Період оскарження умов закупівлі - по 25-06-2025, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 1 809 330 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 9 046,65 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 9 046,65 UAH |
| Замовник: | Департамент будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 34861610 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Валерія Дьомочкіна |
| Телефон: | 380577252083 |
| E-mail: | dyomochkina@city.kharkiv.ua |
| Місцезнаходження: | 61003, Україна, Харківська область,м.Харків, Майдан Конституції, 7 |
0 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Відповідно до частини десятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Вимогами пункту 43 Особливостей передбачено, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Відповідне повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей оприлюднено 03.07.2025 року. У зв’язку з неможливістю дотримання вимог частини десятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та у відповідності до підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
15-07-2025, 00:00
Період оскарження:
з 04-07-2025, 13:04 по 15-07-2025, 00:00
Документи:
«Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАМИРІС" (далі – ТОВ «ХАРДОРСТРОЙ»), яка визначена найбільш економічно вигідною відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, (далі - Особливості), щодо її відповідності вимогам тендерної документації, виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані цим учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції: 1) ЗГІДНО З ВИМОГАМИ ПІДПУНКТУ 1) 1.1. ПУНКТУ 1 РОЗДІЛУ ІІІ ТА ПІДПУНКТІВ 1.1 ТА 1.4 ПУНКТУ 1 РОЗДІЛУ І ДОДАТКУ 1 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема: Довідку (довідки) щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази, в якій (яких) повинна бути зазначена інформація щодо переліку діючого обладнання, машин (спецтехніки) і механізмів, їх назви, марка, модель, технічний стан та кількість, підстава користування*: власна чи орендована тощо. В переліку обов’язкова наявність: а) транспортних засобів, машин, спеціальної техніки: - автогрейдер та/або мотогрейдер; - автомобіль-самоскид; - асфальтоукладальник; - бульдозер; - екскаватор; - коток дорожній самохідний масою від 8 до 16 тон; б) обладнання, механізми: - молоток відбійний; - нарізувач швів та/або швонарізчик. *Якщо учасник є власником, зазначається – «власний», в інших випадках – зазначається номер, дата, термін дії договору, який надає учаснику право користування майном (договору надання послуг та/або договору оренди тощо). У разі якщо учасник планує залучати субпідрядника до виконання робіт, учасник зазначає в довідці щодо наявності у учасника діючого обладнання, машин (спецтехніки) і механізмів такого субпідрядника, які учасник планує залучати до виконання робіт, їх назви, марка, модель, технічний стан та кількість, підстава користування: власна чи орендована тощо. У разі участі об'єднання учасників надається узагальнена довідка, в якій зазначається: якщо техніка є власною – «власна, найменування власника», в інших випадках – зазначається номер, дата, термін дії договору, який надає учаснику право користування майном (договору надання послуг та/або договору оренди тощо). 1.1.1. На підтвердження права власності транспортних засобів / машин / спеціальної техніки / обладнання / механізмів, що зазначені учасником у Довідці відповідно до вимог підпункту 1.1 пункту 1 Розділу І додатку 1 до тендерної документації, учасник надає документи, що підтверджують таке право: - на підтвердження права власності транспортних засобів / машин / спеціальної техніки: оригінал (оригінали) та/або копія (копії) свідоцтва (свідоцтв) про реєстрацію транспортного (транспортних) засобу (засобів), чи договір (договори) купівлі-продажу; - на підтвердження права власності обладнання / механізмів: довідка про знаходження основних засобів на балансі підприємства та/або договір (договори) поставки обладнання, чи інший документ. 