Закупівлю оголошено - 19-06-2025, 15:49. Дата останніх змін - 05-08-2025, 10:45

Капітальний ремонт покрівлі адміністративної частини комплекса будівель та споруд громадського призначення Літ. А-1,А1-1,Б-1,В-1,Г-1,Д-1. пожежного депо 46 ДПРЧ 1 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Дніпропетровській області, за адресою: Дніпропетровська область, Кам’янський район, Верхньодніпровська територіальна громада, м. Верхньодніпровськ, вул. Пожежна,1

Капітальний ремонт покрівлі адміністративної частини комплекса будівель та споруд громадського призначення Літ. А-1,А1-1,Б-1,В-1,Г-1,Д-1. пожежног... Державна закупівля - UA-2025-06-19-011187-a Капітальний ремонт покрівлі адміністративної частини комплекса будівель та споруд громадського призначення Літ. А-1,А1-1,Б-1,В-1,Г-1,Д-1. пожежного депо 46 ДПРЧ 1 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Дніпропетровській області, за адресою: Дніпропетровська область, Кам’янський район, Верхньодніпровська від замовника 1 державний пожежно-рятувальний загін Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Дніпропетровській області від 6/19/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-06-19-011187-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-06-19-012953-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 19-06-2025, 15:49
по 16-07-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 19-06-2025, 15:49
по 19-07-2025, 09:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 16-07-2025, 00:00

Очікувана вартість

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
4222503
4 222 503 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Мінімальний крок аукціону:21 112,52 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:21 112,52 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:1 державний пожежно-рятувальний загін Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Дніпропетровській області
ЄДРПОУ:38283752 Досьє YouControl
Контактна особа:Юлія Чупріна
Телефон:+380963598437
E-mail:dzmumns@i.ua
Місцезнаходження:
51931, Україна, Дніпропетровська область,м. Кам'янське, вул. Героїв-рятувальників, буд. 11
4



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Капітальний ремонт покрівлі а ...
4 222 503 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Капітальний ремонт покрівлі адміністративної частини комплекса будівель та споруд громадського призначення Літ. А-1,А1-1,Б-1,В-1,Г-1,Д-1. пожежного депо 46 ДПРЧ 1 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Дніпропетровській області, за адресою: Дніпропетровська область, Кам’янський район, Верхньодніпровська територіальна громада, м. Верхньодніпровськ, вул. Пожежна,1

1
робота
51931 Україна Дніпропетровська область м.Верхньодніпровськ вул. Пожежна 1
по 30-11-2025
45450000-6
Інші завершальні будівельні роботи


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ТІКОЕНЕРГО"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 19-07-2025 по 26-07-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Дніпропетровська область, Кам'янське, Вулиця Медична будинок 6 а квартира 33, 51931, Тимошенко Роман Миколайович
Остаточна пропозиція:
4 213 000,84 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
24-07-2025, 16:41
Період подачі оскарження:
по 30-07-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 23-07-25, 15:54:38
24

ПРОТОКОЛ № 153 уповноваженої особи 1 Державного пожежно-рятувального загону «23» липня 2025 року м. Кам’янське 1. Про усунення невідповідностей в межах процедури UA-2025-06-19-011187-a за ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи («Капітальний ремонт покрівлі адміністративної частини комплекса будівель та споруд громадського призначення Літ. А-1,А1-1,Б-1,В-1,Г-1,Д-1. пожежного депо 46 ДПРЧ 1 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Дніпропетровській області, за адресою: Дніпропетровська область, Кам’янський район, Верхньодніпровська територіальна громада, м. Верхньодніпровськ, вул. Пожежна,1»). Згідно п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених