Період оскарження умов закупівлі - по 11-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 15 533 732 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 77 668,66 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | "ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ПІДГОРОДНЯНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ" |
| ЄДРПОУ: | 44059383 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Чванкіна Юлія Ігорівна |
| Телефон: | 380673856214 |
| E-mail: | osvita_pidgorodne@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 47751, Україна, Тернопільська область,Тернопільська обл., село Підгороднє, вулиця Бережанська, будинок 70 |
6 |
Перелік виявлених невідповідностей. Додатком 6 вимагається: 1. вивчивши тендерну документацію та технічну специфікацію, на виконання зазначеного вище, ми, уповноважені на підписання Договору, маємо можливість та погоджуємося виконати вимоги Замовника та Договору на загальну суму: гривень: ________________________________________________________ (цифрами) ________________________________________________________________ (прописом) з них сума без ПДВ _______________________________________________ (цифрами) _________________________________________________________________ (прописом) у тому числі ПДВ _________________________________________________ (цифрами) _________________________________________________________________ Учасником в складі тендерної пропозиції надано Тендерну пропозицію з таким змістом: 1. вивчивши тендерну документацію та технічну специфікацію, на виконання зазначеного вище, ми, уповноважені на підписання Договору, маємо можливість та погоджуємося виконати вимоги Замовника та Договору на загальну суму: гривень: 14 765 738,00 грн без ПДВ (цифрами) Сімнадцять мільйонів сімсот шістдесят п’ять тисяч сімсот тридцять вісім гривень 00 копійок (прописом) з них сума без ПДВ 14 765 738,00 грн без ПДВ (цифрами) Сімнадцять мільйонів сімсот шістдесят п’ять тисяч сімсот тридцять вісім гривень 00 копійок (прописом) у тому числі ПДВ 0,00 грн. (цифрами) Нуль гривень 00 копійок (прописом). 2. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. На підставі пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) та з метою усунення виявлених невідповідностей пропонуємо у термін протягом 24 годин з моменту оприлюднення в електронній системі закупівель цього повідомлення надати інформацію щодо виправлення виявлених невідповідностей. Інформацію необхідно подати шляхом оприлюднення в електронній системі уточнених та/або нових документів, а саме: - Приведену у відповідність Тендерну пропозицію згідно Додатку 6 до Тендерної документації з тотожними сумами цифрами і прописом.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.