1.1.2. У разі, якщо учасник не є власником, на підтвердження користування / надання послуг тощо, учасником на всі транспортні засоби / машини / спеціальну техніку, вказані в Довідці відповідно до вимог підпункту 1.1 пункту 1 Розділу І додатку 1 до тендерної документації, подаються: - оригінал (оригінали) або копія (копії) договору (договорів) оренди та/або лізингу та/або суборенди, та/або надання послуг та/або ін. з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами, за наявності таких (договори, що посвідчують право користування: оренди або суборенди, або надання послуг та ін., крім лізингу, на всі транспортні засоби / машини / спецтехніку, вказані учасником у Довідці, наданої на вимогу пункту 1 Розділу І додатку 1 до тендерної документації, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю); - оригінал (оригінали) або посвідчену власником копію (копії) документу (документів), який підтверджує право власності на транспортні засоби / машини / спеціальну техніку; - оригінал (оригінали) або копію (копії) листа(листів)-підтвердження орендодавця та/або лізингодавця, та/або надавача послуг або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його транспортних засобів / машин / спецтехніки та ін. для виконання робіт учасником за предметом закупівлі (зазначається назва предмету закупівлі із кодом класифікатора ЄЗС) на весь строк виконання робіт за предметом закупівлі. У тому разі, якщо орендодавець / лізингодавець / надавач послуг та інші особи, які є стороною наданого учасником в складі тендерної пропозиції договору оренди / лізингу / надання послуг тощо, не є власниками цієї техніки, вказаної в Довідці відповідно до вимог підпункту 1.1 пункту 1 Розділу І додатку 1 до тендерної документації, тендерна пропозиція учасника має також містити: - оригінал (оригінали) або посвідчену власником копію (копії) документу (документів), який підтверджує право власності на транспортні засоби / машини / спеціальну техніку; - оригінал (оригінали) або копію (копії) договору (договорів), з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами за наявності таких, укладених з власником, які підтверджують право орендодавця / лізингодавця / надавача послуг та інших осіб, які не є власниками цієї техніки, надавати у користування транспортні засоби / машини / спецтехніку, необхідні для виконання робіт протягом всього строку виконання договору про закупівлю; - оригінал (оригінали) або копію (копії) листа (листів)-підтвердження власника транспортних засобів / машин / спецтехніки, що вказані в Довідці відповідно до вимог підпункту 1.1 пункту 1 Розділу І додатку 1 до тендерної документації, щодо незаперечення використання його транспортних засобів / машин / спецтехніки для виконання робіт за предметом закупівлі (зазначається назва предмету закупівлі із кодом класифікатора ЄЗС) на весь строк виконання робіт за предметом закупівлі. У випадку подання Учасником оригіналів або копій договорів, які є в силу закону нікчемними, такі договори не є належним підтвердженням відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». 1.1.3. У разі, якщо учасник не є власником, на підтвердження користування / надання послуг тощо, учасником на все обладнання / механізмів, що вказані в Довідці відповідно до вимог підпункту 1.1 пункту 1 Розділу І додатку 1 до тендерної документації, подаються: - оригінал (оригінали) або копія (копії) договору (договорів) оренди та/або суборенди, та/або надання послуг та/або ін. з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами, за наявності таких (договори, що посвідчують право користування: оренди або суборенди, або надання послуг та ін., на все обладнання / механізми, що вказане учасником у Довідці, наданої на вимогу пункту 1 Розділу І додатку 1 до тендерної документації, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю). 