Період оскарження умов закупівлі - по 20-06-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 3 696 250 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 18 481,25 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 55 443 UAH |
| Замовник: | ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 40506248 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://humpolitic.dniprorada.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Наталія Гомзякова |
| Телефон: | +380634075064 |
| E-mail: | gomzyakova@dhp.dniprorada.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 49000, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75 |
1 |
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, (далі - Особливості). Найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію, подану учасником ТОВ "Дніпро-Будсервіс" (далі – Учасник). Згідно з пункту 41 Особливостей строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Враховуючи великий обсяг наданих документів, необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника, що є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовження строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів. Уповноважена особа Замовника Наталія ГОМЗЯКОВА
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах від 15.07.2025 р. 1. Перелік виявлених невідповідностей. 2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1.1. У складі пропозиції учасником було подано довідку, оформлену у довільній формі, що підтверджує наявність працівників із належною кваліфікацією, відповідними знаннями та досвідом. Однак зазначений у довідці перелік посад працівників робітничих професій не відповідає специфіці предмета закупівлі 1.2. Відповідно до п. 2 Додатку № 3 до Документації зазначено спосіб документального підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, зокрема наявність у штаті учасника або із залученням на договірних засадах 1 (одного) виконроба, 1 (одного) інженера з охорони праці та не менше 4 (чотирьох) працівників робітничих спеціальностей, в тому числі не менше 1 (одного) електрика. На підтвердження відповідності цим вимогам учасником у складі тендерної пропозиції мають бути надані: - довідка про наявність працівників із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові та посади працівника; - копії трудових книжок / витягів з трудових книжок або копії договорів співпраці цивільно-правового характеру / трудових договорів, або копії наказів про прийняття на роботу на усіх вказаних у довідці працівників; - копія наказу про призначення на посаду / виконання функцій інженера з охорони праці, копії документів про проходження навчання з охорони праці (посвідчення та протокол/витяг з протоколу); - копія документу, що надає електрику дозвіл працювати з напругою не менше 0,4 кВ; - копії особистих медичних книжок та медичних карток на усіх працівників робітничих спеціальностей, вказаних у довідці про наявність працівників (особисті медичні книжки мають бути надані за формою 1-ОМК, затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.02.2013 № 150, та медичні картки за формою № 140-5/о, затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.02.2013 № 150 або наказом Міністерства охорони здоров’я України від 28.07.2014 № 527). 1.3. Надати оновлену інформацію та документи з урахуванням вимог тендерної документації та специфіки послуг, які замовник очікує отримати враховуючи Додаток 6 «Дефектний акт». Уповноважена особа Замовника Наталія ГОМЗЯКОВА
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.