням внутрішнього ліфта для маломобільних груп населення у Львівському академічному драматичному театрі імені Лесі Українки на вул. Городоцькій, 36,38 у м. Львові» (ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Для підтвердження зазначеної в довідці інформації учасник повинен надати: 1. Скановані з оригіналу копії не менше одного аналогічного договору, який виконаний повністю/частково, інформацію щодо якого вказано у довідці про виконання аналогічних договорів. Аналогічним(ними) договором(ами) є договір (двосторонній), подібний за змістом, своєю правовою природою, виконаний повністю, предметом якого є реставрація або реставраційний ремонт приміщення та який передбачав встановлення ліфта. Замовниками згідно з договорами можуть бути суб’єкти будь-якої форми власності. 2. Сканований з оригіналу лист-відгук про співпрацю за договором від замовника, що вказаний в Таблиці «Г» (не менше одного). Відгук повинен мати посилання на договір, який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу 3. Документи, що засвідчують факт виконання робіт (довідки КБ-3) (не менше як по одному договору) та акти прийому виконаних будівельних робіт форми КБ2в, які засвідчують виконання монтажу ліфта пасажирського зі швидкістю руху кабіни до 1м/с.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 23-06-2025, 16:54:01
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Для підтвердження зазначеної в довідці інформації учасник повинен надати: 1. Скановані з оригіналу копії не менше одного аналогічного договору, який виконаний повністю/частково, інформацію щодо якого вказано у довідці про виконання аналогічних договорів. Аналогічним(ними) договором(ами) є договір (двосторонній), подібний за змістом, своєю правовою природою, виконаний повністю, предметом якого є реставрація або реставраційний ремонт приміщення та який передбачав встановлення ліфта. Замовниками згідно з договорами можуть бути суб’єкти будь-якої форми власності. 2. Сканований з оригіналу лист-відгук про співпрацю за договором від замовника, що вказаний в Таблиці «Г» (не менше одного). Відгук повинен мати посилання на договір, який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу 3. Документи, що засвідчують факт виконання робіт (довідки КБ-3) (не менше як по одному договору) та акти прийому виконаних будівельних робіт форми КБ2в, які засвідчують виконання монтажу ліфта пасажирського зі швидкістю руху кабіни до 1м/с. , Для підтвердження зазначеної в довідці інформації учасник повинен надати: 1. Скановані з оригіналу копії не менше одного аналогічного договору, який виконаний повністю/частково, інформацію щодо якого вказано у довідці про виконання аналогічних договорів. Аналогічним(ними) договором(ами) є договір (двосторонній), подібний за змістом, своєю правовою природою, виконаний повністю, предметом якого є реставрація або реставраційний ремонт приміщення та який передбачав встановлення ліфта. Замовниками згідно з договорами можуть бути суб’єкти будь-якої форми власності. 2. Сканований з оригіналу лист-відгук про співпрацю за договором від замовника, що вказаний в Таблиці «Г» (не менше одного). Відгук повинен мати посилання на договір, який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу 3. Документи, що засвідчують факт виконання робіт (довідки КБ-3) (не менше як по одному договору) та акти прийому виконаних будівельних робіт форми КБ2в, які засвідчують виконання монтажу ліфта пасажирського зі швидкістю руху кабіни до 1м/с.
                  4. Наявність фінансової спроможності
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту «Ремонт (реставраційний) із встановленням внутрішнього ліфта для маломобільних груп населення у Львівському академічному драматичному театрі імені Лесі Українки на вул. Городоцькій, 36,38 у м. Львові» (ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Для юридичних осіб: - сканована копія з оригіналу Балансу підприємства за останній звітний період (12 місяців 2024 року), - сканована копія з оригіналу Звіту про фінансові результати за останній звітний період (12 місяців 2024 року),; - сканована копія з оригіналу Звіту про рух грошових коштів за останній звітний період (12 місяців 2024 року),. Для фізичних осіб-підприємців: - податкова декларація платника єдиного податку за останній звітній період (12 місяців 2024 року). *примітка: -У випадку, якщо для Учасника законодавством не передбачено складання фінансової звітності, такий учасник, у складі своєї тендерної пропозиції подає пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання зазначених документів з посиланнями на відповідні нормативно-правові акти. -Обсяг річного доходу (виручки) суб’єкта господарювання згідно фінансової звітності повинен становити не менше ніж очікувана вартість даної закупівлі.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 23-06-2025, 16:54:01
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Для юридичних осіб: - сканована копія з оригіналу Балансу підприємства за останній звітний період (12 місяців 2024 року), - сканована копія з оригіналу Звіту про фінансові результати за останній звітний період (12 місяців 2024 року),; - сканована копія з оригіналу Звіту про рух грошових коштів за останній звітний період (12 місяців 2024 року),. Для фізичних осіб-підприємців: - податкова декларація платника єдиного податку за останній звітній період (12 місяців 2024 року). *примітка: -У випадку, якщо для Учасника законодавством не передбачено складання фінансової звітності, такий учасник, у складі своєї тендерної пропозиції подає пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання зазначених документів з посиланнями на відповідні нормативно-правові акти. -Обсяг річного доходу (виручки) суб’єкта господарювання згідно фінансової звітності повинен становити не менше ніж очікувана вартість даної закупівлі. , Для юридичних осіб: - сканована копія з оригіналу Балансу підприємства за останній звітний період (12 місяців 2024 року), - сканована копія з оригіналу Звіту про фінансові результати за останній звітний період (12 місяців 2024 року),; - сканована копія з оригіналу Звіту про рух грошових коштів за останній звітний період (12 місяців 2024 року),. Для фізичних осіб-підприємців: - податкова декларація платника єдиного податку за останній звітній період (12 місяців 2024 року). *примітка: -У випадку, якщо для Учасника законодавством не передбачено складання фінансової звітності, такий учасник, у складі своєї тендерної пропозиції подає пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання зазначених документів з посиланнями на відповідні нормативно-правові акти. -Обсяг річного доходу (виручки) суб’єкта господарювання згідно фінансової звітності повинен становити не менше ніж очікувана вартість даної закупівлі.
                  ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