Закупівлю оголошено - 18-06-2025, 11:20. Дата останніх змін - 17-07-2025, 00:00

Послуги з поточного ремонту мереж водопостачання та водовідведення (інв. № 1157)

Послуги з поточного ремонту мереж водопостачання та водовідведення (інв. № 1157)... Державна закупівля - UA-2025-06-18-003906-a Послуги з поточного ремонту мереж водопостачання та водовідведення (інв. № 1157) від замовника ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ" від 6/18/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-06-18-003906-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-09-19-017350-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 18-06-2025, 11:20
по 23-06-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 18-06-2025, 11:20
по 26-06-2025, 12:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 23-06-2025, 00:00

Детальна інформація щодо процедури закупівлі наведена у тендерній документації.

Відкриті торги з особливостями
Статус:Закупівля не відбулась
Бюджет:
587214.35
587 214,35 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:2 936,07 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ"
ЄДРПОУ:38728549 Досьє YouControl
Сайт:http://www.uspa.gov.ua/yuz/
Контактна особа:Тинкован Тетяна Вікторівна
Телефон:0487381774
E-mail:Tetiana.Tynkovan@pf.uspa.gov.ua
Місцезнаходження:
65481, Україна, Одеська область,Південне, Україна, 65481, Одеська обл., місто Південне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11
2



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Не відбувся
Послуги з поточного ремонту ме ...
587 214,35 UAH(без ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з поточного ремонту мереж водопостачання та водовідведення (інв. № 1157)

1
послуга
65481 Україна Одеська область Південне Одеський р-н, вул. Берегова, буд, 11, ПФ ДП «АМПУ» (адміністрація МП Південний).
по 31-12-2025
45330000-9
Водопровідні та санітарно-технічні роботи


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ОДЕСАСПЕ­ЦЕНЕРГО"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 11-07-2025 по 19-07-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, місто Київ, Б. Роллана Ромена, будинок 7, кабінет 222, 03170, Вадим Шевеленко
Остаточна пропозиція:
584 351,10 UAH,без ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 17-07-2025, 00:00
Інформація про Учасника
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ОДЕСАСПЕ­ЦЕНЕРГО"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 26-06-2025 по 04-07-2025
Статус:
рішення анульовано замовником або органом оскарження
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, місто Київ, Б. Роллана Ромена, будинок 7, кабінет 222, 03170, Вадим Шевеленко
Остаточна пропозиція:
584 351,10 UAH,без ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
03-07-2025, 10:40
Період подачі оскарження:
по 09-07-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 30-06-25, 15:03:37
24