ПКМУ № 1178 від 12.10.2022р., якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. По результатам періоду подання пропозицій отримано 1 пропозицію - ТОВ «ТІКОЕНЕРГО», по результатам розгляду якої на відповідність вимогам тендерної документації виявлено наступні невідповідності: 1) Замовник п. 1.3 Додатку 1 до ТД вимагав: «До Довідки згідно форми 2 додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем, а саме: трудовий договір або договір про надання послуг або договір цивільно-правового характеру або копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) або наказ про призначення або інший документ, що підтверджує трудові відносини.» Учасник 1 не надає документ, що підтверджує трудові відносини, на майстра Богачова Сергія Вікторовича. Усунути недолік, надавши документ оформлений належним чином. 2) Пунктом 1.2 Додатку 1 до ТД вимагалось надати «Довідку в довільній формі, що містить інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази. Учасник процедури закупівлі повинен надати довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, в якій зазначено перелік власної, орендованої техніки, техніки згідно договору надання послуг тощо, та техніки субпідрядних організацій (у разі їх залучення), і перелік обладнання, машин (спецтехніки) і механізмів, їх назви, марка, модель, технічний стан та кількість. В учасника обов’язково має бути в наявності та включено в Довідку ліцензоване програмне забезпечення, необхідне для виготовлення кошторисів та розрахунку договірних цін.» Учасник 1 надає дві Довідки з різним переліком обладнання та машин, до яких не включено ліцензоване програмне забезпечення, а також не визначено інформацію про технічний стан обладнання, техніки та механізмів. Усунути шляхом надання єдиного документу із зазначенням інформації про ліцензоване програмне забезпечення та інформації про технічний стан обладнання, техніки та механізмів. 3) Пунктом 1.2 Додатку 1 до ТД вимагалось надати «На підтвердження наявності всього потрібного обладнання та машин (спецтехніки), механізмів, зазначених у довідці, учасник повинен надати підтверджуючі документи на право власності та/або оренди, іншого права користування (договори/накладні/ чеки/ акти тощо) та копії технічних паспортів. Для програмних комплексів: договір про надання послуг, акт здачі приймання виконаних послуг, ліцензія або сертифікат)» Учасник 1 у довідці «Таблиця 1.перфоратор бочковий 1 Наявність обладнання» зазначив позиції 4 (дриль-ударний Dnipro-M HD-120) та 5 (перфоратор бочковий Dnipro-M BH 200М) у кількості по 2 шт. Проте згідно договору оренди № 010725 від 01.07.2025 Учасник 1 має даний інструмент в оренді у кількості по 1 шт. Усунути невідповідність шляхом надання документів, що відповідають факту. 4) Пунктом 1.2 Додатку 1 до ТД вимагалось надати «На підтвердження наявності всього потрібного обладнання та машин (спецтехніки), механізмів, зазначених у довідці, учасник повинен надати підтверджуючі документи на право власності та/або оренди, іншого права користування (договори/накладні/ чеки/ акти тощо) та копії технічних паспортів. Для програмних комплексів: договір про надання послуг, акт здачі приймання виконаних послуг, ліцензія або сертифікат)» Учасник 1 не надав технічні паспорти на обладнання та інструмент (дриль-ударний Dnipro-M HD-120, перфоратор бочковий Dnipro-M BH 200М, бадді місткість 2м куб., пальник газопламеневий Silver AB0283). Усунути шляхом надання запитуваних документів. Уповноважена особа 1 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Дніпропетровській області Юлія Чупріна

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 24-07-25, 15:54:38
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-06-19-011187-a-b1
Номер договору:
51/25
Дата підписання договору:
05-08-2025, 10:42
Строк дії договору:
з 05-08-2025 по 15-12-2025
Опис договору:
зменшити суму договору на 1689,84грн Договірна ціна робіт визначається на основі твердого кошторису, що є невід'ємною частиною Договору, є твердою і складає 4211 311,00 грн.
