Період оскарження умов закупівлі - по 24-06-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 14 373 820,26 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 143 738,20 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВВОДОКАНАЛ" |
| ЄДРПОУ: | 03361715 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олеся Кириченко |
| Телефон: | 380675715324 |
| E-mail: | o.kyrychenko.hvk@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 61052, Україна, Харківська область,Харків, вул. Конторська, 90 |
3 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах в електронній системі закупівель: За результатами розгляду вашої тендерної пропозиції замовником було встановлено невідповідність в інформації та документах, що надані у складі тендерної пропозиції, а саме: - Відповідно п. 1.2 Додатку №1 «Кваліфікаційні критерії» до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати відсканований(-і) оригінал(-и) або копія(-ї), аналогічного (аналогічних)* за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного) з усіма додатками до нього (які за текстом цього договору є невід’ємними його частинами). Також у цьому додатку визначено поняття аналогічності договору: «Аналогічним вважається договір на виконання робіт з реконструкції або капітального ремонту з прокладанням КЛ 6 кВ». Учасником у складі тендерної пропозиції надано договір з реконструкції «ПС 110/10/6кВ Каштанова» (інв. №00833285/01), з прокладанням ЛЕП 6 лВ для зовнішнього електропостачання об’єкта «генераторна» за адресою: пр. Аерокосмічний, б129/1, м. Харків, Харківська область №03/06/2025 від 03.06.2025р.. Відповідно до переліку робіт, який містяться у додатках до договору, а саме у локальному кошторису на будівельні роботи №02-001-001, Учасником не виконувались роботи саме з прокладання КЛ 6 кВ. Таким чином, наданий Учасником у складі тендерної пропозиції не є аналогічним. На підставі наведеного, керуючись п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178, для усунення виявлених замовником невідповідностей, що наведені вище, вам необхідно надати: 1. Інформаційну довідка про виконання аналогічного (-их) за предметом закупівлі договору(-ів) (не меньше одного), в якій повинно бути зазначено: найменування контрагента, з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ, прізвище, ім’я та по-батькові відповідальної особи замовника; предмет договору; номер та дата договору; інформація про стан виконання договору (виконано в повному обсязі, тощо). 2. Відсканований(-і) оригінал(-и) або копія(-ї), аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного) з усіма додатками до нього (які за текстом цього договору є невід’ємними його частинами), який вказано у інформаційній довідці відповідно до підпункту 1.1 Додатку №1 «Кваліфікаційні критерії» до тендерної документації. 3. Оригінал листа(-ів)-відгука(ів) від контрагента (-ів) в довільній формі з інформацією про належне виконання умов договору, наведеного в довідці про досвід виконання аналогічного (-их) за предметом закупівлі договору (-ів). Нагадуємо, що не виправлення виявлених Замовником невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей є підставою для відхилення вашої пропозиції на підставі абзацу 4 підпункту 1 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.