Закупівлю оголошено - 10-06-2025, 09:02. Дата останніх змін - 22-07-2025, 19:42

«Нове будівництво комплексу будівлі крематорію зі знесенням існуючих споруд на території Голосківського цвинтаря у м. Львові» (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015: 45215300-0 Будівництво крематоріїв )

«Нове будівництво комплексу будівлі крематорію зі знесенням існуючих споруд на території Голосківського цвинтаря у м. Львові» (ДК 021:2015 «Єдиний за... Державна закупівля - UA-2025-06-10-000359-a «Нове будівництво комплексу будівлі крематорію зі знесенням існуючих споруд на території Голосківського цвинтаря у м. Львові» (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015: 45215300-0 Будівництво крематоріїв ) від замовника Львівське комунальне підприємство "Муніципальна обрядова служба" від 6/10/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-06-10-000359-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-06-10-000206-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 10-06-2025, 09:02
по 29-06-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 10-06-2025, 09:02
по 02-07-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 29-06-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
160899041
160 899 041 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Мінімальний крок аукціону:804 495,21 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:800 000 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Львівське комунальне підприємство "Муніципальна обрядова служба"
ЄДРПОУ:02128230 Досьє YouControl
Контактна особа:Іванишин Христина
Телефон:380322753415
E-mail:adele2018@ukr.net
Місцезнаходження:
79017, Україна, Львівська область,Львів, вулиця Левицького , будинок 94
9



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
«Нове будівництво комплексу бу ...
160 899 041 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

«Нове будівництво комплексу будівлі крематорію зі знесенням існуючих споруд на території Голосківського цвинтаря у м. Львові» (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015: 45215300-0 Будівництво крематоріїв )

1
робота
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2026
45215300-0
Будівництво крематоріїв


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
КОНСОРЦІУМ "ІНФРАБУД"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 02-07-2025 по 31-07-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Львівська область, Львів, вул. Панаса Мирного, будинок 24а, 49048, Сидор Денис
Остаточна пропозиція:
160 847 368,39 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
14-07-2025, 09:46
Період подачі оскарження:
по 20-07-2025, 00:00

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 07-07-25, 11:52:39
Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.pdf

Відповідно до п.36 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, якщо була подана одна тендерна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначених замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, не проводить оцінку такої тендерної пропозиції та визначає таку тендерну пропозицію найбільш економічно вигідною. Відповідно до п.37 Особливостей оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Згідно п. 39 Особливостей Замовник розглядає тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною відповідно до цих особливостей (далі - найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція), щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Відповідно до проведеного електронного аукціону найбільш економічно вигідною пропозицією (за ціною) визначено тендерну пропозицію, подану учасником по закупівлі «Нове будівництво комплексу будівлі крематорію зі знесенням існуючих споруд на території Голосківського цвинтаря у м. Львові» (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015: 45215300-0 Будівництво крематоріїв ), поданої учасником Товариство з обмеженою відповідальністю КОНСОРЦІУМ "ІНФРАБУД". У зв’язку з великою кількістю документів, інформації які необхідно розглянути, складністю предмета закупівлі виникає необхідність продовжити строк розгляду даної тендерної пропозиції.

Кінцева дата розгляду пропозиції: 31-07-25, 00:00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 10-07-25, 17:31:24
24