Дата прийняття рішення про усунення невідповідностей: 30.06.2025 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (з урахуванням Протоколу робочої групи з розгляду тендерних пропозицій від 30.06.2025 № 262) Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-06-18-003906-a) 1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Південне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний) - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид предмета закупівлі: послуги. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з поточного ремонту мереж водопостачання та водовідведення (інв. № 1157) за кодом ДК 021:2015 - 45330000-9 Водопровідні та санітарно-технічні роботи. 7. Найменування учасника, тендерна пропозиція якого розглядається, та у якій виявлено невідповідності: Товариство з обмеженою відповідальністю «ОДЕСАСПЕЦЕНЕРГО» (ТОВ «ОДЕСАСПЕЦЕНЕРГО»). 8. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 8.1. згідно підпункту 2.1.1. пункту 2.1 частини 2 Додатку 3 до Тендерної документації (далі - ТД), від учасника процедури закупівлі, вимагалося надати для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію – наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій: «Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність у учасника процедури закупівлі власних/залучених обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, а саме: установка горизонтально-спрямованого буріння, сила протяжки до 4600 кг або більше; апарат для стикового зварювання поліетиленових труб діаметром до 160 мм або більше; зварювальний апарат для терморезисторного зварювання поліетиленових труб діаметром до 160 мм або більше, за зразком У разі відсутності у учасника процедури закупівлі власних обладнання, матеріально-технічної бази, а саме: установка горизонтально-спрямованого буріння, сила протяжки до 4600 кг або більше; апарат для стикового зварювання поліетиленових труб діаметром до 160 мм або більше; зварювальний апарат для терморезисторного зварювання поліетиленових труб діаметром до 160 мм або більше, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, зазначити інформацію про наявність чинних договорів оренди, використання, управління, лізингу тощо та вказати: найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ/РНОКПП суб’єкта господарювання, з яким укладено такий договір, а також строк (термін) дії такого договору (в графі примітки).». 8.2. згідно підпунктів 2.2.1. та 2.2.2. пункту 2.2 частини 2 Додатку 3 до ТД від учасника процедури закупівлі, вимагалося надати для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію – наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): «Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі про наявність у учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), за зразком. Документ(и) (сканована(і) копія(ї) оригіналу(ів) або завіреної(их) учасником процедури закупівлі копії(й)), що підтверджує(ють) повне та належне виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), зазначеного(их) в довідці: аналогічний договір(и) вказаний(і) у довідці, у повному обсязі із всіма невід’ємними частинами; акт(и) здавання-приймання наданих послуг (інші подібні документи, передбачені умовами договору(ів)), за кожним вказаним у довідці договором, які підтверджують його виконання. Для підтвердження відповідності цьому критерію достатньо інформації щодо виконання 1-го аналогічного договору.». 8.3. згідно пункту 4.1. частини 4 Додатку 3 до ТД від учасника процедури закупівлі, вимагалося надати документи для підтвердження вимогам ТД, а саме: «Документ(и) (сканована(і) копія(ї) оригіналу(ів) або завіреної(их) учасником процедури закупівлі копії(й)), що підтверджує(ють) повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю (протокол засновників та/або наказ про призначення, довіреність, доручення або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю) (для юридичних осіб).». 9. Перелік виявлених невідповідностей: 9.1. щодо підпункту 2.1.1. пункту 2.1 частини 2 Додатку 3 до ТД: учасником процедури закупівлі ТОВ «ОДЕСАСПЕЦЕНЕРГО» у складі його тендерної пропозиції була надана «Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі» від 25.06.2025 № 01, проте у п. 3 цієї довідки не зазначено учасником процедури закупівлі діаметр поліетиленової труби, як вимагалось вимогам ТД. 9.2. щодо підпунктів 2.2.1. та 2.2.2. пункту 2.2 частини 2 Додатку 3 до ТД: учасником процедури закупівлі ТОВ «ОДЕСАСПЕЦЕНЕРГО» у складі його тендерної пропозиції було надано, наступне: Довідка про досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) за предметом закупівлі» від 25.06.2025 № 02; Договір № 102 підряду на виконання будівельних робіт від 20.09.2023 року (із додатками до договору), укладений з Департаментом містобудування, архітектури, капітального будівництва та супроводження проєктів розвитку Миколаївської обласної військової адміністрації; Додаткова угода № 1 від 20.09.2023 до Договору № 102 від 20.09.2023; Додаткова угода № 2 від 22.09.2023 до Договору № 102 від 20.09.2023 (із додатком); Додаткова угода № 3 від 31.12.2023 до Договору № 102 від 20.09.2023 (із додатками); Додаткова угода № 4 від 04.04.2024 до Договору № 102 від 20.09.2023 (із додатками); Лист відгук від 31.01.2025 № 216-01-23, Але, учасником процедури закупівлі ТОВ «ОДЕСАСПЕЦЕНЕРГО» у складі тендерної пропозиції не надано документів, які вимагалися: акт(и) здавання-приймання наданих послуг (інші подібні документи, передбачені умовами договору(ів)), за кожним вказаним у довідці договором, які підтверджують його виконання) від контрагента за договором, зазначеним у довідці, враховуючи вищенаведене, через не надання вищезазначених документів учасником, замовник не може перевірити повне та належне виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, зазначеного у довідці. Також, слід зазначити, що учасником процедури закупівлі ТОВ «ОДЕСАСПЕЦЕНЕРГО» у Довідці від 25.06.2025 № 02, в графі строк дії договору –вказана дата 20.11.2023 – 31.12.2024, але ця інформація має невідповідність з пунктом 2.1. Договору № 102 підряду на виконання будівельних робіт від 20.09.2023 року, який надав учасник процедури закупівлі. 9.3. щодо пункту 4.1. частини 4 Додатку 3 до ТД: при детальному аналізі документів учасника процедури закупівлі ТОВ «ОДЕСАСПЕЦЕНЕРГО», а саме: Протокол № 1 загальних зборів учасників ТОВ «ОДЕСАСПЕЦЕНЕРГО» від 06.09.2006р.; Наказ від 07.09.2006 № 1-К «Про призначення директора товариства»; Довідка від 25.06.2025 № 06; Статут ТОВ «ОДЕСАСПЕЦЕНЕРГО» від 08.04.2019 року № 08-04/19 (далі - Статут), Враховуючи, всі надані документи учасником, замовником не встановлено наявності повноважень посадової особи, а саме директора ТОВ «ОДЕСАСПЕЦЕНЕРГО» Шевеленко Вадима Георгійовича на підписання договору про закупівлю, згідно п.п.10.6.3.5 п.10.6 ст. 10 Статуту (надання згоди на вчинення значного правочину, якщо в межах звітнього року вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів Товариства станом на кінець попереднього кварталу), та п.15.2. ст. 15 Статуту (рішення про надання згоди на вчинення значних правочинів, приймаються виключно Загальними зборами учасників). 10. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 10.1. на вимогу підпункту 2.1.1. пункту 2.1 частини 2 Додатку 3 до ТД, з урахуванням виявлених невідповідностей, учаснику процедури закупівлі пропонується: надати інформацію та/або документи, на заміну завантажених та/або в доповнення таких, та/або здійснити заходи до відповідності вимогам замовника, наявність яких усуне встановлені замовником виявлені невідповідності, зазначені у пункті 9.1. цього повідомлення. 10.2. на вимогу підпунктів 2.2.1. та 2.2.2. пункту 2.2 частини 2 Додатку 3 до ТД, з урахуванням виявлених невідповідностей, учаснику процедури закупівлі пропонується: надати інформацію та/або документи, на заміну завантажених та/або в доповнення таких, та/або здійснити заходи до відповідності вимогам замовника, наявність яких усуне встановлені замовником виявлені невідповідності, зазначені у пункті 9.2. цього повідомлення. 10.3. на вимогу пункту 4.1. частини 4 Додатку 3 до ТД, з урахуванням виявлених невідповідностей, учаснику процедури закупівлі пропонується: надати інформацію та/або документи, на заміну завантажених та/або в доповнення таких, та/або здійснити заходи до відповідності вимогам замовника, наявність яких усуне встановлені замовником виявлені невідповідності, зазначені у пункті 9.3. цього повідомлення. Примітка: Після отримання повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасник процедури має можливість виправити протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель вищезазначеного повідомлення вказані у ньому невідповідності.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 01-07-25, 15:03:37