4 211 311 UAH
Ціна договору
3 509 425,83 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "ТІКОЕНЕРГО"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
4 213 000,84 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
не залучається
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
16-07-2025, 17:11:17
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
120
2. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
4. Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджується, що
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
0.5
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Технічний опис предмету закупівлі
    публічний Видалено19-06-2025, 15:49:55
    Технічний опис предмету закупівлі
    публічнийЕкспортовано:19-06-2025, 16:21:04
    Технічний опис предмету закупівлі
    публічний Видалено25-06-2025, 16:42:18
    Технічний опис предмету закупівлі
    публічнийЕкспортовано:30-06-2025, 20:47:15
      Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Оголошення про проведення закупівлі
        публічний Видалено19-06-2025, 15:54:01
        Оголошення про проведення закупівлі
        публічний Видалено19-06-2025, 16:21:24
        Оголошення про проведення закупівлі
        публічний Видалено25-06-2025, 16:45:00
        Оголошення про проведення закупівлі
        публічний Видалено30-06-2025, 20:47:49
        Оголошення про проведення закупівлі
        публічний Видалено01-07-2025, 14:23:16
        Оголошення про проведення закупівлі
        публічний Видалено01-07-2025, 16:34:21
        Оголошення про проведення закупівлі
        публічний Видалено14-07-2025, 12:13:15
        Оголошення про проведення закупівлі
        публічнийЕкспортовано:14-07-2025, 14:13:43
          Тип документа: Критерії прийнятності
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Критерії прийнятності
            публічний Видалено19-06-2025, 15:49:55
            Критерії прийнятності
            публічний Видалено25-06-2025, 16:42:19
            Критерії прийнятності
            публічний Видалено30-06-2025, 20:47:14
            Критерії прийнятності
            публічний Видалено01-07-2025, 14:22:46
            Критерії прийнятності
            публічнийЕкспортовано:14-07-2025, 12:11:42
              Тип документа: Тендерна документація
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Тендерна документація
                публічнийЕкспортовано:19-06-2025, 15:49:55
                Тендерна документація
                публічний Видалено19-06-2025, 15:49:55
                Тендерна документація
                публічнийЕкспортовано:19-06-2025, 16:21:04
                Тендерна документація
                публічнийЕкспортовано:25-06-2025, 16:42:17
                Тендерна документація
                публічнийЕкспортовано:30-06-2025, 20:47:14
                Тендерна документація
                публічний Видалено30-06-2025, 20:47:17
                Тендерна документація
                публічнийЕкспортовано:01-07-2025, 14:22:45
                Тендерна документація
                публічний Видалено01-07-2025, 14:22:46
                Тендерна документація
                публічний Видалено01-07-2025, 16:33:10
                Тендерна документація
                публічний Видалено01-07-2025, 16:33:51
                Тендерна документація
                публічнийЕкспортовано:14-07-2025, 12:11:40
                Тендерна документація
                публічний Видалено14-07-2025, 12:11:41
                Тендерна документація
                публічнийЕкспортовано:14-07-2025, 14:13:05
                  Тип документа: Проект договору
                    Файл
                    Тип
                    Приватність
                    Стан
                    Дата та час
                    Дії
                    Проект договору
                    публічний Видалено19-06-2025, 15:49:55
                    Проект договору
                    публічний Видалено25-06-2025, 16:42:18
                    Проект договору
                    публічнийЕкспортовано:30-06-2025, 20:47:16
                      Інші
                        Файл
                        Тип
                        Приватність
                        Стан
                        Дата та час
                        Дії
                        Інший
                        публічнийЕкспортовано:01-07-2025, 16:33:09

                          Електронні тендерні вимоги

                          1. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Резидентом підтверджується, що
                          1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 19-06-2025, 15:49:49
                          Нерезидентом підтверджується, що
                          2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 19-06-2025, 15:49:49
                          2. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Юридичною особою підтверджується, що
                          1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 19-06-2025, 15:49:49
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Фізичною особою підтверджується, що
                          2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 19-06-2025, 15:49:49
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          3. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 19-06-2025, 15:49:49
                          4. Порушення справи про банкрутство
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 19-06-2025, 15:49:49
                          5. Вчинення кримінальних правопорушень
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Юридичною особою підтверджується, що
                          1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 19-06-2025, 15:49:49
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Фізичною особою підтверджується, що
                          2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 19-06-2025, 15:49:49
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          6. Вчинення економічних правопорушень
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 19-06-2025, 15:49:49