1.4. Вся спецтехніка на час виконання робіт повинна розташовуватись в межах міста Харкова. Учасник в складі своєї тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист щодо розташування спецтехніки в межах міста Харкова протягом терміну дії договору про закупівлю. На виконання вищезазначених вимог ТОВ «ХАРДОРСТРОЙ», зокрема, але не виключно надано: - Довідка про наявність обладнання, машин (спецтехніки) і механізмів від 25 червня 2025 р. вих. № 25/06-1 (далі – довідка 1), яка завантажена у файлі «Довідка МТБ.pdf»; - Видаткова накладна № 100 від 02.05.2024 р. (далі – видаткова накладна), яка завантажена у файлі «Довідка МТБ.pdf»; - Договір про надання послуг№ 1-П від 04 червня 2025 року (далі Договір 1-П), який завантажена у файлі «Довідка МТБ.pdf»; - Гарантійний лист від 25 червня 2025 р. № 25/06-2 (далі – Гарантійний лист), який завантажена у файлі «Довідка МТБ.pdf». Під час аналізу наданих у складі тендерної пропозиції ТОВ «ХАРДОРСТРОЙ» документів вбачається наступна невідповідність: - У рядку 6 довідки 1 відсутня марка та модель бульдозера, потужністю 79 кВт [108 к.с]; - У рядку 12 довідки 1 відсутня марка та модель нарізувача швів на базі бензорізів потужністю 4.5 -5 кВТ, максимальна глибина різання 145 мм; - У рядку 13 довідки 1 відсутня модель молотка відбійного електричного легкого Bosh; - У рядку 14 довідки 1 відсутня модель генератора бензинового EnerSol 7.5 к Вт; - Гарантійний лист не відповідає вимогам підпункту 1.4 пункту 1 розділу І додатку 1 до тендерної документації. Крім того, у складі тендерної пропозиції відсутній оригінал або посвідчена власником копія документу, який підтверджує право власності на тягач сідельний MAN, навантаження на СПЗ- 14,0т, що заначений у рядку 11 довідки 1. ДЛЯ ПОДАЛЬШОГО РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ та прийняття замовником рішення за результатами її розгляду відповідно до Особливостей згідно із Законом, учаснику - ТОВ «ХАРДОРСТРОЙ», відповідно до пункту 43 Особливостей, згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону, необхідно виправити невідповідності в документах, що подані ним у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточненого або нового документу в електронній системі закупівель, а саме: - У рядку 6 довідки 1 зазначити марку та модель бульдозера, потужністю 79 кВт [108 к.с]; - У рядку 12 довідки 1 зазначити марку та модель нарізувача швів на базі бензорізів потужністю 4.5 -5 кВТ, максимальна глибина різання 145 мм; - У рядку 13 довідки 1 зазначити модель молотка відбійного електричного легкого Bosh; - У рядку 14 довідки 1 зазначити модель генератора бензинового EnerSol 7.5 к Вт; - Надати гарантійний лист складений відповідно до вимог підпункту 1.4 пункту 1 розділу І додатку 1 до тендерної документації. - Надати документальне підтвердження: оригінал або посвідчена власником копія документу, який підтверджує право власності на тягач сідельний MAN, навантаження на СПЗ- 14,0т. 2) ЗГІДНО З ВИМОГАМИ ПІДПУНКТУ 5) 1.1. ПУНКТУ 1 РОЗДІЛУ ІІІ ТА ПУНКТУ 5.4 РОЗДІЛУ V ДОДАТКУ 1 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме: форма «Загальні відомості про учасника», яка повинна бути складена і заповнена за формою, наведеною у додатку 1.2 до тендерної документації. На виконання вищезазначених вимог ТОВ «ХАРДОРСТРОЙ» надано Форма «Загальні відомості про учасника» від 25 червня 2025 р. № 25/06-9 (далі – Загальні відомості про учасника), яка завантажена у файлі «5. Інша інформація та документи.pdf». Під час аналізу наданих у складі тендерної пропозиції ТОВ «ХАРДОРСТРОЙ» загальних відомостей про учасника вбачається відсутність інформації щодо по батькові (рядок 11) уповноваженої особи від учасника на прийняття заявок відповідно до умов договору про закупівлю. ДЛЯ ПОДАЛЬШОГО РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ та прийняття замовником рішення за результатами її розгляду відповідно до Особливостей згідно із Законом, учаснику - ТОВ «ХАРДОРСТРОЙ», відповідно до пункту 43 Особливостей, згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону, необхідно виправити невідповідності в документах, що подані ним у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточненого або нового документу в електронній системі закупівель, а саме: доповнити загальні відомості про учасника (рядок 11) інформаціє щодо по батькові уповноваженої особи від учасника на прийняття заявок відповідно до умов договору про закупівлю.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.