Невідповідність 1: ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Згідно вимог ч.1 Додатку 1 (Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції) на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1.Довідку на власному бланку (у разі наявності таких бланків), з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше двох договорів). (форма довідки додається - Таблиця 1). Формою таблиці передбачено заповнення інформації, зокрема, про строк дії договору та дату введення об’єкта в експлуатацію. 4.АКТ готовності об’єкта до експлуатації або сертифікат про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Учасником на виконання цієї вимоги надано Довідку з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, в якій, зокрема зазначено: Зазначені в довідці дати введення об’єктів в експлуатацію не співпадають з датами видачі сертифікатів про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати: 1.Довідку з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше двох договорів). (форма довідки - Таблиця 1), де коректно заповнити інформацію про дату введення об’єкта в експлуатацію. Невідповідність 2: ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Згідно вимог ч.2 Додатку 1 (Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції) на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Учасник має надати: 1. Довідку на власному бланку учасника (у разі наявності таких бланків) про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, за встановленою формою (Таблиця №2). Довідка повинна містити перелік мінімально-необхідного обладнання, матеріальної-технічної бази та технологій, що мають бути залучені для виконання робіт та які дозволять виконати роботи, визначені в технічному завданні до цієї Тендерної документації (мінімально-необхідний перелік наведений замовником). В Переліку мінімально-необхідного обладнання, матеріальної-технічної бази та технологій, що мають бути залучені для виконання робіт передбачено, зокрема, - Автомобілі самоскиди, вантажопідйомність не менше 7 т – не менше 2 шт. …. 2.1. У разі зазначення в довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій підстави користування відмінної від «власне», учасник надає документи, які засвідчують діючі підстави користування чи володіння (договір лізингу, та/або договір оренди, та/або договір підряду (обладнання субпідрядника/співвиконавця), та/або договір надання послуг, тощо). При цьому такий договір та/або документ має бути діючим на момент подачі тендерної пропозиції, з можливістю його пролонгації за необхідності на період виконання робіт. 3. Довідку, складену у довільній формі, з інформацією про наявність у власності, користуванні, на інших правах нерухомого майна (офісного та складського приміщення) із долученням документів, що підтверджують їх наявність в учасника (витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно або договорів оренди, тощо). ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Учасником на виконання цієї вимоги надано Довідку з інформацією про залучення одного з автомобілів самоскидів, а саме автомобіля марки КАМАЗ 5511 по договору з ФОП Калапунь Л.О. Водночас, в складі пропозиції надано договір оренди з ФО Калапунь Л.О., з якого випливає, що Калапунь Л.О. не є фізичною особою-підприємцем. Згідно з Цивільним кодексом України, договір найму (оренди) транспортного засобу за участю фізичної особи підлягає обов'язковому нотаріальному посвідченню згідно з частиною 2 статті 799 Цивільного кодексу. Без нотаріального посвідчення такий договір вважається недійсним. Договір оренди №19-05/25 ОП наданий не в повному обсязі – без додатків, які є його частиною. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати: 1.Довідку на власному бланку з інформацією про (форма довідки - Таблиця 1), де надати інформацію передбачену формою довідки про наявність Автомобілів- самоскидів (не менше 2 шт.), вантажопідйомністю не менше 7 т з посиланням на діючий договір (договори). 2. Надати документи, які засвідчують діючі підстави користування чи володіння (договір лізингу, та/або договір оренди, та/або договір підряду (обладнання субпідрядника/співвиконавця), та/або договір надання послуг, тощо) на зазначений в довідці Автомобіль - самоскид, вантажопідйомність не менше 7 т.(не менще 2) При цьому такий договір та/або документ має бути діючим на момент подачі тендерної пропозиції, з можливістю його пролонгації за необхідності на період виконання робіт. 3. Надати Договір оренди №19-05/25 ОП в повному обсязі - з додатками, які є його частиною. Невідповідність 3: ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Згідно вимог п ч.3 Додатку 1 (Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції) Учасник для виконання робіт відповідно до вимог цієї документації, повинен мати достатній склад працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зокрема, мінімально-необхідних працівників, серед яких зазначено: 5. Монтажник з монтажу сталевих та залізобетонних конструкцій …. 9. Монтажник з монтажу сталевих та залізобетонних конструкцій 1. ..Учасник повинен надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за встановленою формою (Таблиця №3): Формою таблиці передбачено надання інформації, зокрема, про Освіту, спеціальність або кваліфікацію працівників. 2. У разі залучення та зазначення учасником у довідці виконавців, які працюють за трудовим договором в учасника надаються: - накази (або витягів з наказів) або копії трудових книжок (або витягів з трудових книжок) або інформації з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування про трудові відносини працівників із учасником) про призначення на посаду за основним місцем роботи або про прийняття на роботу за сумісництвом, якщо працівники працюють за сумісництвом; .. 4. Для підтвердження відповідної кваліфікації зазначених учасником працівників, вказаних у Довідці про наявність працівників, учасник в складі тендерної пропозиції надає: .. - копія диплому про вищу освіту з присвоєною кваліфікацією інженера, щодо головного інженера учасника; .. - копії посвідчень та протоколів (або витягів) про проходження навчання з питань охорони праці, пожежної безпеки, роботи з інструментом та пристроями, електробезпеки (ПБЕЕС, ПЕЕЗ, ПТЕЕС, ПРРЕЕ, ПУЕ) щодо виконавця робіт та головного інженера; ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ 1. Учасником на виконання цієї вимоги надано Довідку про наявність працівників, в якій зазначено про наявність лише одного Монтажника з монтажу сталевих та залізобетонних конструкцій. 2. В довідці про наявність працівників не заповнено інформацію про Освіту, спеціальність або кваліфікацію усіх працівників. 3. Частина наказів (або витягів з наказів) наданих на підтвердження наявності працівників не належно оформлені – не містять підпису / печатки. 4. Диплом інженера з охорони праці наданий без 1-ї сторінки. 5. Надані копії протоколів (або витягів) про проходження навчання виконавця робіт та головного інженера з питань охорони праці, пожежної безпеки, роботи з інструментом та пристроями, електробезпеки не підтверджують проходження навчання з ПБЕЕС, ПЕЕЗ, ПТЕЕС, ПРРЕЕ, ПУЕ. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати: Довідку про наявність працівників, в якій зазначено про наявність не менше 2-х Монтажників з монтажу сталевих та залізобетонних конструкцій. В довідці про наявність працівників заповнити інформацію про Освіту, спеціальність або кваліфікацію відносно всіх працівників зазначених в довідці. Надати належно оформлені документи (накази (або витяги з наказів) або копії трудових книжок (або витягів з трудових книжок) або інформації з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування про трудові відносини працівників із учасником) про призначення на посаду за основним місцем роботи або про прийняття на роботу за сумісництвом, якщо працівники працюють за сумісництвом на підтвердження наявності працівників) на усіх працівників зазначених в довідці. Надати Диплом інженера з охорони праці наданий в повному обсязі. Надати копії протоколів (або витягів) про проходження навчання виконавця робіт та головного інженера з питань охорони праці, пожежної безпеки, роботи з інструментом та пристроями, електробезпеки, які містять посилання на ПБЕЕС, ПЕЕЗ, ПТЕЕС, ПРРЕЕ, ПУЕ. Невідповідність 4: ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Згідно вимог ч.9 Додатку 1 (Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції) Учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (надається у разі залучення). Формою Довідки № 1 до додатка № 1 до тендерної документації передбачено зазначення Орієнтовної вартості робіт субпідрядної організації сумою (гривень) та у відсотках (%) до ціни тендерної пропозиції. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Учасником на виконання цієї вимоги надано довідку про залучення субпідрядника, в якій Орієнтовна вартість робіт субпідрядної організації визначена сумою (гривень) не співвідноситься з наведеним відсотком (%) від ціни пропозиції. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями відкоригувати довідку про залучення субпідрядника так, щоб Орієнтовна вартість робіт субпідрядної організації визначена сумою (гривень) співвідносилась з наведеним відсотком (%) від ціни пропозиції. Невідповідність 5: ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Згідно вимог п.7. Додатку 1 (Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції) Пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель з накладенням на пропозицію КЕП уповноваженої особи учасника (відповідно до пункту 1 розділу 3 Тендерної Документації.) ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Учасником підписано пропозицію удосконаленим а не кваліфікованим підписом ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями накласти КЕП уповноваженої особи учасника (відповідно до пункту 1 розділу 3 Тендерної Документації.)

