Період оскарження умов закупівлі - по 04-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 530 994 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 654,97 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | УПРАВЛІННЯ ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ІНФРАСТРУКТУРИ КАЛИНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 43979138 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Бадічко Юлія Василівна |
| Телефон: | +380962401164 |
| E-mail: | ykb43979138@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 08623, Україна, Київська область,селище міського типу Калинівка, вулиця Центральна, будинок 57 |
5 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей протягом 24 годин Згідно пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. за № 1178, із змінами та доповненнями (далі – Постанова №1178) та частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. Частиною 2 розділу І Додатка 2 Тендерної документації щодо проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю робіт: «Капітальний ремонт приміщення ЦНАП за адресою вул. Центральна, 57/3 селище Калинівка Фастівського району Київської області. Коригування» за кодом ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (нова редакція), затвердженою рішенням уповноваженої особи (Протокол № 02/07/25-001 від 02 липня 2025 р.) (далі – Тендерна документація) встановлено вимоги щодо надання документів, які повинен подати Учасник для підтвердження того, що він здійснює господарську діяльність відповідно до чинного законодавства, а саме: Для юридичних осіб: надається довідка у довільній формі, про особу, яку уповноважено підписувати документи тендерної пропозиції, тендерну пропозицію та договір за результатами проведення процедури закупівлі. На підтвердження інформації, зазначеної у такій довідці, учасник надає у складі пропозиції наступні документи: виписку з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань та витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, у вигляді розширених даних не більше місячної давнини від дати оголошення закупівлі, протокол зборів засновників про призначення директора або виписка з протоколу засновників або рішення засновника/учасника, наказ про призначення - у разі підписання керівником організації-учасника, доручення (довіреність) керівника учасника та документальне підтвердження статусу та повноважень особи, яка видала доручення (довіреність), щодо видачі доручення (довіреності)) - у разі підписання іншою особою; статут з відміткою державного реєстратора (у випадку відсутності відмітки державного реєстратора, учасник повинен надати довідку та опис, де зазначено код доступу, за яким існує можливість переглянути електронну версію документу). У разі, якщо Учасник здійснює господарську діяльність на підставі модельного статуту, надається копія відповідного рішення загальних зборів учасників, відомості з єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, видані не раніше дати оприлюднення оголошення або більш пізню дату. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИШПОСТАЧ" #43120336 (далі – Учасник) в процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю робіт: Капітальний ремонт приміщення ЦНАП за адресою вул. Центральна, 57/3 селище Калинівка Фастівського району Київської області. Коригування, ідентифікатор закупівлі: UA-2025-06-21-000525-a виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: Учасник не надав виписку з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань; Учасник не надав витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, у вигляді розширених даних не більше місячної давнини від дати оголошення закупівлі, оскільки було надано витяг з більш пізньою датою. Згідно частини 43 Постанови №1178 та частини 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учаснику необхідно завантажити документи, що не були надані та надати оновлені документи шляхом завантаження в електронну систему оновлених документів протягом 24 годин.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.