Період оскарження умов закупівлі - по 29-06-2025, 00:00
Завершальні роботи
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 404 390,50 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 043,91 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління будівництва, житлово - комунального господарства, інфраструктури та транспорту Броварської міської ради Броварського району Київської області |
| ЄДРПОУ: | 26146617 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Склярець Олена Вікторівна |
| Телефон: | +380459472202 |
| E-mail: | zakupivli-ugkg@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 07400, Україна, Київська область,місто Бровари, вул. Героїв України, 15 |
2 |
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. В «Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій» від 19.06.2025 року № 1906/03 в пункті 1.1. зазначено , що автокран КРАЗ(в/п 16т, 22м) орендований згідно Договіру №ДК-093 від 23.10.2023 року, де в пункті 2.1.1 Договору вказані Додатки 1 та Додаток 2. Данні додатки відсутні в складі скан-копії Договору №ДК-093 від 23.10.2023 року. 1.2. В «Довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору(договорів)» № 1906/06 від 19.06.2025 року в колонці «дата, номер та предмет укладеного договору» зазначено для підтвердження аналогічного договору: Договірна ціна №3 від 11.03.2024р.,що є невід'ємним додатком до Договору №08/09-23 від 08.09.2023 року. В складі пропозиції відсутній Договір №08/09-23 від 08.09.2023 року. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Пункт 1.1.2 Додатку 1 до тендерної документації зазначено для підтвердження інформації зазначеної в Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, учасник повинен надати: - у разі, якщо матеріально-технічна база, офіс використовуються на підставі договору (ів), що посвідчують право користування (договір оренди, тощо) – надаються відповідні скан-копії з оригіналів договорів у повному обсязі (з додатками); 2.2. Пункт 1.3.2. Додатку 1 до тендерної документації зазначено для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає скан–копії з оригіналів наступних документів: - аналогічний (ні) договір(и) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору; 3. Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи: 3.2. Копію Договіру №ДК-093 про надання послуг від 23.10.2023 року з усіма додатками. 3.3. Копію Договору підряду №08/09-23 від 08.09.2023 року з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.