Період оскарження умов закупівлі - по 19-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 216 693 954 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 166 939,54 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 1 083 469 UAH |
| Замовник: | Управління освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації |
| ЄДРПОУ: | 37479398 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Катерина Вікторівна Мовчан |
| Телефон: | +380445251083 |
| E-mail: | golosiivoosvitaremont@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 03127, Україна, Київська область,м. Київ, ПРОСПЕКТ ГОЛОСІЇВСЬКИЙ, будинок 118 Б |
18 |
01.08.2025 року відбулось розкриття тендерних пропозицій по зазначеній процедурі закупівлі. Найбільш економічно вигідною пропозицією було визначено тендерну пропозицію ТОВ "КРЕАТОР КОМПАНІ" (код ЄДПРОУ 41258800). Відповідно до ст. 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану можуть встановлюватися окремі обмеження прав і свобод із зазначенням строку дії цих обмежень. Указом Президента України від 24.02.2022 № 64/2022, зі змінами, (далі – Указ № 64/2022) введено воєнний стан в Україні. Відповідно до пункту 3-7 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” Кабінет Міністрів України своїм рішенням затвердив особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (постанова № 1178 від 12 жовтня 2022 року) (далі - Особливості). Відповідно до положень п. 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. За результатами розгляду пропозиції ТОВ "КРЕАТОР КОМПАНІ" (код ЄДПРОУ 41258800) було встановлено наступне: 1.Відповідно до підпункту 1.1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям» додатку 1 тендерної документації” передбачено надання Довідка в довільній формі про наявність техніки, устаткування, обладнання, приладів, будівельних механізмів, матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості, технічного стану та правової підстави володіння / користування (власне, орендоване та ін.). Обов’язково вказати електроінструмент, який учасник планує використовувати при виконанні робіт. Та підпункту 1.2.5 Перелік необхідного обладнання, матеріально-технічної бази, основних машинах і механізмах: - Автосамоскид (Вантажопідйомність не менше 15т) – 2 шт. 2. Відповідно до підпункту 2.1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям» додатку 1 тендерної документації” передбачено надання Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та відповідно до пункту 2.2 надаються копії документів, що підтверджують кваліфікацію працівників, що зазначені в довідці згідно п.2.1 даного розділу. 3. Відповідно до пункту 3 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям» додатку 1 тендерної документації передбачено надання на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) згідно підпунктів 3.1.2. не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору та актами виконаних робіт); 3.1.3. акти виконаних робіт КБ-2 або довідки форми КБ-3 по зазначених об’єктах або акт прийому-передачі виконаних робіт за формою, передбаченою законодавством України. 3.1.4. Позитивний (-ні) відгук (-и) до договору (-ів), зазначеного (-них) у довідці про досвід виконання аналогічного* договору. У відгуку повинно бути зазначений номер та дата укладеного договору, предмет договору, ціну договору, а також інформація про якість виконаних робіт/наданих послуг і відсутність претензій з боку контрагента. Відгук має бути видано по аналогічних договорах зазначених у пункті 3.1.1. В складі тендерної пропозиції ТОВ "КРЕАТОР КОМПАНІ" (код ЄДПРОУ 41258800): 1. Надано довідку про наявність техніки, устаткування, обладнення, приладів, будівельних механізмів, матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, визначених у технічних вимогах №130 від 27.07.2025; - пункт 5 довідки містить Автосамоскид (Вантажопідйомність не менше 15т) – Самоскид DAYUN GGC1120 кількість 1; - в довідці №130 від 27.07.2025 не вказано електроінструмент, який учасник планує використовувати при виконанні робіт. 2. Надано Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід №131 від 05.07.2025 з вказаними працівниками: - Директор; - Інженер – проектувальник у частині кошторисної документації; - Інженер з охорони праці; - Арматурник; - Бетоняр; - Лицювальник-плиточник; - Маляр; - Муляр; - Штукатур; - Опоряджувальник будівельний; - Зварювальник; - Слюсар-сантехнік; - Електромонтажник силових мереж та електроустаткування та/або електромонтер; - Монтажник з монтажу сталевих конструкцій. Не надано копії документів, що підтверджують кваліфікацію працівників, що зазначені в довідці. 