Період оскарження умов закупівлі - по 24-06-2025, 00:00
Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету. Мова якою повинні готуватись тендерні пропозиції; обсяг виконання робіт чи надання послуг - вказано у тендерній документації
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 23 339 465 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 116 697,33 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Департамент житлового господарства та інфраструктури Львівської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 34814670 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Возняк Андрій Степанович |
| Телефон: | 380322975705 |
| E-mail: | inzhlmr@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 79008, Україна, Львівська область,Львів, ПЛ.РИНОК, будинок 1 |
2 |
Невідповідність у поданні учасником документу: «Інформація про наявність кваліфікованих працівників, які мають необхідні знання та досвід, згідно запропонованої форми», згідно п. 2.1. розділу 2 додатку 1 до тендерної документації. Учасником згідно даної вимоги подано документ від 23.06.25 № 15-3: «Інформація про наявність кваліфікованих працівників, які мають необхідні знання та досвід», однак в рядку 10 для працівника Кузнецов Ярослав Олексійович зазначено нечітке значення стовпця «Стаж (досвід) роботи, років». Учасник повинен подати виправлений вказаний документ зазначивши чітке значення вказаної позиції.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.