                          7. Вчинення корупційних правопорушень
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Юридичною особою підтверджується, що
                          1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 19-06-2025, 15:49:49
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 19-06-2025, 15:49:49
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Фізичною особою підтверджується, що
                          2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 19-06-2025, 15:49:49
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          8. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 19-06-2025, 15:49:49
                          При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                          2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 19-06-2025, 15:49:49
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                          Застосовується до:
                          Замовника
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 19-06-2025, 15:49:49
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                          Застосовується до:
                          Замовника
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 19-06-2025, 15:49:49
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          11. Наявність антикорупційної програми
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Резидентом підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
                          Статус: Архівована
                          Дата створення: 19-06-2025, 15:49:49
                          Дата архівування:
                          Нерезидентом підтверджується, що
                          2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                          Статус: Архівована
                          Дата створення: 19-06-2025, 15:49:49
                          Дата архівування:
                          1. Забезпечення тендерних пропозицій
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Лоту Капітальний ремонт покрівлі адміністративної частини комплекса будівель та споруд громадського призначення Літ. А-1,А1-1,Б-1,В-1,Г-1,Д-1. пожежного депо 46 ДПРЧ 1 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Дніпропетровській області, за адресою: Дніпропетровська область, Кам’янський район, Верхньодніпровська територіальна громада, м. Верхньодніпровськ, вул. Пожежна,1
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
                          Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
                          Учасник закупівлі має надати забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної страхової гарантії. Розмір забезпечення пропозиції – 0,5% від суми очікуваної вартості закупівлі. Строк дії забезпечення пропозиції – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції має бути оформлене у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» та Закону України «Про страхування». Учасник надає страхову гарантію, у вигляді електронного документу (файлу в форматі PDF) з одночасним документальним підтвердженням її чинності, шляхом накладення кваліфікованого електронного підпису уповноваженої на підписання особи та електронно-цифрової печатки фінансової установи, через електронну систему закупівель, з обов’язковим зазначенням у тексті гарантії посилання на програмний комплекс та його версію, яким накладено КЕП (підпис та печатку) для можливості перевірки такого підпису та печатки. За умови, що надана гарантія підписана не керівником (директором, головою правління), учасник повинен надати через електронну систему закупівель довіреність, що засвідчує право надання та підпису страхової гарантії від імені фінансової установи уповноваженій на це особі, з одночасним документальним підтвердженням КЕП підписанта (керівника, директора, голови правління, тощо) та КЕП печатки фінансової установи. Страхова гарантія повинна передбачати гарантоване погодження продовження строку дії забезпечення тендерної пропозиції, у випадку, якщо замовник вимагатиме від учасників продовження строку дії тендерної пропозицій, в порядку передбаченому чинним законодавством, з посиланням на відповідні законодавчі норми. Гарантія повинна бути видана страховою організацією (гарантом), яка має перелічені нижче документи, скановані копії яких надаються Учасником разом з електронною страховою гарантією: 1. Витяг із Державного реєстру фінансових установ, виданий Національним Банком України, стосовно діяльності із страхування (пряме страхування та вхідне перестрахування) за класом страхування 13 – страхування іншої відповідальності (крім визначеної у класах 10, 11, 12) 2. Загальні умови страхування продукту «Страхування відповідальності перед третіми особами». В електронній страховій гарантії разом із зазначенням інформації про назву договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інших реквізитів договору (в разі їх наявності), із зазначенням інформації про ліцензію на здійснення страхової діяльності обов’язково повинно бути зазначено посилання на розміщені на веб-сайті Страховика Загальних умов страхового продукту стосовно видачі страхової гарантії. Перелічені вище документи повинні бути завантажені в електронну систему закупівель та підписані кваліфікованим електронним підписом особи уповноваженої на підписання та електронною печаткою страхової компанії (у разі її використання). Учасник у складі пропозиції надає підтвердження отримання страховою компанією оплати за страхову гарантію (копію платіжної інструкції). Замовник залишає за собою право звернутися до страхової компанії щодо підтвердження наданих документів та інформації. Назва Замовника: 1 державний пожежно-рятувальний загін Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Дніпропетровській області Адреса: 51931, Україна, Дніпропетровська обл., м. Кам'янське, вул. Героїв-рятувальників, буд. 11, тел. +380963598437, код ЄДРПОУ 38283752 ел. Адреса: 1dprz.dp@dsns.gov.ua МФО 820172 Р/р UA 138201720343141001200082818 в ДКСУ м. Київ ІПН 382837504036
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 14-07-2025, 12:11:44
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
