Період оскарження умов закупівлі - по 23-06-2025, 00:00
Детальна інформація щодо процедури закупівлі наведена у тендерній документації.
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 587 214,35 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 936,07 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ" |
| ЄДРПОУ: | 38728549 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.uspa.gov.ua/yuz/ |
| Контактна особа: | Тинкован Тетяна Вікторівна |
| Телефон: | 0487381774 |
| E-mail: | Tetiana.Tynkovan@pf.uspa.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 65481, Україна, Одеська область,Південне, Україна, 65481, Одеська обл., місто Південне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11 |
2 |
Дата прийняття рішення про усунення невідповідностей: 30.06.2025 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (з урахуванням Протоколу робочої групи з розгляду тендерних пропозицій від 30.06.2025 № 262) Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-06-18-003906-a) 1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Південне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний) - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид предмета закупівлі: послуги. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з поточного ремонту мереж водопостачання та водовідведення (інв. № 1157) за кодом ДК 021:2015 - 45330000-9 Водопровідні та санітарно-технічні роботи. 7. Найменування учасника, тендерна пропозиція якого розглядається, та у якій виявлено невідповідності: Товариство з обмеженою відповідальністю «ОДЕСАСПЕЦЕНЕРГО» (ТОВ «ОДЕСАСПЕЦЕНЕРГО»). 8. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 8.1. згідно підпункту 2.1.1. пункту 2.1 частини 2 Додатку 3 до Тендерної документації (далі - ТД), від учасника процедури закупівлі, вимагалося надати для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію – наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій: «Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність у учасника процедури закупівлі власних/залучених обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, а саме: установка горизонтально-спрямованого буріння, сила протяжки до 4600 кг або більше; апарат для стикового зварювання поліетиленових труб діаметром до 160 мм або більше; зварювальний апарат для терморезисторного зварювання поліетиленових труб діаметром до 160 мм або більше, за зразком У разі відсутності у учасника процедури закупівлі власних обладнання, матеріально-технічної бази, а саме: установка горизонтально-спрямованого буріння, сила протяжки до 4600 кг або більше; апарат для стикового зварювання поліетиленових труб діаметром до 160 мм або більше; зварювальний апарат для терморезисторного зварювання поліетиленових труб діаметром до 160 мм або більше, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, зазначити інформацію про наявність чинних договорів оренди, використання, управління, лізингу тощо та вказати: найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ/РНОКПП суб’єкта господарювання, з яким укладено такий договір, а також строк (термін) дії такого договору (в графі примітки).». 8.2. згідно підпунктів 2.2.1. та 2.2.2. пункту 2.2 частини 2 Додатку 3 до ТД від учасника процедури закупівлі, вимагалося надати для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію – наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): «Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі про наявність у учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), за зразком. Документ(и) (сканована(і) копія(ї) оригіналу(ів) або завіреної(их) учасником процедури закупівлі копії(й)), що підтверджує(ють) повне та належне виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), зазначеного(их) в довідці: аналогічний договір(и) вказаний(і) у довідці, у повному обсязі із всіма невід’ємними частинами; акт(и) здавання-приймання наданих послуг (інші подібні документи, передбачені умовами договору(ів)), за кожним вказаним у довідці договором, які підтверджують його виконання. Для підтвердження відповідності цьому критерію достатньо інформації щодо виконання 1-го аналогічного договору.». 8.3. згідно пункту 4.1. частини 4 Додатку 3 до ТД від учасника процедури закупівлі, вимагалося надати документи для підтвердження вимогам ТД, а саме: «Документ(и) (сканована(і) копія(ї) оригіналу(ів) або завіреної(их) учасником процедури закупівлі копії(й)), що підтверджує(ють) повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю (протокол засновників та/або наказ про призначення, довіреність, доручення або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю) (для юридичних осіб).». 