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "ОДЕСАСПЕ­ЦЕНЕРГО"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
584 351,10 UAH, без ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
26-06-2025, 11:12:53
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
91
2. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Доказ:
Документ
Довідка МТБ.pdf, Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність у учасника процедури закупівлі власних/залучених обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, а саме: установка горизонтально-спрямованого буріння, сила протяжки до 4600 кг або більше; апарат для стикового зварювання поліетиленових труб діаметром до 160 мм або більше; зварювальний апарат для терморезисторного зварювання поліетиленових труб діаметром до 160 мм або більше, за зразком (більш детально наведено у тендерній документації).
2. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Доказ:
Документ
Аналогічний договір та лист відгук.pdf, Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі про наявність у учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), за зразком (більш детально наведено у тендерній документації).
Доказ:
Документ
Довідка аналогічний договір.pdf, Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі про наявність у учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), за зразком (більш детально наведено у тендерній документації).

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:18-06-2025, 11:20:53
      Тип документа: Критерії прийнятності
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Критерії прийнятності
        публічнийЕкспортовано:18-06-2025, 11:20:40
        Критерії прийнятності
        публічнийЕкспортовано:18-06-2025, 11:20:40
        Критерії прийнятності
        публічнийЕкспортовано:18-06-2025, 11:20:40
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:18-06-2025, 11:20:40
              Тип документа: Тендерна документація
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Тендерна документація
                публічнийЕкспортовано:18-06-2025, 11:20:40