                          Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
                          Учасник закупівлі має надати забезпечення пропозиції у формі: електронної страхової гарантії. Розмір забезпечення – 0,5% очікуваної вартості закупівлі Строк дії забезпечення пропозиції – 120 днів з дати кінцевого строку подання пропозиції. Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Мінекономіки від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (далі — Вимоги), а саме: 1. Ці Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» «забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції - надання забезпечення виконання зобов’язань учасником перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції/пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія» (далі - гарантія), банками, іншими фінансовими установами та страховими організаціями (далі - гарант) 2. Терміни, зазначені в Вимогах і формі забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції (далі - форма), затвердженій наказом Мінекономіки від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції», вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у формі, є обов’язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація:  повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;  код банку (у разі наявності);  адреса місцезнаходження;  поштова адреса для листування;  адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи;  SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк); 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі / спрощеної закупівлі, зазначається інформація:  повне найменування - для юридичної особи;  прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи;  ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - для принципала юридичної особи - резидента;  реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності);  серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта);  адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація:  повне найменування юридичної особи;  ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія;  адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі / оголошення про проведення спрощеної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і веб-сайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації / оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначаються:  дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація, або дата оголошення про проведення спрощеної закупівлі;  назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі / оголошенням про проведення спрощеної закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 11) у разі якщо надавачем гарантії є страхова організація, зазначається:  назва договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інші реквізити договору в разі їх наявності;  ліцензія на здійснення страхової діяльності. 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо:  вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми);  вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку;  можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності). 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. Забезпечення тендерної пропозиції подається у формі страхової гарантії (електронної), яку Учасник завантажує в електронну систему закупівель. Страхова гарантія (електронна) повинна бути підписана захищеним кваліфікованим електронним підписом особи уповноваженої на підписання та електронною печаткою фінансової установи (страхової компанії) (у разі її використання). Для можливості здійснення перевірки кваліфікованого електронного підпису особи уповноваженої на підписання та електронної печатки фінансової установи (страхової компанії) (у разі її використання) в страховій гарантії (електронній) обов’язково повинний бути зазначений програмний комплекс та його версія, яким накладено такий підпис та печатку (у разі її використання). Форма гарантії повинна відповідати формі затвердженій наказом Мінекономіки від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції». Форма гарантії представлена у додатку 6 до тендерної документації. Пункт 3 форми гарантії (Додаток 6 до тендерної документації) містить наступне зазначення «3. За цією гарантією гарант безвідклично зобов’язаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 робочих / банківських днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії (далі - вимога)….» отже, строк сплатити бенефіціару суми гарантії зазначається в робочих або банківських днях в залежності від гаранта: у робочих днях - якщо гарантом виступає страхова організація, у банківських днях - якщо гарантом виступає банк. Положення страхової гарантії повинно відповідати положенням Закону України «Про страхування», Закону України «Про публічні закупівлі», Постанові КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами), Правилам добровільного страхування фінансових ризиків (страхової компанії, яка надає гарантію) або змін до Правил, затвердженим НБУ, що повинно бути відображено у наданій страховій гарантії. До файлу гарантії обов’язково надаються: - ліцензія на провадження страхової діяльності у формі добровільного страхування фінансових ризиків, яка видана уповноваженим на це органом та лист в довільній формі від фінансової установи (страхової компанії), яка видала страхову гарантію, який підтверджує наявність діючої ліцензії на провадження страхової діяльності у формі добровільного страхування фінансових ризиків (даний лист повинен бути адресованим на ім’я бенефіціара (вигододобувача /замовника). - свідоцтво про реєстрацію фінансової установи. - програму добровільного страхування фінансових ризиків невиконання або неналежного виконання страхувальником (принципалом/учасникам) вимог тендерної документації/ оголошення про проведення закупівлі/оголошення про проведення відбору, яка повинна бути затверджена керівником фінансової установи (головою правління або іншою уповноваженою на це особою), мати дату затвердження, обов’язково містити: страхові ризики, які не суперечать Закону України «Про публічні закупівлі»; порядок та умови виплати страхового відшкодування, де також зазначено про те, що страхова виплата не може бути