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 11-07-25, 17:31:24
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-06-10-000359-a-c1
Номер договору:
102
Дата підписання договору:
21-07-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 21-07-2025 по 31-12-2026
159 920 737,91 UAH
Ціна договору
133 267 281,59 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
КОНСОРЦІУМ "ІНФРАБУД"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
160 847 368,39 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
ТОВ "Галицький будівельний гарант"
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
01-07-2025, 19:12:41
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність антикорупційної програми
Резидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
7. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
8. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджується, що
Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 1 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 800 000,00 (вісімсот тисяч 00 ) грн. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна гарантія (банківська/ страхова / фінансової установи). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками, іншими фінансовими установами та страховими організаціями (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) зазначається строк сплати коштів за гарантією; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 7. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Реквізити замовника для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: ЛЬВІВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МУНІЦИПАЛЬНА ОБРЯДОВА СЛУЖБА» кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній у підпункті 2.3.3. пункту 2.3 цього розділу. Перерахування коштів здійснюється на Р/р UA698201720344330002000099700, ДКСУ м.Київ, МФО 820172
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
0.5
3. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
120
4. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю:
20
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Учасник повинен надати свідчення про можливість використання ним (власне, та/або лізинг, та/або оренда, та/або обладнання субпідрядника, та/або інше право користування на підставі договору, тощо) обладнання (машин та/або механізмів, та/або устаткування, та/або інше обладнання), матеріально-технічної бази та технологій для використання його в роботах даної закупівлі. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/ співвиконавців. У разі залучення субпідрядника, для підтвердження обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, відповідні документи надаються від субпідрядника.
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Учасник для виконання робіт відповідно до вимог цієї документації, повинен мати достатній склад працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасник може для підтвердження своєї відповідності цьому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Склад мінімально-необхідних працівників наведено у Таблиці нижче: № з/п Професія, посада 1. Головний інженер 2. Інженер –проектувальник в частині кошторисної документації 3. Інженер з охорони праці 4. Виконавець робіт 5. Монтажник з монтажу сталевих та залізобетонних конструкцій 6. Бетоняр 7. Муляр 8. Електрогазозварювальник 9. Монтажник з монтажу сталевих та залізобетонних конструкцій 10. Маляр 11. Підсобні робітники *Допускається суміщення працівниками певних спеціальностей споріднених функціональних обов’язків. У випадку суміщення, в складі тендерної пропозиції учасника мають бути надані підтверджуючі документи
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Учасник повинен мати досвід виконання аналогічних договорів, предметом яких є виконання загальнобудівельних робіт, та повинен надати документальне підтвердження досвіду виконання ним таких аналогічних договорів. Для підтвердження досвіду з реалізації проєктів подібного рівня складності та обсягу, фінансової, технічної та організаційної спроможності виконати будівництво об’єкта у повному обсязі, без порушення строків і технологічних вимог Замовником вимагається наступне підтвердження.
Доказ:
Документ
4. Наявність фінансової спроможності
Підтверджується, що
Учасник повинен підтвердити власну фінансову спроможність фінансовою звітністю.

