Період оскарження умов закупівлі - по 20-06-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 3 187 337 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 15 936,69 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 47 810 UAH |
| Замовник: | ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 40506248 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://humpolitic.dniprorada.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Наталія Гомзякова |
| Телефон: | +380634075064 |
| E-mail: | gomzyakova@dhp.dniprorada.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 49000, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75 |
0 |
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, (далі - Особливості). Найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію, подану учасником ПП "Плутон 2019" (далі – Учасник). Згідно з пункту 41 Особливостей строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Враховуючи великий обсяг наданих документів, необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника, що є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовження строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів. Уповноважена особа Замовника Наталія ГОМЗЯКОВА
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах від 01.07.2025 р. 1. Перелік виявлених невідповідностей. 2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1.1. Учасником у складі пропозиції надано інформаційну довідку не за формою Додатку № 2 до Документації, а саме замість слова «РНОКПП» зазначено «Ідентифікаційний код». 1.1. Відповідно до п. 3розділу 3 тендерної документації тендерна пропозиція учасника має складатися в тому числі з довідки, що містить відомості про Учасника (складена згідно з формою, наведеною у Додатку № 2). 1.2. Надати інформаційну довідку за формою Додатку № 2 до Документації відповідно до вимог тендерної документації. 2.1. Учасником у складі пропозиції надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід адресовану іншому Замовнику аніж замовник закупівлі. 2.2. Відповідно до п. 2 Додатку 3 до Документації у складі пропозиції учасник надає ….. на підтвердження відповідності цим вимогам учасником у складі пропозиції мають бути надані: - довідка про наявність працівників із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові та посади працівника;….. 2.3. Надати оновлену довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід адресовану Замовнику відповідно до вимог тендерної документації. 3.1 Учасником у складі пропозиції надано довідку про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій адресовану іншому Замовнику аніж замовник закупівлі. 3.2. Відповідно до п. 1 Додатку 3 до Документації у складі пропозиції учасник підтверджує наявність в учасника складського/виробничого приміщення у власності або на правах оренди (строком оренди не менше ніж до 31.12.2025). На підтвердження відповідності цим вимогам учасником у складі тендерної пропозиції мають бути надані: - копія документу щодо права користування складським/виробничим приміщенням. 3.3. Надати оновлену довідку про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій адресовану Замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.