                  Електронні тендерні вимоги

                  1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-06-2025, 11:20:41
                  При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-06-2025, 11:20:41
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  2. Вчинення корупційних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-06-2025, 11:20:41
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-06-2025, 11:20:41
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-06-2025, 11:20:41
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  3. Вчинення кримінальних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-06-2025, 11:20:41
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-06-2025, 11:20:41
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-06-2025, 11:20:41
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-06-2025, 11:20:41
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  5. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Резидентом підтверджується, що
                  1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-06-2025, 11:20:41
                  Нерезидентом підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-06-2025, 11:20:41
                  6. Вчинення економічних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-06-2025, 11:20:41
                  7. Порушення справи про банкрутство
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-06-2025, 11:20:41
                  8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-06-2025, 11:20:41
                  9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-06-2025, 11:20:41
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-06-2025, 11:20:41
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  1. Строк дії тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
                  91
                  Пошук... день
                  день
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-06-2025, 11:20:41
                  2. Мова (мови) тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-06-2025, 11:20:41
                  3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Лоту Послуги з поточного ремонту мереж водопостачання та водовідведення (інв. № 1157)
                  Законодавство:
                  При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                  1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-06-2025, 11:20:41
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Інформація щодо незалучення субпідрядних організацій до надання послуг, що є предметом закупівлі. , У разі незалучення субпідрядних організацій до надання послуг чи виконання робіт, що належать до предмету закупівлі, учасником процедури закупівлі надається інформація щодо незалучення.
                  При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                  2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-06-2025, 11:20:41
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Зразок довідки щодо субпідрядника (співвиконавця).docx, Інформація щодо залучення субпідрядних організацій до надання послуг, що є предметом закупівлі. , У разі залучення субпідрядних організацій до надання послуг чи виконання робіт, що належать до предмету закупівлі, учасник процедури закупівлі повинен надати: - Довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про залучення інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців для надання послуг чи виконання робіт, що належать до предмету закупівлі, за зразком.
                  1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Послуги з поточного ремонту мереж водопостачання та водовідведення (інв. № 1157)
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-06-2025, 11:20:41
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Зразок -Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг.docx, Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність у учасника процедури закупівлі власних/залучених обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, а саме: установка горизонтально-спрямованого буріння, сила протяжки до 4600 кг або більше; апарат для стикового зварювання поліетиленових труб діаметром до 160 мм або більше; зварювальний апарат для терморезисторного зварювання поліетиленових труб діаметром до 160 мм або більше, за зразком (більш детально наведено у тендерній документації). , Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність у учасника процедури закупівлі власних/залучених обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, а саме: установка горизонтально-спрямованого буріння, сила протяжки до 4600 кг або більше; апарат для стикового зварювання поліетиленових труб діаметром до 160 мм або більше; зварювальний апарат для терморезисторного зварювання поліетиленових труб діаметром до 160 мм або більше, за зразком. У разі відсутності у учасника процедури закупівлі власних обладнання, матеріально-технічної бази, а саме: установка горизонтально-спрямованого буріння, сила протяжки до 4600 кг або більше; апарат для стикового зварювання поліетиленових труб діаметром до 160 мм або більше; зварювальний апарат для терморезисторного зварювання поліетиленових труб діаметром до 160 мм або більше, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, зазначити інформацію про наявність чинних договорів оренди, використання, управління, лізингу тощо та вказати: найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ/РНОКПП суб’єкта господарювання, з яким укладено такий договір, а також строк (термін) дії такого договору (в графі примітки) (більш детально наведено у тендерній документації).
                  2. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Послуги з поточного ремонту мереж водопостачання та водовідведення (інв. № 1157)
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-06-2025, 11:20:41
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Зразок -Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі.docx, Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі про наявність у учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), за зразком (більш детально наведено у тендерній документації). , Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі про наявність у учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), за зразком. Документ(и) (сканована(і) копія(ї) оригіналу(ів) або завіреної(их) учасником процедури закупівлі копії(й)), що підтверджує(ють) повне та належне виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), зазначеного(их) в довідці: аналогічний договір(и) вказаний(і) у довідці, у повному обсязі із всіма невід’ємними частинами; акт(и) здавання-приймання наданих послуг (інші подібні документи, передбачені умовами договору(ів)), за кожним вказаним у довідці договором, які підтверджують його виконання. Для підтвердження відповідності цьому критерію достатньо інформації щодо виконання 1-го аналогічного договору (більш детально наведено у тендерній документації).
                  ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