Закупівлю оголошено - 17-06-2025, 15:27. Дата останніх змін - 17-07-2025, 13:28

«Поточний ремонт з усунення аварійних ділянок мереж водопроводу та каналізації (заходи підготовки до зими) на території КП "Дніпропетровська обласна клінічна лікарня ім. І.І. Мечникова" ДОР" за адресою: пл. Соборна, 14, м. Дніпро»

«Поточний ремонт з усунення аварійних ділянок мереж водопроводу та каналізації (заходи підготовки до зими) на території КП "Дніпропетровська обласна ... Державна закупівля - UA-2025-06-17-009714-a «Поточний ремонт з усунення аварійних ділянок мереж водопроводу та каналізації (заходи підготовки до зими) на території КП "Дніпропетровська обласна клінічна лікарня ім. І.І. Мечникова" ДОР" за адресою: пл. Соборна, 14, м. Дніпро» від замовника КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" від 6/17/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-06-17-009714-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-06-17-010481-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 17-06-2025, 15:27
по 22-06-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 17-06-2025, 15:27
по 25-06-2025, 18:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 22-06-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
1290748
1 290 748 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:6 453,74 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
ЄДРПОУ:01985423 Досьє YouControl
Сайт:http://www.m.mechnikova.com
Контактна особа:Григор'єва Алла Дмитрівна
Телефон:380631106084
E-mail:grigorievaad1959@gmail.com
Місцезнаходження:
49005, Україна, Дніпропетровська область,Дніпро, ПЛОЩА СОБОРНА, 14
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
«Поточний ремонт з усунення ав ...
1 290 748 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

«Поточний ремонт з усунення аварійних ділянок мереж водопроводу та каналізації (заходи підготовки до зими) на території КП "Дніпропетровська обласна клінічна лікарня ім. І.І. Мечникова" ДОР" за адресою: пл. Соборна, 14, м. Дніпро»

1
послуга
49005 Україна Дніпропетровська область Дніпро ПЛОЩА СОБОРНА, 14
по 30-09-2025
45330000-9
Водопровідні та санітарно-технічні роботи


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП Житний Олександр Віталійович   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 25-06-2025 по 03-07-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Дніпропетровська область, Магдалинівка, Центральна 63б, 51100, Житний Олександр Віталійович
Остаточна пропозиція:
1 262 273,46 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
02-07-2025, 15:17
Період подачі оскарження:
по 08-07-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 30-06-25, 16:37:58
24

1) Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ФОП ЖИТНИЙ О.В. було виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося вимогами пункту 1.1 частини 1 розділу ІІІ та пунктів 5.1; 5.2 частини 5 розділу ІІІ тендерної документації а саме: 1.1) Документи, які вимагаються згідно Додатку №3 до тендерної документації Замовника для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, були надані не в повному обсязі, а саме: 1.1.1) Довідка, яка повинна бути підписана та завірена печаткою (у разі її використання) у формі таблиці, що містить інформацію про наявність у Учасника та у Субпідрядника(ів) / Співвиконавця(ів), у випадку залучення такого(их) до виконання відповідних робіт (згідно з дефектними актами у Додатку №2 до тендерної документації), основних будівельних машин, механізмів та устатковання, необхідних для виконання Договору про закупівлю, із зазначенням: найменування машин, механізмів та устатковання, їх кількість, відомості про правові підстави наявності матеріально-технічної бази (власна, власність субпідрядника, орендується (лізинг), надання послуг, тощо). Тобто, відносно вимоги пункту 1.1 була надана підписана та завірена печаткою довідка у формі таблиці, що містить інформацію про наявність у Учасника основних будівельних машин, механізмів та устатковання, необхідних для виконання Договору про закупівлю, із зазначенням: найменування машин, механізмів та устатковання, їх кількість, відомості про правові підстави наявності матеріально-технічної бази (власна, власність субпідрядника, орендується (лізинг), надання послуг, тощо). Однак, відносно вимоги пункту 1.1 також повинна бути надана підписана та завірена печаткою довідка у формі таблиці, що містить інформацію про наявність у Субпідрядника(ів) / Співвиконавця(ів), у випадку залучення такого(их) до виконання відповідних робіт (згідно з дефектними актами у Додатку №2 до тендерної документації), основних будівельних машин, механізмів та устатковання, необхідних для виконання Договору про закупівлю, із зазначенням: найменування машин, механізмів та устатковання, їх кількість, відомості про правові підстави наявності матеріально-технічної бази (власна, власність субпідрядника, орендується (лізинг), надання послуг, тощо). 1.1.2) Якщо машини, механізми та устатковання не є власністю Учасника або Субпідрядника(ів) / Співвиконавця(ів), а залучені, то Учасником додатково подається(ються) скан-копія(ї) чинного(их), протягом всього строку* дії Договору(ів) про закупівлю, договору(ів) оренди (лізингу), надання послуг на запропоновані машини, механізми та устатковання, тощо, з додатками (при наявності) та акти приймання-передачі таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, устатковання до цих договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання), на усі вказані у довідці машини, механізми та устатковання. Тобто, відносно вимоги пункту 1.2 була надана завірена належним чином скан-копія чинного, протягом всього строку дії Договору про закупівлю, договору оренди (лізингу), надання послуг на запропоновані машини, механізми та устатковання, тощо, з додатками, на усі вказані у довідці машини, механізми та устатковання, у разі якщо машини, механізми та устатковання не є власністю Учасника. Однак, в наданому Учасником ФОП ЖИТНИЙ О.В. договорі оренди техніки (механізмів) відсутня інформація стосовно машин/механізмів, відзначених в пунктах 20, 23, 25, 26, 27, 46, 47 Довідки про наявність основних будівельних машин та устаткування, які орендуються Учасником закупівлі. Також, відносно вимоги пункту 1.2 повинна бути надана завірена належним чином скан-копія чинного, протягом всього строку дії Договору про закупівлю, договору оренди (лізингу), надання послуг на запропоновані машини, механізми та устатковання, тощо, з додатками, на усі вказані у довідці машини, механізми та устатковання, у разі якщо машини, механізми та устатковання не є власністю Субпідрядника(ів) / Співвиконавця(ів), у випадку залучення такого(их) до виконання відповідних робіт. 1.1.3) В наданій інформації про працівників, які будуть безпосередньо залучені Учасником закупівлі та/або при залученні Субпідрядника(ів) / Співвиконавця(ів)для для надання відповідних робіт/послуг згідно з вимогами технічного завдання у Додатку №2 до тендерної документації, виявлено невідповідності в частині наданих трудових договорів, укладених між ТОВ «МАГдаБУД» та працівниками за необхідним фахом: Житний В.С.; Приймак М.С.; Кандидатов О.К., а також між ТОВ «МАГдаБУД» та ФОП ШЕВЕЛЕВ А.В. 2.1) Документи, які вимагаються згідно Додатку №2 до тендерної документації Замовника для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, були надані із помилками/невідповідностями, що є такими, які не впливають на зміст та істотні умови закупівлі а саме: 2.1.1) В наданій кошторисній документації Учасника помилково вказана дата складання кошторису від 26 березня 2025 року, що не відповідає строку подання тендерних пропозицій; помилково вказано вид договірної ціни – тверда, а в проєкті договору (Додаток №5) до тендерної документації Вами узгоджено вид договірної ціни динамічна; присутні невідповідності/неточності в назві предмету закупівлі та розділах видів робіт (застосування лапок) тощо. 2) учасник ФОП ЖИТНИЙ О.В. протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей виправляє такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів (інформації), а саме: 2.1.1) довідка у формі таблиці, що містить інформацію про наявність у Субпідрядника(ів) / Співвиконавця(ів) згідно з дефектними актами у Додатку №2 до тендерної документації основних будівельних машин, механізмів та устатковання, необхідних для виконання Договору про закупівлю, із зазначенням: найменування машин, механізмів та устатковання, їх кількість, відомості про правові підстави наявності матеріально-технічної бази (власна, власність субпідрядника, орендується (лізинг), надання послуг, тощо) відносно вимоги пункту 1.1 таблиці Додатку №3 «ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ»; 2.1.2) привести до відповідності інформацію в Довідці про наявність основних будівельних машин та устаткування, які орендуються Учасником предмету закупівлі, з інформацією в договорі про надання послуг № 27/08-24 від 27 серпня 2024 року між ФОП ЖИТНИЙ О.