3. Не надано, на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) згідно підпунктів 3.1.2. не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору та актами виконаних робіт); 3.1.3. акти виконаних робіт КБ-2 або довідки форми КБ-3 по зазначених об’єктах або акт прийому-передачі виконаних робіт за формою, передбаченою законодавством України. 3.1.4. Позитивний (-ні) відгук (-и) до договору (-ів), зазначеного (-них) у довідці про досвід виконання аналогічного* договору. У відгуку повинно бути зазначений номер та дата укладеного договору, предмет договору, ціну договору, а також інформація про якість виконаних робіт/наданих послуг і відсутність претензій з боку контрагента. Відгук має бути видано по аналогічних договорах зазначених у пункті 3.1.1. Таким чином, Уповноважена особа ВИРІШИЛА: 1. Оприлюднити в електронній системі закупівель наступне Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) перелік виявлених невідповідностей: 1. Надано довідку про наявність техніки, устаткування, обладнення, приладів, будівельних механізмів, матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, визначених у технічних вимогах №130 від 27.07.2025; - пункт 5 довідки містить Автосамоскид (Вантажопідйомність не менше 15т) – Самоскид DAYUN GGC1120 кількість 1; - в довідці №130 від 27.07.2025 не вказано електроінструмент, який учасник планує використовувати при виконанні робіт. 2. Надано Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід №131 від 05.07.2025 з вказаними працівниками: - Директор; - Інженер – проектувальник у частині кошторисної документації; - Інженер з охорони праці; - Арматурник; - Бетоняр; - Лицювальник-плиточник; - Маляр; - Муляр; - Штукатур; - Опоряджувальник будівельний; - Зварювальник; - Слюсар-сантехнік; - Електромонтажник силових мереж та електроустаткування та/або електромонтер; - Монтажник з монтажу сталевих конструкцій. Не надано копії документів, що підтверджують кваліфікацію працівників, що зазначені в довідці. 3. Не надано, на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) згідно підпунктів 3.1.2. не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору та актами виконаних робіт); 3.1.3. акти виконаних робіт КБ-2 або довідки форми КБ-3 по зазначених об’єктах або акт прийому-передачі виконаних робіт за формою, передбаченою законодавством України. 3.1.4. Позитивний (-ні) відгук (-и) до договору (-ів), зазначеного (-них) у довідці про досвід виконання аналогічного* договору. У відгуку повинно бути зазначений номер та дата укладеного договору, предмет договору, ціну договору, а також інформація про якість виконаних робіт/наданих послуг і відсутність претензій з боку контрагента. Відгук має бути видано по аналогічних договорах зазначених у пункті 3.1.1. 2) посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: 1.Відповідно до підпункту 1.1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям» додатку 1 тендерної документації” передбачено надання Довідка в довільній формі про наявність техніки, устаткування, обладнання, приладів, будівельних механізмів, матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості, технічного стану та правової підстави володіння / користування (власне, орендоване та ін.). Обов’язково вказати електроінструмент, який учасник планує використовувати при виконанні робіт. Та підпункту 1.2.5 Перелік необхідного обладнання, матеріально-технічної бази, основних машинах і механізмах: - Автосамоскид (Вантажопідйомність не менше 15т) – 2 шт. 2. Відповідно до підпункту 2.1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям» додатку 1 тендерної документації” передбачено надання Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та відповідно до пункту 2.2 надаються копії документів, що підтверджують кваліфікацію працівників, що зазначені в довідці згідно п.2.1 даного розділу. 3. Відповідно до пункту 3 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям» додатку 1 тендерної документації передбачено надання на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) згідно підпунктів 3.1.2. не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору та актами виконаних робіт); 3.1.3. акти виконаних робіт КБ-2 або довідки форми КБ-3 по зазначених об’єктах або акт прийому-передачі виконаних робіт за формою, передбаченою законодавством України. 3.1.4. Позитивний (-ні) відгук (-и) до договору (-ів), зазначеного (-них) у довідці про досвід виконання аналогічного* договору. У відгуку повинно бути зазначений номер та дата укладеного договору, предмет договору, ціну договору, а також інформація про якість виконаних робіт/наданих послуг і відсутність претензій з боку контрагента. Відгук має бути видано по аналогічних договорах зазначених у пункті 3.1.1. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати необхідну інформацію та документи, шляхом завантаження до електронної системи закупівель.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.