меншою ніж страхова сума, до даної виплати не може застосовуватись франшиза, на бенефіціара (або вигодонабувача /замовника) не можуть покладатись будь-які витрати пов’язані з отриманням страхової суми в розмірі забезпечення тендерної пропозиції. - лист (адресований на ім’я бенефіціара (вигодонабувача /замовника) в довільній формі від фінансової установи (страхової компанії), яка видала страхову гарантію, про наявність розроблених та затверджених керівником фінансової установи (або уповноваженою на це особою) Правил добровільного страхування фінансових ризиків із наданням: копії Правил добровільного страхування фінансових ризиків; копії Рішення Національного Банку України (Комітету з питань нагляду та регулювання діяльності ринків небанківських фінансових послуг) «Про реєстрацію Правил страхування (…назва страхової компанія)» (у разі якщо такі Правила розроблені та затверджені керівником фінансової установи (або повноваженою на це особою) до 09 жовтня 2022 року); Перелічені вище документи повинні бути завантажені в електронну систему закупівель та підписані захищеним кваліфікованим електронним підписом особи уповноваженої на підписання та електронною печаткою фінансової установи (страхової компанії) (у разі її використання).. Документ підписаний кваліфікованим електронним підписом є оригінальним документом. Здійснення страхового платежу згідно договору добровільного страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником вимог тендерної документації (далі – Договір) підтверджується надання платіжного доручення/платіжної інструкції, в якому (якій) також зазначено унікальний номер даної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X. Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпечення тендерної пропозиції призводять до відхилення такого учасника у відповідності до підпункту 1 пункту 44 Особливостей. Реквізити для оформлення забезпечення тендерної пропозиції: Назва Замовника: 1 державний пожежно-рятувальний загін Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Дніпропетровській області Адреса: 51931, Україна, Дніпропетровська обл., м. Кам'янське, вул. Героїв-рятувальників, буд. 11, тел. +380963598437, код ЄДРПОУ 38283752 ел. Адреса: dzmumns@i.ua МФО 820172 Р/р UA 948201720343150001000082818 в ДКСУ м. Київ ІПН 382837504036
                          Статус: Архівована
                          Дата створення: 25-06-2025, 16:42:23
                          Дата архівування: 01-07-2025, 14:22:49
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
                          Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
                          Учасник закупівлі має надати забезпечення пропозиції у формі: електронної страхової гарантії. Розмір забезпечення – 0,5% очікуваної вартості закупівлі Строк дії забезпечення пропозиції – 120 днів з дати кінцевого строку подання пропозиції. Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Мінекономіки від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (далі — Вимоги), а саме: 1. Ці Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» «забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції - надання забезпечення виконання зобов’язань учасником перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції/пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія» (далі - гарантія), банками, іншими фінансовими установами та страховими організаціями (далі - гарант) 2. Терміни, зазначені в Вимогах і формі забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції (далі - форма), затвердженій наказом Мінекономіки від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції», вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у формі, є обов’язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація:  повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;  код банку (у разі наявності);  адреса місцезнаходження;  поштова адреса для листування;  адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи;  SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк); 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі / спрощеної закупівлі, зазначається інформація:  повне найменування - для юридичної особи;  прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи;  ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - для принципала юридичної особи - резидента;  реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності);  серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта);  адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація:  повне найменування юридичної особи;  ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія;  адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі / оголошення про проведення спрощеної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і веб-сайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації / оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначаються:  дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація, або дата оголошення про проведення спрощеної закупівлі;  назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі / оголошенням про проведення спрощеної закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 11) у разі якщо надавачем гарантії є страхова організація, зазначається:  назва договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інші реквізити договору в разі їх наявності;  ліцензія на здійснення страхової діяльності. 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо:  вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми);  вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку;  можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності). 