Період оскарження умов закупівлі - по 14-06-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 7 877 373 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 39 386,87 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Святошинського району» м. Києва |
| ЄДРПОУ: | 03359090 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Каїра Катерина Петрівна |
| Телефон: | 380933448342 |
| E-mail: | a.saltanovska@kyivcity.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 03170, Україна, Київська область,Київ, вул. Янтарна, буд. 5 |
7 |
1. Керуючись пунктом 43 Особливостей з урахуванням Закону, у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, надати повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей тендерної пропозиції: 1) Пунктом 1 Розділу 2 Додатку 1.2 Тендерної документації встановлено, що на підтвердження наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально – технічної бази та технологій Учасник повинен надати довідку встановленої форми, яка містить інформацію про наявність відповідно до підпункту 1.1.1. пункту 1.1. даного Додатку 2 про наявність парку машин та механізмів*, необхідних для забезпечення виконання технічного завдання та надання вказаних послуг. Перелік та кількість техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), яка необхідна для виконання робіт (таблиця 1) та повинна бути вказана в вищевказаній довідці. Учасником ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "РБ ГРУП" надано документи не в повному обсязі - відсутність 1( одного ) екскаватора. Враховуючи відсутність вищезазначеного механізма ( одного екскаватора) та невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "РБ ГРУП», просимо усунути зазначені недоліки. 2) Підпунктом 1.2.1 пункту 1.2 Розділу 2 Додатку 1.2 Тендерної документації для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Учасник повинен: - надати скановану довідку про кваліфікацію та досвід фахівців основних спеціальностей, які будуть залучені до виконання видів робіт/надання послуг відповідно предмету закупівлі, в тому числі осіб, відповідальних за організацію робіт/послуг та складання документації щодо виконання робіт, що будуть залучені до виконання робіт/надання послуг, які є предметом закупівлі за встановленою формою. - Перелік та кількість робітничих спеціальностей, які є необхідними для виконання робіт, що є предметом закупівлі: - оператори машин та механізмів (оператори машин/машиністи/водії) – у кількості, достатній для керування машинами і механізмами, зазначеними в довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин (але у будь-якому разі, кількість відповідних працівників має дорівнювати (повинна бути не меншою) кількості машин і механізмів, зазначених в довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази), механізмів, обладнання та устаткування тощо; - майстер або виконроб (не менше 1 особи) - дорожні робітники (не менше 8 осіб) - асфальтобетонник (не менше 1 особи) Для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційному критерію , наданої на вимогу підпункту 1.2.1, Учасник повинен надати скановані накази про призначення (прийняття) та/або переведення (у разі такого) на роботу або скановані трудові договори або скановані цивільно-правові угоди на кожного працівника вказаного в довідці. - Зазначені документи мають надаватися з дотриманням вимог Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI, за обов’язкової наявності згоди осіб, які будуть залучені до надання послуг, на обробку та оприлюднення таких документів (згода на обробку персональних даних щодо кожного працівника, наведеного в Довідці, надається у складі тендерної пропозиції учасника). - Документи відсутні Враховуючи відсутність вищезазначеного та невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "РБ ГРУП», просимо усунути зазначені недоліки. 3) Підпунктом 1.3.1. пункту 1.3 Розділу 2 Додатку 2 Тендерної документації для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору Учасник повинен надати скановану довідку про виконання власного аналогічного договору (-ів) протягом останніх 2 (двох) років щодо виконання робіт/надання послуг з поточного та/або капітального ремонту/відновлювальних робіт, вулиць, доріг міст та інших населених пунктів із зазначенням переліку робіт, що виконувались (відповідно до проектно-кошторисної/ кошторисної документації) за встановленою формою. Для документального підтвердження інформації, наданої на вимогу пункту 1.3.1 Учасник повинен надати: 1) скановану копію листа-відгука від замовника, датований не більше трьохмісячної давнини, який повинний містити: - №, дату, предмет Договору, суму договору та вартість виконаних робіт, перелік робіт та їх обсяги, строки виконання робіт відповідно до договору та фактичні строки виконання робіт (початок, закінчення) та категорію складності об’єкта або клас наслідків (відповідальності); - відповідність виконаних робіт/робіт, що виконуються вимогам, нормативам, стандартам, встановленим чинним законодавством для такого виду роботи; Лист-відгук відсутній. Враховуючи відсутність вищезазначеного та невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "РБ ГРУП», просимо усунути зазначені недоліки. 4) Пунктом 2 розділу 3 Тендерної документації Учасник повинен надати: Учасник повинен надати скановану довідку у довільній формі, яка підтверджує застосування заходів із захисту довкілля під час виконання робіт, яка має містити наступну інформацію: - про забезпечення унеможливлення забруднення ґрунтів паливно-мастильними матеріалами (які використовуватимуться в процесі експлуатації машин та механізмів при виконанні робіт), - щодо заходів створення сприятливих умов життєдіяльності населення, що проживає в зоні будівництва, - щодо прибирання будівельного майданчика після завершення виконання робіт. Учасник надає довідку про наявність полігону з яким заключено договір на прийом будівельного сміття або договір про надання послуг з вивезення сміття та копію відповідного договору (договорів). - довідка про наявність полігону з яким заключено договір на прийом будівельного сміття або договір про надання послуг з вивезення сміття та копію відповідного договору (договорів)- документи відсутні. Враховуючи відсутність вищезазначеного та невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "РБ ГРУП», просимо усунути зазначені недоліки. 5) Пунктом 7 розділу 3 Тендерної документації Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати скановану копію листа-гарантії, що підтверджує згоду з проектом договору та проект договору, кожна сторінка якого має містити підпис та печатку (у разі її використання ) учасника. Зауважуємо, що проект договору ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "РБ ГРУП» надано у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням удосконаленого електронного підпису. Враховуючи відсутність вищезазначеного проекту договору та невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "РБ ГРУП», просимо усунути зазначені недоліки. 6) Пунктом 5 Додатку 1.3 Тендерної документації встановлено, що до ціни пропозиції мають бути завантажені, попередньо розроблені в програмному комплексі АВК-5 (в останній версії), в сканованому вигляді з підписом уповноваженої особи та печаткою (у разі її використання): Розрахунок заробітної плати, розроблений відповідно до Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, надається Виконавцем. Замовник не несе відповідальності за розрахунок заробітної плати, наданий Виконавцем, -Розрахунок заробітної плати наданий в IMD-файлі розрахунок заробітної плати надати в сканованому вигляді з підписом уповноваженої особи та печаткою (у разі її використання) . Враховуючи відсутність вищезазначеного та невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "РБ ГРУП», просимо усунути зазначені недоліки Виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності мають бути виправлені протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідносте
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.