Період оскарження умов закупівлі - по 24-06-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 4 622 328,25 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 46 223,28 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО" |
| ЄДРПОУ: | 40538421 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Чобану Руслана Василівна |
| Телефон: | 0442076792 |
| E-mail: | chobanu.rv@kte.kmda.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 01001, Україна, Київська область,Київ, 01001, місто Київ, ПЛОЩА ІВАНА ФРАНКА, будинок 5 |
0 |
Через технічну складність предмету закупівлі, для повного та неупередженого вивчення документів тендерної пропозиції, існує об’єктивна необхідність подовження строку розгляду до 20 робочих днів, що, згідно з викладеним вище, не суперечить вимогам Закону.
Повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції невідповідностей 1. перелік виявлених невідповідностей: Учасник повинен підтвердити фах працівників наданням відповідного посвідчення на кожного робітника. У звязку з цим надано посвідчення на кожного робітника, проте запис про роботу результати перевірки знань правил НПАОП під час виконання спеціальних робіт - робота з інструментом НПАОП 0.00-1.71-13 Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями не відповідає вимогам законодавства, а саме у посвідченнях працівників у яких фах покрівельник та бетоняр зазначено НПАОП 0.00-1.71-15. 2.посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 6.1 Додатку 3 до ТД пункт 2.2 Таблиці 1. 3.перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен усунути невідповідність шляхом надання оновлених документів або підтвердити дану вимогу новими документами.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.