Період оскарження умов закупівлі - по 29-06-2025, 00:00
Закупівля здійснюється відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 24 265 748 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 121 328,74 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 121 328 UAH |
| Замовник: | Виконавчий комітет Хустської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 04053714 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | ГІОРГОБІАНІ СОФІКО ДЖОННІВНА |
| Телефон: | +380314243706 |
| E-mail: | vkhmr@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 90400, Україна, Закарпатська область,Хуст, 900- річчя Хуста, 27 |
6 |
У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій.
1.1. перелік виявлених невідповідностей: відповідно до Розділу 1.2. Додатку №1 до тендерної документації Замовника учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт із зазначенням: найменування посади, ПІБ, освіти, загального стажу роботи у дорожньому господарстві (роки) із зазначенням - штатний/трудовий договір/цивільно-правовий договір за сумісництвом, згідно нижченаведеної форми та обов’язковим зазначенням усіх ключових посад з наступним документальним підтвердженням зазначеної в такій довідці інформації. На виконання цієї вимоги учасник Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС" в складі своєї тендерної пропозиції надало документ «Довідка про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт» № 26/06-01-а від 26.06.2025 р. (14. Довідка про працівників.pdf) згідно якої виявлено невідповідності інформації зазначеної в графі «Загальний стаж роботи у дорожньому господарстві, (роки)» доданим наказам на призначення/переведення працівників зазначених у довідці. 1.2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Розділ 1.2. Додатку №1 до тендерної документації Замовника. 1.3. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт із зазначенням: найменування посади, ПІБ, освіти, загального стажу роботи у дорожньому господарстві (роки) із зазначенням - штатний/трудовий договір/цивільно-правовий договір за сумісництвом, згідно нижченаведеної форми та обов’язковим зазначенням усіх ключових посад з наступним документальним підтвердженням зазначеної в такій довідці інформації. 2.1. перелік виявлених невідповідностей: відповідно до Розділу 1.1. Додатку №1 до тендерної документації Замовника Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати заповнену Інформацію про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування) необхідної для виконання робіт, у відповідності із наведеною формою. На виконання цієї вимоги учасник Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС" в складі своєї тендерної пропозиції надало документ «ІНФОРМАЦІЯ про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування)» № 23/06-01-а від 23.06.2025 р. (файл «1. Довідка про техніку згідно Додатку 1 ТД .pdf») в пункті 7 якої встановлено невідповідність в графі «Документ, підтверджуючий приналежність», а саме не вказано договір надання послуг. 2.2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Розділ 1.1. Додатку №1 до тендерної документації. 2.3. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Інформацію про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування) необхідної для виконання робіт, у відповідності із наведеною формою. 3.1. перелік виявлених невідповідностей: відповідно до пункту 9 Додатку №7 до тендерної документації Замовника учасник повинен надати копію свідоцтва/виписки та витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань (останній повинен бути не пізніше 30-денної давнини відносно дати подання тендерної пропозиції). На виконання цієї вимоги учасник Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС" в складі своєї тендерної пропозиції надало документ Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань від 24.04.2025 року (файл «91. Витяг ПБС 240425 копія.pdf»), що не відповідає вимогам тендерної документації в частині строку давнини. 3.2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 9 Додатку №7 до тендерної документації Замовника. 3.3. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: копія витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань датований не пізніше 30-денної давнини відносно дати подання тендерної пропозиції. 4.1. перелік виявлених невідповідностей: відповідно до пункту 11 Додатку №7 до тендерної документації Замовника Учасник повинен надати заповнені, підписані та пропечатані Додатки 3, 4, 5 та 6 до цієї тендерної документації та документи, передбачені Додатком 1 та 3 до цієї тендерної документації. Також відповідно до Додатку 4 до тендерної документації Замовника Проєкт договору подається Учасником в окремому файлі заповненим разом з усіма Додатками (окрім Додатку 4 «План фінансування»), що є його невід’ємною частиною у форматі Word.doc. На виконання цієї вимоги учасник Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС" в складі своєї тендерної пропозиції надало Проект договору № 23/06-08-а від 23.06.2025 р. (файли «121. Проект договору.docx» та «85. Проект договору згідно Додатку 4 ТД.pdf») згідно яких в Додатку 3 до проекту договору «Календарний графік виконання робіт» не вказано рік виконання. 4.2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 11 Додатку №7 та Додаток №4 до тендерної документації Замовника. 4.3. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: заповнений, підписаний та пропечатаний Додатки 4 до тендерної документації та додатково у форматі Word.doc із вказанням року виконання в Додатку 3 до проекту договору «Календарний графік виконання робіт». 5.1. перелік виявлених невідповідностей: відповідно до пункту 5 Додатку №7 до тендерної документації Замовника особа(и), що визначена(і) даним пунктом цього Розділу ТД, особа(и), персональні дані яких містяться в документах визначених даним пунктом, та фізичні особи, стосовно яких надана інформація в складі тендерної пропозиції Учасника складає(ють) згоду суб’єкта персональних даних на обробку, використання, поширення включаючи оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу «Прозорро» – prozorro.gov.ua та доступ до персональних даних згідно з вимогами чинного законодавства України. В складі тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС" відсутні листи – згоди зазначених осіб. 5.2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 5 Додатку №7 до тендерної документації Замовника. 5.3. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: листи - згоди суб’єктів персональних даних ( особи, що визначена пунктом 5 Додатку 7 ТД, особа(и), персональні дані яких містяться в документах визначених даним пунктом, та фізичні особи, стосовно яких надана інформація в складі тендерної пропозиції Учасника) на обробку, використання, поширення включаючи оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу «Прозорро» – prozorro.gov.ua та доступ до персональних даних згідно з вимогами чинного законодавства України. 6.1. перелік виявлених невідповідностей: відповідно Додатку №3 до тендерної документації Замовника на підтвердження наявності системи екологічного управління, Учасниками у складі пропозицій надаються чинні сертифікати «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування» ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT, на будівництво автомобільних доріг і автомагістралей, інших доріг, елементів доріг) та копію звіту про аудит або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, складеного органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом по сертифікації (якщо дата реєстрації зазначених вище сертифікатів ISO не пізніше, ніж один рік від дати складання звіту) або копією звіту про наглядовий аудит/технічний нагляд або інший документ, що підтверджує проведення аудиту. Вищезазначені документи відсутні в складі тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС". 6.2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток №3 до тендерної документації. 6.3. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: чинні сертифікати «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування» ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT, на будівництво автомобільних доріг і автомагістралей, інших доріг, елементів доріг) та копію звіту про аудит або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, складеного органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом по сертифікації (якщо дата реєстрації зазначених вище сертифікатів ISO не пізніше, ніж один рік від дати складання звіту) або копією звіту про наглядовий аудит/технічний нагляд або інший документ, що підтверджує проведення аудиту.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.