В. та ТОВ «ШЛЯХ 2020» відносно вимоги пункту 1.2 таблиці Додатку №3 «ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ». Також, відносно вимоги пункту 1.2 таблиці Додатку №3 «ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» надати Довідку про наявність основних будівельних машин та устаткування, якщо вони орендуються Субпідрядником / Співвиконавцем, який залучений до виконання відповідних робіт згідно з Додатком №2 до тендерної документації; 2.1.3) надати до розглядання укладені трудові договори між ФОП ЖИТНИЙ О.В. та працівниками, що залучені для виконання відповідного виду робіт/послуг згідно з вимогами технічної специфікації згідно з Додатком №2 цієї закупівлі, між ФОП ЖИТНИЙ О.В. та ФОП ШЕВЕЛЕВ А.В., а також між ФОП ШЕВЕЛЕВ А.В. та працівниками, що залучені ним для виконання відповідного виду робіт/послуг згідно з вимогами технічної специфікації згідно з Додатком №2 цієї закупівлі. 2.2.1) надати кошторисну документацію Учасника з виправленими видом договірної ціни; датою складання кошторису, назвою предмету закупівлі та розділів видів робіт.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 01-07-25, 16:37:58
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-06-17-009714-a-a1
Номер договору:
ВТО-ПР-2
Дата підписання договору:
17-07-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 17-07-2025 по 31-12-2025
1 262 273,46 UAH
Ціна договору
1 262 273,46 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ФОП Житний Олександр Віталійович   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 262 273,46 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
ФОП Шевелев А.В.
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
25-06-2025, 10:30:54
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
100
2. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю:
5
Доказ:
Документ
Док Суб Шев все.pdf, Довідка або лист в довільній формі де підтверджується інформація про залучення для виконання відповідних робіт/послуг кожного субпідрядника/співвиконавця із зазначенням обсягу такого залучення, в тому числі якщо обсяг складає менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, а также зазначити повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого планується залучити.
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Документи, які підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Доказ:
Документ
Декларація МТБ.pdf, 1. Довідка, що містить інформацію про наявність основних будівельних машин, механізмів та устатковання, необхідних для виконання Договору про закупівлю, 2. Скан-копія(ї) чинного(их) договору(ів) оренди (лізингу), надання послуг на запропоновані машини, механізми та устатковання, тощо, з додатками (при наявності) та акти приймання-передачі таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, устатковання до цих договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання), на усі вказані у довідці машини, механізми та устатковання. 3. Лист-підтвердження від орендодавця (або лізингодавця, або надавача послуг тощо) щодо незаперечення використання його машин, механізмів та устатковання для виконання рогбіт на весь термін її виконання, 4. Копія(ї) чинного(их) дозволу(ів) на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатацію машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки та/або копію(ї) чинної(их) декларації(ій) відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці що зареєстровані територіальним органом Державної служби з питань праці, в тому числі на кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучати до виконання відповідних робіт/послуг підвищеної небезпеки, які передбачені рамками закупівлі: роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах тощо); земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій чи під водою; вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів; зварювальні, газополум’яні, а також наплавочні і паяльні роботи, що виконуються із застосуванням відкритого полум’я.
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Документи, які підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Доказ:
Документ
Довідка працівники всі Док.pdf, 1. Копія(ї) документу(ів) про освіту працівників за фахом (диплом/посвідчення) та копія(ї) витягу(ів) з протоколу(ів) засідання державної кваліфікаційної/атестаційної комісії про присвоєння професії, спеціалізації та кваліфікації (розряд, клас, категорія), в тому числі на кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучати до виконання відповідних робіт/послуг. 2. Діючі копії посвідчень працівників з перевірки знань з охорони праці, ПТЕТУ, ПБЕЕС, ПТЕЕС, ПУЕ, правил пожежної безпеки тощо.
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Документи, які підтверджують наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Доказ:
Документ
Аналогічнии_ договір.pdf, 1. Завірена(і) належним чином копія(ї) аналогічного(их) договору(ів) в тому числі з додатком(ами), якщо такий(і) є не відмінною частиною договору(ів), в якому(их) буде відображена інформація про договірну ціну та локальні кошториси за предметом закупівлі та копію(ї) усіх додаткових(ої) угод(и) до договору при наявності. 2. Завірена(і) учасником копія(ї) документів, які підтверджують досвід повного виконання наданого(их) договору(ів): довідка(и) за формою №КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», форма(и) №КБ-2в «Акт здачі - приймання виконаних будівельних робіт».

