Період оскарження умов закупівлі - по 21-06-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 646 582,32 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 8 232,91 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС" |
| ЄДРПОУ: | 31725604 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Анастасія Коновалова |
| Телефон: | +380504536101 |
| E-mail: | 254163@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 04070, Україна, м. Київ,м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2 |
4 |
Відповідно до частини 10 статті 29 Закону, строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку із великим обсягом роботи, що є на даний час в уповноваженої особи, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів.
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. У складі тендерної пропозиції Учасником надано Довідку про наявність МТБ від 17.06.2025 №17.06-3, в якій зазначено: Пневмодріль QE-431A, БЗП 10мм, 1800об/хв 112л/хв 257, Розпилювач фарби Total TT 3506, Перфоратор Bosch GBH 2-24 DRE (GBH-240) власне, проте відповідно до Оборотно-сальдової відомості по рахунку: 10 та Оборотно-сальдової відомості по рахунку: 112 право власності не підтверджено. 1.2. Учасником у складі тендерної пропозиції надано Оборотно-сальдова відомість по рахунку: 10 та Оборотно-сальдова відомість по рахунку: 112, яка сформована станом на 19.05.2025 р. 1.3. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано посвідчення та протоколи комісії з перевірки знань з загального курсу ОП, НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями», НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті» на працівників: Підгірняк Ярослав Михайлович, Демидюк Сергій Дмитрович, Будзан Остап Павлович, Чайка Петро Сергійович відповідно до наданої довідки про наявність працівників від 17.06.2025 №17.06-4. 1.4. У складі тендерної пропозиції надано довідку щодо виконання учасником аналогічного (аналогічних) договору (договорів) від 17.06.2025 №17.06-5, в якій зазначено строк дії договору, проте Замовником вимагалось строк виконання робіт (початок, закінчення). 2.Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Документальне підтвердження наявності транспортних засобів, механізмів та устаткування зазначеного у довідці відповідно до п. 1.1. у Учасника, шляхом надання документу, що підтверджує право власності, або оборотно-сальдову відомість станом не раніше дати оголошення закупівлі, або договір(-и) оренди (суборенди)/надання послуг чинний (-і) протягом всього періоду виконання робіт, або діючий(-і) договір(-и) лізингу.еріоду виконання робіт, або діючий(-і) договір(-и) лізингу. (підпункт 1.3 пункту 1 Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації) 2.2. Документальне підтвердження наявності транспортних засобів, механізмів та устаткування зазначеного у довідці відповідно до п. 1.1. у Учасника, шляхом надання документу, що підтверджує право власності, або оборотно-сальдову відомість станом не раніше дати оголошення закупівлі, або договір(-и) оренди (суборенди)/надання послуг чинний (-і) протягом всього періоду виконання робіт, або діючий(-і) договір(-и) лізингу.еріоду виконання робіт, або діючий(-і) договір(-и) лізингу. (підпункт 1.3 пункту 1 Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації) 2.3. На всіх працівників, які вказані в довідці надати посвідчення та протоколи комісії з перевірки знань з загального курсу ОП, НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями», НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті». За умови навчання вказаних в довідці працівників на підприємстві учасника, надати посвідчення та протоколи комісії з перевірки знань по вказаним напрямкам на всіх членів комісії цього підприємства, які увійшли до складу комісії. (підпункт 2.3 пункту 2 Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації) 2.4. Довідка про виконання Учасником аналогічного договору*, яка має містити наступну інформацію: - реквізити договору (№ та дата укладення); - предмет договору; - найменування замовника робіт, адреса, ЄДРПОУ, контактний телефон; - вартість договору; - строк виконання робіт (початок, закінчення). (підпункт 3.1 пункту 3 Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації) 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнені або нові документи: 3.1. Підтвердити наявність Пневмодріль QE-431A, БЗП 10мм, 1800об/хв 112л/хв 257, Розпилювач фарби Total TT 3506, Перфоратор Bosch GBH 2-24 DRE (GBH-240) відповідними документами згідно вимог тендерної документації. 3.2. Надати оборотно-сальдову відомість станом не раніше дати оголошення закупівлі. 3.3. На працівників: Підгірняк Ярослав Михайлович, Демидюк Сергій Дмитрович, Будзан Остап Павлович, Чайка Петро Сергійович надати посвідчення та протоколи комісії з перевірки знань з загального курсу ОП, НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями», НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті» або замінити їх іншими працівниками з усіма необхідними документами відповідно до вимог тендерної документації. 3.4. Надати довідку про виконання Учасником аналогічного договору*, яка має містити наступну інформацію: - реквізити договору (№ та дата укладення); - предмет договору; - найменування замовника робіт, адреса, ЄДРПОУ, контактний телефон; - вартість договору; - строк виконання робіт (початок, закінчення).
Відповідно до частини 10 статті 29 Закону, строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку із великим обсягом роботи, що є на даний час в уповноваженої особи, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.