Період оскарження умов закупівлі - по 30-06-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 3 974 320 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 39 743,20 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 19 000 UAH |
| Замовник: | Управління будівництва, житлово - комунального господарства, інфраструктури та транспорту Броварської міської ради Броварського району Київської області |
| ЄДРПОУ: | 26146617 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Карпенко Валентина Степанівна |
| Телефон: | +380459472202 |
| E-mail: | brovaru-ugkg@meta.ua |
| Місцезнаходження: | 07400, Україна, Київська область,місто Бровари, вул. Героїв України, 15 |
3 |
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до частини першої статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визначено пропозицію, подану Учасником. У зв’язку із тим, що є необхідність залучити до розгляду і консультації кошторисника, а також детально розглянути великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, виникла необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції. Продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів.
Вимога про усунення невідповідностй: 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. В Довідці про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази від 30.06.2025 № 01 в пункті 1.1. - 1.17 невірно зазначено номер договору оренди будівельної техніки, а також у пункті 3 не зазначено номер приміщення, що орендується. 1.2. Не надано документальне підтвердження наявності в учасника офісного приміщення, оскільки згідно пункту 9.1. Договір оренди нежитлового приміщення від 05.06.2025 № 3 діє з 05.06.2025 по 05.06.2025 року. 1.3. Скан -копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу МАЗ 5337 реєстраційний № 04935 КА не в повному обсязі – відсутня сторінка із зазначенням власника транспортного засобу. 1.4. На підтвердження інформації про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (Довідка від 30.06.2025 №10) учасником наданий Акт №1 приймання виконаних будівельних робіт від 30.06.2025 року затверджений печаткою юридичної особи, що не являється замовником робіт. 1.5. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 30.06.2025 року №14 не містить інформацію про наявність в учасника достатньої кількості водіїв автотранспортних засобів відповідної категорії в тому числі машиніста крана на автомобільному ходу. 1.6. На підтвердження інформації про наявність трудових відносин з Жога Валерієм Леонідовичем (Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 30.06.2025 року №14 пункт 10), учасником надана скан -копія Цивільно-правового договору №04-20250605 від 05.06.2025 року в якому невірно зазначено ІПН працівника. 1.7. Тендерна пропозиція учасника підписана Удосконаленим електронний підпис (УЕП). 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. В пункті 1.1.1 Додатку 1 до тендерної документації зазначено, що учасник надає Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій за встановленою Формою 1 в якій необхідно було вказати документ підтверджуючий приналежність⃰⃰ ⃰. (**- зазначається номер та дата документу, які учасник надав як підтверджуючий відповідно до графи 5) 2.2. В пункті 1.2.1 Додатку 1 до тендерної документації зазначено, що для підтвердження інформації зазначеної в Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, учасник повинен надати: - у разі, якщо матеріально-технічна база, офіс використовуються на підставі договору (ів), що посвідчують право користування (договір оренди, тощо) – надаються відповідні скан-копії з оригіналів договорів у повному обсязі (з додатками). 2.3. В пункті 1.1.1 Додатку 1 до тендерної документації зазначено про обов’язкову наявність в учасника підйомних механізмів для подачі матеріалу на покрівлю (кран автомобільний або кран переносний, тощо). 2.4. В пункті 1.3.1 Додатку 1 до тендерної документації зазначено, що для підтвердження інформації про наявність досвіду виконання аналогічного договору Учасник надає скан –копії з оригіналів наступних документів: - аналогічний (ні) договір(и) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору; - акт (ти) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та/або довiдка (-ки) про вapтicть виконаних будівельних робіт та витрати (форми КБ-3). 2.5. В пункті 1.2.1 Додатку 1 до тендерної документації зазначено, що на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасник необхідно надати - Довідку за Формою 2, яка містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням ПІБ працівника, посади, досвіду роботи (років), спеціальності/кваліфікації працівників. Заявлена учасником кількість працівників повинна бути достатньою для виконання робіт за предметом закупівлі з урахуванням характеру, трудовитрат та обсягів робіт зазначених в Додатку 2 до цієї тендерної документації. 2.6. В пункті 1.2.2 Додатку 1 до тендерної документації зазначено, що на підтвердження інформації зазначеної в довідці, додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником/ субпідрядником/ співвиконавцем (наприклад: штатний розпис або трудовий договір, або договір про надання послуг, або копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу), або накази, або інший документ). 2.7. В пункті 3.1 розділу 3 тендерної документації зазначено, що тендерна пропозиція учасника повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис (далі - КЕП). 3). Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи: 3.1. Оновлену Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі. 3.2. Документально підтвердити інформацію зазначену в оновленій Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій з урахуванням вимог, які зазначені в пункті 1.1.2 Додатку 1 до тендерної документації. 3.3. Надати в повному обсязі скан - копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу МАЗ 5337 реєстраційний № 04935 КА. 3.4. Документально підтвердити виконання аналогічного за предметом закупівлі договору від 07.06.2025 року №06/25-2. 3.5. Оновлену Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. 3.6. Документально підтвердити інформацію про наявність трудових відносин з Жога Валерієм Леонідовичем. 3.7. Виконати вимогу прописану в пункті 3.1 розділу 3 тендерної документації, тобто тендерна пропозиція учасника повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис (КЕП).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.