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. Забезпечення тендерної пропозиції подається у формі страхової гарантії (електронної), яку Учасник завантажує в електронну систему закупівель. Страхова гарантія (електронна) повинна бути підписана захищеним кваліфікованим електронним підписом особи уповноваженої на підписання та електронною печаткою фінансової установи (страхової компанії) (у разі її використання). Для можливості здійснення перевірки кваліфікованого електронного підпису особи уповноваженої на підписання та електронної печатки фінансової установи (страхової компанії) (у разі її використання) в страховій гарантії (електронній) обов’язково повинний бути зазначений програмний комплекс та його версія, яким накладено такий підпис та печатку (у разі її використання). Форма гарантії повинна відповідати формі затвердженій наказом Мінекономіки від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції». Форма гарантії представлена у додатку 6 до тендерної документації. Пункт 3 форми гарантії (Додаток 6 до тендерної документації) містить наступне зазначення «3. За цією гарантією гарант безвідклично зобов’язаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 робочих / банківських днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії (далі - вимога)….» отже, строк сплатити бенефіціару суми гарантії зазначається в робочих або банківських днях в залежності від гаранта: у робочих днях - якщо гарантом виступає страхова організація, у банківських днях - якщо гарантом виступає банк. Положення страхової гарантії повинно відповідати положенням Закону України «Про страхування», Закону України «Про публічні закупівлі», Постанові КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами), Правилам добровільного страхування фінансових ризиків (страхової компанії, яка надає гарантію) або змін до Правил, затвердженим НБУ, що повинно бути відображено у наданій страховій гарантії. До файлу гарантії обов’язково надаються: - ліцензія на провадження страхової діяльності у формі добровільного страхування фінансових ризиків, яка видана уповноваженим на це органом та лист в довільній формі від фінансової установи (страхової компанії), яка видала страхову гарантію, який підтверджує наявність діючої ліцензії на провадження страхової діяльності у формі добровільного страхування фінансових ризиків (даний лист повинен бути адресованим на ім’я бенефіціара (вигододобувача /замовника). - свідоцтво про реєстрацію фінансової установи. - програму добровільного страхування фінансових ризиків невиконання або неналежного виконання страхувальником (принципалом/учасникам) вимог тендерної документації/ оголошення про проведення закупівлі/оголошення про проведення відбору, яка повинна бути затверджена керівником фінансової установи (головою правління або іншою уповноваженою на це особою), мати дату затвердження, обов’язково містити: страхові ризики, які не суперечать Закону України «Про публічні закупівлі»; порядок та умови виплати страхового відшкодування, де також зазначено про те, що страхова виплата не може бути меншою ніж страхова сума, до даної виплати не може застосовуватись франшиза, на бенефіціара (або вигодонабувача /замовника) не можуть покладатись будь-які витрати пов’язані з отриманням страхової суми в розмірі забезпечення тендерної пропозиції. - лист (адресований на ім’я бенефіціара (вигодонабувача /замовника) в довільній формі від фінансової установи (страхової компанії), яка видала страхову гарантію, про наявність розроблених та затверджених керівником фінансової установи (або уповноваженою на це особою) Правил добровільного страхування фінансових ризиків із наданням: копії Правил добровільного страхування фінансових ризиків; копії Рішення Національного Банку України (Комітету з питань нагляду та регулювання діяльності ринків небанківських фінансових послуг) «Про реєстрацію Правил страхування (…назва страхової компанія)» (у разі якщо такі Правила розроблені та затверджені керівником фінансової установи (або повноваженою на це особою) до 09 жовтня 2022 року); Перелічені вище документи повинні бути завантажені в електронну систему закупівель та підписані захищеним кваліфікованим електронним підписом особи уповноваженої на підписання та електронною печаткою фінансової установи (страхової компанії) (у разі її використання).. Документ підписаний кваліфікованим електронним підписом є оригінальним документом. Здійснення страхового платежу згідно договору добровільного страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником вимог тендерної документації (далі – Договір) підтверджується надання платіжного доручення/платіжної інструкції, в якому (якій) також зазначено унікальний номер даної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X. Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпечення тендерної пропозиції призводять до відхилення такого учасника у відповідності до підпункту 1 пункту 44 Особливостей. Реквізити для оформлення забезпечення тендерної пропозиції: Назва Замовника: 1 державний пожежно-рятувальний загін Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Дніпропетровській області Адреса: 51931, Україна, Дніпропетровська обл., м. Кам'янське, вул. Героїв-рятувальників, буд. 11, тел. +380963598437, код ЄДРПОУ 38283752 ел. Адреса: dzmumns@i.ua МФО 820172 Р/р UA 948201720343150001000082818 в ДКСУ м. Київ ІПН 382837504036
                          Статус: Архівована
                          Дата створення: 25-06-2025, 16:42:21
                          Дата архівування: 25-06-2025, 16:42:23
                          Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
                          Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
                          Учасник закупівлі має надати забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної страхової гарантії. Розмір забезпечення пропозиції – 0,5% від суми очікуваної вартості закупівлі. Строк дії забезпечення пропозиції – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції має бути оформлене у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» та Закону України «Про страхування». Учасник надає страхову гарантію, у вигляді електронного документу (файлу в форматі PDF) з одночасним документальним підтвердженням її чинності, шляхом накладення кваліфікованого електронного підпису уповноваженої на підписання особи та електронно-цифрової печатки фінансової установи, через електронну систему закупівель, з обов’язковим зазначенням у тексті гарантії посилання на програмний комплекс та його версію, яким накладено КЕП (підпис та печатку) для можливості перевірки такого підпису та печатки. За умови, що надана гарантія підписана не керівником (директором, головою