Період оскарження умов закупівлі - по 20-06-2025, 00:00
Обсяги робіт та інші умови закупівлі визначені у тендерній документації та додатках до неї. Тендерна документація додається (ТД). Згідно умов цієї процедури закупівлі, тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу «ТД», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 9 319 112,40 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 46 595,56 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 46 000 UAH |
| Замовник: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЧЕРКАСИОБЛЕНЕРГО" |
| ЄДРПОУ: | 22800735 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://cherkasyoblenergo.com/ |
| Контактна особа: | Богдан ГОРДІЄНКО |
| Телефон: | +380472395343 |
| E-mail: | b.hordiienko@cherkasyoblenergo.com |
| Місцезнаходження: | 18002, Україна, Черкаська область,місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 285 |
5 |
У зв’язку з великою кількістю документів наданих учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШРБУ-48", у складі тендерної пропозиції та навантаженням на відділ організації будівництва і проектно-кошторисний відділ Замовника необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції. ВИРІШИВ: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції згідно процедури відкритих торгів щодо закупівлі: Нестандартне приєднання до електричних мереж ПАТ "Черкасиобленерго" комплексу, нежитлових будівель та споруд ТОВ "УМАНЬПИВО" за адресою: Черкаська обл., м. Умань, вул. Успенська, буд. 29 (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), що визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, на строк не більше ніж 20 робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості). За результатами розгляду тендерної пропозиції у відкритих торгах згідно предмету закупівлі: Нестандартне приєднання до електричних мереж ПАТ "Черкасиобленерго" комплексу, нежитлових будівель та споруд ТОВ "УМАНЬПИВО" за адресою: Черкаська обл., м. Умань, вул. Успенська, буд. 29. (ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), учасника торгів – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШРБУ-48" (далі - Учасник), Замовником виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані у складі тендерної пропозиції, а саме: 1. Відповідно до вимог пункту 11 Додатку 4 до тендерної документації передбачено: Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції - банківська гарантія у вигляді: електронного документу. Банківська гарантія повинна бути підтверджена наступними документами (надаються у складі тендерної пропозиції): 1. Витяг з Державного реєстру банків про видачу банківської ліцензії; 2. Копія документів, що підтверджують повноваження відповідної посадової (службової) особи банку на право підпису банківської гарантії, довідки, виписки на ім’я якої видано відповідний кваліфікований електронний підпис, який накладено на файл гарантії, довідки, виписки. Повноваження особи, яка підписує кваліфікованим електронним підписом банківську гарантію, довідку, виписку повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління); 3. довідкою, виданою банком-гарантом, завіреною кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи банку-гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено пунктом 2.5. цього Розділу із зазначенням номеру рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти гарантії; 4. документом, завіреним кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи банку-гаранту, що безпосередньо підтверджує забезпечення (покриття) гарантії: випискою, виданою банком-гарантом, з рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти грошового забезпечення гарантії. 5. У випадку, якщо зміст наданої учасником гарантії містить посилання на укладений між учасником та Банком-гарантом договір, згідно якого учаснику надається відповідна гарантія, копія такого договору має бути надана у складі тендерної пропозиції. 6. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 46 000,00 грн. (Сорок шість тисяч гривень) Забезпечення тендерної пропозиції надається у відповідності до вимог зазначених у пунктах 2.1. – 2.12. Розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції передбачені у пунктах 3.1.-3.4. Розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.. Учасником у складі тендерної пропозиції наданий документ з підписом та печаткою банку у файлі «Виписка.pdf», проте він не завірений кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи банку-гаранту, що безпосередньо підтверджує забезпечення (покриття) гарантії: випискою, виданою банком-гарантом, з рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти грошового забезпечення гарантії. У зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: документ, завірений кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи банку-гаранту, що безпосередньо підтверджує забезпечення (покриття) гарантії: випискою, виданою банком-гарантом, з рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти грошового забезпечення гарантії.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.