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено10-06-2025, 09:02:40
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено20-06-2025, 20:16:28
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено23-06-2025, 22:08:25
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:27-06-2025, 17:16:16
      Інші
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Інший
        публічнийЕкспортовано:10-06-2025, 08:53:35
        Інший
        публічний Видалено10-06-2025, 08:53:35
        Інший
        публічний Видалено10-06-2025, 09:00:26
        Інший
        публічнийЕкспортовано:20-06-2025, 20:15:15
        Інший
        публічнийЕкспортовано:23-06-2025, 22:06:26
        Інший
        публічнийЕкспортовано:27-06-2025, 17:11:42
        Інший
        публічнийЕкспортовано:27-06-2025, 17:14:01
          Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Технічний опис предмету закупівлі
            публічний Видалено10-06-2025, 08:53:35
            Технічний опис предмету закупівлі
            публічнийЕкспортовано:10-06-2025, 08:53:35
            Технічний опис предмету закупівлі
            публічний Видалено10-06-2025, 08:53:35
            Технічний опис предмету закупівлі
            публічнийЕкспортовано:23-06-2025, 22:04:38
            Технічний опис предмету закупівлі
            публічнийЕкспортовано:27-06-2025, 17:12:06
              Тип документа: Проект договору
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Проект договору
                публічнийЕкспортовано:10-06-2025, 08:53:35
                  Тип документа: Тендерна документація
                    Файл
                    Тип
                    Приватність
                    Стан
                    Дата та час
                    Дії
                    Тендерна документація
                    публічний Видалено10-06-2025, 08:53:35
                    Тендерна документація
                    публічний Видалено23-06-2025, 22:03:07
                    Тендерна документація
                    публічнийЕкспортовано:27-06-2025, 17:12:17