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено17-06-2025, 15:26:29
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено17-06-2025, 15:47:03
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:17-06-2025, 16:50:59
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:17-06-2025, 14:58:53
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:17-06-2025, 14:58:53
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:17-06-2025, 14:58:53
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:17-06-2025, 14:58:53
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:17-06-2025, 14:58:53
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:17-06-2025, 14:58:53
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:17-06-2025, 14:58:53
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:17-06-2025, 14:58:53
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:17-06-2025, 14:58:53

              Електронні тендерні вимоги

              1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-06-2025, 14:58:53
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-06-2025, 14:58:53
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-06-2025, 14:58:53
              Способи підтвердження:
              Документ
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-06-2025, 14:58:53
              Способи підтвердження:
              Документ
              Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-06-2025, 14:58:53
              3. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-06-2025, 14:58:53
              4. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-06-2025, 14:58:53
              Способи підтвердження:
              Документ
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-06-2025, 14:58:53
              Способи підтвердження:
              Документ
              5. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-06-2025, 14:58:53
              6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-06-2025, 14:58:53
              7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-06-2025, 14:58:53
              Способи підтвердження:
              Документ
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-06-2025, 14:58:53
              Способи підтвердження:
              Документ
              8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-06-2025, 14:58:53
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-06-2025, 14:58:53
              9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-06-2025, 14:58:53
              Способи підтвердження:
              Документ
              10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-06-2025, 14:58:53
              Способи підтвердження:
              Документ
              1. Строк дії тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
              100
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-06-2025, 14:58:53
              2. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-06-2025, 14:58:53
              3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Лоту «Поточний ремонт з усунення аварійних ділянок мереж водопроводу та каналізації (заходи підготовки до зими) на території КП "Дніпропетровська обласна клінічна лікарня ім. І.І. Мечникова" ДОР" за адресою: пл. Соборна, 14, м. Дніпро»
              Законодавство:
              При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              1 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-06-2025, 14:58:53
              Способи підтвердження:
              Документ
              Довідка або лист в довільній формі де підтверджується інформація про залучення для виконання відповідних робіт/послуг кожного субпідрядника/співвиконавця із зазначенням обсягу такого залучення, в тому числі якщо обсяг складає менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, а также зазначити повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого планується залучити.
              При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              2 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-06-2025, 14:58:53
              1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту «Поточний ремонт з усунення аварійних ділянок мереж водопроводу та каналізації (заходи підготовки до зими) на території КП "Дніпропетровська обласна клінічна лікарня ім. І.І. Мечникова" ДОР" за адресою: пл. Соборна, 14, м. Дніпро»
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Документи, які підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-06-2025, 14:58:53
              Способи підтвердження:
              Документ
              1. Довідка, що містить інформацію про наявність основних будівельних машин, механізмів та устатковання, необхідних для виконання Договору про закупівлю, 2. Скан-копія(ї) чинного(их) договору(ів) оренди (лізингу), надання послуг на запропоновані машини, механізми та устатковання, тощо, з додатками (при наявності) та акти приймання-передачі таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, устатковання до цих договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання), на усі вказані у довідці машини, механізми та устатковання. 3. Лист-підтвердження від орендодавця (або лізингодавця, або надавача послуг тощо) щодо незаперечення використання його машин, механізмів та устатковання для виконання рогбіт на весь термін її виконання, 4. Копія(ї) чинного(их) дозволу(ів) на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатацію машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки та/або копію(ї) чинної(их) декларації(ій) відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці що зареєстровані територіальним органом Державної служби з питань праці, в тому числі на кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучати до виконання відповідних робіт/послуг підвищеної небезпеки, які передбачені рамками закупівлі: роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах тощо); земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій чи під водою; вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів; зварювальні, газополум’яні, а також наплавочні і паяльні роботи, що виконуються із застосуванням відкритого полум’я.
              2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту «Поточний ремонт з усунення аварійних ділянок мереж водопроводу та каналізації (заходи підготовки до зими) на території КП "Дніпропетровська обласна клінічна лікарня ім. І.І. Мечникова" ДОР" за адресою: пл. Соборна, 14, м. Дніпро»
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Документи, які підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-06-2025, 14:58:53
              Способи підтвердження:
              Документ
              1. Копія(ї) документу(ів) про освіту працівників за фахом (диплом/посвідчення) та копія(ї) витягу(ів) з протоколу(ів) засідання державної кваліфікаційної/атестаційної комісії про присвоєння професії, спеціалізації та кваліфікації (розряд, клас, категорія), в тому числі на кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучати до виконання відповідних робіт/послуг. 2. Діючі копії посвідчень працівників з перевірки знань з охорони праці, ПТЕТУ, ПБЕЕС, ПТЕЕС, ПУЕ, правил пожежної безпеки тощо.
              3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту «Поточний ремонт з усунення аварійних ділянок мереж водопроводу та каналізації (заходи підготовки до зими) на території КП "Дніпропетровська обласна клінічна лікарня ім. І.І. Мечникова" ДОР" за адресою: пл. Соборна, 14, м. Дніпро»
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Документи, які підтверджують наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-06-2025, 14:58:53
              Способи підтвердження:
              Документ
              1. Завірена(і) належним чином копія(ї) аналогічного(их) договору(ів) в тому числі з додатком(ами), якщо такий(і) є не відмінною частиною договору(ів), в якому(их) буде відображена інформація про договірну ціну та локальні кошториси за предметом закупівлі та копію(ї) усіх додаткових(ої) угод(и) до договору при наявності. 2. Завірена(і) учасником копія(ї) документів, які підтверджують досвід повного виконання наданого(их) договору(ів): довідка(и) за формою №КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», форма(и) №КБ-2в «Акт здачі - приймання виконаних будівельних робіт».
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