правління), учасник повинен надати через електронну систему закупівель довіреність, що засвідчує право надання та підпису страхової гарантії від імені фінансової установи уповноваженій на це особі, з одночасним документальним підтвердженням КЕП підписанта (керівника, директора, голови правління, тощо) та КЕП печатки фінансової установи. Страхова гарантія повинна передбачати гарантоване погодження продовження строку дії забезпечення тендерної пропозиції, у випадку, якщо замовник вимагатиме від учасників продовження строку дії тендерної пропозицій, в порядку передбаченому чинним законодавством, з посиланням на відповідні законодавчі норми. Гарантія повинна бути видана страховою організацією (гарантом), яка має перелічені нижче документи, скановані копії яких надаються Учасником разом з електронною страховою гарантією: . Витяг із Державного реєстру фінансових установ, виданий Національним Банком України, стосовно діяльності із страхування (пряме страхування та вхідне перестрахування) за класом страхування 13 – страхування іншої відповідальності (крім визначеної у класах 10, 11, 12) 2. Свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи (фінансової установи) 3. Програма страхування відповідальності Учасника процедури закупівлі (забезпечення тендерної пропозиції), в якій передбачені страхові ризики (страхові випадки), у відповідності до частини 3 статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень пункту 47 Особливостей, тощо, щодо відшкодування суми забезпечення тендерної пропозиції внаслідок невиконання або неналежного виконання вимог тендерної документації . 4. Загальні умови страхування продукту «Страхування відповідальності перед третіми особами». В електронній страховій гарантії разом із зазначенням інформації про назву договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інших реквізитів договору (в разі їх наявності), із зазначенням інформації про ліцензію на здійснення страхової діяльності обов’язково повинно бути зазначено посилання на розміщені на веб-сайті Страховика Загальних умов страхового продукту стосовно видачі страхової гарантії. Перелічені вище документи повинні бути завантажені в електронну систему закупівель та підписані кваліфікованим електронним підписом особи уповноваженої на підписання та електронною печаткою страхової компанії (у разі її використання). Учасник у складі пропозиції надає підтвердження отримання страховою компанією оплати за страхову гарантію (копію платіжної інструкції). Замовник залишає за собою право звернутися до страхової компанії щодо підтвердження наданих документів та інформації. Назва Замовника: 1 державний пожежно-рятувальний загін Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Дніпропетровській області Адреса: 51931, Україна, Дніпропетровська обл., м. Кам'янське, вул. Героїв-рятувальників, буд. 11, тел. +380963598437, код ЄДРПОУ 38283752 ел. Адреса: 1dprz.dp@dsns.gov.ua МФО 820172 Р/р UA 138201720343141001200082818 в ДКСУ м. Київ ІПН 382837504036
                          Статус: Архівована
                          Дата створення: 01-07-2025, 14:22:49
                          Дата архівування: 14-07-2025, 12:11:44
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          2. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                          1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 19-06-2025, 15:49:49
                          При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                          2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 19-06-2025, 15:49:49
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          3. Мова (мови) тендерної пропозиції
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 19-06-2025, 15:49:49
                          4. Строк дії тендерної пропозиції
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
                          120
                          Пошук... день
                          день
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 19-06-2025, 15:49:49
                          1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Лоту Капітальний ремонт покрівлі адміністративної частини комплекса будівель та споруд громадського призначення Літ. А-1,А1-1,Б-1,В-1,Г-1,Д-1. пожежного депо 46 ДПРЧ 1 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Дніпропетровській області, за адресою: Дніпропетровська область, Кам’янський район, Верхньодніпровська територіальна громада, м. Верхньодніпровськ, вул. Пожежна,1
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 25-06-2025, 16:42:21
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
                          Статус: Архівована
                          Дата створення: 19-06-2025, 15:49:49
                          Дата архівування: 25-06-2025, 16:42:21
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Лоту Капітальний ремонт покрівлі адміністративної частини комплекса будівель та споруд громадського призначення Літ. А-1,А1-1,Б-1,В-1,Г-1,Д-1. пожежного депо 46 ДПРЧ 1 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Дніпропетровській області, за адресою: Дніпропетровська область, Кам’янський район, Верхньодніпровська територіальна громада, м. Верхньодніпровськ, вул. Пожежна,1
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 25-06-2025, 16:42:21
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
                          Статус: Архівована
                          Дата створення: 19-06-2025, 15:49:49
                          Дата архівування: 25-06-2025, 16:42:21
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          3. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Лоту Капітальний ремонт покрівлі адміністративної частини комплекса будівель та споруд громадського призначення Літ. А-1,А1-1,Б-1,В-1,Г-1,Д-1. пожежного депо 46 ДПРЧ 1 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Дніпропетровській області, за адресою: Дніпропетровська область, Кам’янський район, Верхньодніпровська територіальна громада, м. Верхньодніпровськ, вул. Пожежна,1
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 19-06-2025, 15:49:49
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