                      Електронні тендерні вимоги

                      1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 10-06-2025, 09:01:56
                      При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 10-06-2025, 09:01:56
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      2. Вчинення корупційних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      1 - Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 10-06-2025, 09:01:56
                      Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 10-06-2025, 09:01:56
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 10-06-2025, 09:01:56
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      3. Вчинення економічних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 10-06-2025, 09:01:56
                      4. Вчинення кримінальних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 10-06-2025, 09:01:56
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 10-06-2025, 09:01:56
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      5. Порушення справи про банкрутство
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 10-06-2025, 09:01:56
                      6. Наявність антикорупційної програми
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Резидентом підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 10-06-2025, 09:01:56
                      Нерезидентом підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 10-06-2025, 09:01:56
                      7. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 10-06-2025, 09:01:56
                      8. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 10-06-2025, 09:01:56
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 10-06-2025, 09:01:56
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Резидентом підтверджується, що
                      1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 10-06-2025, 09:01:56
                      Нерезидентом підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 10-06-2025, 09:01:56
                      10. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                      Застосовується до:
                      Замовника
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 10-06-2025, 09:01:56
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      11. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                      Застосовується до:
                      Замовника
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 10-06-2025, 09:01:56
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      1. Мова (мови) тендерної пропозиції
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 10-06-2025, 09:01:56
                      2. Забезпечення тендерних пропозицій
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту «Нове будівництво комплексу будівлі крематорію зі знесенням існуючих споруд на території Голосківського цвинтаря у м. Львові» (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015: 45215300-0 Будівництво крематоріїв )
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 1 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 800 000,00 (вісімсот тисяч 00 ) грн. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна гарантія (банківська/ страхова / фінансової установи). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками, іншими фінансовими установами та страховими організаціями (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) зазначається строк сплати коштів за гарантією; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 7. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Реквізити замовника для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: ЛЬВІВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МУНІЦИПАЛЬНА ОБРЯДОВА СЛУЖБА» кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній у підпункті 2.3.3. пункту 2.3 цього розділу. Перерахування коштів здійснюється на Р/р UA698201720344330002000099700, ДКСУ м.Київ, МФО 820172
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 10-06-2025, 09:01:56
                      Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
                      0,50
                      Пошук... відсоток
                      відсоток
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 10-06-2025, 09:01:56
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
                      3. Строк дії тендерної пропозиції
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
                      120
                      Пошук... день
                      день
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 10-06-2025, 09:01:56
                      4. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                      1 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 10-06-2025, 09:01:56
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                      2 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 10-06-2025, 09:01:56
                      1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту «Нове будівництво комплексу будівлі крематорію зі знесенням існуючих споруд на території Голосківського цвинтаря у м. Львові» (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015: 45215300-0 Будівництво крематоріїв )
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник повинен надати свідчення про можливість використання ним (власне, та/або лізинг, та/або оренда, та/або обладнання субпідрядника, та/або інше право користування на підставі договору, тощо) обладнання (машин та/або механізмів, та/або устаткування, та/або інше обладнання), матеріально-технічної бази та технологій для використання його в роботах даної закупівлі. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/ співвиконавців. У разі залучення субпідрядника, для підтвердження обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, відповідні документи надаються від субпідрядника.
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 10-06-2025, 09:01:56
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту «Нове будівництво комплексу будівлі крематорію зі знесенням існуючих споруд на території Голосківського цвинтаря у м. Львові» (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015: 45215300-0 Будівництво крематоріїв )
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник для виконання робіт відповідно до вимог цієї документації, повинен мати достатній склад працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасник може для підтвердження своєї відповідності цьому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Склад мінімально-необхідних працівників наведено у Таблиці нижче: № з/п Професія, посада 1. Головний інженер 2. Інженер –проектувальник в частині кошторисної документації 3. Інженер з охорони праці 4. Виконавець робіт 5. Монтажник з монтажу сталевих та залізобетонних конструкцій 6. Бетоняр 7. Муляр 8. Електрогазозварювальник 9. Монтажник з монтажу сталевих та залізобетонних конструкцій 10. Маляр 11. Підсобні робітники *Допускається суміщення працівниками певних спеціальностей споріднених функціональних обов’язків. У випадку суміщення, в складі тендерної пропозиції учасника мають бути надані підтверджуючі документи
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 10-06-2025, 09:01:56
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту «Нове будівництво комплексу будівлі крематорію зі знесенням існуючих споруд на території Голосківського цвинтаря у м. Львові» (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015: 45215300-0 Будівництво крематоріїв )
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник повинен мати досвід виконання аналогічних договорів, предметом яких є виконання загальнобудівельних робіт, та повинен надати документальне підтвердження досвіду виконання ним таких аналогічних договорів. Для підтвердження досвіду з реалізації проєктів подібного рівня складності та обсягу, фінансової, технічної та організаційної спроможності виконати будівництво об’єкта у повному обсязі, без порушення строків і технологічних вимог Замовником вимагається наступне підтвердження.
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 10-06-2025, 09:01:56
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      4. Наявність фінансової спроможності
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту «Нове будівництво комплексу будівлі крематорію зі знесенням існуючих споруд на території Голосківського цвинтаря у м. Львові» (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015: 45215300-0 Будівництво крематоріїв )
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник повинен підтвердити власну фінансову спроможність фінансовою звітністю.
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 10-06-2025, 09:01:56
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