9. Перелік виявлених невідповідностей: 9.1. щодо підпункту 2.1.1. пункту 2.1 частини 2 Додатку 3 до ТД: учасником процедури закупівлі ТОВ «ОДЕСАСПЕЦЕНЕРГО» у складі його тендерної пропозиції була надана «Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі» від 25.06.2025 № 01, проте у п. 3 цієї довідки не зазначено учасником процедури закупівлі діаметр поліетиленової труби, як вимагалось вимогам ТД. 9.2. щодо підпунктів 2.2.1. та 2.2.2. пункту 2.2 частини 2 Додатку 3 до ТД: учасником процедури закупівлі ТОВ «ОДЕСАСПЕЦЕНЕРГО» у складі його тендерної пропозиції було надано, наступне: Довідка про досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) за предметом закупівлі» від 25.06.2025 № 02; Договір № 102 підряду на виконання будівельних робіт від 20.09.2023 року (із додатками до договору), укладений з Департаментом містобудування, архітектури, капітального будівництва та супроводження проєктів розвитку Миколаївської обласної військової адміністрації; Додаткова угода № 1 від 20.09.2023 до Договору № 102 від 20.09.2023; Додаткова угода № 2 від 22.09.2023 до Договору № 102 від 20.09.2023 (із додатком); Додаткова угода № 3 від 31.12.2023 до Договору № 102 від 20.09.2023 (із додатками); Додаткова угода № 4 від 04.04.2024 до Договору № 102 від 20.09.2023 (із додатками); Лист відгук від 31.01.2025 № 216-01-23, Але, учасником процедури закупівлі ТОВ «ОДЕСАСПЕЦЕНЕРГО» у складі тендерної пропозиції не надано документів, які вимагалися: акт(и) здавання-приймання наданих послуг (інші подібні документи, передбачені умовами договору(ів)), за кожним вказаним у довідці договором, які підтверджують його виконання) від контрагента за договором, зазначеним у довідці, враховуючи вищенаведене, через не надання вищезазначених документів учасником, замовник не може перевірити повне та належне виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, зазначеного у довідці. Також, слід зазначити, що учасником процедури закупівлі ТОВ «ОДЕСАСПЕЦЕНЕРГО» у Довідці від 25.06.2025 № 02, в графі строк дії договору –вказана дата 20.11.2023 – 31.12.2024, але ця інформація має невідповідність з пунктом 2.1. Договору № 102 підряду на виконання будівельних робіт від 20.09.2023 року, який надав учасник процедури закупівлі. 9.3. щодо пункту 4.1. частини 4 Додатку 3 до ТД: при детальному аналізі документів учасника процедури закупівлі ТОВ «ОДЕСАСПЕЦЕНЕРГО», а саме: Протокол № 1 загальних зборів учасників ТОВ «ОДЕСАСПЕЦЕНЕРГО» від 06.09.2006р.; Наказ від 07.09.2006 № 1-К «Про призначення директора товариства»; Довідка від 25.06.2025 № 06; Статут ТОВ «ОДЕСАСПЕЦЕНЕРГО» від 08.04.2019 року № 08-04/19 (далі - Статут), Враховуючи, всі надані документи учасником, замовником не встановлено наявності повноважень посадової особи, а саме директора ТОВ «ОДЕСАСПЕЦЕНЕРГО» Шевеленко Вадима Георгійовича на підписання договору про закупівлю, згідно п.п.10.6.3.5 п.10.6 ст. 10 Статуту (надання згоди на вчинення значного правочину, якщо в межах звітнього року вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів Товариства станом на кінець попереднього кварталу), та п.15.2. ст. 15 Статуту (рішення про надання згоди на вчинення значних правочинів, приймаються виключно Загальними зборами учасників). 10. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 10.1. на вимогу підпункту 2.1.1. пункту 2.1 частини 2 Додатку 3 до ТД, з урахуванням виявлених невідповідностей, учаснику процедури закупівлі пропонується: надати інформацію та/або документи, на заміну завантажених та/або в доповнення таких, та/або здійснити заходи до відповідності вимогам замовника, наявність яких усуне встановлені замовником виявлені невідповідності, зазначені у пункті 9.1. цього повідомлення. 10.2. на вимогу підпунктів 2.2.1. та 2.2.2. пункту 2.2 частини 2 Додатку 3 до ТД, з урахуванням виявлених невідповідностей, учаснику процедури закупівлі пропонується: надати інформацію та/або документи, на заміну завантажених та/або в доповнення таких, та/або здійснити заходи до відповідності вимогам замовника, наявність яких усуне встановлені замовником виявлені невідповідності, зазначені у пункті 9.2. цього повідомлення. 10.3. на вимогу пункту 4.1. частини 4 Додатку 3 до ТД, з урахуванням виявлених невідповідностей, учаснику процедури закупівлі пропонується: надати інформацію та/або документи, на заміну завантажених та/або в доповнення таких, та/або здійснити заходи до відповідності вимогам замовника, наявність яких усуне встановлені замовником виявлені невідповідності, зазначені у пункті 9.3. цього повідомлення. Примітка: Після отримання повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасник процедури має можливість виправити протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель вищезазначеного повідомлення вказані у ньому невідповідності.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.